Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš UŽ Kauno oro uostą kaip pagrindinį Lietuvos oro uostą. Jis yra starategiškai geroje vietoje. Lietuvos centre, taigi iš jo patogu būtų skraidyti visos Lietuvos žmonėms. Na o kas tarkim nenori gaišti laiko kelionei nuo Kauno iki Vilniaus gali skristi iš Vilniaus oro uosto. Bet manau vistiek būtina kaip įmanoma geriau gerinti susisiekimą tarp Kauno oro uosto ir Vilniaus.

    Comment


      Pagaliau pradėjo skraidyti į Haną. Super naujienos!

      Jei KUN ir toliau taip plėsis, tai tikrai turės galimybių aplenkti VNO net ir be įvairių valstybės iniciatyvų. Low-cost'ai - oro kelionių ateitis, VNO jų neįsilieisdamas kenkia pats sau.
      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

      Comment


        Parašė blitz
        Pagaliau pradėjo skraidyti į Haną. Super naujienos!

        Jei KUN ir toliau taip plėsis, tai tikrai turės galimybių aplenkti VNO net ir be įvairių valstybės iniciatyvų. Low-cost'ai - oro kelionių ateitis, VNO jų neįsilieisdamas kenkia pats sau.
        Klausimas, ar taip jau tiesiog "neįsileidža". Vilniaus oro uostas yra kur kas brangesnis, žymiai daugiau infrastruktūros, taigi ir tarifai didesni. Matyt, dar ir prisidėjo, jog išskirtinių sąlygų pasiūlyt negalėjo. Manau optimalu, kad Kaune low-costai ir charteriai, o Vilniuje visi likę - normalių avialinijų reguliarūs reisai (kartu visa masė jungiamųjų). Taip abu uostai gali pasidalint pyragą, jog abiems užtektų.

        Comment


          Parašė Meier
          Klausimas, ar taip jau tiesiog "neįsileidža". Vilniaus oro uostas yra kur kas brangesnis, žymiai daugiau infrastruktūros, taigi ir tarifai didesni. Matyt, dar ir prisidėjo, jog išskirtinių sąlygų pasiūlyt negalėjo.
          Rygos dar didesnis.
          Negalėjo ar nenorėjo?

          Comment


            Parašė John
            Kokia infrastruktura? Na gal tik tiek, kad yra Vilniuje 2 "rankoves", kurios visviena nenaudojamos. Stanstedo oro uostas, kuris yra vienas pagrindiniu Ryanair hub'u, turi kur kas daugiau bei kur kas siuolaikiskesnes infrastrukturos negu VNO, kurios aptarnavimas, ko gero, taip pat kainuoja keliasdesimt kartu brangiau negu VNO. O ir oro uosto mokestis naudojantis Stanstedu yra mazesnis negu VNO. Kaip tai paaiskinti sveiku protu?
            Gal neefektyviai naudojamas?

            Labai gali būti, kad nepaisant darbo jėgos kainos skirtumų Stansteade aptarnaut žmogų savikaina yra mažesnė nei Vilniuje. Nors ką žinau, tebandau surast kokį realų argumentą, nes "neįsileido" atrodo neįtikinama.

            Comment


              Na STN su VNO (o juo labiau KUN) net nelygintinas, nes aptarnauja kelis kartus daugiau keleivių nei visi Lietuvos aerouostai kartu sudėjus.

              Manau pagrindinė priežastis yra ta, kad Ryanairas ir kiti low-costai laikomi "mužikų" avialinijomis, kuriems ne vieta VNO
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Meier
                Gal neefektyviai naudojamas?

                Labai gali būti, kad nepaisant darbo jėgos kainos skirtumų Stansteade aptarnaut žmogų savikaina yra mažesnė nei Vilniuje. Nors ką žinau, tebandau surast kokį realų argumentą, nes "neįsileido" atrodo neįtikinama.
                Stanstedas yra naujas, puikiai įrengtas aerouostas su visa infrastruktūra (traukinių stotimi, bėginiu transportu tarp terminalų, eskalatoriais ir tt.) ir smarkiai brangesne darbo jėga. Tai, kad VNO mokesčiai yra didesni yra visiškas absurdas, o "nuolaidų nedarymas", kuris buvo pateiktas kaip pagrindinė derybų su low-cost'ais žlugimo priežastis, buvo neprotingas žingsnis. Dabar low-cost'us, t.y. daugiausia perspektyvų turinčias avialinijas (ypač Lietuvoje), pasiiminėja KUN, o VNO toliau sėdi vietoje (bent jau lyginant su kaimynių [mažesnių!] šalių aerouostais).
                Paskutinis taisė blitz; 2006.04.15, 23:36.
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  Aš už tai, kad vienodai augtų tiek VNO tiek KUN. Kas blogo turėto 2 vidutinio dydžio orouostus? Taip pat vis daugiau skrydžių vyksta iš/į Palangą, kas irgi nėra blogai.

                  Manau žmonių srautų "nutekėjimas" į KUN turėtų VNO pažadinti iš letargo. Nes 20 mln. pelnas per metus tokiai daržinei tikrai pergerai
                  Kaip po dykumą blaškiausi

                  Comment


                    /\ nu tu duodi tai kaip cia dabar suprast? kad darzine, tai uzdirbt duot negalima net?? gal gaudamas pelna, KUN pradetu pats plestis savo lesomis...

                    Comment


                      As tai manau, kad VNO nesirinko, nes KUN pasiule mazhesne kaina.

                      Comment


                        Parašė batista
                        /\ nu tu duodi tai kaip cia dabar suprast? kad darzine, tai uzdirbt duot negalima net?? gal gaudamas pelna, KUN pradetu pats plestis savo lesomis...
                        Gal netaip supratai: tokį pelną gavo VNO ir ilgą laiko nieko nedarė infrastruktūros gerinimui. kadangi konkurencijos nebuvo, tai ir kainų nemažino- pigių skrydžių avialinijų neįsileido. Dabar Ryanai ir Co pasirinko KUN, atitinkamai žmonių srautai iš Vilniaus ir Rygos pamažu keliasi į Kauną. Vilniaus oro uosto chebrytei tai turėtų būti signalas ką nors gero nuveikti
                        Kaip po dykumą blaškiausi

                        Comment


                          /\ ai nu nebent...jau galvojau sunerimai labai, kad kaunui per daug pinigu mazdaug...

                          Comment


                            Parašė vytauc
                            Manau žmonių srautų "nutekėjimas" į KUN turėtų VNO pažadinti iš letargo.



                            betvarke ir tiek........tai, kad planuojama visus o.u. ar bent VNO ir KUN i viena imone sujungt kazkaip sukele asociacijas su sovietiniais kolchozais...
                            mnu.......argumentas, kad VNO nesa daug pelno, o KUN merdeja ir negali pats saves islaikyti ir modernizuoti......
                            toks jausmas, kad dideli dedes aukstose kedese ne tik kad apie rytoj negalvoja, bet ir siandienos nemato...

                            ardyti sveika konkurencija - seni komunistiniai vieno puodo metodai......ir dar tokiu metu, kai KUN taip sauniai kapanojasi is ilgamecio miego...hmmm...

                            koks kosmaras....
                            :eina:

                            Comment


                              Parašė nawjia


                              betvarke ir tiek........tai, kad planuojama visus o.u. ar bent VNO ir KUN i viena imone sujungt kazkaip sukele asociacijas su sovietiniais kolchozais...
                              mnu.......argumentas, kad VNO nesa daug pelno, o KUN merdeja ir negali pats saves islaikyti ir modernizuoti......
                              toks jausmas, kad dideli dedes aukstose kedese ne tik kad apie rytoj negalvoja, bet ir siandienos nemato...

                              ardyti sveika konkurencija - seni komunistiniai vieno puodo metodai......ir dar tokiu metu, kai KUN taip sauniai kapanojasi is ilgamecio miego...hmmm...

                              koks kosmaras....
                              Kai sujungs, tai ir piktinsimės- kolkas tai tik kalbos
                              Kaip po dykumą blaškiausi

                              Comment


                                Danu oro transportas (DOT) pradejo tiesioginius skrydzius is Kauno i Bilunda (Danija).
                                Paskutinis taisė liutass; 2006.04.21, 11:09.

                                Comment


                                  O, tiesiai i Legolenda!

                                  Comment


                                    Iš Kauno ketina trauktis „Wizz Air“

                                    Dėl mažos skrydžių paklausos iš Kauno oro uosto ketina pasitraukti Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“. Tą ji rengiasi padaryti rugsėjo pradžioje, neišdirbusi nė metų.

                                    Kaip teigė Lietuvos televizijos žinių laidai „Panorama“ Kauno oro uosto direktorius Kęstutis Cucėnas, su oro bendrove deramasi, kad ji rastų galimybių pasilikti. Šiemet kovo mėnesį „Wizz Air“ atsisakė planuotų skrydžių į Švedijos miestą Malmę iš plėstis planuojančio Kauno oro uosto.

                                    Anksčiau labiau į krovinių pervežimą orientuotame Kauno oro uoste sėkmingai dirba „Ryanair“, kuri plečia skrydžių geografiją ir siūlo naujus maršrutus. Kauno oro uostas turi 3,25 kilometro ilgio kilimo-tūpimo taką ir gali priimti bet kokio tipo oro lainerius.

                                    Lietuvos radijas
                                    W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                    Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                    Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                    Comment


                                      Parašė rastaman
                                      Iš Kauno ketina trauktis „Wizz Air“

                                      Dėl mažos skrydžių paklausos iš Kauno oro uosto ketina pasitraukti Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“. Tą ji rengiasi padaryti rugsėjo pradžioje, neišdirbusi nė metų.

                                      Kaip teigė Lietuvos televizijos žinių laidai „Panorama“ Kauno oro uosto direktorius Kęstutis Cucėnas, su oro bendrove deramasi, kad ji rastų galimybių pasilikti. Šiemet kovo mėnesį „Wizz Air“ atsisakė planuotų skrydžių į Švedijos miestą Malmę iš plėstis planuojančio Kauno oro uosto.

                                      Anksčiau labiau į krovinių pervežimą orientuotame Kauno oro uoste sėkmingai dirba „Ryanair“, kuri plečia skrydžių geografiją ir siūlo naujus maršrutus. Kauno oro uostas turi 3,25 kilometro ilgio kilimo-tūpimo taką ir gali priimti bet kokio tipo oro lainerius.

                                      Lietuvos radijas
                                      Gal dar apsigalvos. Bet jų maršrutai tikrai nebuvo patys sėkmingiausi...
                                      Kaip po dykumą blaškiausi

                                      Comment


                                        Tai, kad ju marshrutai buvo su persedimais. O y Lenkija nedaug kas skrenda, ten ir su masina/autobusu nera taip jau toli vazhiuot, o kokie verslininkai, kuriem svarbu tos kelios valandos, gali sau leisti ir brangiau ish vln skristi, kad nereiktu iki kauno vazhinet

                                        Comment


                                          Gaila dėl Wizzair'o... Gal jo vietą užims kita kompanija, pvz. EasyJet? EasyJet'as skraido ir į Lenkiją, ir į Latviją, ir į Estiją. Galėtų ir pas mus.
                                          BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X