Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Eidvis; 2010.02.20, 11:20.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal nereikia tu zaidimu ir lindimu uzsienieciams i viena vieta. Pakaks uzrasu angliskai. Susisneketi uzsienieciui svecioje salyje yra tik jo asmenine problema. Nereikia saves zeminti ir manyti, kad esame neisisilavinusi tauta, o vat ten, uzsienyje, visi sneka keliomis kalbomis. Taip nera. Ypac tokiame soc. sluoksnyje, kaip vairuotojai.
Tad prie ko čia lindimas į užpakalį? Tai yra elementarus aptarnavimas ir kuo jis geresnis ir paprastesnis tuo geresnis įvaizdis, kuo geresnis įvaizdis tuo daugiau turistų.
Comment
-
Parašė SAULIUS Rodyti pranešimąGerbiamieji
Manau, kad reikia sukurti visai atskirą maršrutą Kauno autobusų stotis- Kauno tarptautinis oro uostas. Ir problema pasibaigtų, pelnas garantuotas, sau ramiai įsėdi stotyje ir tiesiai prie terminalo tave priveža, kas gali būti geriau. Ir vairuotojai mandagūs būtų, mokantys kelias kalbas, tvarkingai apsirengę, štai jum ir darbo vietos ir pan. Žinoma reikalingos investicijos, bet kitaip tikrai nieko nebus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa, jeigu norime pradėti gyventi geriau, visgi reikėtų žaisti tuos žaidimus, nes jie neatsiejami nuo laisvos rinkos ekonomikos. Pirkėjas šiais laikas perka ne tik prekę, bet ir būdą kaip ją parduoda- dėl to pardavėjos turi sveikintis ir šypsotis, dėl to pardavėjos nebegali su klientais piktai kalbėti, kad ir kokių durnų klausimų jie klaustu ir taip yra visame ne turgaus lygio versle- nes tai veikia. Geras pavyzdys būtų Klaipėda, kai pasitikdavo visus didesniu kruizinius laivus orkestru- tai išties pasiteisino ir Klaipėda dėl to pritraukė daug kruizu su daug turistų, kurie išleido daug pinigų ir daug klaipėdiečių dėl to pradėjo geriau gyventi. Aš nesakau, kad kruizai į Klaipėdą pradėjo plaukti orkestro pasiklausyti, tačiau Klaipėda tikrai negalėjo jiems pasiūlyti tiek paslaugų/pramogų/lankytinų vietų kiek Talinas ar Ryga, dėl to turėjo atrasti kaip kitaip juos privilioti. Ir kiekviena valstybė, jeigu nori, kad turistas jaustųsi gerai ir čia sugrįžtu, turi stengtis, kad jam neiškiltų problemų, o iškilus problemai- jisai gautų reikiamą informaciją ar pagalbą, arba ir toliau liksim užkampis, į kurį atvažiuoja tik tie, kurie jau visą Europą apkeliavo ir nbeturi ką daugiau pamatyti.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.20, 18:38.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Yra dar viena problema - lėktuvų bilietai į naujus reisus jau parduodami. Ir turistai jau prieš juos pirkdami pasižiūri kaip čia galima miestą pasiekti. Dabar pasižiūri ir nusprendžia neskristi.
O Ryanair naujus maršrutus vertina pirmus pusę metų, jei per tą laiką nepasiteisina - jų nelieka. Ir kaip rašė sensacijų ieškantys žurnalistai - šimtamilijoninės investicijos bet kada gali išskristi.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąYra dar viena problema - lėktuvų bilietai į naujus reisus jau parduodami. Ir turistai jau prieš juos pirkdami pasižiūri kaip čia galima miestą pasiekti. Dabar pasižiūri ir nusprendžia neskristi.
O Ryanair naujus maršrutus vertina pirmus pusę metų, jei per tą laiką nepasiteisina - jų nelieka. Ir kaip rašė sensacijų ieškantys žurnalistai - šimtamilijoninės investicijos bet kada gali išskristi.
Labai jau tingiu rašyt, bet turbūt teks pasiryžti... Kol viską parengsiu pagal reikalavimus ir tvarkingai išdėstysiu mintis, tai užtruksiu apie 3 val.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.20, 19:25.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Metropolis
Manau, tokios diskusijos net nekiltų, jei pvz. specialiai turistams (nors naudotis galėtų visi asmenys) būtų sukurtas "Kauno bilietas", pagal daugelio Vakarų šalių pavyzdį, su kuriuo būtų galima, tarkim 3 (7 d. ar kitokį laikotarpį) paras naudotis visu viešuoju miesto transportu, o t. p. ir kitomis paslaugomis (lankytis miesto muziejuose, gauti nuolaidų viešojo maitinimo įstaigose ir pan.). Seniai laikas tokį bilietą, nesvarbu kaip jis būtų pavadintas, turėti o galėtų kainuoti ir kokius 20 Lt ar 5 EUR trims dienoms. Jį turistai galėtų įsigyti jau oro uoste ir daug problemų išspręstume.Paskutinis taisė Metropolis; 2010.02.20, 19:39.
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąManau, tokios diskusijos net nekiltų, jei pvz. specialiai turistams (nors naudotis galėtų visi asmenys) būtų sukurtas "Kauno bilietas", pagal daugelio Vakarų šalių pavyzdį, su kuriuo būtų galima, tarkim 3 (7 d. ar kitokį laikotarpį) paras naudotis visu viešuoju miesto transportu, o t. p. ir kitomis paslaugomis (lankytis miesto muziejuose, gauti nuolaidų viešojo maitinimo įstaigose ir pan.). Seniai laikas tokį bilietą, nesvarbu kaip jis būtų pavadintas, turėti o galėtų kainuoti ir kokius 20 Lt ar 5 EUR trims dienoms. Jį turistai galėtų įsigyti jau oro uoste ir daug problemų išspręstume.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Metropolis
Esu skaitęs apie tuos bilietus. Tik, noriu sužinoti, ar su tokiais bilietais galima naudotis:
1. visu miesto viešuoju transportu (ir autobusais, ir troleibusais), o ne viena kuria iš šių rūšių;
2. ar tų bilietų galima įsigyti oro uoste, geležinkelio ir autobusų stotyse, turistų info centruose, ar apie juos yra visa info anglų k. - kaina, naudojimosi taisyklės ir pan.
3. jei verslas nenori menkų investicijų, tai nereikia skųstis, kad ir turistų trūksta. Reikia taikyti visas priemones turistus pritraukti, nes tos investicijos greitai atsipirktų.Paskutinis taisė Metropolis; 2010.02.20, 19:48.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąLaba diena! Tai jau keli mėnesiai, kaip Kaune yra prekiaujama 3, 7 dienų bilietais .............. Tačiau 3 ir 7 dienų bilietai Kauno VT jau tikrai įdiegti ir naudojami.
Kažkodėl įtariu, kad teisingas yra antras variantas....
Bent jau pats faktas, kad tokia esminė informacija niekur neskelbiama daug ką paaiškina...
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąEsu skaitęs apie tuos bilietus. Tik, noriu sužinoti, ar su tokiais bilietais galima naudotis:
1. visu miesto viešuoju transportu (ir autobusais, ir troleibusais), o ne viena kuria iš šių rūšių;
2. ar tų bilietų galima įsigyti oro uoste, geležinkelio ir autobusų stotyse, turistų info centruose, ar apie juos yra visa info anglų k. - kaina, naudojimosi taisyklės ir pan.
3. jei verslas nenori menkų investicijų, tai nereikia skųstis, kad ir turistų trūksta. Reikia taikyti visas priemones turistus pritraukti, nes tos investicijos greitai atsipirktų.
2. Oro uoste yra "Lietuvos spaudos" prekybos vieta "Rkiosk", tik nežinau koks darbo laikas (atsižvelgsiu į tai).
3. Logiška, bet ne visiems valdininkams suprantamawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąVa būtent, kad net tam elektroniniam bilietui skirtame puslapyje nėra jokios informacijos, kaip tą 3 dienų bilietą galima naudoti? Galima važiuoti visais autobusais/troleibusais neribotai? Ar iš tų 16 LT, kuriuos jis kainuoja, bus kiekvieną kartą minusuojamas važiavimo tarifas?
Kažkodėl įtariu, kad teisingas yra antras variantas....
Bent jau pats faktas, kad tokia esminė informacija niekur neskelbiama daug ką paaiškina...
Tokie klausimai, kokie kyla tau, kyla tik tiems, kurie nesinaudoja viešuoju transportu Be to, tokią informaciją, kokią klausi, suteikia perkant bilietą. O įsigyjant naują kortelę, joje galima rasti nemažai naudingos ir reikalingos informacijos, dabar jau ir anglų kalba Informacijos trūkumas egzistuoja, akcentuosiu apie tai tam, kas turi tuo rūpintiswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąSu tokia logika tai tik Balbieriškyje kaimo turizmu užsiiminėti, o gal ir tam suvokimas per menkas, nes šiandien labiau progresyvių kaimo turizmo sodybų šeimininkai kaip tik ir stengiasi parodyti, kad jie gali aptarnauti svečius įvairiomis kalbomis.
Tad prie ko čia lindimas į užpakalį? Tai yra elementarus aptarnavimas ir kuo jis geresnis ir paprastesnis tuo geresnis įvaizdis, kuo geresnis įvaizdis tuo daugiau turistų.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa, jeigu norime pradėti gyventi geriau, visgi reikėtų žaisti tuos žaidimus, nes jie neatsiejami nuo laisvos rinkos ekonomikos. Pirkėjas šiais laikas perka ne tik prekę, bet ir būdą kaip ją parduoda- dėl to pardavėjos turi sveikintis ir šypsotis, dėl to pardavėjos nebegali su klientais piktai kalbėti, kad ir kokių durnų klausimų jie klaustu ir taip yra visame ne turgaus lygio versle- nes tai veikia. Geras pavyzdys būtų Klaipėda, kai pasitikdavo visus didesniu kruizinius laivus orkestru- tai išties pasiteisino ir Klaipėda dėl to pritraukė daug kruizu su daug turistų, kurie išleido daug pinigų ir daug klaipėdiečių dėl to pradėjo geriau gyventi. Aš nesakau, kad kruizai į Klaipėdą pradėjo plaukti orkestro pasiklausyti, tačiau Klaipėda tikrai negalėjo jiems pasiūlyti tiek paslaugų/pramogų/lankytinų vietų kiek Talinas ar Ryga, dėl to turėjo atrasti kaip kitaip juos privilioti. Ir kiekviena valstybė, jeigu nori, kad turistas jaustųsi gerai ir čia sugrįžtu, turi stengtis, kad jam neiškiltų problemų, o iškilus problemai- jisai gautų reikiamą informaciją ar pagalbą, arba ir toliau liksim užkampis, į kurį atvažiuoja tik tie, kurie jau visą Europą apkeliavo ir nbeturi ką daugiau pamatyti.
Kas jau kas, bet autobusu vairuotojai nera nei informacijos tiekejai, nei turi moketi uzsienio kalba. Bendravimas su vairuotoju yra draudziamas beveik visose salyse, nes trukdo dirbti darba - vairuoti. Informacija anglu ar kita uzsienio kalba galima pateikti rastisku pavidalu.
Comment
-
Niekad nesidomejau bet ar galima Kauno oro uoste gauti mini zemelapi su Kauno, Vilniaus, lankytinomis vietomis bei visa kita info tarkim autobuso tvarkarastis i EYKA? Taip pat manyciau kolkas yra reikalingi trys reisai EYKA-Trakai-Vilnius, EYKA-Kaunas-Druskininkai, EYKA-Pajuris. Ir manau cia reikia kalbeti ne kiek pinigu kainuos sie reisai, bet kokius ispudzius turistai parsives namo, o Trakai su Druskininkais tikrai gedos nepadarys.
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąMan tai idomu kokiu tvarkarasciu dabar vezios Ollex,kai puse skrydziu vykdo baziniai lektuvai?
Dabar reklamuoja kaip iškviesti "Žaibišką greitį" visuose tinkluose. Daugumai vietinių vienodai, o užsieniečiams tuo labiau. Geriau paskelbtų savo puslapyje kiek kainuoja kelionė iki senamiesčio ar stoties. Reklamos davėjas būtų suinteresuotas informaciją laikyti šviežią.
O linksmiausia, kad krizės Kaune nėra . Vilniuje ji siaučia, Rygoje dar baisiau kai pažiūri viešbučių kainas per booking.com. Už viešbučio Kaune kainą galima su tuo pačiu ollex nuvažiuoti į Vilnių ir susirasti ne prastesnį viešbutį.
O į lankytinas vietas ne oro uostas turi vežioti. Informuoti apie ekskursijas turi turizmo informacijos centrai, o žemėlapius dalinti viešbučiai.
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąNiekad nesidomejau bet ar galima Kauno oro uoste gauti mini zemelapi su Kauno, Vilniaus, lankytinomis vietomis bei visa kita info tarkim autobuso tvarkarastis i EYKA? Taip pat manyciau kolkas yra reikalingi trys reisai EYKA-Trakai-Vilnius, EYKA-Kaunas-Druskininkai, EYKA-Pajuris. Ir manau cia reikia kalbeti ne kiek pinigu kainuos sie reisai, bet kokius ispudzius turistai parsives namo, o Trakai su Druskininkais tikrai gedos nepadarys.
Kauno oro uoste yra turizmo informacijos centras, ten dalija nemokamai žemėlapius.
O nekalbėti apie reisų aptarnavimą (ignoruoti) yra tas pats, kaip nueiti į parduotuvę, prisikrauti pilną vežimą prekių ir kasininkei paduoti vietoj pinigų laikraščių skiautes. Tu mąstyk, ką kalbi Kaip galima ignoruoti reisų aptarnavimo pajamingumą ir nuostolingumą? Tai turi būti apskaičiuota, o ne iš dangaus nukritę. Suprantu, reikia drąsių žingsnių, bet ne per daug drąsiųParašė NAVY Rodyti pranešimąMan tai idomu kokiu tvarkarasciu dabar vezios Ollex,kai puse skrydziu vykdo baziniai lektuvai?Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.20, 23:24.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na trys autobuso reisai tai nera atomines elektrines statyba, bet kada del neefektyvumo galima ju atsisakyti, o del skaiciavimo galima tik gauti islaidas o pajamu kol nebus pradeti skrydziai neapskaiciuosi, nors dauguma valdzios vyru tai labai gerai sugeba nes lengva skaiciuoti drasiai pelna kai investuoji ne savo pinigus. Velgi cia siekiama ne pelno, o kad turistai pamegtu sia krypti.
Pvz: London Victoria-London Luton airport ~90km atstumas, vaziuoja du autobusai vienas paskui kita EasyJet Bus ir Evergreen Bus lines per abu ~5zmones autobusai kursuoja kas pusvalandi ir taip labai daznai ypac vakarais su stansted express irgi panasiai.
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąNa trys autobuso reisai tai nera atomines elektrines statyba, bet kada del neefektyvumo galima ju atsisakyti, o del skaiciavimo galima tik gauti islaidas o pajamu kol nebus pradeti skrydziai neapskaiciuosi, nors dauguma valdzios vyru tai labai gerai sugeba nes lengva skaiciuoti drasiai pelna kai investuoji ne savo pinigus. Velgi cia siekiama ne pelno, o kad turistai pamegtu sia krypti.
Pvz: London Victoria-London Luton airport ~90km atstumas, vaziuoja du autobusai vienas paskui kita EasyJet Bus ir Evergreen Bus lines per abu ~5zmones autobusai kursuoja kas pusvalandi ir taip labai daznai ypac vakarais su stansted express irgi panasiai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Man reikia Jūsų visų pagalbos. Kadangi prabilome apie autobusų eismo gerinimą iš Kauno oro uosto į Kauną, tai reikėtų ir skaičiavimų.
O esmė tokia.
1. Išnagrinėti nuo gegužės mėn. įsigaliosiantį skrydžių tvarkaraštį http://www.kaunasair.lt/index.php?la...s_tvarkarastis
Kiekvienam maršrutui skirti loginį pavadinimą su įsivaizdavimu (turistinis, kauniečių, vilniečių ir t.t.). Reikia maždaug pamodeliuoti, kas daugiausia atskristų tuo maršrutu. Taip būtų galima bent nuspėti, kiek būtų keleivių ir ar jiems reikėtų VT į Kauną.
2. Išnagrinėti KIEKVIENĄ REISĄ (atvykimą) atsižvelgiant į atvykimo laiką ir vietą, iš kur atvyksta.
3. Reikėtų pamąstyti, kiek per dieną su visais reisais atvyktų turistų, kiek iš jų keliautų į Kauną ir kiek vidutiniškai per mėnesį visi atvykėliai Kaune paliktų pinigų.
4. Žvelgti reikėtų dviem aspektais: kiek keleivių būtų gegužę-birželį ir kiek būtų liepą-rugsėjį, nes tai būtų sezono pradžia ir vidurys-pabaiga atitinkamai.
Tai gana sudėtingas mistiniu skaičiavimo su logika paremtas uždavinys. Visa esmė - maždaug nuspėti galimas pajamas iš turistų ir šalia to - koks būtų VT į Kauną poreikis.
Kai jau pasakysite, tada aš iš savo pusės galėsiu padaryti eismo tvarkaraštį, pamodeliuoti maršrutus iš Kauno oro uosto į Kauną. Pažiūrėčiau, kiek realu ką atlikti. Siūlyčiau suskubti ir parašyti šiandien ar rytoj šioje temoje.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.21, 00:31.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment