Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bartai, virpinate orą. Klausimas, kokios investicijos galėjo (galėtų) ateiti dėl būtent susisiekimo oro taip ir liko atviras dar keliais puslapiais atgal. Priešingai nei AL idėjiniai lyderiai, investuotojai investuoja savo pinigus ir jiems pirmoj vietoj svarbus pelnas, o ne susisiekimas oru.
    Gerbiami oponetai, nejaugi taip sunku suprasti, jog tinkamas susisiekimas tai tik papildoma bet svarbi priemonė miestui ir šaliai konkuruojant dėl užsienio investicijų. Aišku, galima ignoruoti šią pačių investuotojų aiškiai ir ne kartą įvardintą problemą ir tikėtis, jog kiti mūsų privalumai bus ženkliai reikšmingesni

    Comment


      o be AL netinkamas susisiekimas?

      Comment


        Be AL netnkamas. Čia kaip su įlipimu į autobusą tik pro priekines duris - vienintelis (bet esminis) trūkumas buvo, kad ne Zuokas sugalvojo ir įdiegė.

        Comment


          kam reikia, tas atskris i Vilniu ir be AL.

          Comment


            Parašė ciurlionis Rodyti pranešimą
            oslas tris kartus į savaitę
            OSL - 2, 4, 6; RYG - 1, 3, 5, 7; TRF - 2, 4, 6. Taip kad kasdien.
            Paskutinis taisė Aleksio; 2015.05.28, 12:40.

            Comment


              kam reikia, tas atskris i Vilniu ir be AL.
              Apie tai ir kalba, jei kažko labai reikia ateis ir pėsčias. Tik ar tikrai mes esame tiek įdomus ir reikšmingi, jog ateitų pas mus, o ne į Rygą pvz.?

              Prezidentė D.Grybauskaitė sako, kad aviacijos kompanijos „Air Lituanika“ įsteigimas buvo finansinė avantiūra, nes esą Lietuva pavėlavo su savo pretenzijomis turėti nacionalinį vežėją, kai konkurencija dėl keleivių oro transportu pasaulyje ir Europoje yra tokia arši, sunkiai įsileidžianti naujus žaidėjus.

              Pavėlavome? O gal greičiau nesuspėjome arba dar liūdnesnis atvejis – nebuvo duota laiko, bėgūną diskvalifikavus pusiaukelėje? Naujas senovė graikų filosofijos aporijos „Achilas nepavys vėžlio“ paaiškinimas gali būti ir toks – tendencingi teisėjai neleido įsibėgėti.

              Kitas klausimas, ar iš tiesų visa A. Zuoko veikla, tai, ką anas nuveikė miesto labui, gali būti paaiškinta, nuodugniai įvertinta per supaprastintą avantiūristo veiklos pavyzdį?

              http://www.lrytas.lt/komentarai/viln...as-atidaro.htm

              Comment


                Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                Apie tai ir kalba, jei kažko labai reikia ateis ir pėsčias. Tik ar tikrai mes esame tiek įdomus ir reikšmingi, jog ateitų pas mus, o ne į Rygą pvz.?
                tai reikia stengtis.

                P.S. vien jau geografine padetis Vilniaus yra tragiska, lyginant su Ryga arnt Kaunu ir Klaipeda.

                Comment


                  Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                  Apie tai ir kalba, jei kažko labai reikia ateis ir pėsčias. Tik ar tikrai mes esame tiek įdomus ir reikšmingi, jog ateitų pas mus, o ne į Rygą pvz.?
                  Ką reiškia įdomūs ir reikšmingi? Apie ką jūs čia rašinėjat? Aš jums dar kartą kartoju: verslas daro pinigus ir daro tai pasiremdamas skaičiais, grafikais ir lentelėmis, o ne panaršęs google paveikslėlius. Ar reikia Western Union AL? Ar reikia Thule'i? Ar reikia Thermo Scientific? Schmitz galiausiai? Nė velnio. Reikia gerų darbuotojų už gerą kainą. Kurie dirbs ir generuos pelną.

                  Comment


                    P.S. vien jau geografine padetis Vilniaus yra tragiska, lyginant su Ryga arnt Kaunu ir Klaipeda.
                    Na, tragiška nėra, vien 2 mln Minsko buvimas šalia yra reikšmingas faktorius. Kaunas geriau pasiekiamas Lietuvos mastu, bei padėtis geresnė Pietų-Šiaurės tranzitui. Ryga, Talinas ar Varšuva nuo Vilniaus yra panašiu atstumu kaip ir nuo Kauno.

                    Comment


                      Aš jums dar kartą kartoju: verslas daro pinigus ir daro tai pasiremdamas skaičiais, grafikais ir lentelėmis, o ne panaršęs google paveikslėlius.
                      Dabar jau supratau, įtikinote.

                      Comment


                        Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                        Ką reiškia įdomūs ir reikšmingi? Apie ką jūs čia rašinėjat? Aš jums dar kartą kartoju: verslas daro pinigus ir daro tai pasiremdamas skaičiais, grafikais ir lentelėmis, o ne panaršęs google paveikslėlius. Ar reikia Western Union AL? Ar reikia Thule'i? Ar reikia Thermo Scientific? Schmitz galiausiai? Nė velnio. Reikia gerų darbuotojų už gerą kainą. Kurie dirbs ir generuos pelną.
                        šituo pranešimu ir galima užbaigti šią temą.

                        Comment


                          Air Lituanica“ skrydžių veiklos pratęsimo neplanuoja. Įmonės direktorius Nerijus Jukna, peržiūrėjęs įmonės veiklą, priėmė sprendimą valdybai teikti siūlymą dėl bankroto bylos iškėlimo. Tikimasi, kad sprendimas dėl bankroto inicijavimo bus priimtas kaip galima greičiau“, – rašoma įmonės pranešime

                          Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/28/air-l...#ixzz3bQdY9kv6

                          Comment


                            Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                            Air Lituanica“ skrydžių veiklos pratęsimo neplanuoja. Įmonės direktorius Nerijus Jukna, peržiūrėjęs įmonės veiklą, priėmė sprendimą valdybai teikti siūlymą dėl bankroto bylos iškėlimo. Tikimasi, kad sprendimas dėl bankroto inicijavimo bus priimtas kaip galima greičiau“, – rašoma įmonės pranešime

                            Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/28/air-l...#ixzz3bQdY9kv6
                            Bac! Eilinė schemutė "runkelių pinigai chebros kišenėn" - baigta. Laukiam naujų "projektų". Temą reiktų uždaryt.
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                              Air Lituanica: nuo ko viskas prasidėjo, ir kodėl negalėjo baigtis kitaip
                              http://bikelis.lt/35-zuokula-airlines
                              ------------------------------
                              Palyginimas Air Lituanica lėktuvų parko su Renault Espace automobilio paskirtimi man labai patiko - tai iš esmės atitinka tikrovę.
                              Bet jeigu pažvelgti į šį dalyką detaliau, čia yra tam tikri niuansai.
                              Kad Air Lituanica būtų buvusi pelninga trūko ne tiek labai daug. Tam tikslui reikėjo trijų Embraer E170 serijos (E170, E175, E190, E195) lėktuvų iš kurių bent du turėjo būti ne mažesni negu E175 ir vienas galėjo būti šiek tiek mažesnis E170. Ir žinoma, būtina sąlyga, kad šie lėktuvai skraidytų ne apytušti.
                              Tokius tikslus buvo realu pasiekti, bet deja optimistiniams lūkesčiams nebuvo lemta išsipildyti.
                              E175 aukštesnė 50 proc. vieno keleivio pervežimo savikainą negu B737-800 būtų kompensavę 50 proc. didesnė bilieto kaina už kurią keleiviai gautų aukštesnę aptarnavimo kultūrą negu Ryanair'as, skrydžius į patogesnius oro uostus bei patogesnius skrydžių laikus.
                              Deja realybėje su Air Lituanica vadyba išėjo visiškai kitaip.
                              Iš pradžių situacija dar teikė šiokių tokių vilčių, bet po to kai estai atsiėmė vieną savo lėktuvą, situacija pradėjo sparčiai blogėti. Buvo išsinuomoti lėktuvai Embraer EMB145 ir ATR42, kuriuose vieno keleivio pervežimo kaštai yra labai dideli, todėl didelės Air Lituanica finansinės skolos ir jų tendencija augti nė kiek nestebina. Būtent šitoje vietoje palyginimas su Renault Espace automobilio paskirtimi yra labai taiklus ir vaizdingas!
                              Apskritai šiais laikais aviacijos versle prie labai aukštų kuro kainų dažniausiai būna nuostolinga kelti į orą mažesnį negu 70 vietų lėktuvą net jeigu jis pilnai užpildytas keleiviais!

                              Comment


                                Kodėl latviai ir estai toliau skraido, o lietuviai bankrutuoja
                                Nepaisant ilgus metus trukusių nuostolių, Estijos skrydžių bendrovė „Estonian Air“ ir Latvijos „Air Baltic“ toliau skraidina keleivius įvairiomis pasaulio kryptimis. Protinga vadyba ir šalies vyriausybės palaikymas pastarajai leido pasiekti ir pelno.

                                http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3bmj388Rj
                                Iš FB platybių.
                                Visada prisiminkite, kad taip mylintys savo mokesčių pinigus Lietuvos piliečiai, sutaupę ant nereikalingos oro linijos, yra tie patys, kurie jau parodė išmintį: jiems reikėjo Darbo Partijos ir 1509 Lt, bet ne skalūnų dujų ir ne atominės elektrinės.

                                Pastaroji irgi buvo per brangi, ne mūsų kišenei, ir irgi nebūtina, nes galim naudotis kaimynų elektra. Dabar buvo "skolose skęstantis Vilnius", kuriam labiau reikia vaikų darželių. Tada buvo "praskolinta Lietuva", kur labiau reikia pinigų vargstantiems ir iš kurios jau ir taip masiškai evakuojasi užguiti ir mulkinami žmonės.

                                Energetinė nepriklausomybė - tokia pat durnių pasaka ir pinigų plovimas, kaip ir subsidijuojamas transportas. Tie patys, kuriems dabar užtenka Ryjanajaro, sakė, kad jiems užtenka vėjo malūnėlių ir žaliosios energijos.

                                Paklauskime dabar tautos, ar jiems reikia nuostolingos kariuomenės. Nes irgi ne mūsų kišenei. "Manęs niekas nepuola, jei jums baisu Rusija, mokėkite už tankus iš savų pinigų."
                                https://lt-lt.facebook.com/uzkalnis
                                Flickr

                                Comment


                                  Suplakė šiknakalnis viską ką tik norėjo. Tiesa sakant aš nesuprantu šitų vilniaus ponų (plikbajorių) - vienas žymus verkia, kad bankrutavus avialinijoms jam reikėjo skristi į Kagliarį maršrutu Vilnius - Ryga - Amsterdamas - Frankfurtas - Kagliaris, kai tuo tarpu galėjo sėsti iš Kauno tiesioginiu reisu. Kas čia - ubagiškas mandrumas, neskryyysiu iš Kauno , ne onoras, ar neskryysiu su Ryanair, tik ubagai skraido ?
                                  Paskutinis taisė udrius; 2015.06.01, 08:40.

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Suplakė šiknakalnis viską ką tik norėjo. Tiesa sakant aš nesuprantu šitų vilniaus ponų (plikbajorių) - vienas žymus verkia, kad bankrutavus avialinijoms jam reikėjo skristi į Kagliarį maršrutu Vilnius - Ryga - Amsterdamas - Frankfurtas - Kagliaris, kai tuo tarpu galėjo sėsti iš Kauno tiesioginiu reisu. Kas čia - ubagiškas mandrumas, neskryyysiu iš Kauno , ne onoras, ar neskryysiu su Ryanair, tik ubagai skraido ?
                                    Tikrai ne tame problema iš kur avialinijos skraido, man pvz. jokių problemų iš Kauno skristi, jei ten būtų nacionalinių avialinijų bazė, tai tikrai geriau nei iš Rygos kaimynų verslą remiant.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      O man jokių problemų bananus, šprotus ir alyvuoges valgyti, bet tik nacionalinių gaminmtojų.

                                      Comment


                                        Iš tikro man būtų įdomu pamatyti verslo planą su apskaičiuotomis išlaidomis, nes teko nugirsti, kad viskas vyko taip kaip ir turėjo vykti ir šiemet įmonė turėjo veikti nuostolingai(iki kažkurių lyg ir 2017m.) o ir pats Šimašiaus santykis su Zuoku yra kažkoks labai įtartinas, per paskutinį interviu Šimašius sugebėjo labai emocionaliai iškeikti visais įmanomais būdais Zuoką, tai man kyla toks klausimas ar tik nebus tai politinis sprendimas? Beto iki šiol visi "bankrotą" lėmę skaičiai kaip ir buvo nepaviešinti taip rodos jų viešinti niekas ir nesiruošia.
                                        Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                        Comment


                                          AL plačios naudos gerbėjams:

                                          V. Žukauskas. „Air Lituanica“ – apgaulingoji „plati“ nauda
                                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68117926
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X