Tik aš nelabai suprantu, kaip Ryanair pasieks 1,5 mln keleivių apyvartą kitais metais, jeigu KUN pajėgus aptarnauti tik 0,8 mln. Ar ryanairas sugebės ir tai?
Gal dar kas žino kiek vienas Ryanair lėktuvas gali padaryti skrydžių per dieną/savaitę? Nes 2 lėktuvų 120 savaitinių skrydžių tikrai neužteks, tikriausiai reikėtų bent dvigubai daugiau, tačiau turės darbo ir kitų Ryanair'o hub'ų personalas. Reikia tikėtis, kad lietuvaičių įgulos bus teigiamai įvertintos ir Ryanairas supras jog lietuviška įgula yra labai ekonomiška turėti (vistiek atlyginimai tikriausiai bus mažesni nei airiams) ir tada perkels daug daugiau lėktuvų bei sudarys daugiau darbo vietų lietuvaičiams. O tuo reikia džiaugtis, nes lietuviai skraidydami atlyginimus mokės lietuviams, o ne latviams ar airiams. Taip pat galima tikėtis pagyvėjusio turizmo, nes daug kas, ypač jaunimo tarpe, keliones planuoja pagal tai, kur Ryanair'as skraido, o ne kur patys norėtų nuvykti
Tik labai tikiuosi, kad savo agresyvia konkurencija nesužlugdys mūsų kūdikėlio Star 1, nes turėti nacionalinį vežėją yra daug kartų geriau, negu kitos šalies, nes 1) pelnas lieka Lietuvoje 2) nacionalinis vežėjas negali vieną dieną sugalvoti ir persikraustyti į kitos šalies oro uostą.


Comment