Teisingai pasakyta. Manau daugumos normaliu zmoniu toks poziuris.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąDabar belieka tikėtis, kad greičiauas tas randas užgis. O Vilniaus oro uostas dėl to per daug nenukentės, veikiausiai netgi sugebės išlaikyti keleivių srauto augimą, AirLituanicos dalis bendrame sraute nebuvo labai didelė.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNiekas čia nenori skraidyt iš Rygos. Šiauliečiai, ok, tebunie. Nežinau kaip ir kokiais būdais reikia lyst į maždaug išmintą taką - Airbaltic'ą ir visais įmanomais būdais laužt jį Vilniaus pusėn.
Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/airba...#ixzz3arT0nuRu
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąPraėjusias metais AirLituanicos rinkos dalis Vilniuje buvo 5%. Šiemet turėjo kažkiek didėti.
Comment
-
2012-2013 m. „Air Lituanica“ patyrė apie 5 mln. eurų. 2014 m. – apie 10 mln. eurų.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3apXpgXqfShow must go von!
Comment
-
Oho, kaip AirBaltic staigiai reaguoja. Tai ir yra sprendimas trumpuoju laikotarpiu - jei kažkokios kryptys labai reikalingos, bet jų kažkodėl nėra, kalbėti su AirBaltic (ir galbūt pasubsidijuoti). Atmetus visas nacionalines ambicijas, tai būtų pigiau nei savos bendrovės išlaikymas. AirBaltic dar ir pasireklamuos gelbėdama AL klientus.
„Air Lituanica“ atstovė teigė, kad oro bendrovei vykdyti veiklą per savaitę reikėdavo apie 630 tūkst. eurų, surinkus pajamas iš bilietų pardavimo trūkdavo apie 30 proc. lėšų (180 tūkst. eurų).„Aviakompanijai per metus reikėjo apie 10 mln. papildomų eurų, kad ji galėtų vykdyti savo veiklos planą.Paskutinis taisė senasnamas; 2015.05.22, 13:41.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąOho, kaip AirBaltic staigiai reaguoja. Tai ir yra sprendimas trumpuoju laikotarpiu - jei kažkokios kryptys labai reikalingos, bet jų kažkodėl nėra, kalbėti su AirBaltic (ir galbūt pasubsidijuoti). Atmetus visas nacionalines ambicijas, tai būtų pigiau nei savos bendrovės išlaikymas. AirBaltic dar ir pasireklamuos gelbėdama AL klientus.
Kartu parodytume šiaurės kaimynams, kad įmanoma bendrai remti projektus, ne vien kaišioti pagalius kaip su elektros linija į Švediją ir LPG terminalu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
„airBaltic“ užima „Air Lituanicos“ vietą: pradės 6 skrydžius iš Vilniaus
Latvijos valstybinė oro vežėja „airBaltic“, Vilniaus savivaldybės UAB „Air Lituanicai“ nutraukus veiklą, skelbia nuo rugsėjo pradėsianti 6 naujus skrydžius iš Vilniaus.
Iš Lietuvos sostinės „airBaltic“ skraidins į Briuselį, Berlyną, Paryžių, Stokholmą, Varšuvą ir Helsinkį. Šiuo metu iš Vilniaus Latvijos bendrovė vykdo skrydžius tik į Rygą ir Amsterdamą.
„Mūsų namų rinka yra Latvija, Lietuva ir Estija. Mes konsoliduosime ir sustiprinsime savo paslaugas namų rinkoje pasiūlydami daugiau tiesioginių skrydžių“, – „airBaltic“ pranešime teigia Martinas Gaussas, bendrovės vadovas.
Jis žada taip pat įvertinti papildomų krypčių poreikį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSkolas dengti turės.
Belieka nuostolis SODRA, VMI ir t.t.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Na ką gi, latviai kikena ir džiaugiasi dermai klientų gavo. Man atrodo toks įvykis(vėl) pasako apie mūsų nerimtą požiūrį į tokius svarbius dalykus. Taip "airLituanica" nebuvo pelningas projektas, tai skolos buvo didelės, bet esmė, kad tai buvo etiketė, kurį rodė, kad Lietuva pradeda siūlyti paslaugas, o ne vien jomis naudotis, ir tai, kad tiek savivaldybė, tiek vyriausybė atsisakė gelbėti įmonę rodo, kad nenorime gerinti savo įvaizdžio ir šiuo atveju dar ir pašikom ant viršaus.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Negalėčiau pritarti labiau:
„Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis: Baltijos šalims reikia vienų avialinijų
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...jos-663-504896
Comment
-
Mačiulis seniai taip kalbėjo. Ir nors, anot kai kurių, nieko nenumano apie aviaciją, užtai numano apie ekonomiką. Bendri dėsniai veikia visur. O kad Lietuvai, Latvijai ir Estijai daug trūksta iki Danijos, Švedijos ir Norvegijos, tai teisybė. Dujų terminalas tai parodė. Trys nykštukės, užuot susivienijusios, aiškinasi, kuri kietesnė . O kuriant verslą už valdiškus pinigus ekonominius klausimus galima palikti antroje vietoje. Kiek kadencija tęsis, tiek pinigų ir bus.
Comment
-
Šiandien AirBaltic būstinėje turėtų kilti šampano taurės į viršų.
Panašu, kad latviams AirLituanicos įdirbis nepasirodė bevertis. Bepigu dabar paleisti šiuos skrydžius kai žinomi klientų srautai ir matomos kryptis, kurios turi potencialą, juolab turint omenyje, kad jeigu ką visus bilietus parduotus į tiesioginius skrydžius bus galima bet kada pakeisti į skrydį per Rygą, jei tarkime pardavimai bus ne tokie kokių tikimasi arba tiesiog pasikeitus prioritetams taip atrodys teisingiau/ekonomiškiau, išbandyta ne kartą juk tai.
Kaip bebūtų, reikia pripažinti, kad jei AirBaltic išties vykdis visus numatytus skrydžius rudienį, šalies pasiekiamumas nukentės minimaliai, šiomis aplinkybėmis, beliks tik gailėtis jog tai ką galėjome daryti patys dabar už mus darys kiti.
Bendros avialinijos popieriuje skamba gerai, bet realybėje tai yra pelno siekiantis subjektas ir turėti tris bazes taip netoli viena kitos niekada nebus taip ekonomiškai efektyvu kaip kad vieną per vidurį. Sunku įsivaizduoti kas turėtų nutiktį, kad dalį savo tiesioginių skrydžių iš Rygos AirBaltic perkeltų į Vilnių arba Taliną. O dubliuoti skrydžius reiškia konkuruoti pačiam su savimi. Tiek vienu, tiek kitu atveju jokios ekonominės logikos tai daryti nėra.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąŠiandien AirBaltic būstinėje turėtų kilti šampano taurės į viršų.
Panašu, kad latviams AirLituanicos įdirbis nepasirodė bevertis. Bepigu dabar paleisti šiuos skrydžius kai žinomi klientų srautai ir matomos kryptis, kurios turi potencialą, juolab turint omenyje, kad jeigu ką visus bilietus parduotus į tiesioginius skrydžius bus galima bet kada pakeisti į skrydį per Rygą, jei tarkime pardavimai bus ne tokie kokių tikimasi arba tiesiog pasikeitus prioritetams taip atrodys teisingiau/ekonomiškiau, išbandyta ne kartą juk tai.
Kaip bebūtų, reikia pripažinti, kad jei AirBaltic išties vykdis visus numatytus skrydžius rudienį, šalies pasiekiamumas nukentės minimaliai, šiomis aplinkybėmis, beliks tik gailėtis jog tai ką galėjome daryti patys dabar už mus darys kiti.
Bendros avialinijos popieriuje skamba gerai, bet realybėje tai yra pelno siekiantis subjektas ir turėti tris bazes taip netoli viena kitos niekada nebus taip ekonomiškai efektyvu kaip kad vieną per vidurį. Sunku įsivaizduoti kas turėtų nutiktį, kad dalį savo tiesioginių skrydžių iš Rygos AirBaltic perkeltų į Vilnių arba Taliną. O dubliuoti skrydžius reiškia konkuruoti pačiam su savimi. Tiek vienu, tiek kitu atveju jokios ekonominės logikos tai daryti nėra.Show must go von!
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąLituanicos įdirbis kelia gailią šypseną - juk tai skolų krūva.
Jei bus užpildomi reikiamo dydžio lėktuvai už pakankamą kainą - skraidys tiesiai iš Vilniaus. Būtų absurdiškai be prasmės perkrovinėt keleivius. O jei skraidoma tuščiu lėktuvu kažkur tiesiogiai tai įmonė bankrutuoja.
Comment
Comment