Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sporto rūmams labiau pasisekė

    „Jis neatsiperka Vyriausybei ir Turto bankui, bet valstybei, biudžetui, Vilniaus verslui jis bus naudingas. Todėl jį siekiama pripažinti valstybei svarbiu objektu ir gauti valstybės finansavimą“, - trečiadienį projekto pristatyme sakė Turto banko vadovas Arnoldas Burkovskis.

    Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Lietuvoje/...lstybei/202696
    © Lietuvos žinios

    Comment


      Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
      Udriau, remiantis pateiktais duomenimis padaryti tokias išvadas tikrai nelengva. Neturėdamas galimybių pateikti įrodymų, visgi manau, jog, pagal tikimybių teoriją, tarp 60 000 skridusių darbo reikalais tikrai buvo ir direktorių ir investuotojų
      tai vadinasi, teiginys, kad atsiradus air lituanicai atsirado krūva užsienio investicijų, yra neteisinga. Sorry...

      Comment


        tai vadinasi, teiginys, kad atsiradus air lituanicai atsirado krūva užsienio investicijų, yra neteisinga. Sorry...
        Niekur nemačiau tokio teiginio.

        Įdomi ir gana konstruktyvi diskusija (Jogaila randa skraidančių verslo žmonių):
        http://tv.lrytas.lt/?id=14327440931430615704

        Comment


          Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
          Niekur nemačiau tokio teiginio.
          Nu labas, taigi praversk kelis puslapius ir pasižiūrėk savo skaidres ir pasisakymus - pats teigei,. kad atėjus air lituanicai atsirado investuotojų (gal ne taip tiesiai, bet mintis tokia). Tai kiek suprantu , dabar atsisakai savo žodžių?

          Comment


            Mintis yra tokia - su mums svarbiais regionais būtinas geras susisiekimas oru, kurio svarbą pabrėžia investuotojai (tai patvirtina ir Investuok Lietuvoje, teigia Investuotojų forumas). AL marketologai teigia:

            Jeigu nėra galimybės per dieną arba dvi atvykti, sutvarkyti svarbių reikalų ir išvykti, tai iškart daroma išvada, kad komunikacija su ta šalimi bus itin sudėtinga ir investicijų klausimą reikia tikrai gerai pasverti.

            Comment


              Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
              Mintis yra tokia - su mums svarbiais regionais būtinas geras susisiekimas oru, kurio svarbą pabrėžia investuotojai (tai patvirtina ir Investuok Lietuvoje, teigia Investuotojų forumas). AL marketologai teigia:
              Man neįdomus žodžiai, man įdomus darbai. Šiuo atveju air lituanica investuotojų neatvežė. Taigi, arba tamsta meluoji, arba marketologai turi būti išmesti iš darbo ir eiti valyti gatvių.

              Comment


                Baikit tuščiažodžiauti, nes tik eterį gadinat.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                  Valstybinis turizmo departamentas ir Statistikos departamentas skaičiuoja, kad vidutinės išlaidos vienos kelionės metu į Lietuvą vienam žmogui (užsieniečiui) – 359,70 Eur/1 242 Lt, tad, galima skaičiuoti, kad „Air Lituanica“ keleiviai užsieniečiai, atvykę į Vilnių, jau išleido daugiau nei 20 mln. Eur/69 mln. Lt.
                  Kai tam, kad iš turistų gauti 20 mln. eur, prieš tai reikia tiek pat sukišti į AirLituanicą, tai tikrai nėra nieko gero. Dabar, kai bankrutavo AirLituanica, mes gausim visiškai tą patį rezultatą, tik neišleisdami tų 10 mln. eur per metus. T.y. bus atskraidinta panašiai turistų, jie išleis panašiai tiek pinigų, skirtumas tik tas, kad mes per metus galėsim įgyvendinti dvejus tokio dydžio, kaip bernardinų sodai, projektus.

                  Jei AirLituanica per savo veiklą pervežė 200,000 keleivių, iš kurių 60% turistų (kas truputi neįtikėtina, bet tiek to), įvertinant dar ir tai, kad tas pats turistas skrido pirmyn ir atgal, gauname, jog viso buvo atgabenta 60,000 turistų. O AirLituanicai išleista buvo apie 20 mln. eur. Vadinasi tam, kad atgabenti vieną turistą, iš Vilniaus biudžeto buvo skiriama 333 eurai. Neįtikėtina neekonomija. Tai būtų pinigų švaistymas net jeigu tos sumos būtų dešimt kart mažesnės.

                  Comment


                    Kaip suprantu udriau tu su atvykstamuoju turizmu dirbi, o tokius vėjus šneki. Turbūt stucked prie šablono ir kelių partnerių ir vadovaujiesi moto "dviratis jau išrastas"... Įdomu kokia agentūra tokius darbuotojus laiko, nes kad pats vadovas kokios būtum, nelabai įsivaizduočiau...
                    No one really knows
                    Which way the wind blows

                    Comment


                      Parašė adebisi Rodyti pranešimą
                      Kaip suprantu udriau tu su atvykstamuoju turizmu dirbi, o tokius vėjus šneki. Turbūt stucked prie šablono ir kelių partnerių ir vadovaujiesi moto "dviratis jau išrastas"... Įdomu kokia agentūra tokius darbuotojus laiko, nes kad pats vadovas kokios būtum, nelabai įsivaizduočiau...
                      Ko gero, kol yra atitinkama rinka, yra ir atitinkami provaideriai. Runkeliai turistai juk ne vien Lietuvoje randasi.

                      Comment


                        Parašė adebisi Rodyti pranešimą
                        Kaip suprantu udriau tu su atvykstamuoju turizmu dirbi, o tokius vėjus šneki. Turbūt stucked prie šablono ir kelių partnerių ir vadovaujiesi moto "dviratis jau išrastas"... Įdomu kokia agentūra tokius darbuotojus laiko, nes kad pats vadovas kokios būtum, nelabai įsivaizduočiau...
                        Tai kad tamsta kalbi vėjus ir dirbi su šablonais, nes vadovaujiesi principu yra skrydis yra turistų, nėra skrydžio nėra turistų. Žvelk kitaip
                        Paskutinis taisė udrius; 2015.05.28, 05:22.

                        Comment


                          Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                          Mintis yra tokia - su mums svarbiais regionais būtinas geras susisiekimas oru, kurio svarbą pabrėžia investuotojai (tai patvirtina ir Investuok Lietuvoje, teigia Investuotojų forumas).
                          Su pinigų centrais Singapure, Pekine ir Niujorke tiesioginio susisiekimo neturėjome ir, ko gero, niekada neturėsim (nėra pakankamų srautų).

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Su pinigų centrais Singapure, Pekine ir Niujorke tiesioginio susisiekimo neturėjome ir, ko gero, niekada neturėsim (nėra pakankamų srautų).
                            Atsižvelgiama į tai iš kokių šalių jau yra investuotojų, kurių potencialas investuoti Lietuvoje yra didžiausias. Pagal „Investuotojų forumą“, svarbiausios skrydžių kryptys - Helsinkis, Stokholmas, Oslas, Tamperė, Kopenhaga, Berlynas, Hamburgas, Frankfurtas ir Londonas.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              Kai tam, kad iš turistų gauti 20 mln. eur, prieš tai reikia tiek pat sukišti į AirLituanicą, tai tikrai nėra nieko gero. Dabar, kai bankrutavo AirLituanica, mes gausim visiškai tą patį rezultatą, tik neišleisdami tų 10 mln. eur per metus. T.y. bus atskraidinta panašiai turistų, jie išleis panašiai tiek pinigų, skirtumas tik tas, kad mes per metus galėsim įgyvendinti dvejus tokio dydžio, kaip bernardinų sodai, projektus.

                              Jei AirLituanica per savo veiklą pervežė 200,000 keleivių, iš kurių 60% turistų (kas truputi neįtikėtina, bet tiek to), įvertinant dar ir tai, kad tas pats turistas skrido pirmyn ir atgal, gauname, jog viso buvo atgabenta 60,000 turistų. O AirLituanicai išleista buvo apie 20 mln. eur. Vadinasi tam, kad atgabenti vieną turistą, iš Vilniaus biudžeto buvo skiriama 333 eurai. Neįtikėtina neekonomija. Tai būtų pinigų švaistymas net jeigu tos sumos būtų dešimt kart mažesnės.
                              60% užsieniečių, jų tarpe daugiau skrendančių darbo reikalais nei turistų. Neekonomija, tokiu mechaniniu būdu tiesiog nevertinama, tai yra investicinis projektas turintis 5 metų ciklą ir tik šio periodo pabaigoje galima įvertinti investicinę grąža ir sukurtą pridėtinę vertę. Be abejo, jei eigoje planuoti rezultatai nepasiekiami, reikia imtis koreguojančių veiksmų.

                              Sulaukim oficialių skaičių. Kita šalis pateikia 12,5 mln išleistus, bei 8 mln poreikį per metus, tame tarpe dar ~15% sudaro privačių investuotojų lėšos. 2015 m pirmųjų mėnesių apyvarta beveik dvigubai viršijo praėjusių metų atitinkamo periodo apyvartą, tai rodiklis paneigiantis kalbas apie beprasmišką investavimą į bendrovę.

                              Comment


                                Tiesa sakant nesuprantu triukšmo. Šimašius nuo pat pradžių gana aiškiai deklaravo, kad Air Lituanica bus likviduota. Išsirinkot. Turit. Ko skundžiatės?
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Tiesa sakant nesuprantu triukšmo. Šimašius nuo pat pradžių gana aiškiai deklaravo, kad Air Lituanica bus likviduota. Išsirinkot. Turit. Ko skundžiatės?
                                  Pagal mane tai čia tik pora žmonių nepatenkinti AL likvidavimu, visi kiti palaiko tos aferos baigimą už vilniečių pinigus.

                                  Kuo toliau tuo gražiau bus su Zuoko pokštais:
                                  http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...uobe-56-505870
                                  Paskutinis taisė Arunasx; 2015.05.28, 10:11.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                    Atsižvelgiama į tai iš kokių šalių jau yra investuotojų, kurių potencialas investuoti Lietuvoje yra didžiausias. Pagal „Investuotojų forumą“, svarbiausios skrydžių kryptys - Helsinkis, Stokholmas, Oslas, Tamperė, Kopenhaga, Berlynas, Hamburgas, Frankfurtas ir Londonas.
                                    Helsinkis - 2 reisai į dieną, Frankfurtas - 2 reisai, Londonas - 3 reisai, Stokholmas - keletas reisų, Kopenhaga - keletas reisų, Oslas - reisai kasdien, Berlynas - 4 reisai į savaitę. Taip kad susisiekimas yra.

                                    Comment


                                      Helsinkis - 2 reisai į dieną, Frankfurtas - 2 reisai, Londonas - 3 reisai, Stokholmas - keletas reisų, Kopenhaga - keletas reisų, Oslas - reisai kasdien, Berlynas - 4 reisai į savaitę. Taip kad susisiekimas yra.
                                      Tikrai neliūdžiu dėl to, kad vietą kažkas užėmė ir reisai bus.

                                      Pagal mane tai čia tik pora žmonių nepatenkinti AL likvidavimu, visi kiti palaiko tos aferos baigimą už vilniečių pinigus.
                                      Lietuviai yra racionalūs žmonės ir linkę ieškoti racionalių sprendimų. Peršasi išvada, kad racionaliau būtų buvę tęsti investicijas, susitarti su vyriausybe dėl bendrų veiksmų pritraukiant bendrą visoms Baltijos šalims investuotoją. Aišku, surasti investuotoją ir auginti keleivių srautus su tokia retorika kokią naudojo naujoji savivaldybės taryba buvo tikrai mažai tikėtina.

                                      http://www.lrytas.lt/komentarai/air-...truko-noro.htm

                                      Comment


                                        Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                        Atsižvelgiama į tai iš kokių šalių jau yra investuotojų, kurių potencialas investuoti Lietuvoje yra didžiausias. Pagal „Investuotojų forumą“, svarbiausios skrydžių kryptys - Helsinkis, Stokholmas, Oslas, Tamperė, Kopenhaga, Berlynas, Hamburgas, Frankfurtas ir Londonas.
                                        Bartai, virpinate orą. Klausimas, kokios investicijos galėjo (galėtų) ateiti dėl būtent susisiekimo oro taip ir liko atviras dar keliais puslapiais atgal. Priešingai nei AL idėjiniai lyderiai, investuotojai investuoja savo pinigus ir jiems pirmoj vietoj svarbus pelnas, o ne susisiekimas oru.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Oslas - reisai kasdien
                                          Oslas tris kartus į savaitę
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X