Parašė daktaras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąNepusk burbulu...nesugebejo kompanijoms padalinti,tai dabar uz ta 15mln.tipo Vilniu reklamuos uzsieni
Beje, nieko blogo nematyčiau, jei Vilnių ir kai kurias kitas Lietuvos vietas reklamuotų už 15 mln litų. Tarkim latviai tam išleidžia n kartų daugiau.
Comment
-
Na jei nusiimtume rozinius akinius tai pamatytume kad is VNO skraido pagrinde tik valdininkai kai patys nemoka uz kelione, (o tu valdininku n skaicius) nors kai reikia is savo kisenes pamoketi vaziuoja i KUN, dar taipogi skraido verslininkai kuriems nesvarbu kaina nes juos islaiko valstybiniai projektai, taigi jei nebutu siu dirbtiniu faktoriu idomu kas VNO naudotusi nebent STAR1 palaikytu gyvybe . Taigi kad ir kaip bebutu manau tuos 15 milijonu butu protingiau isleisti KUN pareklamuot kur yra paprastu lietuviu langas i pasauli. O kad reikia Ryanair remti is mokesciu moketoju pinigu as tikrai UZ, netgi galeciau tiesiogiai savo imones pelno mokesti pervesti i ju saskaita vis geriau nei remti kubilo vilos statyba ar seimo autoparko islaikyma. Atkreipkime demesi i VNO lektuvu uzpildymo procenta turbut viska irgi Star1 bei certeriai palaiko, lektuvai pustusciai skridom i berlyna 20 zmoniu....
Comment
-
Visi charteriai skraido iš Vilniaus, įdomu nuo kada jais skraido valdininkai. Ir beje, jie generuoja gan nemažą srautą VNO. Reklamuoti KUN? Tai gal dar ir kokią geležinkelio stotį pareklamuokim? Reklama turi būti kažkokių Lietuvos turizmo objektų. KUN galima reklamuoti nebent Latvijoje ir Lenkijoje, iš kur tikimasi sulaukti tokių, kurie atvažiuos skristi per KUN, bet tai ir viskas.
Comment
-
O ar nemanote, kad visu Lietuvos oro uostu efektyvus valdymas galetu padideti ir visiem nuo to geriau butu jei jie atsidurti vieno operatoriaus rankose, pvz.: Jungtineje karalysteje - BAA ir GIP, Turkijoj ir Gruzijoj - TAV ir t.t. ? Na operatorius galetu buti kad ir valstybes imone kokia, nebutinai privatininkas.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąO ar nemanote, kad visu Lietuvos oro uostu efektyvus valdymas galetu padideti ir visiem nuo to geriau butu jei jie atsidurti vieno operatoriaus rankose, pvz.: Jungtineje karalysteje - BAA ir GIP, Turkijoj ir Gruzijoj - TAV ir t.t. ? Na operatorius galetu buti kad ir valstybes imone kokia, nebutinai privatininkas.
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąO ar nemanote, kad visu Lietuvos oro uostu efektyvus valdymas galetu padideti ir visiem nuo to geriau butu jei jie atsidurti vieno operatoriaus rankose, pvz.: Jungtineje karalysteje - BAA ir GIP, Turkijoj ir Gruzijoj - TAV ir t.t. ? Na operatorius galetu buti kad ir valstybes imone kokia, nebutinai privatininkas.
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąO ar nemanote, kad visu Lietuvos oro uostu efektyvus valdymas galetu padideti ir visiem nuo to geriau butu jei jie atsidurti vieno operatoriaus rankose, pvz.: Jungtineje karalysteje - BAA ir GIP, Turkijoj ir Gruzijoj - TAV ir t.t. ? Na operatorius galetu buti kad ir valstybes imone kokia, nebutinai privatininkas.
O apskritai, tai net juokingi kauniečiai, taip nekonstruktyviai ir tendencingai kalba. Be to, rėkia, jog "paprasti lietuviai" skrenda iš Kauno. O kas tas paprastumas? Aš šiaip irgi paprastas, o skrendu iš ten, iš kur pigiau ir patogiau. O tai visiškai nereiškia, jog būtinai iš Vilniaus, arba būtinai iš Kauno. Kalbėt, jog skraido vien "valdininkai" yra tolygu nieko apie oro uostą nežinot. Galima būtų apie tai normaliai pasikalbėt, bet vargu ar tai "kaunas" išgirs.
Be to, ta LTL 15 mln. dar nėra padalyta. Kaip tai įvyks ir kam teks, galas žino. Reik tikėtis, kad kuo efektyviau šalies labui.
Ponai, daktarai, NAVY ir Palergonijau, prašau ramybės ir mažiau bulvarinio tipo plepalųTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Kodėl "kaunui" tokia neapykanta "vilniui"? Visose temose nuolatos. Kodėl kiti miestai nebėdavoja ir savo nišas randa. Kaune yra Ryanair su tiek daug puikių krypčių, miestas ant didžiausios kryžkelės - tik ir daryk biznį, o "kaunas" užuot džiaugęsis kažko vis niurzga.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
dzin man tas vilnius, gražus miestas ir tiek. bet man svarbiau šiuo atveju gimtojo miesto interesai ir aš įsitikinęs, kad vno yra atgyvena, kurią reikia pamažu pamiršti ir dėti investicijas į Kauno oro uostą. jeigu pastarasis su vienu skraidintoju tuoj pasieks vno metinį pervežimą, tai manau potencialas labai didelis. bet šiaip čia yra tik mano asmeninė nuomonė, kurią garsiai išsakau, o kaip bus realybėje parodys tik laikas. kol kas manau, kad esu teisus
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimądzin man tas vilnius, gražus miestas ir tiek. bet man svarbiau šiuo atveju gimtojo miesto interesai ir aš įsitikinęs, kad vno yra atgyvena, kurią reikia pamažu pamiršti ir dėti investicijas į Kauno oro uostą. jeigu pastarasis su vienu skraidintoju tuoj pasieks vno metinį pervežimą, tai manau potencialas labai didelis. bet šiaip čia yra tik mano asmeninė nuomonė, kurią garsiai išsakau, o kaip bus realybėje parodys tik laikas. kol kas manau, kad esu teisus
Sutinku parodys tik laikas ir sveika konkurencija .
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimądzin man tas vilnius, gražus miestas ir tiek. bet man svarbiau šiuo atveju gimtojo miesto interesai ir aš įsitikinęs, kad vno yra atgyvena, kurią reikia pamažu pamiršti ir dėti investicijas į Kauno oro uostą. jeigu pastarasis su vienu skraidintoju tuoj pasieks vno metinį pervežimą, tai manau potencialas labai didelis. bet šiaip čia yra tik mano asmeninė nuomonė, kurią garsiai išsakau, o kaip bus realybėje parodys tik laikas. kol kas manau, kad esu teisus
Kodėl Vilniaus oro uostas atgyvena, o Kauno sveikas kaip ridikas? Tiek vienas, tiek kitas dirba šiuo metu pakankamai gerai ir visiem dėl to tik džiugu turi būt. Man asmeniškai būtų labai smagu jei Vilniun neateitų jokios pigios oro linijos, o visos pigiosios telktųsi Kaune. Dėl KUN konkurencijos ir alternatyvos VNO mažesnės kainos. Manau, laimi abu.
Ir labai prašau, nekurkit problemų ir nedarykit atskirties "vilnius"-"kaunas"Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąNa jei nusiimtume rozinius akinius tai pamatytume kad is VNO skraido pagrinde tik valdininkai kai patys nemoka uz kelione, (o tu valdininku n skaicius) nors kai reikia is savo kisenes pamoketi vaziuoja i KUN, dar taipogi skraido verslininkai kuriems nesvarbu kaina nes juos islaiko valstybiniai projektai, taigi jei nebutu siu dirbtiniu faktoriu idomu kas VNO naudotusi nebent STAR1 palaikytu gyvybe . Taigi kad ir kaip bebutu manau tuos 15 milijonu butu protingiau isleisti KUN pareklamuot kur yra paprastu lietuviu langas i pasauli. O kad reikia Ryanair remti is mokesciu moketoju pinigu as tikrai UZ, netgi galeciau tiesiogiai savo imones pelno mokesti pervesti i ju saskaita vis geriau nei remti kubilo vilos statyba ar seimo autoparko islaikyma. Atkreipkime demesi i VNO lektuvu uzpildymo procenta turbut viska irgi Star1 bei certeriai palaiko, lektuvai pustusciai skridom i berlyna 20 zmoniu....
Taip kad sulaukus Ryanair'o Kaune sakyti, kad Vilnius mums nebereikalingas yra netoliaregiška. Mano nuomone, Ryanair Kaune ir įprastos oro linijos Vilniuje patenkina kiek skirtingus segmentus. Ryanair'o atėjimas nebūtinai reiškia, kad Vilniuje turi mažėti keleivių srautai.
Verslininkai, kurie daug keliauja ir skuba, labai retai rinksis Ryanair dėl to, kad jie skraidina į užkampius, kad jų tvarkaraščiai būna nesuderinti, kad nėra jungiamųjų skrydžių, kad nėra verslo klasės, etc. Nepamirškim, kiek daug Vilniuje yra užsienio įmonių, vien kiek į kokį Stokholmą kasdien skrenda žmonių (į Omnitelio, TEO, SEB, Swedbanko, Nordea ir kt.) įmonių savininkų būstines.
Yra dalis žmonių, kurie skrenda į Ameriką, Aziją, Afriką ir jie nesirinks Ryanair dėl to, kad šis nesiūlo jungiamųjų skrydžių ir leidžia pasiimti tik 15kg bagažo (vietoj įprastų 20kg).
Yra ir valdininkai, kurie reguliariai turi skristi į Briuselį, ką jiems gali pasiūlyti Ryanair? Važiuoti į Kauną ir skristi į Charleroi oro uostą, kuris yra arčiau Pranzūzijos nei Briuselio?
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimądzin man tas vilnius, gražus miestas ir tiek. bet man svarbiau šiuo atveju gimtojo miesto interesai ir aš įsitikinęs, kad vno yra atgyvena, kurią reikia pamažu pamiršti ir dėti investicijas į Kauno oro uostą. jeigu pastarasis su vienu skraidintoju tuoj pasieks vno metinį pervežimą, tai manau potencialas labai didelis. bet šiaip čia yra tik mano asmeninė nuomonė, kurią garsiai išsakau, o kaip bus realybėje parodys tik laikas. kol kas manau, kad esu teisus
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąNors pats esu kaunietis, bet nesutinku su tokiu mąstymu. Jei Lietuva liktų tik su Kaunu ir Ryanair'u, tai būtų labai liūdnas vaizdas. Ryanair'as yra super, bet jis patenkina tik labai siaurus keliautojų poreikius (emigrantai, studentai, pigių pramogų ieškantys turistai). Vilnius aptarnauja visai kitokius segmentus ir yra mūsų šalies veidas. Čia kaip McDonald's: jis yra super - daug ir pigu, bet turbūt niekas nenorėtų kad visoje šalyje nebūtų jokio kito restorano, tik McDonald's.Paskutinis taisė Linas; 2010.06.07, 00:37.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTikrai ne su visom mintimis sutinku. Akademinės sferos žmonės jau labai seniai skraido Ryanair ir jokių problemų nekyla. Ir į tą patį Briuselį skrenda ir europarlamentarai į Charleroi, ir garsūs milijonieriai - ir nieko, karūnos nenukrenta. Nereikia iš verslininkų, politikų daryti kažkokių atžmogių, kaip tik žemesnio rango biurokratus reikėtų vos ne prievarta skraidint kuo pigiau. VNO, kaip ir KUN yra Lietuvos veidas ir nereikėtų čia daryti kažkokių didesnių skirtumų. Matyt, jau taikai į "grietinėlę". Žinoma, skrendant į kitus kontinentus, gal ir geriau su kitom kompanijom, nors žinau ne vieną atvejį, kai naudojamasi ir RYanair paslaugomis. Londonas Gatwick, Dublinas, iš dalies Frankfurtas tam visai tinka. 5kg bagažo skirtumas ne visiems kliuvinys.
Kas iš to, kad nuskrist į tuos oro uostus galima, bet vieningo bilieto juk Ryanair nepardavinėja jungtiniam skrydžiam. Be jungtinio bilieto taip skraidyt didelė rizika.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąRyanair'o atėjimas nebūtinai reiškia, kad Vilniuje turi mažėti keleivių srautai.
2010 balandis
VNO - 97 773, KUN - 37 194, +/- 60 579
2010 geguze
VNO - 134 019, KUN - apie 72 000, +/- 62 019
Is esmes netgi atidarius naujas kryptis balansas mazai tepasikeite. Realiai netgi padidejo VNO naudai, bet del vulkanu KUN ko gero nukentejo labiau nei VNO, nes Ryanair neskraide kiek ilgiau. Tai ziurint i sia statistika kaip ir pasiteisina ta teorija, kad Ryanair'as 'pats is saves' generuoja srautus, deka pigiu bilietu zmones keliauja dazniau, arba keliauja tie kurie kitomis salygomis nekeliautu is viso. Bet, aisku, is vieno menesio sunku daryti isvadas, nes naujos Ryanair kryptys dar tik isibegeja. Idealiu atveju, VNO turetu kaip imanoma maziau paveikti KUN augimas. Tada ta Susisiekimo ministerijos 'tiesiogines konkurencijos vengimo' vizija kaip ir pasiteisintu.
Jei ziurint is ekonomikos perspektyvu, klausimas ar atvykstamasis turizmas ir uzsienieciu palikti pinigai atsveria isvykstamaji turizma ir lietuvaiciu pinigus paliktus uzsienyje. Jei tas balansas yra lietuviu nenaudai, tai ziurint siaurai +/- is ekonominiu poziciju Lietuvos ekonomikai dideles naudos is to nera. Bet tai aisku taikoma tik turistinems kryptims, pvz. Paryziui, Barselonai ir pan. Emigrantu kryptimis Ryanair'as veikia pozityviai. Emigrantai i Lietuva atvyksta dazniau ir tuo paciu cia palieka daugiau uzsienyje uzdirbtu pinigu.
Del nauju oro bendroviu atejimo i KUN. Realiai siaip dienai galetu buti tik skrydziai i hub'us, nes praktiskai visose populiariose kryptyse jau isitvirtines Ryanair, klausimas ar pasiteisintu, ir ar butu srautas? Airbaltic KUN-RIX srautai ir uzpildymas silpni, jei gerai pamenu netgi is Palangos srautas yra didesnis. Gana keista kodel tiek nedaug keleiviu skrenda i Ryga. Is esmes KUN-RIX srautas turetu buti tik Kaunas ir apylinkes, klausimas ar pavyktu surinkti bent viena lektuva per diena i pvz. Kopenhaga? Nes dabartine situacija su Ryga lyg ir sakytu, kad sunkiai...
Na ir atskira tema yra charter'iai. Cia dar butu potencialas KUN.
Siaip asmeniskai manau, kad KUN yra idealus oro uostas pigiu skrydziu bendrovems ir galbut charteriams, bet tradicinems oro linijoms KUN isitvirtinti butu sunku. Butu sunku generuoti pakankama srauta besidubliuojanciomis su VNO kryptimis.
O del to, kad VNO yra atgyvena... Nelabai aisku kodel, nes Vilniaus oro uostas vistiek isliks vienokiu ar kitokiu pavidalu. Be to, su nauja kainodara siandien VNO yra vienas pigesniu oro uostu Europoje. O ir pats oro uostas pakankamai modernus su visa reikiama infrastruktura, taip kad nelabai lieka aisku kodel jis yra 'atgyvena'?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąJis to nusipelnė
Siūlau perfrazuoti tarpukario lozungą į: "Mes be Vilniaus nenumirsim!"
Comment
Comment