Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sak76 Rodyti pranešimą
    Palyginimui statistika.

    2010 balandis
    VNO - 97 773, KUN - 37 194, +/- 60 579

    2010 geguze
    VNO - 134 019, KUN - apie 72 000, +/- 62 019

    Is esmes netgi atidarius naujas kryptis balansas mazai tepasikeite. Realiai netgi padidejo VNO naudai, bet del vulkanu KUN ko gero nukentejo labiau nei VNO, nes Ryanair neskraide kiek ilgiau. Tai ziurint i sia statistika kaip ir pasiteisina ta teorija, kad Ryanair'as 'pats is saves' generuoja srautus, deka pigiu bilietu zmones keliauja dazniau, arba keliauja tie kurie kitomis salygomis nekeliautu is viso. Bet, aisku, is vieno menesio sunku daryti isvadas, nes naujos Ryanair kryptys dar tik isibegeja. Idealiu atveju, VNO turetu kaip imanoma maziau paveikti KUN augimas. Tada ta Susisiekimo ministerijos 'tiesiogines konkurencijos vengimo' vizija kaip ir pasiteisintu.

    Jei ziurint is ekonomikos perspektyvu, klausimas ar atvykstamasis turizmas ir uzsienieciu palikti pinigai atsveria isvykstamaji turizma ir lietuvaiciu pinigus paliktus uzsienyje. Jei tas balansas yra lietuviu nenaudai, tai ziurint siaurai +/- is ekonominiu poziciju Lietuvos ekonomikai dideles naudos is to nera. Bet tai aisku taikoma tik turistinems kryptims, pvz. Paryziui, Barselonai ir pan. Emigrantu kryptimis Ryanair'as veikia pozityviai. Emigrantai i Lietuva atvyksta dazniau ir tuo paciu cia palieka daugiau uzsienyje uzdirbtu pinigu.

    Del nauju oro bendroviu atejimo i KUN. Realiai siaip dienai galetu buti tik skrydziai i hub'us, nes praktiskai visose populiariose kryptyse jau isitvirtines Ryanair, klausimas ar pasiteisintu, ir ar butu srautas? Airbaltic KUN-RIX srautai ir uzpildymas silpni, jei gerai pamenu netgi is Palangos srautas yra didesnis. Gana keista kodel tiek nedaug keleiviu skrenda i Ryga. Is esmes KUN-RIX srautas turetu buti tik Kaunas ir apylinkes, klausimas ar pavyktu surinkti bent viena lektuva per diena i pvz. Kopenhaga? Nes dabartine situacija su Ryga lyg ir sakytu, kad sunkiai...

    Na ir atskira tema yra charter'iai. Cia dar butu potencialas KUN.

    Siaip asmeniskai manau, kad KUN yra idealus oro uostas pigiu skrydziu bendrovems ir galbut charteriams, bet tradicinems oro linijoms KUN isitvirtinti butu sunku. Butu sunku generuoti pakankama srauta besidubliuojanciomis su VNO kryptimis.


    O del to, kad VNO yra atgyvena... Nelabai aisku kodel, nes Vilniaus oro uostas vistiek isliks vienokiu ar kitokiu pavidalu. Be to, su nauja kainodara siandien VNO yra vienas pigesniu oro uostu Europoje. O ir pats oro uostas pakankamai modernus su visa reikiama infrastruktura, taip kad nelabai lieka aisku kodel jis yra 'atgyvena'?
    Tai, ką siūlo Air Baltic per Rygą, dažnai yra uždengiama Ryanair krypčių tiesiogiai. Kodėl turiu skristi į Londoną Gatwick per Rygą, jei tai galiu padaryti tiesiai? Ir Frankfurto atveju dažnai gautųsi dar greičiau iš Hahn atvažiuoti, nei per Rygą. Ir daug kitų krypčių taip. Dar gana dažni Air Baltic lėktuvų gedimai irgi nevilioja. Tiesioginis reisas į kurį nors hub'ą būtų patogus skrendantiems transatlantiniais ir kitokiais trans- reisais, kuriems per Rygą jau susidaro du persėdimai ir net nelabai bilietų tokių siūlo, bent jau pardavimo sistemos. Taigi negalima lyginti Rygos "hub'o" ir kitų hubų.

    Comment


      Parašė sak76 Rodyti pranešimą
      Palyginimui statistika.

      2010 balandis
      VNO - 97 773, KUN - 37 194, +/- 60 579

      2010 geguze
      VNO - 134 019, KUN - apie 72 000, +/- 62 019
      Papildau statistiką:

      2010 kovas
      VNO - 112 787, KUN - 48 411, +/- 64376

      2010 vasaris
      VNO - 84 271, KUN - 36 024, +/- 48247

      2010 sausis
      VNO - apie 89000, KUN - 39 937, +/- 49000

      Išvada vienintelė - Lietuvoje smarkiai auga valdininkų skaičius, nes tik jie vieni ir skraido per VNO
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Bent mano nuomone KUN ir Ryanair labai truksta jungties su Svedija. Nes gauti bilieta i Stokholma is VNO darosi jau problematiska kartais.

        Comment


          Ne valdininkai, o novaturas, teztour'as su savo kelionemis i Turkija ir kitus vasaros kurortus.
          p.s. manyciau

          Comment


            Parašė taspac Rodyti pranešimą
            Bent mano nuomone KUN ir Ryanair labai truksta jungties su Svedija. Nes gauti bilieta i Stokholma is VNO darosi jau problematiska kartais.
            Pirma išmoksime skraidyti į Vokietiją, paskui gal galėsime mokytis į Švediją. Neteko būti Skavstoje, bet, atrodo, iš jos traukiniais gan patogu važiuoti? Pilnai su Kopenhaga galėtų konkuruoti.
            Paskutinis taisė 118; 2010.06.07, 12:39.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Siūlau perfrazuoti tarpukario lozungą į: "Mes be Vilniaus nenumirsim!"
              Būten toks šūkis kabėjo alaus restorane "Rambynas" Laisvės al.

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Jis to nusipelnė
                Skriaudžia tą "kauną" (specialiai rašau iš mažosios raidės ir kabutėse, nes tai atspindi keistai mąstančią Kauno populiaciją) visi. Tiksliau jaučiasi labiau skriaudžiamas
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  Įdomu kiek keleivių perveža charteriniai reisai? Nes tik iš Vilniaus visi ir teskrenda.

                  Beje teko skirti šeštadienį su Aurelos lėktuvėliu iš Antalijos į Vilnių. Tai tokio suspausto skrydžio niekur nesu apturėjęs. Kojoms palikta ne daugiau, nei 20 cm. kas man yra kosmosas. Net tam pačiam Ryanair daugiau vietos yra. Nežinau, kaip tai įmanoma ir kaip tai yra leistina, jei jau vaikai vos su savo kojomis telpa

                  O šiaip Vilniaus oro uostas išliks ir gyvens, nes dėl to, kad verslas daug skraido į ten kur jiems greičiau ir arčiau. Bet jei tas pats miestas, tai manau tikrai kaina yra pagrindinis faktorius ir verslui, ypač verslui. Ir kauniečių visokių būna Ir aišku svarbu, kad dirbtinai nebūtų palaikomas vienas ar kitas oro uostas, sveika konkurencija visada į naudą išeina...
                  You've got one life! Live it!

                  Comment


                    Parašė 118 Rodyti pranešimą
                    Pirma išmoksime skraidyti į Vokietiją, paskui gal galėsime mokytis į Švediją. Neteko būti Skavstoje, bet, atrodo, iš jos traukiniais gan patogu važiuoti? Pilnai su Kopenhaga galėtų konkuruoti.
                    Pritariu, kadangi ir pats gana dažnai keliauju į Stokholmą, tačiau į Skavstą (bent jau man) skristi nepatogu, nes visa kelionė į atokensius rajonus užtruktų apie 4 valandas (iki centro ir per miestą; su persėdimais). Nebent tektų keliauti neskubant.
                    Manau, kad dažnesni skrydžiai į Arlandą būtų geriausias variantas.
                    Iš Skavstos važiuoja autobusai - ekspresai 'Flygbusarna', o traukiniai - į Arlandą.
                    Tiesa, yra dar ir Bromma oro uostas, kuris labiau skirtas elitui.
                    Paskutinis taisė Silber418; 2010.06.07, 17:33.

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Tikrai ne su visom mintimis sutinku. Akademinės sferos žmonės jau labai seniai skraido Ryanair ir jokių problemų nekyla. Ir į tą patį Briuselį skrenda ir europarlamentarai į Charleroi, ir garsūs milijonieriai - ir nieko, karūnos nenukrenta. Nereikia iš verslininkų, politikų daryti kažkokių atžmogių, kaip tik žemesnio rango biurokratus reikėtų vos ne prievarta skraidint kuo pigiau. VNO, kaip ir KUN yra Lietuvos veidas ir nereikėtų čia daryti kažkokių didesnių skirtumų. Matyt, jau taikai į "grietinėlę". Žinoma, skrendant į kitus kontinentus, gal ir geriau su kitom kompanijom, nors žinau ne vieną atvejį, kai naudojamasi ir RYanair paslaugomis. Londonas Gatwick, Dublinas, iš dalies Frankfurtas tam visai tinka. 5kg bagažo skirtumas ne visiems kliuvinys.
                      Niekas ir nedaro. Paprasciausiai kai uz kelione nei politikai, nei valdininkai, nei akademines sferos zmones patys nemoka, tai renkasi skristi is ten, is kur patogiau. Kam vaziuoti is Vilniaus i Kauna, gaisti laika, drozti savo automobili (ne visi naudojasi tarnybiniais; na tai kas, kad uz kura moka), jei apmokes keliais simtais brangesne kelione is Vilniaus?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Niekas ir nedaro. Paprasciausiai kai uz kelione nei politikai, nei valdininkai, nei akademines sferos zmones patys nemoka, tai renkasi skristi is ten, is kur patogiau. Kam vaziuoti is Vilniaus i Kauna, gaisti laika, drozti savo automobili (ne visi naudojasi tarnybiniais; na tai kas, kad uz kura moka), jei apmokes keliais simtais brangesne kelione is Vilniaus?
                        Puiki biudzeto pinigu svaistymo iliustarcija.

                        Parašė fredis Rodyti pranešimą
                        Ir aišku svarbu, kad dirbtinai nebūtų palaikomas vienas ar kitas oro uostas, sveika konkurencija visada į naudą išeina...
                        Butent. Niekas neverkia, o nori tik elementaraus dalyko, kuri ir cituoju.

                        Comment


                          Na tai KUN ir yra 'dirbtinai' palaikomas, nes jis jau daug metu dirba nuostolingai.

                          VNO kazkada dirbo pelningai, bet su nauja 'konkurencinga' kainodara, jei atmintis neapgauna, 2009 metais jau turejo apie 15 mln. nuostoliu.

                          Comment


                            Pvz teko aptureti skrydi is Londono i Kauna su garsiuoju seimunu Sedziumi.. Buvo isgeres ir labai kalbus. Baisiai keista pasirode, kad renkasi ryannair'a.. Tad ne visi valdininkai renkasi brangesni varianta

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Puiki biudzeto pinigu svaistymo iliustarcija.
                              Žinoma. Aš irgi kukliai prie to prisidedu.
                              Akademinė bendruomenės kelionių apmokėjimas yra toks. Lėšos kelionėms yra numatytos projekte. Tai rašant projektą ir numatai kiek kelionių bus ir kad lėšų būtų ne tik pigiam skrydžiui... Patikėkit, niekas tos dalies nevertina, nebent prirašytum skaičius, netelpančius sveiko proto ribose. Bet tuomet ir projektas finansavimo negautų... Pažymiu nežinantiems akademinės finansinės virtuvės - projekto lėšomis disponuoja pats projekto vadovas, o ne institucijos administracija. Žinoma, jos yra institucijos sąskaitoje, bet be projekto vadovo žinios negali būti išleistos.
                              Kitas atvejis - prašai finansavimo konkrečiai kelionei į tam tikrą renginį ar stažuotę. Finansavimas skiriamas viskam - kelionei, apgyvendinimui, renginio mokesčiams, kitoms išlaidoms... Tai irgi rašant užrašai ne pigaus skrydžio kainą. Jei jau duoda finansavimą, tai duoda. Preliminari bilieto kaina ar 1500 Lt ar 1000 Lt neturi reikšmės... Kai keliauja akademinė administracija, tuomet už kelionę apmoka institucija.

                              Comment


                                Tai dar priklauso nuo to, kur ta akademinė institucija yra. Jei Kaune, tai dažnai patogiau Ryanair, o tai dažniausiai ir pigiau. Pats kelis sykius pats pirkau bilietus ir universiteto administracija normaliai apmokėjo, nors ir ne pagal projektą skridau.Ir tikrai nebūtina pirkti agentūroje, puikiausiai tinka ir internetu pirkti. Kartais gal svarbiau stereotipų atsikratyti ir viskas būna gerai.

                                Comment


                                  Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                  Pvz teko aptureti skrydi is Londono i Kauna su garsiuoju seimunu Sedziumi.. Buvo isgeres ir labai kalbus. Baisiai keista pasirode, kad renkasi ryannair'a.. Tad ne visi valdininkai renkasi brangesni varianta
                                  Matyt pats irgi tiki tuo mitu,kad su Ryanair skraido tik tie kurie skraido savus,dar ne tokiu "zvaigzdziu" ten pasitaiko

                                  Comment


                                    Tai suprantu cia masinis reiskinys tie akademines bendruomenes skraidymai? Taprasme, kad net zenklus keleiviu procentas yra is sios kategorijos. Iki siol as net nelabai apie toki dalyka girdejau, tai pasirodo ne taip jau blogai tie universitetai gyvena, kad tiek visko taip ramiai apmoka

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Tai suprantu cia masinis reiskinys tie akademines bendruomenes skraidymai? Taprasme, kad net zenklus keleiviu procentas yra is sios kategorijos. Iki siol as net nelabai apie toki dalyka girdejau, tai pasirodo ne taip jau blogai tie universitetai gyvena, kad tiek visko taip ramiai apmoka
                                      Blogai gyvena tie, kurie tingi ranką ištiest ir nedirba su ES Socialinio fondo pinigų teikiamomis galimybėmis.
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                        Tai dar priklauso nuo to, kur ta akademinė institucija yra. Jei Kaune, tai dažnai patogiau Ryanair, o tai dažniausiai ir pigiau. Pats kelis sykius pats pirkau bilietus ir universiteto administracija normaliai apmokėjo, nors ir ne pagal projektą skridau.Ir tikrai nebūtina pirkti agentūroje, puikiausiai tinka ir internetu pirkti. Kartais gal svarbiau stereotipų atsikratyti ir viskas būna gerai.
                                        Būtina pirkti toje agentūroje, kuri laimi konkursą. Kitaip prasideda hemorojus su viešaisiais pirkimais. Galbūt studentams, prikusiems bilietus ir kita tvarka apmoka, t.y. kai daroma išlaidų kompensacija, kuomet bilietas buvo įsiginamas už savo pinigus. Bet darbuotojai taip pirkti bilietų lėktuvui negali, nebent tai būtų bilietai, pirkti, pavyzdžiui, į kitą reisą jei buvo atidėtas skrydis ar pan. Visokių niuansų yra. Jokių stereotipų nėra, bet iš anksto planuotai kelionei bilietai turi būti perkami pagal viešųjų pirkimų įstatymo nuostatas.

                                        Comment


                                          Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                          Blogai gyvena tie, kurie tingi ranką ištiest ir nedirba su ES Socialinio fondo pinigų teikiamomis galimybėmis.
                                          Tos galimybės yra ribotos, nes prašančių visada yra daugiau nei lėšų. Todėl kai kas ir negauna, nors dirba. Žinoma, nereikia nuleisti rankų ir vėl iš naujo reikia rašyti projektus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X