Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    29 autobusas turi būti pritaikytas prie skrydžių, bent jau daugumos. Reikės keisti tvarkaraštį, kad pirmasis reisas atvyktų dar prieš 5 val., o paskutinis išvyktų apie 23.30 - tai miesto garbės reikalas. Tarpmiestinių autobusų užsukimas turėtų būti paskatintas tos pačios Susisiekimo ministerijos, ji valdo tiek oro uostus, tiek įtakoja autobusų tvarkaraščius. Krizė ne krizė, bet bent minimalūs pagerinimai privalo būti padaryti ir jokiems verkšlenimams čia ne vieta.

    Comment


      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
      Na is esmes tiek as tiek mano pazistami visada randam kas mus iki oro uosto nuveza ir paima.. Organizuot reguliarius reisus i Karmelava,nelabai apsimoka-vaziuos vos keli zmones..
      Butent del to ir paveza, kad nera tu reisu. Jei us reisas kam trukdyt pazistamus (ypac 5 ar 6 ar 7 ryto) jei gali nuvaziuot autobusu. Netaikau visiem, bet daug kam butu patogu.

      Comment


        Parašė Linas Rodyti pranešimą
        29 autobusas turi būti pritaikytas prie skrydžių, bent jau daugumos. Reikės keisti tvarkaraštį, kad pirmasis reisas atvyktų dar prieš 5 val., o paskutinis išvyktų apie 23.30 - tai miesto garbės reikalas. Tarpmiestinių autobusų užsukimas turėtų būti paskatintas tos pačios Susisiekimo ministerijos, ji valdo tiek oro uostus, tiek įtakoja autobusų tvarkaraščius. Krizė ne krizė, bet bent minimalūs pagerinimai privalo būti padaryti ir jokiems verkšlenimams čia ne vieta.
        Niekas nepritaikys taip anksti autobuso, nes iki 6 val. vairuotojui turi būti mokamas naktinis atlyginimo tarifas. Kauno oro uostas net nesugeba su miestu susitarti, kad miestui kompensuotų už važiuojamus km iki oro uosto. Jei oro uostas primokėtų, tai būtų galima autobusus paleisti tokiu metu. O dabar nėra iš ko. Garbės ne garbės, bet nėra pinigų. Miestui negarbė ir sniego neišvežti, bet neveža. Nėra pinigų. Susisiekimo ministerija nesikiša į tokias smulkmenas, manau turėtų pats oro uostas tuo pasirūpinti. Na taip, privalo, bet žiūrėkim realiai ir iš kitos fronto pusės perspektyvos
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Butent del to ir paveza, kad nera tu reisu. Jei us reisas kam trukdyt pazistamus (ypac 5 ar 6 ar 7 ryto) jei gali nuvaziuot autobusu. Netaikau visiem, bet daug kam butu patogu.
          Dar vos prieš keletą savaičių teko kalbėti su Kauno rajono savivaldybės Kelių ir transporto skyriaus vedėju Kęstučiu Povilaičiu. Anot jo, o ir viso skyriaus darbuotojų, po paskutinių keleivių srautų skaičiavimų pastebėta, kad į oro uostą vis dar yra per mažas keleivių srautas, kad būtų galima ten organizuota normalesnį transporto kursavimą. Maršrutas, kuris kursuotų tik dėl oro uosto, neapsimoka, nes į oro uostą dar yra per mažai reisų ir ten keleiviai vyksta labai pertraukiamu periodiškumu. Dienos metu į oro uostą keleivių beveik nėra, o dauguma skrydžių yra ryte ir vėlai vakare. Šiuo metu į oro uostą tvarkaraštyje nurodytais reisais užsuka 120 maršrutinis taksi (paprašius vairuotojo), tik retas žmogus tuo naudojasi, nors tvarkaraštis nurodytas visiems prieinamame ir gerai žinomame tinklapyje www.marsrutai.lt (Kauno rajonas)
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Idomu, kodel musu oro uostai vadinasi Tarptautiniai, kai kitu nera?
            Tam, kad patenkinti plikbajorišką Vilniaus, Kauno ir Žemaitijos onarą !

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Tam, kad patenkinti plikbajorišką Vilniaus, Kauno ir Žemaitijos onarą !
              Nekvailiok Tarptautinis, nes skrydžiai yra tarptautiniai. Kas čia neaiškaus?
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Dar vos prieš keletą savaičių teko kalbėti su Kauno rajono savivaldybės Kelių ir transporto skyriaus vedėju Kęstučiu Povilaičiu. Anot jo, o ir viso skyriaus darbuotojų, po paskutinių keleivių srautų skaičiavimų pastebėta, kad į oro uostą vis dar yra per mažas keleivių srautas, kad būtų galima ten organizuota normalesnį transporto kursavimą.
                Nu šakės. 456698 keleiviai per metus* yra "per mažas keleivių srautas, kad būtų galima ten organizuota normalesnį transporto kursavimą".

                * 2009 metais Kauno oro uosto aptarnautas keleivių skaičius iš http://www.kaunasair.lt/index.php?la...age=statistika

                Comment


                  /\
                  kitas klausimas kiek iš tų keleivių rinkosi viešąjį transportą. Va tai manau ir lemia ta nuomone kad per mažas keleiviu srautas. Nes mažai žmonių grįžtančių isšanglijos ar šeip keliaujančių mėgsta su lagaminais bastytis autobusu.. Esame pakankamai apsirūpinę automobiliais, tad natūralu kad žmonės renkasi šią priemonę.

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Niekas nepritaikys taip anksti autobuso, nes iki 6 val. vairuotojui turi būti mokamas naktinis atlyginimo tarifas. Kauno oro uostas net nesugeba su miestu susitarti, kad miestui kompensuotų už važiuojamus km iki oro uosto. Jei oro uostas primokėtų, tai būtų galima autobusus paleisti tokiu metu. O dabar nėra iš ko. Garbės ne garbės, bet nėra pinigų. Miestui negarbė ir sniego neišvežti, bet neveža. Nėra pinigų. Susisiekimo ministerija nesikiša į tokias smulkmenas, manau turėtų pats oro uostas tuo pasirūpinti. Na taip, privalo, bet žiūrėkim realiai ir iš kitos fronto pusės perspektyvos
                    Na ir palyginai. Jei sniegą reikėtų išvežti tik iš vienos nedidelės gatvės, tai jis tikrai būtų išvežtas. Dviejų reisų, tegul ir apmokamų naktiniais tarifais, išlaikymas ko gero nė neprilygtų tos vienos gatvės sniego išvežimo įkainiams. Turi būti sukurta tinkama infrastruktūra, tik tokiu atveju galima tikėtis grąžos. Vien tik dejonės, kad nėra pinigų, niekur neveda. Kas būtina, daroma per negalėjimą. Tik su pusėtina infrastruktūra galima tikėtis ir turistų, ir gal tų pačių tautiečių daugiau susigundytų skraidyti. Tai nauda tiek oro uostui, tiek pačiam miestui. Tie, kas tikisi 100-procentinės grąžos per mėnesį, dažniausiai žlunga.

                    Comment


                      Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                      /\
                      kitas klausimas kiek iš tų keleivių rinkosi viešąjį transportą. Va tai manau ir lemia ta nuomone kad per mažas keleiviu srautas. Nes mažai žmonių grįžtančių isšanglijos ar šeip keliaujančių mėgsta su lagaminais bastytis autobusu.. Esame pakankamai apsirūpinę automobiliais, tad natūralu kad žmonės renkasi šią priemonę.
                      Būtent! Į Kauno oro uostą atveža ir iš jo į Kauną parveža dažniausiai draugai ir giminės, o tuo VT niekas ir nesinaudoja. Tai ko jūs norit? Kad dažniau kursuotų, kai net esamų reisų neužpildot?
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                        /\
                        kitas klausimas kiek iš tų keleivių rinkosi viešąjį transportą. Va tai manau ir lemia ta nuomone kad per mažas keleiviu srautas.
                        Taip, bet nepainiokim priežasties su pasekme. "Mažas keleivių srautas" yra ne priežastis, o normalaus transporto nebuvimo pasekmė.

                        Comment


                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                          Na ir palyginai. Jei sniegą reikėtų išvežti tik iš vienos nedidelės gatvės, tai jis tikrai būtų išvežtas. Dviejų reisų, tegul ir apmokamų naktiniais tarifais, išlaikymas ko gero nė neprilygtų tos vienos gatvės sniego išvežimo įkainiams. Turi būti sukurta tinkama infrastruktūra, tik tokiu atveju galima tikėtis grąžos. Vien tik dejonės, kad nėra pinigų, niekur neveda. Kas būtina, daroma per negalėjimą. Tik su pusėtina infrastruktūra galima tikėtis ir turistų, ir gal tų pačių tautiečių daugiau susigundytų skraidyti. Tai nauda tiek oro uostui, tiek pačiam miestui. Tie, kas tikisi 100-procentinės grąžos per mėnesį, dažniausiai žlunga.
                          Aš ir nelyginu gatvės valymo kainos, lyginu vairuotojams algas, kurios VT išlaidoms prideda daug, visai ne taip supratai.
                          Dabar jei Kauno miestas iš savo biudžeto mėtys pinigus autobuso ryte važinėjimui tuščiai (vis tiek keleivių į oro uostą daug nebus, kaip ir dabar), tai neliks už ką net ir gatvėse duobes lopyt. Kartoju, tegul oro uostas pradeda mokėti pinigus, tada ir važinės.
                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          Taip, bet nepainiokim priežasties su pasekme. "Mažas keleivių srautas" yra ne priežastis, o normalaus transporto nebuvimo pasekmė.
                          Dabar niekas netrukdo žmonėms važiuoti tais esamais reisais, dalis jų priderinti prie skrydžių, bet kiek skaičiuoti srautai, rezultatas toks pats - po vieną du keleivius iš viso lėktuvo. Kauniečius tiesiog paima draugai ir giminės savo automobiliais, VT ten visai nereikia. Tokia realybė dabar.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Šiuo metu į oro uostą tvarkaraštyje nurodytais reisais užsuka 120 maršrutinis taksi (paprašius vairuotojo), tik retas žmogus tuo naudojasi, nors tvarkaraštis nurodytas visiems prieinamame ir gerai žinomame tinklapyje www.marsrutai.lt (Kauno rajonas)
                            Kai į oro uostą važiavau Rokiškio autobusu, pagal tvarkaraštį turėjau pamatyti ar ne 4 to 120 maršruto mikroautobusus. Spėk ar bent vienas pravažiavo.

                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Jei jau sutaupai kelionei už bilietą Ryanair skrydžiui, tai teks šiek tiek pakrapštyti kelionei taksi į Kauną. Turėtų kainuoti viso labo apie 10-15 Lt. Tikėkimės, kad padaugėjus skrydžių, pagerės ir susisiekimas.
                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Praeitą vasarą grižom su taksi iš KUN iki Eigulių, kainavo ~40Lt.
                            Gegužės mėn. skrendu į Paryžių, kaina ~65Lt.
                            Pagal kalbas oro uoste laukiantis taksistas dabar teikiasi pajudėti už 50 litų.

                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Kauniečius tiesiog paima draugai ir giminės savo automobiliais, VT ten visai nereikia. Tokia realybė dabar.
                            Realybė kitokia. Gal kai vakarinių 29 autobusų vairuotojai nespaudina bilietų, o tik paima 2 litus ir vaidina, kad čia taip ir turi būti, tai ir gaunasi, kad keleivių nėra. Bet realiai keleivių būna, vieną kartą ir sėdimų vietų visiems neužteko.

                            O jei konkretesniais skaičiais (tik Vilniuje) -
                            Vilniaus oro uosto keleivių tyrimas (2): Atvykimo/išvykimo iš oro uosto būdas.
                            __________________

                            kaip?

                            Comment


                              Noreciau ikisti savo trigrasi.
                              Situacija nuo geguzes men.keiciasi radikaliai.Jei dabar nebuvo anksyvu atvykimu/isvykimu,o vakare veliausias atvykimas yra apie 22val.,tai nuo geguzes jau nuo 6val.kyla du lektuvai (apie 350 keleiviu),o vakare 23:10-23:30 du atvyksta,tai manau jau tikrai reiketu pagalvoti apie geresni susisiekima su oro uostu.Taksi manau problemu nesprendzia,nes veza tikrai brangiai.
                              Cia dalis tvarkarascio(tik baziniai)
                              http://spreadsheets.google.com/ccc?k...YXzBoYmc&hl=en

                              Comment


                                Skirtumas dar ir tas, kad tiek ankstyvais rytais, tiek vėlyvais vakarais išskris/atskris daugiausia ne taip vadinamų "emigracinių" krypčių lėktuvai, kurių keleivius dažniausiai kas nors palydi ar pasitinka. Kelis sykius mačiau, kad po Frankfurto reiso nusileidimo prisirinko maždaug pilnas autobusas. Panašiai bus ir su kitais daugiau turistiniais reisais. Tikrai ne kiekvieną paturistauti išvykusią porelę ar draugų kompaniją kažkas nuveš ar pasitiks, jau nekalbant apie užsieniečius.
                                Paskutinis taisė Linas; 2010.02.18, 21:23.

                                Comment


                                  29 autobusas neišgelbės. Ryanair plėtrą darė ne dėl gyvenančių aplink Savanorių pr. ir centrą, ir net ne dėl Kauno ar Lietuvos. Ką taupus tautietis daro kai skrydis iš Vokietijos ar Anglijos anksti ryte? Atvažiuoja iš vakaro. Taip pat galės elgtis ir čia . Užpernai Vilniaus oro uostas nebuvo transporto bamba, net traukiniais nelabai kas į jį važiavo, o keleivių skraidino apie porą milijonų. Sugebės keleiviai ir į KUN nusigauti.

                                  Comment


                                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                    Skirtumas dar ir tas, kad tiek ankstyvais rytais, tiek vėlyvais vakarais išskris/atskris daugiausia ne taip vadinamų "emigracinių" krypčių lėktuvai, kurių keleivius dažniausiai kas nors palydi ar pasitinka. Kelis sykius mačiau, kad po Frankfurto reiso nusileidimo prisirinko maždaug pilnas autobusas. Panašiai bus ir su kitais daugiau turistiniais reisais. Tikrai ne kiekvieną paturistauti išvykusią porelę ar draugų kompaniją kažkas nuveš ar pasitiks, jau nekalbant apie užsieniečius.
                                    Geras argumentas.

                                    Comment


                                      Parašė 118 Rodyti pranešimą
                                      29 autobusas neišgelbės. Ryanair plėtrą darė ne dėl gyvenančių aplink Savanorių pr. ir centrą, ir net ne dėl Kauno ar Lietuvos. Ką taupus tautietis daro kai skrydis iš Vokietijos ar Anglijos anksti ryte? Atvažiuoja iš vakaro. Taip pat galės elgtis ir čia . Užpernai Vilniaus oro uostas nebuvo transporto bamba, net traukiniais nelabai kas į jį važiavo, o keleivių skraidino apie porą milijonų. Sugebės keleiviai ir į KUN nusigauti.
                                      Traukinys i Vilniaus oro uosta buvo pasmerktas dar nepradejes vazineti. Nereikia lyginti susisiekimo su Vilniaus oro uostu miesto autobusais ir mikroautobusais ir susisiekimo su Kauno oro uostu. I Vilniaus oro uosta tikrai daug keleiviu atvyksta ir is jo isvyksta butent VT. Todel kad jis palyginti gerai ispletotas. 15 mikroautobusas kursuoja mazdaug kas 5-7 min. Ne piko metu 8-10 min. 2 autobusas vaziuoja kas 20-40 min. 1 autobusas - kas valanda. O Kaune, kaip paaiskejo, mikroautobusai yra tik hipotetiniai, autobusas vaziuoja retai ir juo pasitiketi ne visada galima.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2010.02.19, 09:06.

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        rezultatas toks pats - po vieną du keleivius iš viso lėktuvo. Kauniečius tiesiog paima draugai ir giminės savo automobiliais, VT ten visai nereikia. Tokia realybė dabar.
                                        Juokus megsti?
                                        Keliolika keleiviu kaip minimum, dazniausiai (kaip pvz paskutini karta pries menesi) oro uoste 29 uzsipildo tiek, kad nebelieka sedimu vietu ir kiti jau stovi

                                        Edit, nepamaciau, kad ta pati patvirtino ir kitas zmogus:

                                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                                        Bet realiai keleivių būna, vieną kartą ir sėdimų vietų visiems neužteko.
                                        Paskutinis taisė Gator; 2010.02.18, 23:22.

                                        Comment


                                          Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                                          Noreciau ikisti savo trigrasi.
                                          Situacija nuo geguzes men.keiciasi radikaliai.Jei dabar nebuvo anksyvu atvykimu/isvykimu,o vakare veliausias atvykimas yra apie 22val.,tai nuo geguzes jau nuo 6val.kyla du lektuvai (apie 350 keleiviu),o vakare 23:10-23:30 du atvyksta,tai manau jau tikrai reiketu pagalvoti apie geresni susisiekima su oro uostu.Taksi manau problemu nesprendzia,nes veza tikrai brangiai.
                                          Cia dalis tvarkarascio(tik baziniai)
                                          http://spreadsheets.google.com/ccc?k...YXzBoYmc&hl=en
                                          Ok, rašysiu raštišką kreipimąsi į merą. Tegul ištiria keleivių srautus dabar ir pakartoja prieš gegužės mėn. Jei matys keleivių daugėjimą, tegul dažnina nuo gegužės mėn. + tegul prideda rytinius ir vakarinius ir tegul tariasi su oro uostu dėl finansavimo. Parašysiu
                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          Skirtumas dar ir tas, kad tiek ankstyvais rytais, tiek vėlyvais vakarais išskris/atskris daugiausia ne taip vadinamų "emigracinių" krypčių lėktuvai, kurių keleivius dažniausiai kas nors palydi ar pasitinka. Kelis sykius mačiau, kad po Frankfurto reiso nusileidimo prisirinko maždaug pilnas autobusas. Panašiai bus ir su kitais daugiau turistiniais reisais. Tikrai ne kiekvieną paturistauti išvykusią porelę ar draugų kompaniją kažkas nuveš ar pasitiks, jau nekalbant apie užsieniečius.
                                          Va tokių argumentų man reikia kuo daugiau, prirašyčiau į raštą.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X