Parašė fredis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąPagal mane Ryanair apie šitą bazę šnekėjo dar iki Masiuliui tampant ministru
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąĮdomu, kokia viso šito įvykio finansinė išraiška?
T.y. ar Kauno oro uostas išsilaikys iš Ryanair aptarnavimo, ar mokesčių mokėtojai turės primokėti Ryanairui?
Apskritai oro uostų išsilaikymas nuo Ryanairo priklauso nuo oro uosto valdžios sugebėjimų ir sąžiningumo. Pajamos iš aikštelių, parduotuvių, kavinių ir t.t. paprastai būna pakankamos, jei visos įsisavinamos ir teisingai padalinamos (ne tada kaip oro uostas gauna simbolinį mokestį, o privati firma visą pelną). Bet šiaip tai yra sudėtinga ir gan nedaugelis oro uostų Europoje sugeba tą pasiekti.
Parašė artexs Rodyti pranešimąNegi tu manai, kad Ryanair kalbėjo tik su Kauno oro uosto ir vietinio lygio valdininkėliais norėdami investuoti 140mln$?kaip?
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąO Ryanairo baze gal is dangaus nukrito?
Cie tik viena ir gal net nelabai taikli pastaba - bet kas nores, manau, supras esme )
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąApskritai oro uostų išsilaikymas nuo Ryanairo priklauso nuo oro uosto valdžios sugebėjimų ir sąžiningumo. Pajamos iš aikštelių, parduotuvių, kavinių ir t.t. paprastai būna pakankamos, jei visos įsisavinamos ir teisingai padalinamos (ne tada kaip oro uostas gauna simbolinį mokestį, o privati firma visą pelną). Bet šiaip tai yra sudėtinga ir gan nedaugelis oro uostų Europoje sugeba tą pasiekti.
O šiaip tai skamba gražiai - Ryanair's first Central European base. Gal kiek aprims mūsų aviaciniai kompleksai dėl atsilikimo nuo latvių?Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.02.09, 11:55.
Comment
-
Parašė numba Rodyti pranešimąKaip Jus isivaizduojate - kuo va tokie ir panasus (http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=23305502 ) Masiulio aplinkos zmoniu viesi pareiskimai prisidejo prie Ryanair bazes atidarymo Kauno oro uoste?
Cie tik viena ir gal net nelabai taikli pastaba - bet kas nores, manau, supras esme )
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąNegi tu manai, kad Ryanair kalbėjo tik su Kauno oro uosto ir vietinio lygio valdininkėliais norėdami investuoti 140mln$?
Kitas dalykas, kad Ryanair'as greičiausiai bandys išmelžti iš susisiekimo ministerijos pažadėtą 15mln. (ar kiek ten) dotaciją už naujas kryptis.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Visai ne į temą, bet ką gero nuveikė šitie:
Parašė artexs Rodyti pranešimąGal nelabai į temą, bet visi liberalų ministrai gana neblogai dirba: Steponavičius (mokslo reforma), Šimašius
Comment
-
Atsitokėjus po pirminio šoko kyla pora klausimų kas bus su Ryga, apmažins krypčių kieki ar iš vis išeis? Ar Kaune turi kur išplėst saugumo patiktinima (netkreipiau dėmesio ar ten daugiau tų postų yra ir tik 1 veikė tąkart), nes ten 3 skrydžiai vienu metu ir valandos eilė.
P.S. ale ir smagu kad pas lenkus į 9 oro uostus skraido, o bazių 0Paskutinis taisė zanaz; 2010.02.09, 12:32.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTai yra ne realiai investuojama suma, o tų dviejų lėktuvų kaina pagal oficialų Boeingo kaininką. Ji nėra panaši į tą ką Ryanair realiai mokėjo, o tik nusidėvėjimą skaičiuojant tai apskritai tai apskritai ne tos eilės pinigai.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąIš tos sumos bus statomas angaras lėktuvams laikyti Kauno oro uoste ir kitos investicijos jiems aptarnauti.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąPatys Ryanair angarą gal statys
http://www.transp.lt/lt/naujienos/10121
Naujoji aviacijos bazė Kaune bus pirmoji „Ryanair“ bazė Vidurio Europos regiono (Lenkija, Lietuva, Latvija ir Estija) šalyse ir 40-toji pasaulyje. Šioje bazėje „Ryanair“ planuoja statyti angarą lėktuvams laikyti, sukurti darbo vietų. Iš šios bazės bendrovė „Ryanair“ ketina vykdyti 120 skrydžių per savaitę.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąkaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąNu nesąmonių parašė ir tiek. Pasiskaityk paskutinių penkių metų Ryanair pranešimus spaudai. Visuose juose investicijų suma yra lėktuvų skaičius padaugintas iš 70 mln. dolerių (seniau 60 mln.), prognozuojamas milijonas keleivių - 1000 darbo vietų (ne tiesioginių, o tik susijusių beje). Ryanair patys jokių angarų nestato.
Comment
-
Metropolis
Naujiena išties gera. Tačiau KUN nereiktų užsisėdėti "ant laurų". Jau dabar pats laikas prisivilioti antrą low-cost, pvz. Wizz, kuri turi didelę skrydžių geografiją pietinėje-pietryčių Europos dalyje. Akivaizdu, kad KUN, norėdamas išlaikyti jau pasiektus laimėjimus turi investuoti į tolimesnę oro uosto plėtrą - gerinti susisiekimą visomis transporto rūšimis; įrengti techninį lėktuvų aptarnavimo angarą bei bent nedidelį viešbutį oro uosto teritorijoje/prieigose. Kad bus toliau stiprinamas pakilimo takas, peronai ir pan. neabejoju.
P.S. reklaminiais sumetimais galima ir oro uostą pavadinti, pvz. Lietuvos (Kauno) arba Baltijos (Kauno) vardu. Pastaruoju atveju, nušluostytume nosį savo artimiausiems kaimynams. Tačiau tai tik pasiūlymas...Paskutinis taisė Metropolis; 2010.02.09, 13:20.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąTvarkoj, žinove. Tamsta viską žinai, o visur kitur rašo nesąmones. Iš paskutinių penkių metų pranešimų tu sprendi, kad susisiekimo ministerija parašė nesąmonę ir Ryanair angaro nestatys, ar taip supratau?kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTaip.
Comment
Comment