Aš tą ir turėjau minty. Bet ponaitis amiko vis tiek nepasiduos ir dabar Iššūkis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąamiko, tu dar gali laimėti, jei tik įkalbėtum Olegą (?) kainą sumažinti perpus. Laikykis, nepasiduok!Parašė praetor Rodyti pranešimąAš tą ir turėjau minty. Bet ponaitis amiko vis tiek nepasiduos ir dabar IššūkisPaskutinis taisė Ametistas; 2010.02.22, 20:20.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąDar dėl tų mikroautobusų - man dar įdomu, gal yra kokia baisi sutartis su oro uostu dėl jų? Nes seniau buvo susidaręs vaizdas, kad vos ne oro uostas pats tuos mikroautobusus organizuoja, o firmą tik samdo vežimui (kai dar užsakymas bilietų buvo paties oro uosto puslapyje).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąZiuriu ir dabar po vidurnakcio priimami skrydziai:
00:45 00:45 BT045 RYGA
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąZiuriu ir dabar po vidurnakcio priimami skrydziai:
00:45 00:45 BT045 RYGAkaip?
Comment
-
Manau kol nebus sveikos konkurencijos pervezimu srityje Kauno oro uoste, tai nelabai bus zemu kainu, nes lietuviai kol kas dar neismoko kad turtu i kapus nenusinesi. O del krypciu vistiek turetu buti esmine kryptis i Vilniu, bent jau pradziai ir su patogiu autobusu, o ne su Mercedes Sprinter ir lagaminu ant keliu. Visgi kaip Ryga stengiasi tapti pabaltijo Hubu nekreipdama demesio ar nuostolingi ar ne skrydziai is Lietuvos ir Talino i Ryga, tai taip pat Kaunas turi po biski tapti Lietuvos Hubu su geru susisiekimo is visu Lietuvos kampeliu.
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąManau kol nebus sveikos konkurencijos pervezimu srityje Kauno oro uoste, tai nelabai bus zemu kainu, nes lietuviai kol kas dar neismoko kad turtu i kapus nenusinesi. O del krypciu vistiek turetu buti esmine kryptis i Vilniu, bent jau pradziai ir su patogiu autobusu, o ne su Mercedes Sprinter ir lagaminu ant keliu. Visgi kaip Ryga stengiasi tapti pabaltijo Hubu nekreipdama demesio ar nuostolingi ar ne skrydziai is Lietuvos ir Talino i Ryga, tai taip pat Kaunas turi po biski tapti Lietuvos Hubu su geru susisiekimo is visu Lietuvos kampeliu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPašnekėt visi galim, bet kai reikia pamąstyti ir pasakyti kaip tai pasiekti...
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąNa tai jeigu sugalvosim ka daryti ir kaip tai pasiekti valdzios vyrams nebeliks ka veikti , manau paciai oro uosto vadovybei reiktu skelbti konkursa paslaugoms teikti nes vyriausybei vis dar aktualu seimo oro uostas o miestui ijungti apsvietima butu pirmoje vietoje, galetu apskaiciuot kiek praranda miestas pingu netekus darbingo zmogaus ir kiek netenka pinigu ijungus visus apsvietimo stulpus. Na taip pat reiktu pasidomet apie naujos vezimo kompanijos atejimu i Lietuva tarkim TERRAVISION low cost airport coach visdelto jie aptarnauja pagrinde Ryanair oro uostus, o Kaunas kaip tik laisva rinka. visgi "Olegas ir sunus" jau buvo paskelbes bankrota ir persivadino Ollex, nelabai stabili kompanija....www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPašnekėt visi galim, bet kai reikia pamąstyti ir pasakyti kaip tai pasiekti...
Būdas ir priemonės kaip tai pasiekti: 1. meras paskambina autobusų parkan ir pasako. Viskas. 2. Oro uosto vadovas paskambina vežėjam ir paprašo, gali miesto ir rajono merai paskambint taip pat. Galimi dalykiniai susitikimai.
Jei kas pasiūlytų paslaugą Vilnius - Kaunas su užsukimu į oro uostą, būtų puiku išvis. Su iš Klaipėdos važiuojančiu autobusu galėtų būt tas pats. Bet tai jau kažkas daugiau, pradžiai, pakaktų ir pirmo varianto.
Pasiekimas to: oro uosto vadovas ir/arba abu merai paskambina vežėjam ir pakalba. Galimi susitikimai taip pat.Paskutinis taisė praetor; 2010.02.22, 23:55.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąTe 29-asis važiuoja kas pusvalandį oro uostan. Plius autobusai važiuojantys A6 teužsuka oro uostan taip pat. Minimalus idėjų rinkinukas.
Būdas ir priemonės kaip tai pasiekti: 1. meras paskambina autobusų parkan ir pasako. Viskas. 2. Oro uosto vadovas paskambina vežėjam ir paprašo, gali miesto ir rajono merai paskambint taip pat. Galimi dalykiniai susitikimai.
Jei kas pasiūlytų paslaugą Vilnius - Kaunas su užsukimu į oro uostą, būtų puiku išvis. Su iš Klaipėdos važiuojančiu autobusu galėtų būt tas pats. Bet tai jau kažkas daugiau, pradžiai, pakaktų ir pirmo varianto.
Pasiekimas to: oro uosto vadovas ir/arba abu merai paskambina vežėjam ir pakalba. Galimi susitikimai taip pat.
1. Mero paprašymas nieko nereiškia. Pirmiausia meras gali tik pareikalauti savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus, kad šis išnagrinėtų susisiekimo situaciją ir sudažnintų eismą. Tam turi pritarti miesto Taryba. Ne meras, o būtent Taryba turi tokią galią. Mero žodis menkavertis. Tik atlikus skaičiavimus ir pasitarus su Eismo saugumu ir Viešojo transporto organizavimo (tiksliai nepamenu pavadinimo) komisijomis, būtų galima priimti tokį sprendimą. Po to projektas keliauja į Kauno rajoną ir Kauno oro uostą. Oro uostas greičiausiai sutinka, o rajonas nesutinka, motyvuodamas, kad sudažnintas eismas dubliuos kitų rajono vežėjų reisus ir jiems tai sukels nuostolingumą. Tai va, nėra viskas taip paprasta, kaip čia parašei - užsigeidei
2. Su skambučiais niekas nežaidžia. Visada tokiu atveju būna susitikimas į akis, tada apsvarstymas poros valandų. Po to kelios savaitės skaičiavimų. Tada vėl susitikimas, aptarimas, vėl kelios savaitės apgalvot ir galutinis susitikimas su galutiniu žodžiu.
Kartoju: skambučiai nieko nereiškia. Galiu ir aš prisistatęs meru paskambinti. Kas iš to?
Sugrįžk į realybę
p.s., kad suprastumėt mane teisingai - esu už visas šitas idėjas, bet esu susipažinęs iš arčiau, kaip politikai dirba ir kaip vykdomi tokie dalykai. Aprašiau daugmaž realiai su šiokiu tokiu pesimistiniu atspalviu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą29-as turėtų važiuoti ne padrikai kas pusvalandį, bet visų pirma rečiau ir priderinus prie skrydžių tvarkaraščio.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBet tam jis turėtų iš "paprasto" maršruto (su visom iš to išplaukiančiom "funkcijom" - moksleivių vežimas į mokyklą, pensininkų į turgų, ligonių į polikliniką, tarnautojų 8 h į darbą, ir pan.) tapti greituoju "oro uostas - geležinelio ir autobusų stotys", ir ne daugiau su 1-2 sustojimų pačiame Kaune.
Comment
Comment