KUN reikia lengvo, nebrangaus ir patogaus transporto, kuris atgabentu keleivius i oro uosta taip patogiai, kad labiau apsimoketu tuo transportu vaziuoti i oro uosta negu, kad prasytis giminiu ar draugu, kad atveztu, kaip yra dabar O tada net nereiketu sukti ir galvos del tokiu klausimu, ar atsipirktu skrydis Kaunas - Talinas
______________
Kas del Kaunas - Helsinkis pakaitalo, tai jau yra gi Tampere, kiek zinau nuo Tamperes iki Helsinkio nuvaziuoti tikrai pigiau, nei per jura keltis is Talino.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
KUN reikia lengvo, nebrangaus ir patogaus transporto, kuris atgabentu keleivius i oro uosta taip patogiai, kad labiau apsimoketu tuo transportu vaziuoti i oro uosta negu, kad prasytis giminiu ar draugu, kad atveztu, kaip yra dabar O tada net nereiketu sukti ir galvos del tokiu klausimu, ar atsipirktu skrydis Kaunas - Talinas
Ką vadini lengvu ir nebrangiu transportu? Konkrečiai: kaina, kaip suprast lengvas? Ir kokiu maršrutu? Kokiu paros metu to labiausiai reikia? Klausiu, nes reikia žinot
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Ką vadini lengvu ir nebrangiu transportu? Konkrečiai: kaina, kaip suprast lengvas? Ir kokiu maršrutu? Kokiu paros metu to labiausiai reikia? Klausiu, nes reikia žinot
As ne apie Kauno viesaji marsrutini transporta Mano nuomone pliusas butu jei ta priemone tiesiai i oro uosta vaziuotu is kitu miestu neuzsukdama i Kauna. Kada skrydziu pikas dazniau kursuotu, kitom valandom reciau ir kad bilietas kainuotu nuo 10 - 20 Lt. Kaip tarpmiestiniu traukiniu kainos Sunkiai tiketina, bet gelezinkelio vezele butu pats tas su motrisem, kur nera gelzkelio, kad autikai prasuktu is tu vietoviu vaziuodami Is Vilniaus tikrai su motrise uz koki 15 litu lekciau, nors kad ir kelione truktu kokias 1h10min. O dabar tai jei du zmones skrenda tai pigau yra jei kas atveza su automobiliu Na ir siaip daug kas keliavima atmeta is Kauno, jei Vilniuj randa biletu, kad ir 100 Lt. brangesniu.
----------
Edit: siaip pastaba, lengva transporta turejau omeny, kai ta priemone galetum pasigauti ar autobusu stoty, ar gelezinkelio stoti ir jei atvirksciai tai is oro uosto i stoti nugabena, o ne Akropoliai ar Viesbuciai, plius galiotu lengvatos tos pacios kaip ir likusiam visam transportui lietuvoje.
As ne apie Kauno viesaji marsrutini transporta Mano nuomone pliusas butu jei ta priemone tiesiai i oro uosta vaziuotu is kitu miestu neuzsukdama i Kauna. Kada skrydziu pikas dazniau kursuotu, kitom valandom reciau ir kad bilietas kainuotu nuo 10 - 20 Lt. Kaip tarpmiestiniu traukiniu kainos Sunkiai tiketina, bet gelezinkelio vezele butu pats tas su motrisem, kur nera gelzkelio, kad autikai prasuktu is tu vietoviu vaziuodami Is Vilniaus tikrai su motrise uz koki 15 litu lekciau, nors kad ir kelione truktu kokias 1h10min. O dabar tai jei du zmones skrenda tai pigau yra jei kas atveza su automobiliu Na ir siaip daug kas keliavima atmeta is Kauno, jei Vilniuj randa biletu, kad ir 100 Lt. brangesniu.
----------
Edit: siaip pastaba, lengva transporta turejau omeny, kai ta priemone galetum pasigauti ar autobusu stoty, ar gelezinkelio stoti ir jei atvirksciai tai is oro uosto i stoti nugabena, o ne Akropoliai ar Viesbuciai, plius galiotu lengvatos tos pacios kaip ir likusiam visam transportui lietuvoje.
Dabar iš Kauno oro uosto tiesiogiai veža į Vilnių ir Klaipėdą. Tad klausiu: kur tiksliai dar reikėtų?
Tokio maršruto kainos NIEKADA nebus kaip traukinių, nes traukiniai dotuojami valstybės, ir NIEKADA nebus pigiau nei įprastuose tarpmiestiniuose maršrutuose, nes taip yra visame pasaulyje ir yra ne šiaip sau (ilgai pasakot rinkos subtilybes).
Į stotį neveš, nes būtų bilietai dar brangesni, kadangi stotys renka mokesčius, o oro uostų maršrutai nėra tokie paklausūs, kad dar mokėtų stotims. Lengvatos tokiuose maršrutuose galėtų būti taikomos tik tokiu atveju, jei maršrutas turėtų statusą "viešasis reguliarusis maršrutas", o ne "užsakomasis". Dabar iš Kauno oro uosto į Vilnių ir Klaipėdą vykdomi užsakomieji maršrutai, pagal Kauno oro uosto konkursą ir pasirašytą sutartį su konkursą laimėjusiu vežėju. Jei maršrutas būtų viešasis, tik tada būtų lengvatinės nuolaidos. Tačiau konkursą tokiu atveju turėtų skelbt ne oro uostas, bet Kauno rajono savivaldybė, kurios teritorijoje yra oro uostas.
Išvada: daug nori, bet daug kas kaustoma įstatymų ar kitų teisinių subtilybių + per mažas keleivių skaičius iš Kauno oro uosto + tų keleivių pasipūtimas/nenoras naudotis VT.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nu daugiau maziau aisku. Matai as esu studentas, ir man asmeniskai nuolaidos yra svarbu, lita prie lito spaudziu Yra teke buti uzsienyje (Europa, Siaures Amerika) tai visur VT praeina pro Oro Uostus ar kaip galines stoteles ar tarpines i miesta ivaziuojant.
Antra. Is Lietuvos autobusu stociu keleiviai sekmingai isgabenami i Rygos ir Varsuvos oro uostus, bei Talino laivu terminala tiesiogiai. Ir tam problemu nera. O galiausiai pastudijavus siuos du vezejus (http://www.luxexpress.lt/http://www.airport-express.lt/faq.php) galime padaryti viena fenomenalia isvada: Rygos Oro uosta pasiekti ne savo transportu kainuoja pigiau Klaipedos, Siauliu ir Panevezio gyventojams Tai tikrai nenormalu ir KUN administracija turetu kazka daryti kol dar nevelu
Antra. Is Lietuvos autobusu stociu keleiviai sekmingai isgabenami i Rygos ir Varsuvos oro uostus, bei Talino laivu terminala tiesiogiai. Ir tam problemu nera. O galiausiai pastudijavus siuos du vezejus (http://www.luxexpress.lt/http://www.airport-express.lt/faq.php) galime padaryti viena fenomenalia isvada: Rygos Oro uosta pasiekti ne savo transportu kainuoja pigiau Klaipedos, Siauliu ir Panevezio gyventojams Tai tikrai nenormalu ir KUN administracija turetu kazka daryti kol dar nevelu
Nu tai tas pats Ollex iš Klaipėdos veža ir į Kauno, ir į Rygos oro uostus (yra bilietai tam www.airport-express.lt). Į Kauno oro uostą veža nuo akropolio už 59 litus, o į Rygos - iš autobusų stoties už 55 Lt.
KUN reikia lengvo, nebrangaus ir patogaus transporto, kuris atgabentu keleivius i oro uosta taip patogiai, kad labiau apsimoketu tuo transportu vaziuoti i oro uosta negu, kad prasytis giminiu ar draugu, kad atveztu, kaip yra dabar O tada net nereiketu sukti ir galvos del tokiu klausimu, ar atsipirktu skrydis Kaunas - Talinas
______________
Kas del Kaunas - Helsinkis pakaitalo, tai jau yra gi Tampere, kiek zinau nuo Tamperes iki Helsinkio nuvaziuoti tikrai pigiau, nei per jura keltis is Talino.
Rinka atvira ir neužimta valio taip, kad pirmyn studente. verslo planas kaip suprantu jau yra.
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Suprantama, studentams aktualu gauti nuolaida ir jiems, kaip ir kitiems keleiviams, nera idomu kodel jos netaiko uzsakomieji. Situacija aiski ir puikiai suprantama. Del tarpmiestiniu, tai yra netolimu planu tai igyvendint, oro uostas sutinka, belieka, kad sutiktu rajono savivaldybe ir vezejai. Uzsuktu apie trecdalis reisu, suderintu su skrydziais. Bus aisku mazdaug po menesio. Olego transporta irgi bandysim spustelet, kad pigiau veztu, jau sugalvojau kelis budus, kaip tai padaryt. Galiu patikint, kad del susisiekimo problema jau sprendziama ir manau labai arba kazkiek susisiekimas pageres. Jei kam labai smalsu detales ir eiga, tai brukstelkit AZ.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Mano nuomone pliusas butu jei ta priemone tiesiai i oro uosta vaziuotu is kitu miestu neuzsukdama i Kauna. Kada skrydziu pikas dazniau kursuotu, kitom valandom reciau ir kad bilietas kainuotu nuo 10 - 20 Lt. Kaip tarpmiestiniu traukiniu kainos Sunkiai tiketina, bet gelezinkelio vezele butu pats tas su motrisem, kur nera gelzkelio, kad autikai prasuktu is tu vietoviu vaziuodami Is Vilniaus tikrai su motrise uz koki 15 litu lekciau, nors kad ir kelione truktu kokias 1h10min. O dabar tai jei du zmones skrenda tai pigau yra jei kas atveza su automobiliu.
O tai TKOU projektuodamas lengvųjų automobilių aikštelę negalėjo susiprotėti ir tą aikštelę paruošti toliau nuo terminalo? Jeigu dar ne per vėlu ir tai nekainuoja aukso katilo, verta taip apgalvoti ir padaryti, kad VT autobusai, mikroautobusai ir taxi sustotų kiek įmanoma arčiau įėjimo į keleivių terminalą, o asmeniniai automobiliai būtų laikomi atokiau. Kai žmogus atvažiavęs asmeniniu automobiliu dar lagaminą bogins >400m sningant ir pučiant stipriam vėjui, o grįžus tereikės įveikti tik kelis metrus kad įšoktų į taxi, autobusą ar mikroautobusą — pats susipras
O tai TKOU projektuodamas lengvųjų automobilių aikštelę negalėjo susiprotėti ir tą aikštelę paruošti toliau nuo terminalo? Jeigu dar ne per vėlu ir tai nekainuoja aukso katilo, verta taip apgalvoti ir padaryti, kad VT autobusai, mikroautobusai ir taxi sustotų kiek įmanoma arčiau įėjimo į keleivių terminalą, o asmeniniai automobiliai būtų laikomi atokiau. Kai žmogus atvažiavęs asmeniniu automobiliu dar lagaminą bogins >400m sningant ir pučiant stipriam vėjui, o grįžus tereikės įveikti tik kelis metrus kad įšoktų į taxi, autobusą ar mikroautobusą — pats susipras
Kad jau dabar aikštelė suprojektuota taip, kad šalia terminalo sustoja autobusai ir taksi. Nesuprantu, kas nepatinka Netolimoj ateity planuojama stotelę priartinti arčiau terminalo.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
O kam ji būtų skirta? Kas ja naudotųsi? Šiaip būtų per toli oro uosto terminalo, kad ja naudotųsi oro uosto keleiviai.
Labai trumpo sustojimo aikštelė, nes dabar žmogus atvažiuoja ir jau turi pinigus mokėt,o čia būtų iki pusės valandos, ir nemokamai na kad greitai susitvarkyt reikalus ar paimt žmones ar pan.
Kitas pasiūlymas
Tai specialiai oro uosto darbuotojams sukurta aikštelė, kad jų automobiliai neužimtų kitų vietų ir pan.
Labai trumpo sustojimo aikštelė, nes dabar žmogus atvažiuoja ir jau turi pinigus mokėt,o čia būtų iki pusės valandos, ir nemokamai na kad greitai susitvarkyt reikalus ar paimt žmones ar pan.
Kitas pasiūlymas
Tai specialiai oro uosto darbuotojams sukurta aikštelė, kad jų automobiliai neužimtų kitų vietų ir pan.
Aš perskaičiau per skubėjimą "stotelė", o ne "aikštelė". Tada taip, pritariu
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kad jau dabar aikštelė suprojektuota taip, kad šalia terminalo sustoja autobusai ir taksi. Nesuprantu, kas nepatinka Netolimoj ateity planuojama stotelę priartinti arčiau terminalo.
Siūlyčiau P2 aikštelę skirti tik taxi automobilių statymui, bet kelias vietas paliekant autobusams (ne VT, o kelionių agentūroms). Kaip ir minėjo SAULIUS, verta įrengti naują aikštelę atokiau nuo terminalo.
Siūlyčiau P2 aikštelę skirti tik taxi automobilių statymui, bet kelias vietas paliekant autobusams (ne VT, o kelionių agentūroms). Kaip ir minėjo SAULIUS, verta įrengti naują aikštelę atokiau nuo terminalo.
Arba nesupratai žemėlapio, arba aš nesupratau tavęs. Tu siūlai visą P2 zoną paskirti stovėti taksi automobiliams? Prie oro uosto pakaktų 5 vietų tokiems automobiliams, kam atiduoti visą didžiulę aikštelę? Manau išvis čia diskutuojama be reikalo. Dabar prie oro uosto terminalo vietų skaičius pakankamas ir šįmet jų daugės. Pasitikiu Kauno oro uosto administracija, matau, kad jie dirba gerai ir manau aikšteles suplanuos irgi gerai.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Labai trumpo sustojimo aikštelė, nes dabar žmogus atvažiuoja ir jau turi pinigus mokėt,o čia būtų iki pusės valandos, ir nemokamai na kad greitai susitvarkyt reikalus ar paimt žmones ar pan.
Oro uostas tikrai nėra suinteresuotas statyti nemokamas aikšteles, nes kai reikalai sukasi su Ryanair, tai pinigai daugiausiai uždirbami iš aikštelių, reklamų, prekybininkams nuomojamo ploto ir t.t. Ir žmogus pirkdamas lėktuvo bilietą tikrai mažiausiai kreipia dėmesį į tai, kiek jam kainuos stovėjimas prie oro uosto (jeigu tai nėra ilgalaikis stovėjimas).
Comment