Tik aš nelabai suprantu, kaip Ryanair pasieks 1,5 mln keleivių apyvartą kitais metais, jeigu KUN pajėgus aptarnauti tik 0,8 mln. Ar ryanairas sugebės ir tai? Gal dar kas žino kiek vienas Ryanair lėktuvas gali padaryti skrydžių per dieną/savaitę? Nes 2 lėktuvų 120 savaitinių skrydžių tikrai neužteks, tikriausiai reikėtų bent dvigubai daugiau, tačiau turės darbo ir kitų Ryanair'o hub'ų personalas. Reikia tikėtis, kad lietuvaičių įgulos bus teigiamai įvertintos ir Ryanairas supras jog lietuviška įgula yra labai ekonomiška turėti (vistiek atlyginimai tikriausiai bus mažesni nei airiams) ir tada perkels daug daugiau lėktuvų bei sudarys daugiau darbo vietų lietuvaičiams. O tuo reikia džiaugtis, nes lietuviai skraidydami atlyginimus mokės lietuviams, o ne latviams ar airiams. Taip pat galima tikėtis pagyvėjusio turizmo, nes daug kas, ypač jaunimo tarpe, keliones planuoja pagal tai, kur Ryanair'as skraido, o ne kur patys norėtų nuvykti Tik labai tikiuosi, kad savo agresyvia konkurencija nesužlugdys mūsų kūdikėlio Star 1, nes turėti nacionalinį vežėją yra daug kartų geriau, negu kitos šalies, nes 1) pelnas lieka Lietuvoje 2) nacionalinis vežėjas negali vieną dieną sugalvoti ir persikraustyti į kitos šalies oro uostą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTik aš nelabai suprantu, kaip Ryanair pasieks 1,5 mln keleivių apyvartą kitais metais, jeigu KUN pajėgus aptarnauti tik 0,8 mln. Ar ryanairas sugebės ir tai? Gal dar kas žino kiek vienas Ryanair lėktuvas gali padaryti skrydžių per dieną/savaitę? Nes 2 lėktuvų 120 savaitinių skrydžių tikrai neužteks, tikriausiai reikėtų bent dvigubai daugiau, tačiau turės darbo ir kitų Ryanair'o hub'ų personalas.
O dėl terminalo talpos - Ryanair tikrai įpratę skraidinti į oro uostą dvigubai daugiau keleivių nei projektinis terminalo pajėgumas, dažnai jų bazės augo sparčiau nei terminalai.kaip?
Comment
-
Taigi skrydžių pradžios datos: Diuseldorfas (Weeze), Londonas (Gatviko oro uostas), Žirona nuo gegužės 4 d., Berlynas (Šionefeldo oro uostas), Oslo (Riugės oro uostas), Paryžius (Beauvais), Tamperė nuo gegužės 5 d., Edinburgas nuo gegužės 6 d. ir Milanas (Bergamo oro uostas) nuo gegužės 7 d.kaip?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTik labai tikiuosi, kad savo agresyvia konkurencija nesužlugdys mūsų kūdikėlio Star 1, nes turėti nacionalinį vežėją yra daug kartų geriau, negu kitos šalies, nes 1) pelnas lieka Lietuvoje 2) nacionalinis vežėjas negali vieną dieną sugalvoti ir persikraustyti į kitos šalies oro uostą.
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąDel investiciju-alm teisus.
Del to ko nepasake zurnalista:Ryanair baze Kaune ples iki 9 lektuvu ir daugiau kaip 50 krypciu.
Ka prikure zurnalistai:Ryanair baze Vilniuje(cia matyt kad susvelninti soka vilnieciams)
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąDel investiciju-alm teisus.
Del to ko nepasake zurnalista:Ryanair baze Kaune ples iki 9 lektuvu ir daugiau kaip 50 krypciu.
Ka prikure zurnalistai:Ryanair baze Vilniuje(cia matyt kad susvelninti soka vilnieciams)Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąDel to ko nepasake zurnalista:Ryanair baze Kaune ples iki 9 lektuvu ir daugiau kaip 50 krypciu.
Ka prikure zurnalistai:Ryanair baze Vilniuje(cia matyt kad susvelninti soka vilnieciams)kaip?
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąKa prikure zurnalistai:Ryanair baze Vilniuje(cia matyt kad susvelninti soka vilnieciams)
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKad apie vilniaus baze nerase, rase tik apie skraidyma is vilniaus. ar klystu?دائما الليتوانيه
Comment
-
Milijoninės „Ryanair“ investicijos iš Lietuvos galės bet kada išskristi
Airijos oro linijos „Ryanair“ paskelbtos 140 mln. JAV dolerių investicijos yra tik dviejų lėktuvų, kurie nakčiai tūps Kauno oro uoste, vertė, Alfa.lt patvirtino Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas.
„Jų supratimu, aviakompanija neinvestuoja į infrastruktūrą, tai oro uosto reikalas – aviakompanija investuoja į priemones keleiviams vežti. Tai yra lėktuvus. Konkrečiai bazei „Ryanair“ yra išskyręs du naujus lėktuvus, pagamintus „Boeing“, kurių kiekvieno vertė yra 70 mln. JAV dolerių“, – Alfa.lt sakė A. Šliupas.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąSusidaro toks įspūdis, kad jam vienodai rodo tas Ryanair bazės atidarymas...
Comment
-
T. Vaišvila kalba apie Ryanair bazę ir Vilniuje...
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...264184083&sk=1
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąT. Vaišvila kalba apie Ryanair bazę ir Vilniuje...
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...264184083&sk=1
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąO ka jam daugiau kalbeti....nors zino,kad tai nerealu.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
/\ Aišku nestatys, kam saves pririšti prie vietos? Apriboti sau laisvę...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąIš šito pasakymo
galima suprasti, kad jokių angarų Ryanair nestatys (už savo pinigus).It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąBūtent tai alm vakar visą dieną ir bandė paaiškinti Masiulio fanams
Comment
Comment