Naujienos iš VNO:
http://simonas.bartkus.lt/blog/
„Estonian Air“ netįtikėtinu estams greičiu jau nuo šiandien paleido 11x weekly VNO-TLL-VNO, labai gerais laikais roundtrip’ai ir netu du rytiniai skrydžiai pirmadieniais VNO-TLL;
„airBaltic“ sudėjo tvarkaraščius rudeniui – atrodo, užmanymas yra Vilniuje bazuoti du „Dash“, o į CDG skraidyti su kažkaip atrotuojamu B735.
„airBaltic“ planuoja 12x weekly skraidyti į Bromma – net iš Rygos jie į Bromma neskraido ir skraidyti net 12x weekly su Dash yra milžiniškas kėdžių kiekis jau vien iš „airBaltic“. Aš bijau, kad jeigu „airBaltic“ iš tikro tokią programą įgyvendins, SAS turės trauktis, „Norwegian“ ir „Wizz Air“ gal kaip išsilaikys.
Tarp Bromma rotationų, planuojami 7X weekly VNO-WAW – įdomus produktas, „low yield“ keleivius galbūt nudims nuo LOT arba tas turės mažinti stipriai kainas.
Kitas „Dash“ turi užplanuotus rytinius 7x rytinius VNO-HEL (tik sekmadieniais vakarinius) skrydžius – vėlgi, nuims „low yield“ nuo „Finnair“, labai geras rytinis VNO-HEL segmentas su 7:10 išvykimu iš VNO: įdomu, ar „Finnair“ reaguos.
Per pietus numatyti 4x weekly VNO-TXL, panašiu tvarkaraščiu, kaip skraidė ir LT. Kiek žinau, šitas reisas gali gauti „Air Berlin“ kodą.
Vakare „Dash“ uždėtas 4x weekly VNO-BRU, panašiu iš dalies schedule kaip skraidė ir LT, čia aišku BRU-VNO vakarinis segmentas bus labai geras.
VNO-CDG numatytas 3x weekly, days 1,3,5; 14:15 iš Vilniaus išvykimas. Kiek žinau, šitas reisas negali pretenduoti į „Air France“ „codeshare“, nes „Air France“ profsąjungų leidžiamus du kodus BT jau yra atidavusi ant CDG-RIX ir CDG-TLL reisų. Pats sunkiausias reisas, kažin kas išeis iš šito reiso (CDG buvo pats blogiausias LT reisas).
„Wizz Air“ paleido „Skavsta“ 3x weekly ir BLL 2x weekly. BLL tikrai labai tiks LCC produktas – jautėm LT, kad labai pigiai yra dar didesnė paklausa į West Denmark, bet visiškai nėra higher yield keleivių – ten grynai vieta LCC. Na, o į Stokholmą aišku, kažkas turės trauktis ir greitai, nes bus pinigų deginimas rimtas rugsėjo mėnesį.
„airBaltic“ sudėjo tvarkaraščius rudeniui – atrodo, užmanymas yra Vilniuje bazuoti du „Dash“, o į CDG skraidyti su kažkaip atrotuojamu B735.
„airBaltic“ planuoja 12x weekly skraidyti į Bromma – net iš Rygos jie į Bromma neskraido ir skraidyti net 12x weekly su Dash yra milžiniškas kėdžių kiekis jau vien iš „airBaltic“. Aš bijau, kad jeigu „airBaltic“ iš tikro tokią programą įgyvendins, SAS turės trauktis, „Norwegian“ ir „Wizz Air“ gal kaip išsilaikys.
Tarp Bromma rotationų, planuojami 7X weekly VNO-WAW – įdomus produktas, „low yield“ keleivius galbūt nudims nuo LOT arba tas turės mažinti stipriai kainas.
Kitas „Dash“ turi užplanuotus rytinius 7x rytinius VNO-HEL (tik sekmadieniais vakarinius) skrydžius – vėlgi, nuims „low yield“ nuo „Finnair“, labai geras rytinis VNO-HEL segmentas su 7:10 išvykimu iš VNO: įdomu, ar „Finnair“ reaguos.
Per pietus numatyti 4x weekly VNO-TXL, panašiu tvarkaraščiu, kaip skraidė ir LT. Kiek žinau, šitas reisas gali gauti „Air Berlin“ kodą.
Vakare „Dash“ uždėtas 4x weekly VNO-BRU, panašiu iš dalies schedule kaip skraidė ir LT, čia aišku BRU-VNO vakarinis segmentas bus labai geras.
VNO-CDG numatytas 3x weekly, days 1,3,5; 14:15 iš Vilniaus išvykimas. Kiek žinau, šitas reisas negali pretenduoti į „Air France“ „codeshare“, nes „Air France“ profsąjungų leidžiamus du kodus BT jau yra atidavusi ant CDG-RIX ir CDG-TLL reisų. Pats sunkiausias reisas, kažin kas išeis iš šito reiso (CDG buvo pats blogiausias LT reisas).
„Wizz Air“ paleido „Skavsta“ 3x weekly ir BLL 2x weekly. BLL tikrai labai tiks LCC produktas – jautėm LT, kad labai pigiai yra dar didesnė paklausa į West Denmark, bet visiškai nėra higher yield keleivių – ten grynai vieta LCC. Na, o į Stokholmą aišku, kažkas turės trauktis ir greitai, nes bus pinigų deginimas rimtas rugsėjo mėnesį.
Comment