Dėl 29-ojo - tikrai aš O ir tas ekspresinis - mano idėja. Konkrečiai siūliau ir tą ekspresinį žymėti 29E, taip ir padarė. Taip pat siūliau, kad 29-ame važinėtų tik Solaris autobusui - irgi atsižvelgė... Siūliau labai daug ką, dalis idėjų mano, dalis - jūsų visų (reiškėte šioje temoje). Į daugumą siūlymų atsižvelgta, kai kurie sprendimai įgyvendinti tik po kiek laiko, tad kartais teko kartoti raštų įteikimą, lįsti į akis.... Teko kontaktuoti tiek su Kauno m. savivaldybe, tiek ir su Kauno oro uostu. Žinoma, užtruko, daug laiko išeikvojau, tačiau ir rezultatas yra.
Tikrai ryte važiuoja . Važiavau antru autobusu, oro uoste išlipau vienintelis. Gal daugiau važiuoja pirmu, kad būti dvi valandas prieš skrydį? Arba dar nedrįsta naudotis .
Kokia proga Raudondvario plente į Kauno autobusų parką atvedė troleibusų laidus??
Konkuruos su KUN, Easyjet baze kurs
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
1. Dėl šiol klausimo pataikei ne į tą temą.
2. Nepatingėk ir atsakymą susirask "Kauno VT" temoje.Laidų vedimas - visai nesusijęs su įmonių sujungimu. Tai tiesiog bendradarbiavimas, siekiant sumažinti troleibusų nulinę ridą.
kas yra nuline rida ? ir kaip laidu atvedimas i autobusu parka ja sumazins?
oi , sorry ,perkelsiu kalusima i Kauno VT tema
KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Panašu kad Ryanair paleido papildomą reisą ar 2 rugsėjį škotams į futbolą, gali būt labai pigus variantas iš Kauno suskraidyt į priešingą pusę, stebėkit
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Panašu kad Ryanair paleido papildomą reisą ar 2 rugsėjį škotams į futbolą, gali būt labai pigus variantas iš Kauno suskraidyt į priešingą pusę, stebėkit
Nuo „Ryanair" bazės įkūrimo Kauno oro uoste praėjus mėnesiui, ir pigių skrydžių bendrovės, ir keleivių lūkesčiai, regis, atsipirko su kaupu. Per gegužę Kauno oro uostas aptarnavo beveik 72 tūkst. keleivių, rašo „Kauno diena”.
A. Šliupo tikinimu, „apie kurių nors skrydžių atšaukimą nėra nė kalbos". Šiemet Kauno oro uostas tikisi aptarnauti per 700 tūkst. keleivių.
Nuo "Ryanair" bazės įkūrimo Kauno oro uoste praėjus mėnesiui, pigių skrydžių bendrovės lūkesčiai atsipirko su kaupu. Keleivių srautai išaugo dvigubai.
Gegužės pradžioje iš Kauno oro bendrovės "Ryanair" lėktuvai pradėjo skraidyti 18 krypčių. Didžiausia Europoje Airijos oro bendrovė mėnesio pradžioje Kauno oro uoste atidarė bazę. Netrukus paaiškėjo, kad išsiplėtusią skrydžių geografiją įvertino ir keleiviai.
Per gegužę Kauno oro uostas aptarnavo beveik 72 tūkst. keleivių. "Palyginti su 2009 m. geguže, keleivių srautas išaugo dvigubai. Į Kauną keleiviai ir atvyko, ir išvyko", – pasakojo oro uosto direktorius Arijandas Šliupas.
Pasak jo, daugiausia keleivių sulaukia lėktuvai, skrendantys į Londoną. "Per dieną į Anglijos sostinę iš Kauno į du skirtingus oro uostus pakylama du kartus. Ši kryptis labai populiari", – pabrėžė A.Šliupas.
Daugiausia skrendama į Londono Stanstedo oro uostą – kas trečias keleivis pasirenka būtent šią kryptį. Mažiausiai keleivių skrenda į Oslą.
"Tam turi įtakos didelė konkurencija, nes į Norvegijos sostinę skrydžius siūlo ir Vilniaus bei Palangos oro uostai", – paaiškino Kauno oro uosto vadovas.
"Ryanair" siūlomi skrydžiai į Milaną ir Romą taip pat sulaukė nemažai keleivių. "Apie kurių nors skrydžių atšaukimą nėra nė kalbos. Kol kas vežėjai nekalba ir apie naujas kryptis, kuriomis būtų galima skristi iš Kauno. Galbūt galima tikėtis, kad kažką nauja "Ryanair" pasiūlys žiemos sezonui, apie kurį bus paskelbta rugsėjo mėnesį", – tikino A.Šliupas.
Nuo gegužės 4-osios iš Kauno oro uosto du kartus per savaitę skrendama į Barseloną, Birmingamą, Bristolį, Edinburgą, Liverpulį, Milaną, Oslą, tris kartus keleiviai skraidinami į Brėmeną, Briuselį, Diuseldorfą, Londono Lutono oro uostą, Paryžių, keturis kartus – į Berlyną, Frankfurtą, Tamperę, penkis kartus – į Dubliną. Septynis kartus per savaitę "Ryanair" iš Kauno skrenda į Londono Getviko oro uostą, į Londono Stanstedo oro uostą skrendama kasdien.
Šiemet Kauno oro uostas tikisi aptarnauti per 700 tūkst. keleivių.
Ne apie statistiką jau reikia galvoti, o apie terminalo išplėtimą arba naują terminalą. Nes panašu, kad Ryanair prognozės virsta realybe ir visai tikėtina, kad per metus keleivių skaičius išaugs iki 1 mln. Kaip žinia dabartinio terminalo pajėgumas yra 800 k.
Ne apie statistiką jau reikia galvoti, o apie terminalo išplėtimą arba naują terminalą. Nes panašu, kad Ryanair prognozės virsta realybe ir visai tikėtina, kad per metus keleivių skaičius išaugs iki 1 mln. Kaip žinia dabartinio terminalo pajėgumas yra 800 k.
Manau, šiuo atveju, geriau vadovautis patarle: "neperšokęs upelio nesakyk op". Paprastai terminalų pralaidumą galima įvairiomis priemonėmis (kilnojant lėktuvų atvykimo/išvykimo laikus etc.) padidinti be papildomos plėtros. Manau, kad pirmiausia problema, kurią oro uostas turėtų spręsti - viešbučio statyba. Jau buvo atvejų, kai turėta tokių problemų, o esant didesniems keleivių srautams ir sutrikus skrydžiams (nesvarbu dėl kokių priežasčių), viešbutis labai praverstų.
Ne apie statistiką jau reikia galvoti, o apie terminalo išplėtimą arba naują terminalą. Nes panašu, kad Ryanair prognozės virsta realybe ir visai tikėtina, kad per metus keleivių skaičius išaugs iki 1 mln. Kaip žinia dabartinio terminalo pajėgumas yra 800 k.
Kiekviena lazda turi du galus, o kiekvienas medalis — dvi puses. Viena vertus, džiugu, kad TKOU plečia skrydžių geografiją ir sparčiai daugėja keleivių, kita vertus neramina, kad oro uostas sėdo ant vienos aviakompanijos adatos. Net gerokai mažesnis Palangos oro uostas dirba su daugiau aviakompanijų. Ryanair turi sąlygas bet kada šantažuoti TKOU, o šian prisikviesti naujų aviakompanijų seksis vis sunkiau, nes nelabai kas išdrįs ateiti į vietą, kur yra jau labai aiškus lyderis. Tokiame kontekste net AirBaltic dalyvavimas žiūrisi kaip mažytis stebuklas. Na galbūt dar yra neišnaudotų galimybių skraidant iš Kauno į NVS šalis arba šiandien dar praktiškai neįsivaizduojami skrydžiai už Europos ribų.
Manau, šiuo atveju, geriau vadovautis patarle: "neperšokęs upelio nesakyk op". Paprastai terminalų pralaidumą galima įvairiomis priemonėmis (kilnojant lėktuvų atvykimo/išvykimo laikus etc.) padidinti be papildomos plėtros. Manau, kad pirmiausia problema, kurią oro uostas turėtų spręsti - viešbučio statyba. Jau buvo atvejų, kai turėta tokių problemų, o esant didesniems keleivių srautams ir sutrikus skrydžiams (nesvarbu dėl kokių priežasčių), viešbutis labai praverstų.
O tai čia oro uostas turi rūpintis ar verslininkai, viešbučių tinklai? Gal nestato nes nėra poreikio kol kas?
Wycka, Europoj labai nemažai tokių nedidukų oro uostu kur ant Ryanair gyvi + koks vienas kitas tradicinis vežėjas surenkantis į savo hub'ą, panašu kad pasitesina toks modelis
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Ne apie statistiką jau reikia galvoti, o apie terminalo išplėtimą arba naują terminalą. Nes panašu, kad Ryanair prognozės virsta realybe ir visai tikėtina, kad per metus keleivių skaičius išaugs iki 1 mln. Kaip žinia dabartinio terminalo pajėgumas yra 800 k.
Jau dabartinis skrydžių dažnumas per metus surinks 1 mln. keleivių. Neteko dabar skristi vidurdienį, kai rytiniai "anglai" suskrenda, tuomet turėtų būti "perkrautas" terminalas.
Ryanair keleiviai mažiau apkrauna terminalą nei tradicinių aviakompanijų. Jei oro uostas organizacinėm priemonėm nesistengs sudaryti sunkumų, tai ir du milijonai galės pakankamai komfortiškai keliauti.
Wycka, Europoj labai nemažai tokių nedidukų oro uostu kur ant Ryanair gyvi + koks vienas kitas tradicinis vežėjas surenkantis į savo hub'ą, panašu kad pasitesina toks modelis
Mano mintis buvo ne tiek akcentuoti negerus ar potencialiai negerus dalykus, kiek pabrėžti, kad TKOU turi dar neišnaudoto potencialo
Comment