Parašė ACC
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąSusisiekimo ministerijos strategija 'VNO - tradicinės bendrovės, KUN - pigūs skrydžiai' dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis nepasiteisino, ką diplomatiškai trečiadienį konstatavo pats Masiulis tai pavadinęs 'laikai keičiasi'. Akivaizdu, kad be pigių skrydžių bazės ar stipraus bazinio vežėjo VNO nebeišeina išjudinti.
Dar visai neseniai Sliupas viename interviu dievagojosi kad Kaune niekad nebus tradiciniu bendroviu(suprask vykdom valstybes "strategija"-dirbam tik su LCC),o Vilnius tuo metu jau senai vede derybas su LCC(aisku su Masiulio tyliu palaiminimu).Dabar(kai Vilnius paskelbe apie Wizzair atejima) Masiulis visai nekaltu veidu aiskina,kad .....cia taip isejo,...kad Vilniui reikia srautu.
Svelniai tariant-negrazu
Comment
-
Niekas KUN nedraudė ir nedraudžia kviestis, kad ir SAS. Realybė yra tokia, kad nelabai lengva į KUN prisivilioti tradicines aviakompanijas, kai ryanair daug kur skraidina labai mažomis kainomis. Tuo tarpu Vilniuje yra priešinga padėtis, ten negali sudaryti labai gerų (tokių kaip KUN) sąlygų pigiom avialinijom. Bet kokiu atveju, Wizzair Vilniuje išeis į naudą, airbaltic manau nelabai išdrįs prieš juos išsidirbinėti, ką sėkmingai darydavo su kai kuriom tradicinėm.
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąNorit pykit vilnieciai norit ne,bet negraziai cia gavosi su ta strategija.
Dar visai neseniai Sliupas viename interviu dievagojosi kad Kaune niekad nebus tradiciniu bendroviu(suprask vykdom valstybes "strategija"-dirbam tik su LCC),o Vilnius tuo metu jau senai vede derybas su LCC(aisku su Masiulio tyliu palaiminimu).Dabar(kai Vilnius paskelbe apie Wizzair atejima) Masiulis visai nekaltu veidu aiskina,kad .....cia taip isejo,...kad Vilniui reikia srautu.
Svelniai tariant-negrazu
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąKaip suprantu ta 'strategija' labiau taikoma KUN, kuris turėtų būti pigių skrydžių ir krovinių oro uostas, tam kad tiesiogiai nekonkuruotų su VNO. Dėl VNO tokio griežto apibrėžtumo matomai ir nebuvo, nes į VNO ir taip skraidė/skraido LCC, tas pats Norwegian Air Shuttle, Star1 - abu lowcost'ai.
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąKaip suprantu ta 'strategija' labiau taikoma KUN, kuris turėtų būti pigių skrydžių ir krovinių oro uostas, tam kad tiesiogiai nekonkuruotų su VNO. Dėl VNO tokio griežto apibrėžtumo matomai ir nebuvo, nes į VNO ir taip skraidė/skraido LCC, tas pats Norwegian Air Shuttle, Star1 - abu lowcost'ai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąKaip suprantu ta 'strategija' labiau taikoma KUN, kuris turėtų būti pigių skrydžių ir krovinių oro uostas, tam kad tiesiogiai nekonkuruotų su VNO. Dėl VNO tokio griežto apibrėžtumo matomai ir nebuvo, nes į VNO ir taip skraidė/skraido LCC, tas pats Norwegian Air Shuttle, Star1 - abu lowcost'ai.
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąNorit pykit vilnieciai norit ne,bet negraziai cia gavosi su ta strategija.
Dar visai neseniai Sliupas viename interviu dievagojosi kad Kaune niekad nebus tradiciniu bendroviu(suprask vykdom valstybes "strategija"-dirbam tik su LCC),o Vilnius tuo metu jau senai vede derybas su LCC(aisku su Masiulio tyliu palaiminimu).Dabar(kai Vilnius paskelbe apie Wizzair atejima) Masiulis visai nekaltu veidu aiskina,kad .....cia taip isejo,...kad Vilniui reikia srautu.
Svelniai tariant-negrazu
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTaigi yra Kaune 1 "tradicinė" bendrovė - AirBaltic. Tik kad pastaruoju metu dažnai savo skrydžius vykdo autobusu.
Comment
-
Iš Ką laimėjo Kaunas, prisiviliojęs "Ryanair"?
Nuo lapkričio 8 d. turėtų pradėti kursuoti specialūs autobusai iš oro uosto iki Kauno centro, kokius galima rasti kiekvienoje Europos šalyje. Kelionė iš oro uosto iki kelių Kauno senamiestyje esančių viešbučių atsieis 12 Lt.kaip?
Comment
-
-
Parašė alm Rodyti pranešimąKelionė iš oro uosto iki kelių Kauno senamiestyje esančių viešbučių atsieis 12 Lt.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Žinoma! Wycka, įsivaizduok save vienišo ir išsigandusio turisto iš Vakarų, atvykusio į niūrų ir lietingą Kauną lapkričio viduryje. Šalia nestovi beveik jokie taksi - o jeigu ir stovi, tai kartais pasitikėjimo nekelia. Be to, nemažai iš jų sunkiai susikalba kai kuriom kalbom, dar nuvež ne ten, arba (beveik garantuotai) nulups iš turisto keliskart daugiau pinigų. Klaidžioti ir kažko ieškoti nenori - stengiesi tik kuo greičiau rasti kelią į viešbutį. Sprendimas - autobusas, su keliom kalbom užrašytu, ir nors viena kita užsienio kalba kalbančiu vairuotoju. Pinigai nelabai dideli, o tave ramiai ir be problemų su dar krūvele turistų nuveža į viešbutį. Voilia!
Comment
-
ar normalu kad Ryanair'as neparduoda bilietu balandziui jokiomis kryptimis is kauno?
siandien vienas su aviacija susijes zmogus pakuzdejo toki dalyka kad ryanair'as ruosiasi i vilniu persiklet ar bent didele dali veiklos vilniuje koncentruot. Priezastis kad kauno turistu pritraukimo potencialas labai silpnas ir visiskai nepateisina vilciu - skraido tik lietuviai, o tai nesukuria prielaidu plesti veiklos.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąar normalu kad Ryanair'as neparduoda bilietu balandziui jokiomis kryptimis is kauno?
siandien vienas su aviacija susijes zmogus pakuzdejo toki dalyka kad ryanair'as ruosiasi i vilniu persiklet ar bent didele dali veiklos vilniuje koncentruot. Priezastis kad kauno turistu pritraukimo potencialas labai silpnas ir visiskai nepateisina vilciu - skraido tik lietuviai, o tai nesukuria prielaidu plesti veiklos.kaip?
Comment
-
...Beje, gal kas nors man gali paaiškinti, kokio, atsiprašant velnio, Ryanair'ui įdomu, kokios tautybės žmonės skrenda jų reisais? Ir kodėl būtinai Vilniop reikia keltis? Aš pats į Milaną skirsdavau, nors reikėdavo į Romą (šliūkšt traukinuku, ir nusnūdus tu jau Termini...), ir į abi puses lėktuvais buvo artipilniai. O Ryanair'as iš Vilniaus nedarys savo nuosavo hub'o, nes ten jau per daug kitų kompanijų...
Žodžiu, mažiau gąsdinamės.
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąAhaaa, įdomu...O to pažįstamo vardas netyčiom ne Simonas?
Realiai manau reikia baigti šitas kalbas apie ryanair "perkėlimus". Gal kelias kryptis iš Vilniaus ir atidarys, bet tikrai ne "persikels" iš Kauno.
Comment
-
Sakyčiau, būtų gana liūdna, jeigu jis jų neatidarytų. Nes tada Vilniui būtų tik blogiau, o visokie veikėjai greičiau verks prie karsto, negu mėgins ką nors daryti Kaune. Taip tada ir sėdėtume užsidarę kaip per VEKS'ą, ir Hansos bei EČ renginiai būtų šnipštas.
(nesekau, kad neužtenka jau ir esamų, bet po galais, visada galima geriau)
Comment
-
mano pranesime pakankamai aiskiai parasyta del ko galetu buti idomu kas tokie skraido, as ir pats to zmogaus perklausiau koks ryanairui skirtumas jei reisu uzimtumas geras.
Visai gali buti kad dabartiniai reisai pakankamai gerai patenkina Lietuviu paklausa ir nesukuria reikiamos pasiulos uzsienio turistams. Pvz as budamas lietuviu turistu tikrai skrisciau i kokia roma, ir neskrisciau i kokia verona. O galimybe toliau vaziuot traukiniu? jo tai svarbu, bet jei jau as renkuosi skrydi uz 5 eurus tai tikrai ne tam kad paskui dar moket 25 eurus uz traukini.
Vilnius aisku ne Roma, bet manau neverta diskutuot kas geriau (vilnius ar kaunas) trauktu turistus skristi i lietuva.
Tai kad vilniui pilna kitu kompaniju ryanairui turetu buti neidomu, nes lietuvoj svarbiausia kaina.
Pazistamo vardas ne simonas, nei jis, nei as nesuinteresuoti tuo is kur skraidys ryanairas. Zmogus tiesiogiai dirba aviacijoje vadovaujanciose pareigose ir paprastai yra patikimas tokiu pletku saltinis. Siuo atveju nebuvo 100% uztikrinimo kad tikrai perkels, zodi ruosiasi mano pranesime reiktu suprasti kaip derybas/skaiciavimus ir pan.
Tai kad tuo paciu paklausiau del bilietu pavasariui nebuvima nereiketu risti kaip argumento kad tikrai nutraukiami skrydziai, nesu specialistas todel paklausiau, man pasirode keista nes wizzair is vilniaus tokius bilietus jau parduoda.
Comment
Comment