Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Aš tą grafiką suprantu taip - kad jei kurią nors savaitę išlaidos 550 k eur, o pajamos 350 k eur, tai nuostolis vien per tą savaitę yra 200 tūkstančių eur.

    Kitas dalykas, kad pardavimai turėtų būti kažkiek sezoniniai - visgi bilietai piko metu kainuoja brangiau. Ir tai kad dar nėra nei vienos savaitės, kad būtų pavykę gauti daugiau nei išleisti man visai nepatinka.
    Retai verslas iš karto uždirba pelną, t.y, gauna daugiau pajamų nei turi išlaidų. Vienam verslui gali prireikt ketvirčio, kitiem kelių metų, o žinant konkurenciją avia linijų versle, tai aš šito tikrai nesureikšiminu. Nutilus kalbom praėjo augt pajamos, gal iki metų galo tie nuostoliai sumažės, o galbūt net ir kurios savatės pajamos viršys išlaidas.

    1M/mėn nuostolių neatrodo tiek jau daug. Esu beveik tikras, kad tiek savivaldybė, tiek valstybė dar ne tiek išvaisto kvailiem projektam arba užsakydami tą pačia studiją kas kelerius metus nes prieš tai buvus paseno, todėl dabar bent jau turim patogius skrydžius į didžiausius oro uostus, šokį tokį brand'ą ir pinigai bent jau kol kas nusėda lietuvoje.

    PS: Paskutinę grafiko savaitę, ten nuostoliai ~80,000EUR (~580,000 - 500,000).
    Paskutinis taisė bti; 2015.04.18, 16:33.

    Comment


      Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
      Su 500 K EUR savaitiniais pardavimais, Air Lituanica, pagal pajamas, tarp didžiausių Lietuvos bendrovių, būtų maždaug 175 vietoje, jau šias metais.
      Žinant Zuoko suktą būdą pateikti vizualizacijas, tai iš to grafiko kol kas negalima darytis jokių prognozių (pateikta geriausio sezono statistika), dėl to išvadas galima darytis tik dėl to, kad išlaidos buvo dvigubai didesnės, nei pajamos. Vadinas AirLituanica pajamos buvo lygios dotacijoms. Tai jeigu AirLituanica pagal pajamas patektų į didžiausių Liketuvos įmonių šimtukus, tai kažin į kokius topus patektų Vilniaus savivaldybė dotuodamą analogišką sumą tos įmonės apyvartai. Reikia elgtis ūkiškai ir žiūrėti kokią pridetinę vertę kuria produktas. AirLituanicos dotacijos yra milžiniškos, lyginant su ta verte, kurią jos sukuria. AirLituanicai per metus skiria 10 mln. eur, o visam Vilniaus miesto turizmo skatinimui - 1 mln. eur. Tai yra neadekvatu Vilnius turi nusimesti tą kuprą ir būtų super, jeigu pavyktų rasti būdą toms avialinijoms išgelbėti. Tas iliuzijas, kad AirLituanica gali dirbti pelningai, jau pamiršo ir Zuokas. Dabar pagrindinis argumentas 'na negli gaila iš Vilniaus biudžeto jas išlaikyti'. To tikrai negali būti, to niekas neleistų. Avialinijas galima mėginti gelbėti, kai jos bėdoje, bet ne be perstojo dotuoti, lyg taip elgtis būtų norma.
      Paskutinis taisė Eidvis; 2015.04.18, 17:03.

      Comment



        Išlaidos = pajamos + dotacijos.
        Dotacijos = Išlaidos - pajamos.

        Ir tai tikriausiai geriausią pardavimų sezoną.

        Comment


          Žinant Zuoko suktą būdą pateikti vizualizacijas,
          Ne itin korektiška prielaida. Bet turbūt galite tai pagrįsti?

          tai iš to grafiko kol kas negalima darytis jokių prognozių (pateikta geriausio sezono statistika)
          Pateikta reali šių metų statistika, su einamuoju momentu turimais trimis lėktuvais. Prognozavimui vien grafiko duomenų nepakanka, akivaizdu tik, jog investuojant į naujus maršrutus ir parko plėtrą - pardavimai auga, nuostoliai mažėja.

          dėl to išvadas galima darytis tik dėl to, kad išlaidos buvo dvigubai didesnės, nei pajamos. Vadinas AirLituanica pajamos buvo lygios dotacijoms. Tai jeigu AirLituanica pagal pajamas patektų į didžiausių Liketuvos įmonių šimtukus, tai kažin į kokius topus patektų Vilniaus savivaldybė dotuodamą analogišką sumą tos įmonės apyvartai.
          Reikia elgtis ūkiškai ir žiūrėti kokią pridetinę vertę kuria produktas. AirLituanicos dotacijos yra milžiniškos, lyginant su ta verte, kurią jos sukuria. AirLituanicai per metus skiria 10 mln. eur, o visam Vilniaus miesto turizmo skatinimui - 1 mln. eur. Tai yra neadekvatu Vilnius turi nusimesti tą kuprą ir būtų super, jeigu pavyktų rasti būdą toms avialinijoms išgelbėti. Tas iliuzijas, kad AirLituanica gali dirbti pelningai, jau pamiršo ir Zuokas. Dabar pagrindinis argumentas 'na negli gaila iš Vilniaus biudžeto jas išlaikyti'. To tikrai negali būti, to niekas neleistų. Avialinijas galima mėginti gelbėti, kai jos bėdoje, bet ne be perstojo dotuoti, lyg taip elgtis būtų norma.
          Pati dotacijų suma nėra įspūdinga, sudaro nedidelę dalį Vilniaus miesto biudžeto. Aviacijos verslo sukuriama vertė yra pakankamai didelė. reikšminga ir svarbi miestui.

          Zuokas pastaruoju metu teigė, jog šiuo momentu pajamos mažesnės už išlaidas jau tik 13%, o pagal koreguojamą verslo planą, pelnas planuojamas už 2 metų.

          Jei bendrovė išlaikytų tokį augimą, koks yra dabar, per kelis metus taptų pirmojo šimtuko bendrove, jau šiais metais trečia pagal pervežamų keleivių kiekį VNO, o 2020 m., matyt, pirma. Tačiau tam reikalingos palyginus nedidelės investicijos ir mažiau politinio populizmo.

          Comment


            betkokiu atveju nauja miesto valdzia tures padaryti sios savivaldybes imones finansini audita ir viskas bus aisku. Taip pat galioja ir teismo sprendimai, kuriuos tures ivykdyti (del savivaldybes istatinio kapitalo didinimo savivaldybes nekilnojamu turtu).

            Comment


              betkokiu atveju nauja miesto valdzia tures padaryti sios savivaldybes imones finansini audita ir viskas bus aisku.
              Dotacijos skiriamos tarybos pritarimu, taip kad buvusi opozicija reikiamą informaciją turi. Auditas savivaldybėje atliekamas kasmet.

              Valstybės kontrolė, atlikusi sostinės savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos atliekamų auditų peržiūrą, aukščiausiu balu įvertino tarnybos darbą. Tai pirmas toks aukštas įvertinimas, ankstesniais laikotarpiais, vadovaujant kitiems kontrolieriams, tarnyba taip gerai nebuvo įvertinta.
              http://www.vilnius.lt/lit/Vilniaus_s..._audit/5514235

              Taip pat galioja ir teismo sprendimai, kuriuos tures ivykdyti (del savivaldybes istatinio kapitalo didinimo savivaldybes nekilnojamu turtu)
              Geriau jau suteiktų savivaldybei galimybę realiai disponuoti turimu socialiniu būstu, nes šiuo metu yra masė socialinių būstų įsikūrusių itin gerose vietose Senamiestyje ar Užupyje, o jų nei privatizuoti nei sutvarkyti savivaldybė neturi galimybių.

              Comment


                audito duomenis gal ir turi, bet visuomene to nezino.

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  audito duomenis gal ir turi, bet visuomene to nezino.
                  Metinės finansinės ataskaitos nustatytais terminais pateikiamos Registrų centrui, todėl apie 2013 m. veiklos rezultatus visuomenė yra informuota. Artimoje ateityje turėtų būti teikiami ir 2014 m. duomenys.

                  Comment


                    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                    Metinės finansinės ataskaitos nustatytais terminais pateikiamos Registrų centrui, todėl apie 2013 m. veiklos rezultatus visuomenė yra informuota. Artimoje ateityje turėtų būti teikiami ir 2014 m. duomenys.
                    o visuomene prieina prie RC duomenu?

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      o visuomene prieina prie RC duomenu?
                      http://finansai.eversus.lt/naujienos/3746

                      Comment


                        cia tik zurnalistines sapaliones

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          cia tik zurnalistines sapaliones
                          Sapaliojama, remiantis RC pateiktomis ataskaitomis:
                          Ataskaitoje nurodoma, kad pernai oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ gavo 23,4 mln. Lt pajamų ir patyrė 12,8 mln. Lt grynojo nuostolio.
                          Yra ir daugiau viešai prieinamos informacijos, pvz.:
                          Registrų centro duomenimis, pernai „Air Lituanica” gavo 23,359 mln. Lt pajamų. Bendrovės grynasis nuostolis 2013 m. siekė 12,848 mln. Lt. Įmonės įstatinis kapitalas – 11,19 mln. Lt. „Air Lituanica“ atstovai ne kartą yra minėję, kad pelną bendrovė planuoja gauti nuo trečių savo veiklos metų. Bendrovė įregistruota 2012 m. gegužę.
                          Darbo užmokesčiui pernai skirta 2,450 mln. Lt. Praėjusių metų pabaigoje „Air Lituanica” bendrovėje dirbo 55 darbuotojai. Skelbiama, kad bendrovės vadovui 2013 m. priskaičiuotas darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių, su priedais) – 487,307 tūkst. Lt (vidutiniškai 40,6 tūkst. Lt per mėnesį). Visos veiklos sąnaudos – 4,593 mln. Lt.
                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3XgKoEmI3

                          Comment


                            netikiu

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              netikiu
                              Jog RC pateikti teisingi duomenys?

                              Comment


                                Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                Ne itin korektiška prielaida. Bet turbūt galite tai pagrįsti?

                                Pateikta reali šių metų statistika, su einamuoju momentu turimais trimis lėktuvais. Prognozavimui vien grafiko duomenų nepakanka, akivaizdu tik, jog investuojant į naujus maršrutus ir parko plėtrą - pardavimai auga, nuostoliai mažėja.

                                Pati dotacijų suma nėra įspūdinga, sudaro nedidelę dalį Vilniaus miesto biudžeto. Aviacijos verslo sukuriama vertė yra pakankamai didelė. reikšminga ir svarbi miestui.

                                Zuokas pastaruoju metu teigė, jog šiuo momentu pajamos mažesnės už išlaidas jau tik 13%, o pagal koreguojamą verslo planą, pelnas planuojamas už 2 metų.

                                Jei bendrovė išlaikytų tokį augimą, koks yra dabar, per kelis metus taptų pirmojo šimtuko bendrove, jau šiais metais trečia pagal pervežamų keleivių kiekį VNO, o 2020 m., matyt, pirma. Tačiau tam reikalingos palyginus nedidelės investicijos ir mažiau politinio populizmo.
                                Zuokas moka sukonstruoti grafikus, negaliu dabar nieko įrodyti, nes jokie kiti duomenys nėra prieinami, tačiau kažkodėl grafiką pasirenka žiemos skrydžiams, kodėl ne visų metų? Pats grafikas stipriai politizuotas. Ir pan. Dėl to jį reikia vertinti su atsarga, bet nesakau, kad jis neteisingas. Jis teisingas ir parodo ne ką kitą, kaip tik labai didelį nuostolį. Buvo planas AL pelningą padaryti 2015, dabar jau 2017 ir t.t. Jeigu savivaldybės AL išlaikymui skiriami 10 mln. eur per metus yra maži pinigai, tai kodėl jinai tada turizmo populiarinimui, Vilniaus reklamai užsienyje, turistų priviliojimui skiria 10 kartų mažiau? Juk Al berods tik 8% VNO keleivių aptarnauja, o lėktuvais atskrenda tik maža dalis turistų, dauguama mašinomis, traukiniais, autobusais, laivais ir t.t. suvažiuoja. Rezultate gausis, kad AL į Vilnių pritraukia tik pora procentų turistų, o turint omeny, kad dauguma AL krypčių dubliuojasi - tai rezultatas už 10 mln. Eur per metus yra labai prastas. Jeigu Vilniaus piar'ui būtų skiriami ne 1 mln, o 10 mln. eur per metus - rezultatas būtų pasiektas kur kas geresnis, nei AL.

                                Comment


                                  Zuokas moka sukonstruoti grafikus, negaliu dabar nieko įrodyti, nes jokie kiti duomenys nėra prieinami, tačiau kažkodėl grafiką pasirenka žiemos skrydžiams, kodėl ne visų metų? Pats grafikas stipriai politizuotas. Ir pan. Dėl to jį reikia vertinti su atsarga, bet nesakau, kad jis neteisingas.
                                  Grafikas ir skirtas atspindėti esamą situaciją, t.y. 3 lėktuvai, 9 kryptys. "Politizavimas", tai tiesiog paaiškinimas, kodėl, nurodytame laikotarpyje, staiga krito pardavimai. Jeigu žinai tikrąją pardavimų sumažėjimo priežastį, prašau pasidalinti.

                                  Jis teisingas ir parodo ne ką kitą, kaip tik labai didelį nuostolį. Buvo planas AL pelningą padaryti 2015, dabar jau 2017 ir t.t. Jeigu savivaldybės AL išlaikymui skiriami 10 mln. eur per metus yra maži pinigai, tai kodėl jinai tada turizmo populiarinimui, Vilniaus reklamai užsienyje, turistų priviliojimui skiria 10 kartų mažiau?
                                  ~10 mln. eurų, yra investuota nuo bendrovės veiklos pradžios.
                                  http://vz.lt/article/2014/10/20/air-...#ixzz3Ir0OPZ1E
                                  Vilnius yra sunkiai pasiekiamas miestas, nėra nei gero susisiekimo geležinkeliu, nei automagistralių su kitomis šalimis, nei keltų linijų, todėl susisiekimas oru yra prioritetinis. Latvijoje ir Estijoje skrydžių skaičius vienam gyventojui yra beveik dvigubai didesnis nei Lietuvoje, nežiūrint to, jog šie miestai yra gausiai lankomi keltais. Pasiekiamumo gerinimą reikia derinti su žinomumo skatinimu, pritariu.

                                  Comment


                                    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                    Grafikas ir skirtas atspindėti esamą situaciją, t.y. 3 lėktuvai, 9 kryptys. "Politizavimas", tai tiesiog paaiškinimas, kodėl, nurodytame laikotarpyje, staiga krito pardavimai. Jeigu žinai tikrąją pardavimų sumažėjimo priežastį, prašau pasidalinti.
                                    Žiemos sezonas paprastai būna pats sunkiausias, tai tie duomenys (jei jie teisingi) kaip tik atspindi pačia sunkiausią situaciją, kuri mus visus ir domina. Dabar dar kai pagalvoju, tos visos kalbos apie bankrotus, uždarymą ir t.t. buvo vos ne paruoštos sunkiausiems mėnesiams, kai ir taip visi vežėjai į nuostolį varo (Q1).

                                    Kas dėl pelno po 3 metų, dar liko keletas mėnesių, juk ne po 2 metų ir x mėnėsių žadėjo tą pelną, būtų protingiau palaukt ir jau tada nepasitenkinimą reikšt.

                                    Daugiau optimizmo žmonės!

                                    Comment


                                      A. Zuokas: D. Grybauskaitei reikėjo lankstytis kaip imperatoriui
                                      Tačiau labiausiai širdį maudžia dėl „Air Lituanica“ likimo.

                                      Per šią kadenciją, net per visą darbo meru laiką nebuvau patyręs tokio nenusakomo jausmo, kai pakilo pirmasis lėktuvas su Gedimino kryžiumi, Vytauto antspaudo ženklu ant sparnų.

                                      Ir nesu patyręs didesnio pažeminimo, nuoskaudos, kai prezidentės Dalios Grybauskaitės patarėjų lūpomis buvo pasakyta, kad Lietuvos oro linijas turi valdyti tik užsienio kompanijos.

                                      Mane toks pasakymas įžeidė kaip lietuvį, kaip Lietuvos pilietį. Net kai buvau tampomas po teismus už gerus darbus Vilniui, nesijaučiau toks įskaudintas.

                                      Suprantu, kad galima nemėgti A.Zuoko ar kurio nors kito politiko, bet kaip galima šitaip negerbti savo šalies Lietuvos. Būdamas meru tylėjau ir vengiau kritikuoti pirmąjį šalies asmenį.

                                      Neįsivaizduojate, kiek kartų lanksčiausi Prezidentūroje lyg japonas prieš imperatorių, maldaudamas – padėkite miestui ar nors netrukdykite. Kur tau!

                                      Todėl atvirai sakau: visa atsakomybė už Lietuvos civilinės aviacijos ateitį, „Air Lituanica“ likimą tenka asmeniškai D.Grybauskaitei.

                                      Comment


                                        Zuokas jau ieško kaltų

                                        Comment


                                          Čia dar viena įdomesnė skaidrė, beja estų lėktuvas (ES-AEB ) vėl skraido už Air Lituanica:

                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X