Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    kuo paremti svaičiojimai apie ryanair parėjimą į vilnių?

    Comment


      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
      kuo paremti svaičiojimai apie ryanair parėjimą į vilnių?
      Vilniečiais .

      Comment


        Parašė shrnz Rodyti pranešimą
        pagal visas tendencijas Kauno oro uostas kitais metais, keleivių skaičiumi, turėtų pralenkt TVOU; kaip manot?
        O kodėl turėtų?
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
          kuo paremti svaičiojimai apie ryanair parėjimą į vilnių?
          As sito nezinau, paklausinek chebros Bartkaus bloge, jie geriau zino, gal netgi ir Kauno oro uosto uzdarymo data tau pasakys
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment


            Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
            As sito nezinau, paklausinek chebros Bartkaus bloge, jie geriau zino, gal netgi ir Kauno oro uosto uzdarymo data tau pasakys
            Ten kai kurie atvirai teigia,kad Kauna reikia suzlugdyti bet kokia kaina
            Paskutinis taisė NAVY; 2010.10.27, 19:29.

            Comment


              Patarimas: mažiau skaitykite chebros Bartkaus bloge. Nebent esate tikri juodojo humoro fanai .

              Comment


                kuris čia bartkus ir kas per blogas?

                Comment


                  Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                  kuris čia bartkus ir kas per blogas?
                  http://simonas.bartkus.lt/blog/

                  Comment


                    Parašė John
                    Jei į KUN ateitų daugiau rimtų oro bendrovių (kad ir tas pats Wizzair) su naujomis kryptimis arba daugiau skrydžių populiariomis kryptimis. Nors toks variantas labai abejotinas, nes Ryan'as jau įsitvirtinęs KUN ir, ko gero, visi supranta, kad konkuravimas su jais geruoju nesibaigtų.
                    Sutinku su John, tik aš matau dar vieną mažytę galimybę KTOU — jis gali pritraukti naują aviakompaniją, kurios pagrindinis hub'as yra ne Lietuvoje, tačiau tokia aviakompanija galėtų konkuruoti su Ryanair tik ta kryptimi (KUN-hub'as). Na pvz jei dėl kažkokių priežasčių Finnair nuspręstų skraidyti į Kauną, tai ji galėtų konkuruoti su Ryanair tik siūlydama maršrutą Kaunas-Helsinkis. Beje, stebiuosi, kad vis dar nėra maršruto Kaunas-Kopenhaga, kai šiuo metu taip populiaru į Danijos sostinę skristi iš Vilniaus ir Palangos.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Sutinku su John, tik aš matau dar vieną mažytę galimybę KTOU — jis gali pritraukti naują aviakompaniją, kurios pagrindinis hub'as yra ne Lietuvoje, tačiau tokia aviakompanija galėtų konkuruoti su Ryanair tik ta kryptimi (KUN-hub'as). Na pvz jei dėl kažkokių priežasčių Finnair nuspręstų skraidyti į Kauną, tai ji galėtų konkuruoti su Ryanair tik siūlydama maršrutą Kaunas-Helsinkis. Beje, stebiuosi, kad vis dar nėra maršruto Kaunas-Kopenhaga, kai šiuo metu taip populiaru į Danijos sostinę skristi iš Vilniaus ir Palangos.
                      Iš tiesų, jei jau Vilniaus oro uostas sulaužė nerašytą susitarimą, kad KUN orientuojasi į pigių skrydžių aviakompanijas, o VNO į tradicines, tai ir KUN gali drąsiai kviestis ir kokią tradicinę kompaniją.

                      Comment


                        vakar per zinias sake, kad VNO derasi dar su desimcia aviakompaniju. kazkaip nieko negirdet, kad KUN su kuo nors deretusi. Negi jie ant rajeno adatos taip visad ir tikisi sedet?

                        Comment


                          Parašė Marux Rodyti pranešimą
                          vakar per zinias sake, kad VNO derasi dar su desimcia aviakompaniju.
                          Oho, dešimt aviakompanijų... Jau įsivaizduoju kai kuriuos tik tiek težinančius oro uosto ir SM darbuotojus, taip pat aviafanus skaičiuojant — jeigu kiekviena kompanija vidutiniškai pasiūlytų bent po 3 kryptis, tai jau 30 krypčių... Ir bent po 5 reisus į savaitę... Ir jeigu kiekviena nauja kryptimi skristų bent po 50 keleivių, tai Vilnių aplankytų 7.500 žmonių per savaitę daugiau... Didesnės pajamos viešbučiams, kavinėms, restoranams, naktiniams klubams, muziejams, taxistams...
                          Stop, stop, stop....
                          Kokiu lygiu tos derybos vyksta? Ar tikrai su 10 aviakompanijų? Jeigu Masiulis 5 aviakompanijų atstovams pasakė „Laba diena, malonu Jus matyti Vilniuje“, ar čia jau derybos???
                          Esmė ta, kad per daug gerai, kad taip imti ir patikėti. Be to, tokios giganaujienos nė už ką nepraleistų e-spauda. Kol kas delfi to dar nepaskelbė.
                          Reziumė — iš didelio debesio mažas lietus...
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Marux Rodyti pranešimą
                            vakar per zinias sake, kad VNO derasi dar su desimcia aviakompaniju. kazkaip nieko negirdet, kad KUN su kuo nors deretusi. Negi jie ant rajeno adatos taip visad ir tikisi sedet?
                            O kas sugebėtų su Ryan kokia kryptim pakonkuruoti? Nebent dar kokia viena tradicinė į savo Hub'a susivežt skrendančius ne už savo pinigus, bet tenka girdėti, kad viena tokia jau skrendanti į KUN kartais paleidžia autobusus nes keleivių (skrendančių už pelningą kainą) nėra.
                            Viskas su KUN gerai, 19 krypčiu ir taip vos ne "too good to be true"
                            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                            Comment


                              /\ pritariu, nes kai pagalvoji, kad visai neseniai visiška š buvo, tai dabar akis džiugina tokie skaičiai aišku, tik emigracija nelabai...

                              Comment


                                Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                Viskas su KUN gerai, 19 krypčiu ir taip vos ne "too good to be true"
                                Ne viskas gerai. Šimtaprocentinė priklausomybė nuo Ryanair yra labai pavojinga. Nepatiks kas nors tokiam ponui O'Leary, ir skrydžių gali sumažėti labai staigiai iki 0.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Ne viskas gerai. Šimtaprocentinė priklausomybė nuo Ryanair yra labai pavojinga. Nepatiks kas nors tokiam ponui O'Leary, ir skrydžių gali sumažėti labai staigiai iki 0.
                                  Visiskai sutinku su Jumis... ir tik galiu isivaizduoti kaip tokia priklausomybe slegia

                                  Comment


                                    /\ kodėl slegia?

                                    Comment


                                      Slegia todėl, kad KUN Ryanair yra monopolistas ir oro uostas yra visiškai priklausomas nuo jo veiksmų. Iš kitos pusės KUN yra sunku uždirbti pelną, nes dėka Ryanair jie yra priversti taikyti labai mažus mokesčius. O Airbaltic'o KUN, kaip suprantu, apskritai neturėjo būti (jei prisimenat ten buvo nedidelis skandalas su Vaštaku atrodo, ir pagąsdinimais uždaryti oro uostą, kurie vėliau buvo paneigti). Tradicinių oro bendrovių su skrydžiais į hub'us panašu nebus, bent jau kurį laiką, vengiant sudaryti tiesioginę konkurenciją VNO.

                                      Comment


                                        Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                        Slegia todėl, kad KUN Ryanair yra monopolistas ir oro uostas yra visiškai priklausomas nuo jo veiksmų. Iš kitos pusės KUN yra sunku uždirbti pelną, nes dėka Ryanair jie yra priversti taikyti labai mažus mokesčius. O Airbaltic'o KUN, kaip suprantu, apskritai neturėjo būti (jei prisimenat ten buvo nedidelis skandalas su Vaštaku atrodo, ir pagąsdinimais uždaryti oro uostą, kurie vėliau buvo paneigti). Tradicinių oro bendrovių su skrydžiais į hub'us panašu nebus, bent jau kurį laiką, vengiant sudaryti tiesioginę konkurenciją VNO.
                                        Bet pasikartosiu, tuomet Wizz neturėjo būti Vilniuje, jei laužom susitarimus, tai visi.

                                        Comment


                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          Bet pasikartosiu, tuomet Wizz neturėjo būti Vilniuje, jei laužom susitarimus, tai visi.
                                          Susisiekimo ministerijos strategija 'VNO - tradicinės bendrovės, KUN - pigūs skrydžiai' dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis nepasiteisino, ką diplomatiškai trečiadienį konstatavo pats Masiulis tai pavadinęs 'laikai keičiasi'. Akivaizdu, kad be pigių skrydžių bazės ar stipraus bazinio vežėjo VNO nebeišeina išjudinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X