Bartai, virpinate orą. Klausimas, kokios investicijos galėjo (galėtų) ateiti dėl būtent susisiekimo oro taip ir liko atviras dar keliais puslapiais atgal. Priešingai nei AL idėjiniai lyderiai, investuotojai investuoja savo pinigus ir jiems pirmoj vietoj svarbus pelnas, o ne susisiekimas oru.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
-
Parašė ciurlionis Rodyti pranešimąoslas tris kartus į savaitęPaskutinis taisė Aleksio; 2015.05.28, 12:40.
Comment
-
kam reikia, tas atskris i Vilniu ir be AL.
Prezidentė D.Grybauskaitė sako, kad aviacijos kompanijos „Air Lituanika“ įsteigimas buvo finansinė avantiūra, nes esą Lietuva pavėlavo su savo pretenzijomis turėti nacionalinį vežėją, kai konkurencija dėl keleivių oro transportu pasaulyje ir Europoje yra tokia arši, sunkiai įsileidžianti naujus žaidėjus.
Pavėlavome? O gal greičiau nesuspėjome arba dar liūdnesnis atvejis – nebuvo duota laiko, bėgūną diskvalifikavus pusiaukelėje? Naujas senovė graikų filosofijos aporijos „Achilas nepavys vėžlio“ paaiškinimas gali būti ir toks – tendencingi teisėjai neleido įsibėgėti.
Kitas klausimas, ar iš tiesų visa A. Zuoko veikla, tai, ką anas nuveikė miesto labui, gali būti paaiškinta, nuodugniai įvertinta per supaprastintą avantiūristo veiklos pavyzdį?
http://www.lrytas.lt/komentarai/viln...as-atidaro.htm
Comment
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąApie tai ir kalba, jei kažko labai reikia ateis ir pėsčias. Tik ar tikrai mes esame tiek įdomus ir reikšmingi, jog ateitų pas mus, o ne į Rygą pvz.?
P.S. vien jau geografine padetis Vilniaus yra tragiska, lyginant su Ryga arnt Kaunu ir Klaipeda.
Comment
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąApie tai ir kalba, jei kažko labai reikia ateis ir pėsčias. Tik ar tikrai mes esame tiek įdomus ir reikšmingi, jog ateitų pas mus, o ne į Rygą pvz.?
Comment
-
P.S. vien jau geografine padetis Vilniaus yra tragiska, lyginant su Ryga arnt Kaunu ir Klaipeda.
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąKą reiškia įdomūs ir reikšmingi? Apie ką jūs čia rašinėjat? Aš jums dar kartą kartoju: verslas daro pinigus ir daro tai pasiremdamas skaičiais, grafikais ir lentelėmis, o ne panaršęs google paveikslėlius. Ar reikia Western Union AL? Ar reikia Thule'i? Ar reikia Thermo Scientific? Schmitz galiausiai? Nė velnio. Reikia gerų darbuotojų už gerą kainą. Kurie dirbs ir generuos pelną.
Comment
-
Air Lituanica“ skrydžių veiklos pratęsimo neplanuoja. Įmonės direktorius Nerijus Jukna, peržiūrėjęs įmonės veiklą, priėmė sprendimą valdybai teikti siūlymą dėl bankroto bylos iškėlimo. Tikimasi, kad sprendimas dėl bankroto inicijavimo bus priimtas kaip galima greičiau“, – rašoma įmonės pranešime
Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/28/air-l...#ixzz3bQdY9kv6
Comment
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąAir Lituanica“ skrydžių veiklos pratęsimo neplanuoja. Įmonės direktorius Nerijus Jukna, peržiūrėjęs įmonės veiklą, priėmė sprendimą valdybai teikti siūlymą dėl bankroto bylos iškėlimo. Tikimasi, kad sprendimas dėl bankroto inicijavimo bus priimtas kaip galima greičiau“, – rašoma įmonės pranešime
Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/28/air-l...#ixzz3bQdY9kv6Show must go von!
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąAir Lituanica: nuo ko viskas prasidėjo, ir kodėl negalėjo baigtis kitaip
http://bikelis.lt/35-zuokula-airlines
Palyginimas Air Lituanica lėktuvų parko su Renault Espace automobilio paskirtimi man labai patiko - tai iš esmės atitinka tikrovę.
Bet jeigu pažvelgti į šį dalyką detaliau, čia yra tam tikri niuansai.
Kad Air Lituanica būtų buvusi pelninga trūko ne tiek labai daug. Tam tikslui reikėjo trijų Embraer E170 serijos (E170, E175, E190, E195) lėktuvų iš kurių bent du turėjo būti ne mažesni negu E175 ir vienas galėjo būti šiek tiek mažesnis E170. Ir žinoma, būtina sąlyga, kad šie lėktuvai skraidytų ne apytušti.
Tokius tikslus buvo realu pasiekti, bet deja optimistiniams lūkesčiams nebuvo lemta išsipildyti.
E175 aukštesnė 50 proc. vieno keleivio pervežimo savikainą negu B737-800 būtų kompensavę 50 proc. didesnė bilieto kaina už kurią keleiviai gautų aukštesnę aptarnavimo kultūrą negu Ryanair'as, skrydžius į patogesnius oro uostus bei patogesnius skrydžių laikus.
Deja realybėje su Air Lituanica vadyba išėjo visiškai kitaip.
Iš pradžių situacija dar teikė šiokių tokių vilčių, bet po to kai estai atsiėmė vieną savo lėktuvą, situacija pradėjo sparčiai blogėti. Buvo išsinuomoti lėktuvai Embraer EMB145 ir ATR42, kuriuose vieno keleivio pervežimo kaštai yra labai dideli, todėl didelės Air Lituanica finansinės skolos ir jų tendencija augti nė kiek nestebina. Būtent šitoje vietoje palyginimas su Renault Espace automobilio paskirtimi yra labai taiklus ir vaizdingas!
Apskritai šiais laikais aviacijos versle prie labai aukštų kuro kainų dažniausiai būna nuostolinga kelti į orą mažesnį negu 70 vietų lėktuvą net jeigu jis pilnai užpildytas keleiviais!
Comment
-
Kodėl latviai ir estai toliau skraido, o lietuviai bankrutuoja
Nepaisant ilgus metus trukusių nuostolių, Estijos skrydžių bendrovė „Estonian Air“ ir Latvijos „Air Baltic“ toliau skraidina keleivius įvairiomis pasaulio kryptimis. Protinga vadyba ir šalies vyriausybės palaikymas pastarajai leido pasiekti ir pelno.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3bmj388Rj
Visada prisiminkite, kad taip mylintys savo mokesčių pinigus Lietuvos piliečiai, sutaupę ant nereikalingos oro linijos, yra tie patys, kurie jau parodė išmintį: jiems reikėjo Darbo Partijos ir 1509 Lt, bet ne skalūnų dujų ir ne atominės elektrinės.
Pastaroji irgi buvo per brangi, ne mūsų kišenei, ir irgi nebūtina, nes galim naudotis kaimynų elektra. Dabar buvo "skolose skęstantis Vilnius", kuriam labiau reikia vaikų darželių. Tada buvo "praskolinta Lietuva", kur labiau reikia pinigų vargstantiems ir iš kurios jau ir taip masiškai evakuojasi užguiti ir mulkinami žmonės.
Energetinė nepriklausomybė - tokia pat durnių pasaka ir pinigų plovimas, kaip ir subsidijuojamas transportas. Tie patys, kuriems dabar užtenka Ryjanajaro, sakė, kad jiems užtenka vėjo malūnėlių ir žaliosios energijos.
Paklauskime dabar tautos, ar jiems reikia nuostolingos kariuomenės. Nes irgi ne mūsų kišenei. "Manęs niekas nepuola, jei jums baisu Rusija, mokėkite už tankus iš savų pinigų."
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPaskutinis taisė udrius; 2015.06.01, 08:40.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąSuplakė šiknakalnis viską ką tik norėjo. Tiesa sakant aš nesuprantu šitų vilniaus ponų (plikbajorių) - vienas žymus verkia, kad bankrutavus avialinijoms jam reikėjo skristi į Kagliarį maršrutu Vilnius - Ryga - Amsterdamas - Frankfurtas - Kagliaris, kai tuo tarpu galėjo sėsti iš Kauno tiesioginiu reisu. Kas čia - ubagiškas mandrumas, neskryyysiu iš Kauno , ne onoras, ar neskryysiu su Ryanair, tik ubagai skraido ?
Comment
-
Iš tikro man būtų įdomu pamatyti verslo planą su apskaičiuotomis išlaidomis, nes teko nugirsti, kad viskas vyko taip kaip ir turėjo vykti ir šiemet įmonė turėjo veikti nuostolingai(iki kažkurių lyg ir 2017m.) o ir pats Šimašiaus santykis su Zuoku yra kažkoks labai įtartinas, per paskutinį interviu Šimašius sugebėjo labai emocionaliai iškeikti visais įmanomais būdais Zuoką, tai man kyla toks klausimas ar tik nebus tai politinis sprendimas? Beto iki šiol visi "bankrotą" lėmę skaičiai kaip ir buvo nepaviešinti taip rodos jų viešinti niekas ir nesiruošia.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
AL plačios naudos gerbėjams:
V. Žukauskas. „Air Lituanica“ – apgaulingoji „plati“ nauda
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68117926Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment