Tai gali būt, kad šitą angarą ir turėjo omeny susisiekimo ministeriją, sakydama, kad "Šioje bazėje „Ryanair“ planuoja statyti angarą lėktuvams laikyti".
Pasikartosiu: "angaras lėktuvams laikyti" yra Ryanair atveju nusišnekėjimas. Lėktuvus lauke laiko.
Dėkui. Matau kad tarp geltonu skrituliuku¹ liniju (direct flight) nėra, kaip ir nėra Rytu Europoje ne vieno kvadračiuko (hub'o).
¹ - patiko rusų žodelis - подхабник
Iš Beauvais (prie Paryžiaus, šiaip keista kad ten ne bazė), Torp (Oslo).
O tas virsmas iš geltono skrituliuko į raudona kvadračiuką Kaune gali duot daugiau nei visos ministerinės turizmo strategijos, ko gero joms tai panašiai ir kainavo (kiek visos strategijos)
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Prašau paaiškinkit šitą logiką, gal aš čia nieko nesuprantu
Nereikia aklai tikėti kiekvienu parašytu žodžiu. Oficialiame Ryanair'o pranešime nė žodžio nėra apie angarą.
Presently we have 3 facilities Dublin, Stansted and Glasgow Prestwick, due to the requirement for increased hangar capacity, Ryanair are in the process of choosing several sites throughout Europe to build hangars on a D&B process to fulfil this increase
Kita vertus, neatmetu, kad perspektyvoje Ryanair lėktuvus aptarnaujanti įmonė Kaune atsiras.
Iš Kauno skraidys į Oslo-Rygge, ne Oslo-Torp, jei čia apie tai.
ne, cia apie pastebejima kad tarp geltonu skrituliuku neskraido
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Naujos bazės atidarymo Kaune proga „Ryanair” skelbia 1 mln. bilietų išpardavimą po 5 eurus kelionėms kovo mėnesį pirmadieniais, antradieniais ir trečiadieniais bet kuriuo iš 500 “Ryanair” maršrutų Europoje.
„Pasirinkdami „Ryanair” siūlomus bilietus žemiausiomis kainomis, be jokių kuro mokesčių, visais aštuoniolika maršrutų į Europą iš Kauno oro uosto, tarp kurių bus skrydžiai į Italiją, Ispaniją, Vokietiją ir daugelį kitų šalių, keleiviai turi galimybę duoti atkirtį ekonominei krizei
Va čia tai geras. Gaila, kad ne Kaune. SKrisčiau tikrai
As irgi manau kad nestatys, nebent uz svetimus pinigus. Apskritai kam angaras reikalingas? Sudetingam techaptarnavimui. Ar jie planuoja tai daryti Kaune?
Angaras skirtas saugiam lėktuvų bazavimui, o ne techniniam aptarnavimui Dabar Kaune Ryanair, kiek žinau, lėktuvų per naktį nelaiko, o esant angarui, būtų galima lėktuvus per naktį bazuoti Kaune.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Va čia tai geras. Gaila, kad ne Kaune. SKrisčiau tikrai
O as pigesniu ispardavimu laukiu, dabar net nesiruosiu moket po 5 eurus uz skrydi su Ryanair studentas ypac pagalvojus kad praeitais metais be keliones i USA, su Ryanair aplankiau Frankfurta (5 svarai mano brangiausias skrydis), Milana (1 svaras), Marseli (1 pensas), Dublina (1 pensas) ir pries prasidedant antram semestrui siais metais spejau pabut Barcelonoj (1 svaras)
Siaip tikrai geros naujienos, su stopu bus tukstanciai pigiu bilietu i lietuva mums emigrantams aplankyt, taip ilgai laukiau kazkokio tokio momento bet net nenutuokiau, atrodo kad Ryanair dare ilga research Kaune bandydama ivariais kryptis, o pasitaigius progai ypac krizes metu, pats tas atidaryt Kaune baze.
I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx
Angaras skirtas saugiam lėktuvų bazavimui, o ne techniniam aptarnavimui
Kokiam dar bazavimui? Angarai skiriami dažniausiai techniniam lėktuvų aptarnavimui, kartais - ilgalaikiam stovėjimui. Manau, kad Ryanair tokios prabangos sau neleistų.
Įvarinėti į angarą B737-800 keliom nakties valandom yra kvailystė, nebent labai rimtas gedimas. Juolab, kad dažniausiai techninio aptarnavimo angarai yra užimti taisomais orlaiviais.
Angaras skirtas saugiam lėktuvų bazavimui, o ne techniniam aptarnavimui Dabar Kaune Ryanair, kiek žinau, lėktuvų per naktį nelaiko, o esant angarui, būtų galima lėktuvus per naktį bazuoti Kaune.
Angare, kaip ir garažė, galima daryti viską- laikyti, remontuoti, saugoti ir t.t. Tačiau, kaip čia jau ne kartą kažkas minėjo, Ryanair nesaugo lėktuvų angaruose, nes paprasčiausiai nėra dėl ko jų tenais laikyti, o ypač Ryanairui, kuris taupo ant kiekvieno šūdniekio. Angarai reikalingi techniniam aptarnavimui, o ne lėktuvų saugojimui ar laikymui.
Angaras skirtas saugiam lėktuvų bazavimui, o ne techniniam aptarnavimui Dabar Kaune Ryanair, kiek žinau, lėktuvų per naktį nelaiko, o esant angarui, būtų galima lėktuvus per naktį bazuoti Kaune.
Čiukčia ne skaitytojas, čiukčia rašytojas. Trečią kartą - lėktuvų laikymui angarų nereikia. Nuvažiuok kada naktį į kokį oro uostą.
Na, Kauno oro uostas nurodo, kad gali aptarnauti iki 800K keleivių, o ir šių metų planai po šitos naujienos neabejotinai keičiasi.
O apskritai talpa yra dydis toks sąlyginis - labiau riboja kiek vienu metu galima keleivių ir lėktuvų aptarnauti. Baziniame oro uoste skrydžiai labiau pasiskirsto per visą dieną (skraidoma nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro), tai neatrodo, kad būtų didelės problemos su išaugusiu srautu. Nebent pagal tvarkaraštį pasitaikys tuo pat metu abu savi lėktuvai ir pora atskridusių ir visi į Šengeną arba ne Šengeną - tada būtų jau kiek nemaloniau.
Comment