Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    na tai ką tada jakilaitis susimovė ?
    Aš visgi manau ne - tik ta jo kritika nukreipta ne ten. Realiai tas estų planas gal ir nebūtų absoliučiai blogas jei būtų derinamas su vyriausybe ir ji užsiimtų pinigų davimu už pasiekiamumo naudą. Va tegu ir aiškinasi su Butkevičium kaip ten gelbėjimo (tiksliau, dotavimo) galimybės buvo nebuvo.
    Nu nes ne miesto reikalas turėti politinę aviakompaniją ir toliau užsiimt neskaidriom machinacijom jos gyvybės palaikymui. Ir labai suprantamas liberalų sprendimas greičiau baigti tai.
    kaip?

    Comment


      Tai taip taip, jau dabar facebooke iš jakilaičio py....jasi - sako pasiūlymas primena gūdžius 1992 metus

      Comment


        Čia ne Jakilaičio darbas, jis tik paplatina jam numestą informaciją. Čia darbas tų, kurie įlindo vos ne į asmeninius darbuotojų emailų susirašinėjimus. Neįtikėtina, kad Zuokas jau nusirito ir iki tokio lygio, kad šnipinėja savo oponentų susirašinėjimus, spėčiau, kad ir nelabai legaliomis priemonėmis. Tik daugiausia, ką galėjo išspausti, buvo tai, kad 'jie tarėsi kaip AL uždarymą pristatyti visuomenei!!!', ir tai, kad prezidentūra domėjosi uždarymo reikalais. Kad prezidentūra domisi, yra visiškai natūralu ir netgi sveikintina, nes prezidentūros pagrindinė pareiga ir yra kontrolė. Kad naujoji taryba tarėsi kaip visą tą š pateikti visuomenei - tai tą būtų darę bet kas jų vietoje. Žema ir netgi pavojinga yra tai, kad Zuokas nusirito iki tokio lygio, kur lenda į oponentų asmeninius emailus. Manau skandalas būtų kilęs tik tuo atveju, jeigu būtų buvę atskleisti analogiški Zuoko pokalbiai, kurie veikiausiai nebūtų buvę tokie nekalti. O tai, kad Zuokas knisasi po kitų asmeninius emailus, yra pavojinga, nes skandalą galima mėginti išpūsti iš bet ko, kaip kad dabar, o jeigu naujoji valdžia bus priversta pradėti bendrauti po stalu, ne dėl kokios teisėsaugos stebėjimo, o dėl politinių lavonų intrigų, tai smarkiai nukentės tiek darbo našumas, tiek ir skaidrumas, nes visgi tie po staliniai pokalbiai taps neprieinami ir teisėsaugos atstovams.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Čia ne Jakilaičio darbas, jis tik paplatina jam numestą informaciją. Čia darbas tų, kurie įlindo vos ne į asmeninius darbuotojų emailų susirašinėjimus. Neįtikėtina, kad Zuokas jau nusirito ir iki tokio lygio, kad šnipinėja savo oponentų susirašinėjimus, spėčiau, kad ir nelabai legaliomis priemonėmis. Tik daugiausia, ką galėjo išspausti, buvo tai, kad 'jie tarėsi kaip AL uždarymą pristatyti visuomenei!!!', ir tai, kad prezidentūra domėjosi uždarymo reikalais. Kad prezidentūra domisi, yra visiškai natūralu ir netgi sveikintina, nes prezidentūros pagrindinė pareiga ir yra kontrolė. Kad naujoji taryba tarėsi kaip visą tą š pateikti visuomenei - tai tą būtų darę bet kas jų vietoje. Žema ir netgi pavojinga yra tai, kad Zuokas nusirito iki tokio lygio, kur lenda į oponentų asmeninius emailus. Manau skandalas būtų kilęs tik tuo atveju, jeigu būtų buvę atskleisti analogiški Zuoko pokalbiai, kurie veikiausiai nebūtų buvę tokie nekalti. O tai, kad Zuokas knisasi po kitų asmeninius emailus, yra pavojinga, nes skandalą galima mėginti išpūsti iš bet ko, kaip kad dabar, o jeigu naujoji valdžia bus priversta pradėti bendrauti po stalu, ne dėl kokios teisėsaugos stebėjimo, o dėl politinių lavonų intrigų, tai smarkiai nukentės tiek darbo našumas, tiek ir skaidrumas, nes visgi tie po staliniai pokalbiai taps neprieinami ir teisėsaugos atstovams.
          Įdomu kaip galima Zuoką apkaltinti kuo tik nori, net jeigu tai neturi jokio pagrindimo

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Įdomu kaip galima Zuoką apkaltinti kuo tik nori, net jeigu tai neturi jokio pagrindimo
            Tu gal gali man įvardinti kokį nors kitą žmogų, kuris
            1. būtų suinteresuotas tokio 'kompromato' skleidimu
            2. būtų pakankamai supuvęs morališkai, kad veiktų tokiais būdais, kai yra viešinami privatūs susirašinėjimai
            3. būtų pakankamai korumpuotas (tokie dalykai yra draudžiami įstatymų)
            4. teoriškai galėtų turėti prieigą prie savivaldybės darbuotojų emailų.
            5. būtų tokių 'kompromatų' meistras.

            Mano supratimu manyti, kad tai Zuoko darbas, yra netgi labai daug pagrindo, manyti, kad tai Jakilaičio darbas būtų labai naivu. Savo tokius ir panašius sugebėjimus Zuokas jau parodė, kai vyko rinkiminė kova ir Zuokas sugebėjo susirasti Šimašiaus Universitete rašytą darbą, iš konteksto išimti vieną eilutę ('verslui naudinga būti savanaudžiais' ar kažkas pan.) ir ją netgi platinti per plakatus, iškabintus mieste. Piaras ir tokie panašus kompramatai yra Zuoko stichija, jis gi daugiau nieko ir nemoka.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Tu gal gali man įvardinti kokį nors kitą žmogų, kuris
              1. būtų suinteresuotas tokio 'kompromato' skleidimu
              2. būtų pakankamai supuvęs morališkai, kad veiktų tokiais būdais, kai yra viešinami privatūs susirašinėjimai
              3. būtų pakankamai korumpuotas (tokie dalykai yra draudžiami įstatymų)
              4. teoriškai galėtų turėti prieigą prie savivaldybės darbuotojų emailų.
              5. būtų tokių 'kompromatų' meistras.

              Mano supratimu manyti, kad tai Zuoko darbas, yra netgi labai daug pagrindo, manyti, kad tai Jakilaičio darbas būtų labai naivu. Savo tokius ir panašius sugebėjimus Zuokas jau parodė, kai vyko rinkiminė kova ir Zuokas sugebėjo susirasti Šimašiaus Universitete rašytą darbą, iš konteksto išimti vieną eilutę ('verslui naudinga būti savanaudžiais' ar kažkas pan.) ir ją netgi platinti per plakatus, iškabintus mieste. Piaras ir tokie panašus kompramatai yra Zuoko stichija, jis gi daugiau nieko ir nemoka.
              O, su tokiais argumentais ir faktais - tai jis tikrai kaltas

              Comment


                Žiemelis apie „Air Lituanicą“: ateities neturėjo
                http://vz.lt/titulinis/2015/07/16/zi...ities-neturejo



                Žinomas Lietuvos verslininkas Gediminas Žiemelis, „Avia Solutions Group" vadovas, prognozuoja, kad po metų Lietuvos oro uostai, jei juos bus užsimota privatizuoti, kainuos 1,2 mlrd. Eur, o „Air Lituanica“, tokia forma kaip dirbo, ateities neturėjo.

                „Norint toliau didinti mūsų avia sektoriaus vertę reikėtų bent 200 mln. Eur injekcijos sukurti ir palaikyti nacionaliniam vežėjui. O injekciją, tai matyčiau, ne tik kaip duoklės grąžinimą Lietuvos pervežimo transportu industrijai, tačiau ir kaip naudą šaliai“, – aiškina vienas iš buvusio „flyLAL“ savininkų.

                „Siūlyčiau tokią sumą paskirti vežėjo steigimui ir steigi jį su „Etihad", kuris Vienintelis tinkamas partneris šiai dienai. Jiems reikia Europos keleivių srautų, o Lietuvai reikia tinkamai veikiančio vežėjo, kuris vėliau neprašys pinigų“, – dėsto verslininkas.

                Comment


                  Aš turėjau įtarimų, kad jis kažkokiu būdu dalyvavo "Air Lituanica" veikloje, todėl pastabos vertingos.
                  Kaip LAL užsilenkė amputavus visas papildomas veiklas, taip LT palūžo, nes nevystė papildomų pajamų.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Tu gal gali man įvardinti kokį nors kitą žmogų, kuris
                    ...
                    Kirkilas

                    Comment


                      Pirmas etapas jau įvykdytas, dabar reikia steigti naują bendrovę ! -

                      Estai siūlė uždaryti „Air Lituanica“ ir steigti naują bendrovę, kuri galėtų perimti „Air Lituanica“ prekės ženklą, dalį personalo, ryšius su klientais. Nauja įmonė veiktų kartu su analogiška bendrove Estijoje ir palaipsniui didintų skrydžių krypčių skaičių.
                      http://www.15min.lt/verslas/naujiena...mui-663-516150



                      „Mūsų tikslas – tapti didžiausia Baltijos ir Skandinavijos regione oro linijų operatore“, – rašo „Infortar“ savo pasiūlyme.

                      Comment


                        100-mecio proga
                        Lietuva ketina svarstyti siūlymą įsigyti „airBaltic“ akcijų
                        http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...tic-akciju.htm

                        Manau, kad zaidziant su galva, galim sudiriguot latviukams savas taisykles.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Įdomu kaip galima Zuoką apkaltinti kuo tik nori, net jeigu tai neturi jokio pagrindimo
                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Tu gal gali man įvardinti kokį nors kitą žmogų, kuris
                          1. būtų suinteresuotas tokio 'kompromato' skleidimu
                          2. būtų pakankamai supuvęs morališkai, kad veiktų tokiais būdais, kai yra viešinami privatūs susirašinėjimai
                          3. būtų pakankamai korumpuotas (tokie dalykai yra draudžiami įstatymų)
                          4. teoriškai galėtų turėti prieigą prie savivaldybės darbuotojų emailų.
                          5. būtų tokių 'kompromatų' meistras.
                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          O, su tokiais argumentais ir faktais - tai jis tikrai kaltas
                          Paaiškėjo, kad dieną prieš Jakilaičiui išplatinant savivaldybės el. laiškus, Zuokas buvo susitikęs su Jakilaičiu pabendrauti. Bet tai tikriausiai taip pat nei argumentas, nei faktas, tik atsitiktinumas

                          Comment


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                            Paaiškėjo, kad dieną prieš Jakilaičiui išplatinant savivaldybės el. laiškus, Zuokas buvo susitikęs su Jakilaičiu pabendrauti. Bet tai tikriausiai taip pat nei argumentas, nei faktas, tik atsitiktinumas
                            Taigi Zuokas jau komentavo šį susitikimą - jis nieko bendro su Air Lituanica neturėjo:
                            A. Zuokas: Šiuo atveju mes kalbėjome ne šita tema, mes kalbėjome grynai apie buriavimo dalykus.
                            Kas kam neaišku?

                            Comment


                              A. Zuokas aiškinasi, kiek dėl „Air Lituanicos“ nukentėjo VŠT
                              http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...entejo-vst.htm

                              Kažkas iki šiol negali nurimti

                              Comment


                                Ar ne Air lituanicai yra kita tema? https://www.miestai.net/forumas/foru...uanica?t=14364

                                O šiaip daugybė forumo narių savo laiku mušėsi į krūtinę ir sakė Air Lituanica rulezzz. ArūnaiX ar ne pats buvai tose gretose? Beje, rinkimai artėja, Zuokas piarinasi gerai, panašu, kad reikia atskiros temos Vilniaus mero rinkimai

                                Comment


                                  Zuokula piarinasi ir vėl bando ieškoti kaltų nenorėdamas prisiminti realybės ir savo veiksmų:
                                  Artūras Zuokas atskleidė, kas ir kodėl sužlugdė „Air Lituanica“ https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...nica--7290574/
                                  Priminsiu, kad pagal bendrovės „Lufthansa Consulting“ parengtą „Air Lituanica“ verslo planą jai reikėjo trejus metus skirti po 8 mln. eurų. Jau buvome skyrę 4 mln. eurų, taigi būtų pakakę dar 20 mln. eurų.
                                  Tačiau panaršius yra ir kita info:
                                  VŽ rašė, kad finansinės ataskatos už praėjusius metus „Air Lituanica“ dar nėra pateikusi, tačiau skaičiuojama, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur. 2013 m., kai pradėta veikla, patirta 5,3 mln. Eur nuostolio, gauta 6,76 mln. Eur pajamų.
                                  https://www.vz.lt/archive/article/20...juoja-bankrota
                                  4 (anot jo) vs 16 (realybėje) yra klasikinis zuokulos stilius. Galima tikėti tik tuo, kad būtų reikėję dar min 20 mln €.
                                  Panašiai kaip jis žadėjo 16'000-18'000 automobilių per parą per jo laikais pastatytą Goštauto estakadą už >10 mln € šalia MG Baltic. Realybę žino bet kuris vilnietis turintis mašiną.
                                  Mat skaičiuojama, kad už kiekvieno „Air Lituanica“ skraidinto keleivio bilietą Vilniaus savivaldybei teko primokėti po 100 eurų.
                                  Vidas URBONAVIČIUS, Vilniaus savivaldybės tarybos narys:
                                  Visame pasaulyje žinau tik vieną miestą, kuris turėjo savo oro linijas, ir jos, žinoma, bankrutavo, - Maskva. Mes buvome antrieji.
                                  Aiškios oro linijų valdymo schemos aš niekada ir nemačiau. Savivaldybės akcijos buvo UAB „Air Vilnius Club“, privatūs akcininkai įkūrę UAB „Air Lituanica Club“, dar mažą dalį akcijų turėjo Lietuvos pašto antrinė bendrovė „Baltic Post“. O dotacijos skrydžių bendrovei buvo skiriamos per UAB „Start Vilnius“, daugiausia užsiimančią nekilnojamuoju turtu. Šios idėjos architektas A.Zuokas, nenorėdamas, kad nei miesto tarybos opozicija, nei Valstybės kontrolė neturėtų priėjimo prie „Air Lituanica“, pasinaudojo savivaldybės įsteigtu tarpininku. Buvo žaidžiami žaidimai ir su Civilinės aviacijos administracija, kad ši neatimtų licencijos: kiekvieną kartą, kai tik bendrovei grėsdavo griežtesnė sankcija, būdavo skiriama eilinė porcija dotacijų, ir vėl viskas atrodydavo gražu.
                                  Mes žinome realią tiesą, kad vežėjas pinigus gavo iš miestiečių kišenės, ir atlyginimus jie pasidarė kaip aviacijos rinkoje, bet veikė kaip privatus „uabas“ ir slėpėsi už komercinės paslapties. Dabar ji nusinešė ir krūvą savivaldybės įmonių, kurios buvo priverstos skolinti „Air Lituanica“, pinigų. Kas tuos nuostolius padengs? Greičiausiai jie bus nurašyti - tuos pinigus iš miestiečių kišenės jau iššvaistė ir jie nebegrįš, nes nėra iš ko grįžti.
                                  http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...algos-1355739/
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Ar ne Air lituanicai yra kita tema? https://www.miestai.net/forumas/foru...uanica?t=14364

                                    O šiaip daugybė forumo narių savo laiku mušėsi į krūtinę ir sakė Air Lituanica rulezzz. ArūnaiX ar ne pats buvai tose gretose? Beje, rinkimai artėja, Zuokas piarinasi gerai, panašu, kad reikia atskiros temos Vilniaus mero rinkimai
                                    Ačiū už nuorodą, perkėliau.
                                    Niekada nebuvau aferisto zuokulos šalininkas nepaisant to, kad vieną kartą prieš kokius 20 metų jis pavežė mane savo Volvo, lyg ir 850.
                                    Siūlyčiau įvairius savo teiginius pagrįsti nors krisleliu rimtesnės info ar analizės, o ne savo fantazijomis. Tai liečia pirmiausia VNO ir Vilnius bendrai. Objektyvumas nepakenktų.
                                    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.08.19, 10:15.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Ar ne Air lituanicai yra kita tema? https://www.miestai.net/forumas/foru...uanica?t=14364

                                      O šiaip daugybė forumo narių savo laiku mušėsi į krūtinę ir sakė Air Lituanica rulezzz. ArūnaiX ar ne pats buvai tose gretose? Beje, rinkimai artėja, Zuokas piarinasi gerai, panašu, kad reikia atskiros temos Vilniaus mero rinkimai
                                      Aš iki šiol manau, kad tai buvo viena didžiausių klaidų - t.y. Lituanicos uždarymas - tai buvo realus dalykas po kelių metų turėti savo "brand'ą" ir kryptis generuoti pagal savo poreikį.

                                      Tai puikiai patvirtina Estijos ir Latvijos pavyzdžiai.

                                      Bet kai, kam atrodo, kad mokėti pinigus ir skatinti reisus, kurie jau egzistuoja arba tuos, kurie egzistuoja vieną sezoną. Be įdirbio, žinomumo ir strategijos. Geriau būti provincija ir aviacijoje, priklausoma nuo žemų sąnaudų oro bendrovių. Wizz nuima vieną lėktuvą ir tragedija ir niekam nėra gaila už Ryanair vasarą mokėti 400 eur, kad grįžti į Lietuvą.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Ghmm.... Čiurlioni, kaip čia taip? kai sakiau kad Vilniui reikia tradicinių avialinijų , o ne low costų, ką tada sakei? O dabar ką kalbi?

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Aš iki šiol manau, kad tai buvo viena didžiausių klaidų - t.y. Lituanicos uždarymas - tai buvo realus dalykas po kelių metų turėti savo "brand'ą" ir kryptis generuoti pagal savo poreikį.

                                          Tai puikiai patvirtina Estijos ir Latvijos pavyzdžiai.

                                          Bet kai, kam atrodo, kad mokėti pinigus ir skatinti reisus, kurie jau egzistuoja arba tuos, kurie egzistuoja vieną sezoną. Be įdirbio, žinomumo ir strategijos. Geriau būti provincija ir aviacijoje, priklausoma nuo žemų sąnaudų oro bendrovių. Wizz nuima vieną lėktuvą ir tragedija ir niekam nėra gaila už Ryanair vasarą mokėti 400 eur, kad grįžti į Lietuvą.
                                          Būtent.

                                          Vien dėl to, kad Lietuva nėra sujungta tiesioginiais skrydžiais su pačiu Londonu, per metus prarasta 186 milijonai eurų. Tai paskelbė viešoji įstaiga „Investuok Lietuvoje“. Šis faktas vėl verčia prisiminti politikų numarintą oro bendrovę „Air Lituanica“.

                                          – Ar prieš trejus metus likviduota Vilniaus savivaldybės skrydžių bendrovė „Air Lituanica“ pajėgtų tenkinti verslo bei turizmo poreikius ir ši nauda būtų atsvėrusi tuometinius jos veiklos nuostolius? – „Lietuvos rytas“ paklausė buvusio sostinės mero Artūro Zuoko. – Kai Andriaus Kubiliaus vadovaujama Vyriausybė nesutiko padėti skrydžių bendrovei „FlyLAL“ ir leido jai bankrutuoti, 2011 metais ėmiausi kurti „Air Lituanica“, kad Lietuva vėl turėtų savo bazinį oro vežėją. Susisiekimo ministerijos užsakymu ispanų konsultantų parengta studija rodė, kad bankrutavus „FlyLAL“ Lietuva prarado 1600 darbo vietų ir patyrė 70 mln. eurų tiesioginių nuostolių, nekalbant apie žalą šalies investiciniam klimatui.

                                          – Kol kasmet gaus tokiems skrydžiams po 4,7 mln. eurų, jų neatsisakys, bet tai nebus tvari kryptis. Išseks parama, nutrūks ir skrydžiai. Matyt, pasibaigus trejų metų paramos programai teks ją tęsti, jei norėsime išsaugoti tiesioginį ryšį su Londonu. Todėl ir kyla klausimas, ar racionalu Lietuvai skirti didžiules subsidijas užsienio vežėjui, kuris gali pasitraukti, kai tik nutrūks parama. Priminsiu, kad pagal bendrovės „Lufthansa Consulting“ parengtą „Air Lituanica“ verslo planą jai reikėjo trejus metus skirti po 8 mln. eurų. Jau buvome skyrę 4 mln. eurų, taigi būtų pakakę dar 20 mln. eurų. Jeigu šis verslo planas būtų įgyvendintas, mūsų oro vežėjas turėtų penkis orlaivius, kurie skraidintų keleivius 17 tiesioginių krypčių, įskaitant ir Londoną. Išlaidos vienos kryties paramai būtų gerokai mažesnės, nei dabar ketinama skirti užsienio bendrovei.

                                          – Ar mūsų kaimynai latviai ir estai elgėsi protingiau nei mes? – Neabejotinai jų sprendimai buvo nepalyginti protingesni ir efektyvesni. Aviacijos verslas – sudėtingas, o konkurencija rinkoje – milžiniška, bet, pavyzdžiui, Latvija didžiulėmis kryptingomis pastangomis išsaugojo savo oro vežėją „AirBaltic“ ir sugebėjo jį paversti europinio lygio bendrove. Iš Rygos skraidoma maždaug 80 tiesioginių krypčių, o iš Vilniaus numatytos tik 23 tokios kryptys, neskaičiuojant turistinių, vykstančių vasaros sezonu. Gal Lietuvai netgi geriau tiktų Estijos pavyzdys. Estai 2015 metais buvo priversti nutraukti savo oro vežėjo „Estonian Air“ veiklą, kai teisme pralaimėjo ginčą su Europos Komisija, įrodžiusia, kad parama šiai bendrovei skirta pažeidžiant ES teisę. Tačiau Estijos valdžia nekapituliavo. Tą pačią diena, kai buvo priimtas nepalankus sprendimas dėl „Estonian Air“, estai įsteigė naują skrydžių bendrovę „Nordica“. Jie iš anksto pasirengė tokiam žingsniui. Estijos vyriausybė skyrė 30 mln. eurų „Nordica“ įstatiniam kapitalui sukaupti. Dabar bendrovė skraido 14 krypčių ir, prabėgus vos trejiems metams nuo veiklos pradžios, jau dirba pelningai. Lietuvai panašiam tikslui pasiekti būtų pakakę 20 mln. eurų. Beje, „Air Lituanica“ derėjosi su Estijos valdžia ir verslu dėl bendrų projektų. Bendradarbiauti siūlė ir „AirBaltic“. Tačiau Vilniaus meru tapęs R.Šimašius nesiteikdavo netgi atsakyti į investuotojų laiškus, nes skubėjo kuo greičiau likviduoti savą oro vežėją. Manau, tai buvo nusikaltimas.

                                          Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...tm_medium=Copy
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X