Parašė Linas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąHehe, kaip tikri jaunojo biurokrato užrašai
Atsakant, iš to yra tik viena išvada galima: nemoka diedai susitart ir sutvarkyt popierių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąBe sustojimų irgi blogai. Jei tau reikia išlipti Kalniečiuose, o tave veža į stotį - ar patogu? Kita vertus, tuomet turėtų būti atskiras maršrutas, nes daug karmėlaviškių, Ramučių bei kitų pakeliui esančių gyventojų gan gausiai naudojasi 29-uoju.
1. Dėl 29 įmanomos įvairios variancijos, bet idealiausia būtų jį trumpinti Kauno oro uostoas - gelež. stotis ir palikti su visomis stotelėmis. O dalį 43 reisų nukreipti į Vičiūnus. Čia galima sukurti šalia dar ir 43A Islandijos pl. - Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. - Klinikos - Parodos g. - Vytauto pr. - Juozapavičiaus pr. - Onkologijos lig. (Vičiūnai) su viena transporto priemone. 43 būtų su tiek pat autobusų, kiek dabar. Abu maršrutai važiuotų į Vičiūnus tai reisais, kuriais reikia, bet nevažiuotų tada į Onkolog. lig. Čia 43A sukūrimas - tas pats, kas vieno grafiko pridėjimas prie esamo 43, tik skirtumas, kad tas pridėtas kursuotų trumpesne trasa dėl per mažo keleivių skaičiaus tolimesnėje atkarpoje. Tuo pačiu pagerėtų susisiekimas iš dalies Šiaurės pr., Sukilėlių pr. ir Klinikų link stoties ir Onkolog. lig.
2. Galima į Vičiūnus organizuoti naują maršrutą, kuris kursuotų iki Tilto g. arba gelež. stoties, bet mano nuomone, tai būtų nuostolinga ir nepatogu Slaugos ligoninės darbuotojams.
3. Galima būtų pratęsti dalį 24-ojo reisų iki Vičiūnų, bet tai būtų prasčiausias parinkimas dėl: a) iš Vičiūnų daug kam reikia į darbą ir mokyklą Juozapavičiaus pr., o šis ten nevažiuoja; b) nukreipus dalį reisų į Vičiūnus, tiek pat reisų nevažiuotų į Onkolog. lig. (o jei važiuotų, tai pernelyg ilgai užtruktų kelionė iš Vičiūnų į centrą), o tai smarkiai suprastintų susisiekimą iš Onkolog. lig. į patį centrą ir Kauno pilį (ir taip prastas); c) Šiame maršrute autobusų skaičius gana mažas, o trasos pratęsimas smarkiai gadintų grafiką. Be to, dėl per menko keleivių skaičiaus Romainiuose, tada dalis reisų turėtų būti trumpinama iki Kauno pilies.
4. Galima dalį 3-iojo reisų nukreipti iki Onkolog. lig. Įtariu, kad dėl paprastumo bus pasirinktas būtent šis variantas, nes: a) tai dažniausiai kursuojantis maršrutas į Onkolog. lig., taigi dalis prarastų į Onkolog. lig. reisų nebūtų toks pastebimas susisiekimo suprastėjimas, kaip nukreipus 43 maršrutą; b) be to, nukreipus dalį 3-iojo reisų, netgi yra galimybė nepridėti nei vieno papildomo autobuso į šį maršrutą (skirtingai, negu 43-iojo atveju).
Parašė SAULIUS Rodyti pranešimąTai manau 29 galima palikti, tik jis nebevažiuotų į oro uostą, dar taip pat važiuoja 50 autobusas ir 120 mikroautobusas, taip, kad dėl to problemų nekiltų vietiniams gyventojams tikrai.
129-asis, pagal neseniai patvirtintą tvarkaraštį, tam tikrais reisais privalo užsukti į oro uostą, bet neužsuka, net prašant (čia kažkuris forumietis jau tai liudijo).Parašė Linas Rodyti pranešimąNetikiu, kad rajonas su sudažnintu 29 grafiku nesutiktų. Būtų visiški nevėkšlos ir parodytų, kad jų darbai labai skiriasi nuo žodžių. Kvailus principus gal ir galima demonstruoti kitais atvejais, bet ne tokiu strateginiu. Stalino laikais už tokius dalykus šaudydavo.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.23, 11:22.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąIr manyčiau, 29 važiuodamas iš oro uosto, neturėtų sukti link 2-osios Karmėlavos, nes ten užtrunka kelias minutes, o iš ten keleiviams tikrai būtų netoli paėjėti iki Šaltinių stotelės.
Tuo pačiu primenu, kad temoje Hobis: Viešasis transportas esu paskelbęs užduotį, kaip su esamais maršrutais ir pakoregavus kitus, pagerinti susisiekimą iš Kauno oro uosto į Kauną ir kitus Lietuvos miestus. Siūlau prisijungti, nes užduotį reikia atlikti greitai Manau kiekvienam įdomu bus pamodeliuoti...Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.23, 11:40.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taigi, kolegos, mano nusiųstas raštas, dėka greitų Lietuvos pašto paslaugų, šiandien jau pateko į Kauno oro uosto direktoriaus rankas, šis iškart paskambino man paplepėti Toks pats raštas įteiktas ir Kauno miesto merui. Kitą savaitę numatomas Kauno miesto ir rajono savivaldybių susitikimas su Kauno oro uosto direktoriumi, greičiausiai, kad būsiu ir aš. Taigi reikškite savo mintis, kurios yra racionalios (o tokių čia daugiausia) aš panaudosiu (ne nusisavinsiu, bet paminėsiu kaip visuomenės nuomonę). Rašykit, prašykit čia savo svajones - gal pavyks įgyvendintiParašė Aš Rodyti pranešimąamiko, tu dar gali laimėti, jei tik įkalbėtum Olegą (?) kainą sumažinti perpus. Laikykis, nepasiduok!Parašė praetor Rodyti pranešimąVat šitoj vietoj ir aš kooperuotis norėčiau pasiūlant jiem apsikarpyt sparnelius.
Parašė NAVY Rodyti pranešimąMan tai idomu kokiu tvarkarasciu dabar vezios Ollex,kai puse skrydziu vykdo baziniai lektuvai?Parašė alm Rodyti pranešimąMano nuomone idealu, jei preiš kiekvieną išvykimą būtų autobusas atvykstantis maždaug 2 val. prieš tiems, kam reikia priduoti bagažą ar kitų reikalų oro uoste turi ir maždaug 1 val. prieš kurie eina tiesiai skristi. Po nusileidimų autobusas po 20-30 min. nežioplinėjantiems ir kai lėktuvas nevėluoja, po kokios pusantros valandos tiems atvejams kai vėluoja ar kurie keleiviai dar oro uoste visokios informacijos renkasi. Bet, manau, dėl kelių panašiu metu atskrendančių lėktuvų atskirų autobusų reisų nereikia.
Didžiausias procentas užsieniečių bus iš Tamperės, mažiausias Dublino ir Londono, kituose reisuose maždaug panašiai vidutiniškai, gal dar į Barseloną ir Milaną mažiau, bet ten bus daug mūsiškių turistų kuriems autobusai aktualu.Parašė 118 Rodyti pranešimąO oro uosto puslapis neblogai atšviežintas, nemažai turistinės informacijos, kai ko trūksta anglų kalba, bet informacija kaip nusipirkti autobuso bilietą ir kiek jis kainuoja kaip tik turėtų būti anglų kalba.Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąPrie gel. stoties geriausia būtų mikroautobusų ir autobusų aikšteles sujungti į vieną plačią. Kitas dalykas reikia paieškot galimybių dalį autobusų palikt ne prie stoties, o prie Kauno pilies. Pavyzdžiui, iš keturių 23 du palikt Kauno pilies aikštelėje, po pietų juos nukreipti į Rokus, o du palikt Gel. stoties aikštelėje ir nukreipt į Domeikavą su tokiu transporto organizavimu nebūtų makalynės Gel. stotį, kai žmonės nesupranta kokia kriptymi autobusas važuos. Dar galima 15 autobuso organizuot 2 reisus iki Partizanų g., tada 1 autobusu sumažės prie stoties. Taip jau 3 autobusai stovėtų ne prie stoties ir vietos atsirastų. Paieškojus atsirastų ir daugiau variantų.Parašė zanaz Rodyti pranešimąP.S. dar prisiminiau tokį variantą su Edinburgo oro uostu (9mln keleivių, ~300 skrydžių per dieną). Važiuojant iš šiaurės traukiniu ar autobusu nereikia važiuoti į patį miestą, o išlipi ansčiau ir persėdi į shuttle oro uostan, gali bilietus pirkt ir atskirai tačiau bendras pigiau. Atitiktų maždaug kaip kad važiuoji iš Vilniaus traukiniu ir išlipi Palemone ar spec autobusų stotelėj prie austrados ir iš ten surenka į oro uostą.
Beje iš oro uosto į miestą irgi yra iiiilagi važiuojantis miestinis autobusas už £1,20, ekspresas už £3,50 bei naktinis pusiau ekspresas už £2 (tada tie 2 nevažiuoja aišku)Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.23, 12:37.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŽiūrėsiu kaip sveikata leis, nes paskutiniu metu su širdim negerai, o ir migrena kartais pakankina - todėl kartais būnu piktas ir naglas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip gi taip. Netausoti jegu...Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.23, 14:04.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąAciu. Dabar sprendziu dilema, skristi su Ryanair ar Star1... Ryanair labai brangiai ima uz lagaminus...
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąBet jei bilietas koks 17,50 Lt, kaip pavyzdžiui, tai ir tas 105 ne taip baisiai atrodo.
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąBilietas ~120lt, 2 lagaminai ~ 175lt. Star1 - 199lt su mokesciais. Bet man klaipedieciui patogiau is Kauno.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Klaipeda Kaunas 38lt autobusu + kazkiek iki oro uosto + cia snekejo kad nekoks tas susisiekimas iki oro uosto
Klaipeda Vilnius traukiniu 50 Lt + motrise dar kokie 3 litai. Brangiau ~15lt. + kokia viena dvi valandos kelio, bet bent man asmeniskai daug potogiau atrodo.
Lektuvo bilietai su star1 100 lt pigiau + perki preke lietuviska
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąKlaipeda Kaunas 38lt autobusu + kazkiek iki oro uosto + cia snekejo kad nekoks tas susisiekimas iki oro uosto
Klaipeda Vilnius traukiniu 50 Lt + motrise dar kokie 3 litai. Brangiau ~15lt. + kokia viena dvi valandos kelio, bet bent man asmeniskai daug potogiau atrodo.
Lektuvo bilietai su star1 100 lt pigiau + perki preke lietuviskawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąKlaipeda Kaunas 38lt autobusu + kazkiek iki oro uosto + cia snekejo kad nekoks tas susisiekimas iki oro uosto
Klaipeda Vilnius traukiniu 50 Lt + motrise dar kokie 3 litai. Brangiau ~15lt. + kokia viena dvi valandos kelio, bet bent man asmeniskai daug potogiau atrodo.
Lektuvo bilietai su star1 100 lt pigiau + perki preke lietuviska
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąNa taip, preke lietuviska. Bet pirkdamas is Ryanair is dalies irgi perku lietuviska preke. Juk skrendu ne per Ryga ar dar koki uzsienio oro uosta
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąNa taip, preke lietuviska. Bet pirkdamas is Ryanair is dalies irgi perku lietuviska preke. Juk skrendu ne per Ryga ar dar koki uzsienio oro uosta Bet man is Londono reikia vaziuoti toliau. Is Vilniaus i Londona lektuvas atskrenda velokai. Cia sioks toks minusas :/kaip?
Comment
Comment