Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Geografinė vieta nėra lemiamas veiksnys. Atseit nepatogioje vietoje esantis Helsinkio oro uostas turi 16 mln. keleivių per metus. Patogesnėje vietoje esanti Ryga - 5 mln., o dar patogesnėje vietoje esantis Vilnius - tik 3 mln. Geografinė vieta gali kažkiek lemti, bet daug svarbiau yra įdirbis ir šalies išsivystymas. Dar ir gyventojų skaičius. Bet, pvz., Suomijoje gyventojų irgi nėra kažin kiek - 5,5 mln.
    Geografinė vieta vaidina itin svarbų vaidmenį. Net kai kuriems lenkams Vilnius yra arčiau nei Varšuva. Bėda, kad mes Vilniaus kaip hub idėją "atidavėmė" latviams. Bet čia jokia nepaslaptis. Kur jau kur, O PR mes nemokame dayti (zr. Estija, kuri reklamauoja bet kokį sh. per visus galus), ką jau kalbėti apie elementarų pragmatišką požiūrį.

    Comment


      D.P., ką reiškia "su mažesnėmis regiono (pvz, Norvegijos) avialinijomis galima bandyti"? Jeigu turite omenyje "Norwegian Air Shuttle", tai ši bendrovė jau peraugo "AirBaltic". Tačiau derybos dėl hub'o steigimo Lietuvoje būtų sveikintinas žingsnis. Kol kas nė viena Baltijos sostinė nėra hub'u šiai oro linijų bendrovei.

      Comment


        Geografinė vieta vaidina itin svarbų vaidmenį. Net kai kuriems lenkams Vilnius yra arčiau nei Varšuva.
        Na ir kas kad arčiau. Daugiau lietuvių vis tiek vyksta skristi iš Varšuvos (per Varšuvą) nei lenkų atvyksta skristi iš Vilniaus (per Vilnių). Kaunas lenkams dar arčiau, bet tai nereiškia, kad jie masiškai į jį plūsta.
        Paskutinis taisė senasnamas; 2015.06.15, 23:29.

        Comment


          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
          D.P., ką reiškia "su mažesnėmis regiono (pvz, Norvegijos) avialinijomis galima bandyti"? Jeigu turite omenyje "Norwegian Air Shuttle", tai ši bendrovė jau peraugo "AirBaltic". Tačiau derybos dėl hub'o steigimo Lietuvoje būtų sveikintinas žingsnis. Kol kas nė viena Baltijos sostinė nėra hub'u šiai oro linijų bendrovei.
          SAS yra SAS. Norwegian Air Shuttle nėra SAS. Apie tai beje ir šneku. Galime tapti and bandyti tapti hub atitinkamoms bendrovėms. Galbūt net galvoti apie kokį tai rimtesnį joint venture. Būtent steigiant oro linijas reikia, ypač tokiai šaliai aip Lietuva, turėti "rimtą užnugarį". Ne kiek finansinį, kiek su geru know how. Skandinavus, imho, lengviau pritraukti nei prancūzus ar olandus.
          Aišku, čia paspekuliavimas. jie būtų taip paprasta, manau, jau seniai kažkas būtų įsikūręs.

          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          Na ir kas kad arčiau. Daugiau lietuvių vis tiek vyksta skristi iš Varšuvos (per Varšuvą) nei lenkų atvyksta skristi iš Vilniaus (per Vilnių). Kaunas lenkams dar arčiau, bet tai nereiškia, kad jie masiškai į jį plūsta.
          Nes Varšuva yra hub daugelių oro linijų bendrovių. Aš irgi kartais skrendu per Varšuvą, ką padarysi...
          Kitą vertus, tai nereiškia, kad turime tripsėti vietoje. Kaažką reikia daryti. Susisiekimas šiuo metu yra sudinas tieisiogine to žodžio prasme. Bijau, kad vėl viskas pakryps į short term planavimą...

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Geografinė vieta nėra lemiamas veiksnys. Atseit nepatogioje vietoje esantis Helsinkio oro uostas turi 16 mln. keleivių per metus. Patogesnėje vietoje esanti Ryga - 5 mln., o dar patogesnėje vietoje esantis Vilnius - tik 3 mln. Geografinė vieta gali kažkiek lemti, bet daug svarbiau yra įdirbis ir šalies išsivystymas. Dar ir gyventojų skaičius. Bet, pvz., Suomijoje gyventojų irgi nėra kažin kiek - 5,5 mln.
            Geografija žinoma nėra lemiamas veiksnys, veiksnių yra daugybė, vienus patys užsitarnauti turim, kiti gi yra tiesiog pateikti ant lėkštutės. O tokių pateiktų ant lėkštutės dovanėlių Lietuvos aviacijoje yra tikrai ne mažai, tai ir lokacija (geresnė ir už Helsinkio ir už Rygos) ir Minskas su 2 mln. gyventojų šalia, geriausia regiono infrastruktūra lėktuvų techniniam aptarnavimui ir personalo ruošimui, konkurencingiausi regiono kaštai ir sparčiai auganti ekonomika. Tačiau kiti veiksniai, daugiausiai žmogiški, stablo Lietuvos aviaciją, o tai daugiausia kompetencijos, tinkamų verslininkų stygiaus ir populistų politikų problema. Aš manau, kad ilgalaikis Vilniaus oro uosto potencialas turėtų būti ne mažesnis nei Helsinkio, nes Suomijoj gyvena pan. gyventojų kaip Lietuvoj + Minskas. Tik žinoma Suomija kol kas dar ekonomiškai kur kas geriau gyveną, tačiau tai reiškia, kad Vilnius dar turi labai daug erdvės plėstis ir kad nereikėtų galvoti, jog jau viskas prarasta ir Rygos niekada nebeaplenksim. Tiesą sakant jau seniai nebuvom taip stipriai Rygos prisiviję, palyginimui 2010 m. Ryga skraidino 4,6 mln, Vilnius 1,3 mln. Po trijų metų 2014 m. Ryga 4,8 mln. Vilnius 3 mln. Vos per kelis metus Vilnius iš atsilikėlio sugebėjo tapti tikru konkurentu Rygos oro uostui, o susiklosčius palankioms aplinkybėms galėtų ir AirBaltic nukonkuruoti, tačiau tam reikia ne tiek ir mažai, konkurencingų avialinijų.

            Comment


              Šiaip manau, diskutuoti kas būtų jeigu būtu ir ar reikia Nacionalinių avialinijų, manau reikėtų moderatoriams sukurti naują temą. Dabar situacija yra tokia - Air Lituanica mirusi ir viskas.

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Dar ir gyventojų skaičius. Bet, pvz., Suomijoje gyventojų irgi nėra kažin kiek - 5,5 mln.
                Būtent, šalies išsivystymas ir gyventojų pajamos lemia, kad keleivių ten daugiau. Be to ir geografinė vieta lemia ir dar labai. Tiesiog suomiams į Vakarų Europą kito kelio keliauti kaip lėktuvu nelabai ir yra. O iš Lietuvos automobiliu, autobusu - vieni juokai.

                Parašė D.P Rodyti pranešimą
                Šalia Vilniaus - 10 mln. potencialių klientų rinka.
                Cha, jiems Varšuva taip pat "arčiau" kaip ir nemažai daliai lietuvių, skrendančių iš Varšuvos.

                Comment


                  „Air Lituanica“ šaukia kreditorių susirinkimą, bendrovei inicijuojamas neteisminis bankrotas

                  http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32373833

                  Comment


                    „Air Lituanicos“ kolektyvas skirstosi po naujus darbus
                    http://www.lrytas.lt/-14344562221433...jus-darbus.htm

                    Atostogų skrydžių bendrovės „Small Planet Airlines“ komandą papildė Simonas Bartkus, buvęs „Air Lituanicos“ komercijos direktorius. Jis eis marketingo departamento vadovo pareigas ir bus atsakingas už produktų ir papildomų veiklų vystymą, keleivių patirties gerinimą ir komunikaciją.

                    Comment


                      Man keista, kodėl dauguma čia galvoja, kad Vilnius turi turėti vietinę avialiniją arba būti didžiausiu kokios nors avialinijos hub'u, kad peraugtų Rygą pagal keleivių kiekį. Jei dar pora avialinijų perkels mažesnius regioninius hub'us į Vilnių (kaip RyanAir, Wizzair ar tas pats AirBaltic), Rygos peraugimui pajėgumų pilnai užteks ...

                      Problema yra kita - VNO žūt būt reikia antro terminalo, jei galvojama apie 5 milijonus keleivių per metus ... Su dabartiniu pastatu niekaip tokio augimo nebus.
                      Paskutinis taisė nomad; 2015.06.17, 00:33.
                      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                      Comment


                        Latvija siūlo Lietuvai ir Estijai tapti Air Baltic dalininkais :

                        Латвия предлагает Эстонии и Литве долю в Air Baltic
                        http://rus.delfi.ee/daily/business/l...ic?id=71730253

                        Comment


                          Jo latviai aišku šaunuoliai, kad nori nusimest atsakomybę, o ne geriau būtų buvę LT vystyt toliau, toks jausmas, jog viskas tam ir buvo paruošta. Mačiulis iškomunikavo, liberalai execute'ino

                          Comment


                            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                            Latvija siūlo Lietuvai ir Estijai tapti Air Baltic dalininkais :

                            Латвия предлагает Эстонии и Литве долю в Air Baltic
                            http://rus.delfi.ee/daily/business/l...ic?id=71730253
                            Latvijos susisiekimo ministrui pareiškus, kad Latvija pasirengusi parduoti dalį jos valdomų oro bendrovės „airBaltic“ akcijų Lietuvai ir Estijai, Lietuva teigia tokio pasiūlymo negavusi.
                            http://www.15min.lt/verslas/naujiena...jai-663-510460

                            Nors šiaip nematau nieko blogo jei investavus kažkiek gautume aiškesnį pagrindą tiesioginiams reisams iš Vilniaus. miniSAS
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Kad Lietuva kaip ir atsisako:

                              R. Sinkevičius teigia, kad trijų Baltijos šalių avialinijų kūrimas yra svarstytinas, bet mažai tikėtinas variantas, nes Lietuvos akcijų dalis tokioje įmonėje bus per menka ir nesuteiks galimybių kuo daugiau skrydžių krypčių kreipti per Lietuvos oro uostus. Pasak R.Sinkevičiaus, Vilnius, Ryga ir Talinas skrydžius į Baltijos regioną turėtų skatinti rinkodaros priemonėmis. „Diskusijos vyksta, siūloma įkurti galbūt net ne juridinį asmenį, o bendrą darinį-grupę, kuri galėtų parengti susitarimą tarp Baltijos valstybių, kaip mes galėtume pritraukinėti bendromis pajėgomis naujus maršrutus, kompanijas, tiesioginius skrydžius, nepažeidžiant kiekvienos iš mūsų šalies interesų“, – Eltai sakė ministras R.Sinkevičius.

                              http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=68279288

                              Comment


                                Dėl politinių ir verslo nesutarimų tarp Baltijos šalių beveik neįmanoma bendra aviakompanija. Šiuo metu tai daugiausia lemtų oro uostų pageidaujamas aptarnavimas. Lietuva kadaise viduje nepajėgė apjungti net LAL ir aviakompanijos "Lietuva", kas savaime buvo neefektyvu ir tempė abi kompanijas dugnan. Prisimename ir amžinus LAL konfliktus su tuomet dar Ivanausko valdomu VNO, buvusiu vienu brangiausių Europoje.

                                Kita vertus, sėkmės atveju, toks beveik fantastinis projektas parodytų išaugusią Baltijos valstybių brandą.

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Geografinė vieta nėra lemiamas veiksnys. Atseit nepatogioje vietoje esantis Helsinkio oro uostas turi 16 mln. keleivių per metus.
                                  Helsinkis turi daug keleivių dėl to, kad jis yra pakeliui į Aziją.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    O Vilnius gali būti pakeliui į Ameriką, Aziją, Afriką ar Skandinaviją - priklauso nuo to, iš kurios pusės žiūrėsi .

                                    Comment


                                      „Air Lituanica“ vadovų ir steigėjų išsvajotos tylios bendrovės pakasynos virsta realybe

                                      http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ybe-663-510471

                                      O tai daro dėl to kad:

                                      „Keitėsi Įmonių bankroto įstatymas ir nuo šių metų sausio 1 d. bankroto administratorius teismai parenka atsitiktine tvarka. Reikia suprasti, kad bankroto administratorius yra esminė figūra bankroto procese. Jis valdo bankrutuojančios įmonės turtą, bendrauja su kreditoriais, reiškia ieškinius skolininkams. Jis taip pat tikrina įmonės sandorius, kurie sudaryti už paskutinius trejus metus.

                                      Bankroto administratorius ieško buvusių vadovų piktnaudžiavimo požymių, teikia ieškinius buvusiems vadovams dėl žalos priteisimo ir atlieka kitus itin svarbius veiksmus. Visas bankroto procesas ir jo kryptis priklauso nuo bankroto administratoriaus.

                                      O čia jau geriau- taip kaip planuota taip ir padaryta:

                                      Dar vienas Rimanto Jurkšo trofėjus – iš „Start Vilnius“ perimta pirtis

                                      15min.lt duomenimis, R.Jurkšo verslas su „Start Vilnius“ prasuko dar vieną nekilnojamojo turto sandorį, leidžiantį pretenduoti į nemenką valstybinės žemės plotą. R.Jurkšo verslo rankose taip atsidūrė pirtis Subačiaus gatvėje, 2012 m. nuniokota per sprogimą, įvykusį per nelaimingą atsitikimą.

                                      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...rtis-56-510480

                                      kauno auksinis tualetas tai tik žiedeliai su šitomais žaidimais

                                      Comment


                                        Na va kaip gerai, kad atėjo nauja valdžia ir atvirus duomenis deda į internetą.

                                        Comment


                                          tai čia tik 15 min, delfi ir lrytas tyli.... matyt pamaitinti gerai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X