Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Small Planet (ex Flylal charters) pastaraisiais metais vystosi labai sėkmingai. Beje, vertas pacitavimo jos vadovo, V.Kaikario pasisakymas:

    Kai flyLAL'as turėjo 35% VNO keleivių ir nebuvo low cost'ų, tai buvo ženklus praradimas. Ir jeigu tada būtų atsiradusi Air Lituanica, gal ir kažkas būtų pavykę. Bet dabar situacija visiškai kitokia ir Air Lituanica su savo 5% VNO keleivių buvo tik brangiai subsidijuojama rinkos anomalija. Bad timing. Get over it. Kad ir kaip man gaila tiesioginio Berlyno, jis nebuvo vertas 30k per dieną.
    Aišku, dabar lengva taip sakyti - bad timing. Tam, kad sužinoti, good timing or bad, reikėjo pabandyti. Kad Zuokas sugebėjo tokį projektą paleisti, yra įžūliai įspūdinga. Nes nedidelis šansas buvo - o gal jau yra tų verslo keleivių? Deja, sužinojom, kad nėra ir dar gana ilgai nebus. Kad ir koks geras managementas, jis buvo bejėgis ką nors daugiau padaryti - liko tik prašyt 30m, toliau juos kūrent belaukiant, kada atsiras daugiau verslo keleivių ir tada ateis investuotojas (už 1 EUR), o pinigų negavus, stabdyt veiklą.
    Neteisinga, kai puolami liberalai. Liberalai ištikrųjų labai consistently laikosi savo ideologijos - nekišt nagų prie verslo ir nekraipyt rinkų subsidijomis. Be to, jie buvo pakišti po traukiniu (lėktuvu?) - ir 2008 gale, ir dabar. Vat socdemai tai tikrai galėjo kažką nuveikti 2007-2008, pvz. sumažindami VNO mokesčius (ką vėliau liberalai padarė), pakeisdami VNO vadovybę (ką paskui vėl liberalai padarė) ir pakovodami prieš latvių dempingą (kas savaime susireguliavo, kai airBaltic'ą nacionalizavo).
    Pabaigai: nelaidokit lietuviškos aviacijos. Šiuo metu yra net 4 pelningos, labai daug pamokų išmokusios aviakompanijos, pagrinde veikiančios užsienyje. Yra stiprūs techniniai ir pilotų ruošimo centrai. Yra prikaupta kapitalo ir žinių. Kad ir kaip keistai tai beskambėtų šiandien, iš tiesų su lietuviška aviacija, bendrai paėmus, dar niekada nebuvo taip gerai, kaip yra dabar. It's not over yet.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Tai kodėl tie privatūs investuotojai taip ir neinvestavo reikiamos sumos?
      Nes jie negali netiesiogiai susigrąžinti investicijų per turizmą.
      Paskutinis taisė andyour; 2015.05.23, 23:24.

      Comment


        Parašė nomad Rodyti pranešimą
        Jei iš tikrųjų suprastum JAV ekonomiką (kurios bazės net abejoju, iš tikrųjų iki galo nesuprati, nebent per interneto prizmę ...), tai žinotum, kad save gerbianti kapitalistinė valstybė nestato kortos ant jokių viešų kompanijų ...
        Nebevartok tų pigių narkotikų
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
          Eidvi, Air Lituanica teigė, jog pajamos nuo išlaidų atsilieka 13%. Tai reikštų apie 10 000 eurų minusą per dieną, esant 2,5 mln. mėnesinei apyvartai.
          Verslo žinios cituoja AirLituanica:

          Žiniasklaidai pateiktoje medžiagoje „Air Lituanica“ šiek tiek detalizuoja savo finansinę situaciją. Pasak jos, suplanuotai veiklai per savaitę reikėjo 630.000 Eur, o bilietų buvo parduodama už 450.000 Eur. (vadinasi dotuojama beveik 30% visos apyvartos)

          2014 m. finansinės ataskaitos bendrovė dar nėra patvirtinusi, tačiau skaičiuoja, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur. (vadinasi pernai metų dotacijos buvo dar didesnės, siekiančios 40% apyvartos).
          Taip pat buvo nedviprasmiškai pareikšta, kad subsidijų šiemet reikia apie 10 mln. eur, t.y. beveik 30K eurų per dieną, ne 10K.

          Comment


            Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
            dar 10 mln eurų mieste palieka atvežti turistai. Penktaisiais metais ši turistų paliekama suma turėtų būti bent penkis kartus didesnė.

            Kokie turistai? Jūs net statistikos neturite kiek tų turistų būdavo. Teoriškai galima svarstyti taip - berods užsieniečių pas jus būdavo 50 proc. Tai jei lėktuvas atveža 30 keleivių iš berlyno, tai spėjamų turistų galėjo būti ~ 15 žmonių. Spėju, iš jų tikrų turistų - max 2.

            Ir beje, jūs galite vieną kartą apsispręsti koks tas Jūsų segmentas - vienu momentu sakote kad verslas, kitu momentu sakote, kad turistai, o bilietus pardavinėjate low cost skrydžių bendrovių kainomis.

            Comment


              Taip pat buvo nedviprasmiškai pareikšta, kad subsidijų šiemet reikia apie 10 mln. eur, t.y. beveik 30K eurų per dieną, ne 10K.
              Bendrovės veiklos rezultatais tiesiog manipuliuojama, tam yra pakankamai daug galimybių, kai informacija yra tik dalinai prieinama. Apie 30K+10 mln. buvo pareikšta Šimašiaus. Zuokas, savo ruožtu, pareiškė jau jau pasiekta 13%, o investicijų poreikis 8 mln.
              http://vz.lt/article/2015/5/22/zuoka...tuanica-veikla

              Akivaizdu, jog investicijų sumos (tuo labiau, jog dalį investuoja privatus kapitalas, didelė dalis iš karto sugrįžta mokesčių pavidalu) nebuvo įspūdingos, įmonė buvo gerai valdoma, augo, pagal planuojamas pardavimo pajamas jau šiemet turėjo patekti tarp kelių šimtų didžiausių Lietuvos bendrovių, todėl ko gero nusipelnė šiek tiek atsakingesnio naujojo akcininko požiūrio. Bent jau nuosavos įmonės palaikymo vykstant deryboms.

              Kokie turistai? Jūs net statistikos neturite kiek tų turistų būdavo. Teoriškai galima svarstyti taip - berods užsieniečių pas jus būdavo 50 proc.
              Verslo keleiviai išleidžia daugiau nei turistai. Savivaldybės pateikiamos statistikos duomenimis - 20 mln eurų, per nepilnus 2 veiklos metus.

              Comment


                Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                Verslo keleiviai išleidžia daugiau nei turistai. Savivaldybės pateikiamos statistikos duomenimis - 20 mln eurų, per nepilnus 2 veiklos metus.
                Ir kiek iš jų atvyko į Vilnių vien todėl, kad buvo tiesioginiai AL reisai?

                Comment


                  Ir kiek iš jų atvyko į Vilnių vien todėl, kad buvo tiesioginiai AL reisai?
                  Tam tikra dalis neabejotinai atvyko atsiradus patogesniam susisiekimui.

                  Comment


                    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                    Verslo keleiviai išleidžia daugiau nei turistai. Savivaldybės pateikiamos statistikos duomenimis - 20 mln eurų, per nepilnus 2 veiklos metus.
                    Tai dabar jau turistų nevežate, bet vežate verslą. Tai gal laikas apsispręsti ką Jūs vežate?

                    Beje, iš kur tokia statistika kad verslo klientas su air lituanica palieka tiek ir tiek? Supranti, čia tas pats jei pasakyčiau mano kelionė lietuvai atnešė milijardą eurų pajamų. A kaip tas skaičius gautas - a fig ego znajet, bet va atnešiau milijardą eurų. Beje, tada bes Lufthansa turėtume ant rankų nešioti, kaip ir turkus, kaip ir lot.

                    Blyn, mane stebina tokie skaičių manipuliavimo egzpertai - elementarių darbų nepadaro, tačiau kai pateikia skaičius - miela gražu , tiesiog pasaka. Tik va, kad realiam gyvenime ne pasakiški skaičiai valdo, bet mokėjimas dirbti - tai vat šito vyrai nežinojo.

                    Comment


                      Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                      Tam tikra dalis neabejotinai atvyko atsiradus patogesniam susisiekimui.
                      Labai prašau konkrečius pavyzdžius. Vardus pavardes investicijų dydį. Marazmų, kad joo atvežėme nereikia gerai?

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Tik va, kad realiam gyvenime ne pasakiški skaičiai valdo, bet mokėjimas dirbti - tai vat šito vyrai nežinojo.
                        Na nemokėjimą dirbti čia reikėtų palikti šone. Buvo daromi geriausi įmanomi sprendimai.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Na nemokėjimą dirbti čia reikėtų palikti šone. Buvo daromi geriausi įmanomi sprendimai.
                          Tik nereikia lia lia. Aukščiau buvo pateikti visi man žinomi fail'ai.

                          Comment


                            Na įdomu, kurie faktai rodo, kad buvo daromi blogi sprendimai?

                            Kad buvo skraidoma mažais orlaiviais, kad buvo stengiamasi skristi į oro uostus, kur niekas neskraido, siekiant maksimalaus rezultato? Kad buvo plečiamas krypčių tinklas? Kad orlaiviai buvo bazuojami Vilniuje?
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Tai dabar jau turistų nevežate, bet vežate verslą. Tai gal laikas apsispręsti ką Jūs vežate?
                              Udriau, specifinis bazaras jau pradeda varginti. Pasikartosiu, jog nesu Air Lituanica atstovas.

                              Apie pusę keleivių sudarė ne low cost'iniai užsieniečiai, skrendantys iš pagrindinių oro uostų.

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Na įdomu, kurie faktai rodo, kad buvo daromi blogi sprendimai?

                                Kad buvo skraidoma mažais orlaiviais, kad buvo stengiamasi skristi į oro uostus, kur niekas neskraido, siekiant maksimalaus rezultato? Kad buvo plečiamas krypčių tinklas? Kad orlaiviai buvo bazuojami Vilniuje?
                                Ne , bet Jūs įdomus - skraidyti viena - pardavinėti kita. Gi rašyta, kaip jie pardavinėjo savo kryptis - per agentūras 0, per GDS 0. Beje, šnekant apie kryptis - Geterburgas - žlugęs reikalas, Stokkholmas Borma - be jungčių. Apie ką dar šnekam?

                                Comment


                                  Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                  Bendrovės veiklos rezultatais tiesiog manipuliuojama, tam yra pakankamai daug galimybių, kai informacija yra tik dalinai prieinama. Apie 30K+10 mln. buvo pareikšta Šimašiaus. Zuokas, savo ruožtu, pareiškė jau jau pasiekta 13%, o investicijų poreikis 8 mln.
                                  http://vz.lt/article/2015/5/22/zuoka...tuanica-veikla
                                  C'mon. Juk tie pranešimai apie AL pelną/nuostolius yra iš pačios AirLituanicos, o ne iš Šimašiaus. Kad šiemet reikia 10 mln. eur. dotacijų irgi keli šaltiniai patvirtina, net ir pats Zuokas, tiesa, gal kiek pagražindamas iki 8 mln. eur. O tu paimi kažkokius Zuoko skaičius, kuriuos jis pateikė vieno mėnesio, o ne metų ir pasidarai toli siekiančias išvadas. Zuoko pateikiamą informaciją apskritai reikėtų ignoruoti ir pasitikėti tik oficialia informacija.

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Ne , bet Jūs įdomus - skraidyti viena - pardavinėti kita. Gi rašyta, kaip jie pardavinėjo savo kryptis - per agentūras 0, per GDS 0. Beje, šnekant apie kryptis - Geterburgas - žlugęs reikalas, Stokkholmas Borma - be jungčių. Apie ką dar šnekam?
                                    Į Gotebergą ir nebuvo planuojama skraidyti ilgiau, nei vieną sezoną, Brommą ir neturi jungimų, nes jis yra skirtas p2p keleiviams, verslo srautui. Kam reikia jungtis skrenda į ARN.

                                    Dėl pardavinėjimo, esu susidūręs labai mažai, bet kiek man žinoma per agentūras buvo galima įsigyti jų bilietų, dėl antro gal tu ir teisus. Bet tuo pačiu negalėčiau teigti, kad nieko nebuvo daroma, tiesiog jiem dar reikėjo svorio priaugti.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Į Gotebergą ir nebuvo planuojama skraidyti ilgiau, nei vieną sezoną, Brommą ir neturi jungimų, nes jis yra skirtas p2p keleiviams, verslo srautui. Kam reikia jungtis skrenda į ARN.

                                      Dėl pardavinėjimo, esu susidūręs labai mažai, bet kiek man žinoma per agentūras buvo galima įsigyti jų bilietų, dėl antro gal tu ir teisus. Bet tuo pačiu negalėčiau teigti, kad nieko nebuvo daroma, tiesiog jiem dar reikėjo svorio priaugti.
                                      jeigu reikėjo Gotebergo tik vienam sezonui, kam taškyti pinigus ir leisti tuščius lėktuvus?

                                      Jeigu Stokholmas irgi pustuštis , tai gal geriau jungti į Arlandą ir dar pagauti ne tik p2p, bet ir persėdėjus?

                                      Ir beje su agentūromis iš vis nebuvo dirbama

                                      Comment


                                        Na jei klaustų mano nuomonės, tai Goteborgas buvo bandymas rasti teisinga kryptį, bei apsišniukštinėjimas Švedijoje. Bromma buvo savalaikis ir protingas sprendimas, kuriam reikėjo įdirbio, dėl to ji ir buvo unikali kryptis.

                                        Skraidyti į ARN, lygu savižudybei, nes VNO-ARN, skraido SAS ir Norwegian.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          C'mon. Juk tie pranešimai apie AL pelną/nuostolius yra iš pačios AirLituanicos, o ne iš Šimašiaus. Kad šiemet reikia 10 mln. eur. dotacijų irgi keli šaltiniai patvirtina, net ir pats Zuokas, tiesa, gal kiek pagražindamas iki 8 mln. eur. O tu paimi kažkokius Zuoko skaičius, kuriuos jis pateikė vieno mėnesio, o ne metų ir pasidarai toli siekiančias išvadas. Zuoko pateikiamą informaciją apskritai reikėtų ignoruoti ir pasitikėti tik oficialia informacija.
                                          Tai kur ta oficiali informacija? Zuokas remiasi Air Lituanica pateikiamais duomenimis ir naujausia statistika, atspindinčia naujų krypčių ir naujo lėktuvo dėka padidėjusius pardavimus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X