Susisiekimo ministerijos strategija 'VNO - tradicinės bendrovės, KUN - pigūs skrydžiai' dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis nepasiteisino, ką diplomatiškai trečiadienį konstatavo pats Masiulis tai pavadinęs 'laikai keičiasi'. Akivaizdu, kad be pigių skrydžių bazės ar stipraus bazinio vežėjo VNO nebeišeina išjudinti.
Iseina nebeiseina, bet kazkuriame straipsnyje labai taikliai buvo pastebeta, kad piguva atbaido ir tradicinius vezejus, kuriu klientai labiau islaidus yra, o manau kaip sostinei tai but buve labiau i nauda, na bet pagyvensim ir pamatysim. O kas del taisykliu lauzymo, manau ponas Sliupas galetu pameginti su ministerijos patepimu atverti vartus i kokia Kopenhaga su SAS, pameginti generuoti srauta Kopenhagai ant tranzito kaip beta testa, po kurio butu galima spresti, ar Kaune butu imanomi isviso tradiciniai vezejai ar ne. Bet vel gi Bartkaus bloge pasipils purvu del Lietuvos civilines aviacijos strategijos principu lauzymo... Kaip ten sako, kas galima jupiteriui, tas negalima jauciui, o dar ir i jauti kazka panasaus turit herbe
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Susisiekimo ministerijos strategija 'VNO - tradicinės bendrovės, KUN - pigūs skrydžiai' dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis nepasiteisino, ką diplomatiškai trečiadienį konstatavo pats Masiulis tai pavadinęs 'laikai keičiasi'. Akivaizdu, kad be pigių skrydžių bazės ar stipraus bazinio vežėjo VNO nebeišeina išjudinti.
Norit pykit vilnieciai norit ne,bet negraziai cia gavosi su ta strategija.
Dar visai neseniai Sliupas viename interviu dievagojosi kad Kaune niekad nebus tradiciniu bendroviu(suprask vykdom valstybes "strategija"-dirbam tik su LCC),o Vilnius tuo metu jau senai vede derybas su LCC(aisku su Masiulio tyliu palaiminimu).Dabar(kai Vilnius paskelbe apie Wizzair atejima) Masiulis visai nekaltu veidu aiskina,kad .....cia taip isejo,...kad Vilniui reikia srautu.
Svelniai tariant-negrazu
Niekas KUN nedraudė ir nedraudžia kviestis, kad ir SAS. Realybė yra tokia, kad nelabai lengva į KUN prisivilioti tradicines aviakompanijas, kai ryanair daug kur skraidina labai mažomis kainomis. Tuo tarpu Vilniuje yra priešinga padėtis, ten negali sudaryti labai gerų (tokių kaip KUN) sąlygų pigiom avialinijom. Bet kokiu atveju, Wizzair Vilniuje išeis į naudą, airbaltic manau nelabai išdrįs prieš juos išsidirbinėti, ką sėkmingai darydavo su kai kuriom tradicinėm.
Norit pykit vilnieciai norit ne,bet negraziai cia gavosi su ta strategija.
Dar visai neseniai Sliupas viename interviu dievagojosi kad Kaune niekad nebus tradiciniu bendroviu(suprask vykdom valstybes "strategija"-dirbam tik su LCC),o Vilnius tuo metu jau senai vede derybas su LCC(aisku su Masiulio tyliu palaiminimu).Dabar(kai Vilnius paskelbe apie Wizzair atejima) Masiulis visai nekaltu veidu aiskina,kad .....cia taip isejo,...kad Vilniui reikia srautu.
Svelniai tariant-negrazu
Kaip suprantu ta 'strategija' labiau taikoma KUN, kuris turėtų būti pigių skrydžių ir krovinių oro uostas, tam kad tiesiogiai nekonkuruotų su VNO. Dėl VNO tokio griežto apibrėžtumo matomai ir nebuvo, nes į VNO ir taip skraidė/skraido LCC, tas pats Norwegian Air Shuttle, Star1 - abu lowcost'ai.
Paskutinis taisė ACC; 2010.10.29, 03:08.
Priežastis: Aer Lingus
Kaip suprantu ta 'strategija' labiau taikoma KUN, kuris turėtų būti pigių skrydžių ir krovinių oro uostas, tam kad tiesiogiai nekonkuruotų su VNO. Dėl VNO tokio griežto apibrėžtumo matomai ir nebuvo, nes į VNO ir taip skraidė/skraido LCC, tas pats Norwegian Air Shuttle, Star1 - abu lowcost'ai.
Gal nereikėtų lyginti kokio Star1 ar Norwegian su keliom kryptim su Wizz ar kitom normaliom LCC. Jei jau konkuruojam, tai visi. Įsivaizduok, Maximai kažką leistų, o IKI - ne. Skandalas būtų tarptautinis.
Kaip suprantu ta 'strategija' labiau taikoma KUN, kuris turėtų būti pigių skrydžių ir krovinių oro uostas, tam kad tiesiogiai nekonkuruotų su VNO. Dėl VNO tokio griežto apibrėžtumo matomai ir nebuvo, nes į VNO ir taip skraidė/skraido LCC, tas pats Norwegian Air Shuttle, Star1 - abu lowcost'ai.
Prieš 3-5 metus net ir AirBaltic mėgdavo prisistatyti kaip low-cost'as
Kaip suprantu ta 'strategija' labiau taikoma KUN, kuris turėtų būti pigių skrydžių ir krovinių oro uostas, tam kad tiesiogiai nekonkuruotų su VNO. Dėl VNO tokio griežto apibrėžtumo matomai ir nebuvo, nes į VNO ir taip skraidė/skraido LCC, tas pats Norwegian Air Shuttle, Star1 - abu lowcost'ai.
Bet kokiu atveju VNO krovininius reisus per keletą metų galima suskaičiuoti ant rankos pirštų (išskyrus DHL).
Norit pykit vilnieciai norit ne,bet negraziai cia gavosi su ta strategija.
Dar visai neseniai Sliupas viename interviu dievagojosi kad Kaune niekad nebus tradiciniu bendroviu(suprask vykdom valstybes "strategija"-dirbam tik su LCC),o Vilnius tuo metu jau senai vede derybas su LCC(aisku su Masiulio tyliu palaiminimu).Dabar(kai Vilnius paskelbe apie Wizzair atejima) Masiulis visai nekaltu veidu aiskina,kad .....cia taip isejo,...kad Vilniui reikia srautu.
Svelniai tariant-negrazu
Taigi yra Kaune 1 "tradicinė" bendrovė - AirBaltic. Tik kad pastaruoju metu dažnai savo skrydžius vykdo autobusu.
Nuo lapkričio 8 d. turėtų pradėti kursuoti specialūs autobusai iš oro uosto iki Kauno centro, kokius galima rasti kiekvienoje Europos šalyje. Kelionė iš oro uosto iki kelių Kauno senamiestyje esančių viešbučių atsieis 12 Lt.
Žinoma! Wycka, įsivaizduok save vienišo ir išsigandusio turisto iš Vakarų, atvykusio į niūrų ir lietingą Kauną lapkričio viduryje. Šalia nestovi beveik jokie taksi - o jeigu ir stovi, tai kartais pasitikėjimo nekelia. Be to, nemažai iš jų sunkiai susikalba kai kuriom kalbom, dar nuvež ne ten, arba (beveik garantuotai) nulups iš turisto keliskart daugiau pinigų. Klaidžioti ir kažko ieškoti nenori - stengiesi tik kuo greičiau rasti kelią į viešbutį. Sprendimas - autobusas, su keliom kalbom užrašytu, ir nors viena kita užsienio kalba kalbančiu vairuotoju. Pinigai nelabai dideli, o tave ramiai ir be problemų su dar krūvele turistų nuveža į viešbutį. Voilia!
ar normalu kad Ryanair'as neparduoda bilietu balandziui jokiomis kryptimis is kauno?
siandien vienas su aviacija susijes zmogus pakuzdejo toki dalyka kad ryanair'as ruosiasi i vilniu persiklet ar bent didele dali veiklos vilniuje koncentruot. Priezastis kad kauno turistu pritraukimo potencialas labai silpnas ir visiskai nepateisina vilciu - skraido tik lietuviai, o tai nesukuria prielaidu plesti veiklos.
ar normalu kad Ryanair'as neparduoda bilietu balandziui jokiomis kryptimis is kauno?
siandien vienas su aviacija susijes zmogus pakuzdejo toki dalyka kad ryanair'as ruosiasi i vilniu persiklet ar bent didele dali veiklos vilniuje koncentruot. Priezastis kad kauno turistu pritraukimo potencialas labai silpnas ir visiskai nepateisina vilciu - skraido tik lietuviai, o tai nesukuria prielaidu plesti veiklos.
Gal nereikia rašinėti briedo. Šiaip dar beveik niekur 2011 m. vasaros sezonui Ryanair bilietų neparduoda (viena iš nedaugelio išimčių skrydžiai iš/į Oslą-Rygge, ten galima ir iš Kauno pirkt, jau įkelti bilietai į sistemą) ir tai niekaip nėra susiję su jų galimu skraidymu ar neskraidymu į Vilnių.
...Beje, gal kas nors man gali paaiškinti, kokio, atsiprašant velnio, Ryanair'ui įdomu, kokios tautybės žmonės skrenda jų reisais? Ir kodėl būtinai Vilniop reikia keltis? Aš pats į Milaną skirsdavau, nors reikėdavo į Romą (šliūkšt traukinuku, ir nusnūdus tu jau Termini...), ir į abi puses lėktuvais buvo artipilniai. O Ryanair'as iš Vilniaus nedarys savo nuosavo hub'o, nes ten jau per daug kitų kompanijų...
Ahaaa, įdomu...O to pažįstamo vardas netyčiom ne Simonas?
Jei būtų Simonas, tai tokios naujienos būtų labai ir labai arti tikrovės, nes jis yra Vilniaus oro uosto komercijos departamento direktorius ir apie vidinę virtuvę žino nemažai.
Realiai manau reikia baigti šitas kalbas apie ryanair "perkėlimus". Gal kelias kryptis iš Vilniaus ir atidarys, bet tikrai ne "persikels" iš Kauno.
Sakyčiau, būtų gana liūdna, jeigu jis jų neatidarytų. Nes tada Vilniui būtų tik blogiau, o visokie veikėjai greičiau verks prie karsto, negu mėgins ką nors daryti Kaune. Taip tada ir sėdėtume užsidarę kaip per VEKS'ą, ir Hansos bei EČ renginiai būtų šnipštas.
(nesekau, kad neužtenka jau ir esamų, bet po galais, visada galima geriau)
mano pranesime pakankamai aiskiai parasyta del ko galetu buti idomu kas tokie skraido, as ir pats to zmogaus perklausiau koks ryanairui skirtumas jei reisu uzimtumas geras.
Visai gali buti kad dabartiniai reisai pakankamai gerai patenkina Lietuviu paklausa ir nesukuria reikiamos pasiulos uzsienio turistams. Pvz as budamas lietuviu turistu tikrai skrisciau i kokia roma, ir neskrisciau i kokia verona. O galimybe toliau vaziuot traukiniu? jo tai svarbu, bet jei jau as renkuosi skrydi uz 5 eurus tai tikrai ne tam kad paskui dar moket 25 eurus uz traukini.
Vilnius aisku ne Roma, bet manau neverta diskutuot kas geriau (vilnius ar kaunas) trauktu turistus skristi i lietuva.
Tai kad vilniui pilna kitu kompaniju ryanairui turetu buti neidomu, nes lietuvoj svarbiausia kaina.
Pazistamo vardas ne simonas, nei jis, nei as nesuinteresuoti tuo is kur skraidys ryanairas. Zmogus tiesiogiai dirba aviacijoje vadovaujanciose pareigose ir paprastai yra patikimas tokiu pletku saltinis. Siuo atveju nebuvo 100% uztikrinimo kad tikrai perkels, zodi ruosiasi mano pranesime reiktu suprasti kaip derybas/skaiciavimus ir pan.
Tai kad tuo paciu paklausiau del bilietu pavasariui nebuvima nereiketu risti kaip argumento kad tikrai nutraukiami skrydziai, nesu specialistas todel paklausiau, man pasirode keista nes wizzair is vilniaus tokius bilietus jau parduoda.
Comment