Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teisingai pasakyta. Manau daugumos normaliu zmoniu toks poziuris.

    Comment


      Koks potencialas, kai dirbama su dviem (trim) lektuviukais, o istatinis kapitalas didinamas savivaldybes nugyventu ir nenaudojamu nekilnojamu turtu? Taip, algas geras pasieme per tris metus, ir Zuokui, galimai, razinas atidave, bet miestui tai buvo didziule nasta ir finansine beprotybe.

      Comment


        Niekas čia nenori skraidyt iš Rygos. Šiauliečiai, ok, tebunie. Nežinau kaip ir kokiais būdais reikia lyst į maždaug išmintą taką - Airbaltic'ą ir visais įmanomais būdais laužt jį Vilniaus pusėn.
        Show must go von!

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Dabar belieka tikėtis, kad greičiauas tas randas užgis. O Vilniaus oro uostas dėl to per daug nenukentės, veikiausiai netgi sugebės išlaikyti keleivių srauto augimą, AirLituanicos dalis bendrame sraute nebuvo labai didelė.
          Praėjusias metais AirLituanicos rinkos dalis Vilniuje buvo 5%. Šiemet turėjo kažkiek didėti.

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Niekas čia nenori skraidyt iš Rygos. Šiauliečiai, ok, tebunie. Nežinau kaip ir kokiais būdais reikia lyst į maždaug išmintą taką - Airbaltic'ą ir visais įmanomais būdais laužt jį Vilniaus pusėn.
            Iš Lietuvos sostinės „airBaltic“ skraidins į Briuselį, Berlyną, Paryžių, Stokholmą, Varšuvą ir Helsinkį. Šiuo metu iš Vilniaus Latvijos bendrovė vykdo skrydžius tik į Rygą ir Amsterdamą.

            Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/airba...#ixzz3arT0nuRu

            Comment


              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
              Praėjusias metais AirLituanicos rinkos dalis Vilniuje buvo 5%. Šiemet turėjo kažkiek didėti.
              Per metus VNO berods po 20% paauga. Tai AirLituanicos išėjimas nebus kažkoks šokas, juolab, jeigu atsiras, kas pakeičia.

              Comment


                2012-2013 m. „Air Lituanica“ patyrė apie 5 mln. eurų. 2014 m. – apie 10 mln. eurų.

                http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3apXpgXqf
                Show must go von!

                Comment


                  Oho, kaip AirBaltic staigiai reaguoja. Tai ir yra sprendimas trumpuoju laikotarpiu - jei kažkokios kryptys labai reikalingos, bet jų kažkodėl nėra, kalbėti su AirBaltic (ir galbūt pasubsidijuoti). Atmetus visas nacionalines ambicijas, tai būtų pigiau nei savos bendrovės išlaikymas. AirBaltic dar ir pasireklamuos gelbėdama AL klientus.

                  „Air Lituanica“ atstovė teigė, kad oro bendrovei vykdyti veiklą per savaitę reikėdavo apie 630 tūkst. eurų, surinkus pajamas iš bilietų pardavimo trūkdavo apie 30 proc. lėšų (180 tūkst. eurų).
                  „Aviakompanijai per metus reikėjo apie 10 mln. papildomų eurų, kad ji galėtų vykdyti savo veiklos planą.
                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3arXGMCEM
                  Paskutinis taisė senasnamas; 2015.05.22, 13:41.

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Oho, kaip AirBaltic staigiai reaguoja. Tai ir yra sprendimas trumpuoju laikotarpiu - jei kažkokios kryptys labai reikalingos, bet jų kažkodėl nėra, kalbėti su AirBaltic (ir galbūt pasubsidijuoti). Atmetus visas nacionalines ambicijas, tai būtų pigiau nei savos bendrovės išlaikymas. AirBaltic dar ir pasireklamuos gelbėdama AL klientus.
                    Palaikau. Neaišku kokioje formoje įmanoma remti pagal ES teisę, bet bent jau reklamuoti užsienyje skrydžius į Vilnių per AirBaltic irgi būtų gerai.
                    Kartu parodytume šiaurės kaimynams, kad įmanoma bendrai remti projektus, ne vien kaišioti pagalius kaip su elektros linija į Švediją ir LPG terminalu.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      O kaip kitas avialinijas remia, taip ir parems. Kas ten kokius pagalius kaišioja? Nereikia čia maišyti politikos ir eilinio otkatinio verslo aferų, kuria, beje, buvo ir Air Lituanica.

                      Comment


                        „airBaltic“ užima „Air Lituanicos“ vietą: pradės 6 skrydžius iš Vilniaus

                        Latvijos valstybinė oro vežėja „airBaltic“, Vilniaus savivaldybės UAB „Air Lituanicai“ nutraukus veiklą, skelbia nuo rugsėjo pradėsianti 6 naujus skrydžius iš Vilniaus.

                        Iš Lietuvos sostinės „airBaltic“ skraidins į Briuselį, Berlyną, Paryžių, Stokholmą, Varšuvą ir Helsinkį. Šiuo metu iš Vilniaus Latvijos bendrovė vykdo skrydžius tik į Rygą ir Amsterdamą.
                        „Mūsų namų rinka yra Latvija, Lietuva ir Estija. Mes konsoliduosime ir sustiprinsime savo paslaugas namų rinkoje pasiūlydami daugiau tiesioginių skrydžių“, – „airBaltic“ pranešime teigia Martinas Gaussas, bendrovės vadovas.

                        Jis žada taip pat įvertinti papildomų krypčių poreikį.
                        Skrydžiu prasme tikriausiai Vilnius nenukentės visai, o tuos sutaupytus 10 mln. eur per metus galės Šimašius skirti Neries krantinėms

                        Comment


                          Skolas dengti turės.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Skolas dengti turės.
                            Klausimas dar. AL valdoma per tarpinę įmonę (atrodo Vilnius start ?). Jei ta tarpinė atsako/neatsako turtu tai tada gali ir ją subankrotinti ir galai į vandenį.
                            Belieka nuostolis SODRA, VMI ir t.t.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Na ką gi, latviai kikena ir džiaugiasi dermai klientų gavo. Man atrodo toks įvykis(vėl) pasako apie mūsų nerimtą požiūrį į tokius svarbius dalykus. Taip "airLituanica" nebuvo pelningas projektas, tai skolos buvo didelės, bet esmė, kad tai buvo etiketė, kurį rodė, kad Lietuva pradeda siūlyti paslaugas, o ne vien jomis naudotis, ir tai, kad tiek savivaldybė, tiek vyriausybė atsisakė gelbėti įmonę rodo, kad nenorime gerinti savo įvaizdžio ir šiuo atveju dar ir pašikom ant viršaus.
                              Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                              Comment


                                Negalėčiau pritarti labiau:
                                „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis: Baltijos šalims reikia vienų avialinijų
                                http://www.15min.lt/verslas/naujiena...jos-663-504896
                                Paskutinis taisė Romas; 2015.05.22, 21:51. Priežastis: Plika nuoroda be pavadinimo

                                Comment


                                  Mačiulis seniai taip kalbėjo. Ir nors, anot kai kurių, nieko nenumano apie aviaciją, užtai numano apie ekonomiką. Bendri dėsniai veikia visur. O kad Lietuvai, Latvijai ir Estijai daug trūksta iki Danijos, Švedijos ir Norvegijos, tai teisybė. Dujų terminalas tai parodė. Trys nykštukės, užuot susivienijusios, aiškinasi, kuri kietesnė . O kuriant verslą už valdiškus pinigus ekonominius klausimus galima palikti antroje vietoje. Kiek kadencija tęsis, tiek pinigų ir bus.

                                  Comment


                                    Šiandien AirBaltic būstinėje turėtų kilti šampano taurės į viršų.

                                    Panašu, kad latviams AirLituanicos įdirbis nepasirodė bevertis. Bepigu dabar paleisti šiuos skrydžius kai žinomi klientų srautai ir matomos kryptis, kurios turi potencialą, juolab turint omenyje, kad jeigu ką visus bilietus parduotus į tiesioginius skrydžius bus galima bet kada pakeisti į skrydį per Rygą, jei tarkime pardavimai bus ne tokie kokių tikimasi arba tiesiog pasikeitus prioritetams taip atrodys teisingiau/ekonomiškiau, išbandyta ne kartą juk tai.

                                    Kaip bebūtų, reikia pripažinti, kad jei AirBaltic išties vykdis visus numatytus skrydžius rudienį, šalies pasiekiamumas nukentės minimaliai, šiomis aplinkybėmis, beliks tik gailėtis jog tai ką galėjome daryti patys dabar už mus darys kiti.

                                    Bendros avialinijos popieriuje skamba gerai, bet realybėje tai yra pelno siekiantis subjektas ir turėti tris bazes taip netoli viena kitos niekada nebus taip ekonomiškai efektyvu kaip kad vieną per vidurį. Sunku įsivaizduoti kas turėtų nutiktį, kad dalį savo tiesioginių skrydžių iš Rygos AirBaltic perkeltų į Vilnių arba Taliną. O dubliuoti skrydžius reiškia konkuruoti pačiam su savimi. Tiek vienu, tiek kitu atveju jokios ekonominės logikos tai daryti nėra.

                                    Comment


                                      Lituanicos įdirbis kelia gailią šypseną - juk tai skolų krūva.

                                      Jei bus užpildomi reikiamo dydžio lėktuvai už pakankamą kainą - skraidys tiesiai iš Vilniaus. Būtų absurdiškai be prasmės perkrovinėt keleivius. O jei skraidoma tuščiu lėktuvu kažkur tiesiogiai tai įmonė bankrutuoja.

                                      Comment


                                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                        Šiandien AirBaltic būstinėje turėtų kilti šampano taurės į viršų.

                                        Panašu, kad latviams AirLituanicos įdirbis nepasirodė bevertis. Bepigu dabar paleisti šiuos skrydžius kai žinomi klientų srautai ir matomos kryptis, kurios turi potencialą, juolab turint omenyje, kad jeigu ką visus bilietus parduotus į tiesioginius skrydžius bus galima bet kada pakeisti į skrydį per Rygą, jei tarkime pardavimai bus ne tokie kokių tikimasi arba tiesiog pasikeitus prioritetams taip atrodys teisingiau/ekonomiškiau, išbandyta ne kartą juk tai.

                                        Kaip bebūtų, reikia pripažinti, kad jei AirBaltic išties vykdis visus numatytus skrydžius rudienį, šalies pasiekiamumas nukentės minimaliai, šiomis aplinkybėmis, beliks tik gailėtis jog tai ką galėjome daryti patys dabar už mus darys kiti.

                                        Bendros avialinijos popieriuje skamba gerai, bet realybėje tai yra pelno siekiantis subjektas ir turėti tris bazes taip netoli viena kitos niekada nebus taip ekonomiškai efektyvu kaip kad vieną per vidurį. Sunku įsivaizduoti kas turėtų nutiktį, kad dalį savo tiesioginių skrydžių iš Rygos AirBaltic perkeltų į Vilnių arba Taliną. O dubliuoti skrydžius reiškia konkuruoti pačiam su savimi. Tiek vienu, tiek kitu atveju jokios ekonominės logikos tai daryti nėra.
                                        Tai jo jo. Iki Air lituanicos lietuviai Europon vykdavo tik pėsti arba raiti.
                                        Show must go von!

                                        Comment


                                          Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                          Lituanicos įdirbis kelia gailią šypseną - juk tai skolų krūva.

                                          Jei bus užpildomi reikiamo dydžio lėktuvai už pakankamą kainą - skraidys tiesiai iš Vilniaus. Būtų absurdiškai be prasmės perkrovinėt keleivius. O jei skraidoma tuščiu lėktuvu kažkur tiesiogiai tai įmonė bankrutuoja.
                                          Na tamsta akivaizdžiai geriau žino .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X