Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Torkai, avialinijų reikalingumą įrodo keletas faktų...


    Koks turėtų būti verslas reikalaujantis "masinio oro susisiekimo?
    Geras atsakymas. Tačiau.

    Visa ši nauda ateitų ir bet kuriam kitam operatoriui gabenant tuos keleivius. Tai neįrodo būtent AL būtinumo. Neįrodo būtinumo generuot nuostolį savivaldybei.

    Kodėl rašau apie investuotojus ir oro linijas - nes taip, man šis PR'ininkų nuolatinis lozungas atrodo neturintis jokios logikos. Nėra sąsajų tarp investuotojų, jų įmonių veiklos ir AL egzistavimo.

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Persiskaityk dar kartą ir rasi visus atsakymus, skaityti negliu išmokyti

      O jei kyla klausimų dėl LH consulting, gali kreiptis tiesiai į juos, jie nusteikę labai pozityviai ir tau viską paaiškins: mail@LHConsulting.com yra ir telefonas +49 69 696-0
      LH taip pat nuosekliai generuoja nuostolį ir praranda rinką. Kodėl jų analizai man turėtų daryti įspūdį? Be to, net ir tragiškiausioj kompanijoj, i.e. AL, galima rasti skerspjūvį, kuriuo ji nuostabi. Kas nutiks 2015, kodėl staiga nuostoliai virs pelnu? Kokie kardinalūs pasikeitimai numatomi?

      Comment


        Man asmeniškai beveik vienodai kas mane skraidina. Ir dabar yra Lufthansa, SAS, AirBaltic, toliau WizzAir, Turkish ir kiti... Manyčiau logiškiau būtų derintis 2-3 Baltijos šalių mastu dėl tame tarpe tiesioginių skrydžių iš Vilniaus kaip yra į Amsterdamą. Tai tikrai būtų pigiau. O dabar gaunasi panašiai kaip latviai kaišiojo pagalius į Klaipėdos SGD terminalo ratus, vėliau estai latviams, plius suomiai ir iki šiol ginčinasi kur ir kiek terminalų statyti. Terminai gal po 10 metų.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Torkas Rodyti pranešimą
          Geras atsakymas. Tačiau.

          Visa ši nauda ateitų ir bet kuriam kitam operatoriui gabenant tuos keleivius. Tai neįrodo būtent AL būtinumo. Neįrodo būtinumo generuot nuostolį savivaldybei.

          Kodėl rašau apie investuotojus ir oro linijas - nes taip, man šis PR'ininkų nuolatinis lozungas atrodo neturintis jokios logikos. Nėra sąsajų tarp investuotojų, jų įmonių veiklos ir AL egzistavimo.
          Tačiau be AL, joks operatorius nesiimtų tokios veiklos. Kitų valstybių operatoriai, visur pirma sprendžia savo rinkos problemas ir nei šilta jiem, nei šalta, kas vyksta Lietuvoje. O susisiekimas su AL operuojamais miestais yra būtinas.

          Tai puikiai parodo, kaip kitiems yra įdomi Lietuvos rinka, kiek praėjo laiko kuomet subankrutavus Star1, atsirado naujas vežėjas DIDŽIAUSOJE kryptyje Vilnius-Londonas?
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Tačiau be AL, joks operatorius nesiimtų tokios veiklos. Kitų valstybių operatoriai, visur pirma sprendžia savo rinkos problemas ir nei šilta jiem, nei šalta, kas vyksta Lietuvoje. O susisiekimas su AL operuojamais miestais yra būtinas.

            Tai puikiai parodo, kaip kitiems yra įdomi Lietuvos rinka, kiek praėjo laiko kuomet subankrutavus Star1, atsirado naujas vežėjas DIDŽIAUSOJE kryptyje Vilnius-Londonas?
            Bet kodėl negalima derintis pvz.: su AirBaltic kad jis už kažkokias dotacijas/lengvatas paleistų tiesioginį reisą kur nors? Ir manau tai pigiau būtų. O efektas tas pats. Kodėl SAS veikia visų skandinavijos šalių mastu, o čia reikia 3 aviakompanijų 7 mln žmonių ?
            Nereikia stumti traukinį viena kryptimi, egzistuoja bėgių išsišakojimai.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Torkas Rodyti pranešimą
              LH taip pat nuosekliai generuoja nuostolį ir praranda rinką. Kodėl jų analizai man turėtų daryti įspūdį?
              Bent pasidomėtum prieš šnekėdamas, LH net nepaisant streikų, pernai uždirbo vieną milijardą eurų. Vyko modernizacija, pertvarka ir plėtra tiek pačios kompanijos viduje, tiek visose dukterinėse kompanijose, Austrian, Swiss, Germanwings, Sunexpress.

              Gal kai kuriose kryptyse ir krito srautai pačios LH, bet priežastis yra tame, kad juos perėmė dukterinės kompanijos, kurių operaciniai kaštai yra mažesni.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Bet kodėl negalima derintis pvz.: su AirBaltic kad jis už kažkokias dotacijas/lengvatas paleistų tiesioginį reisą kur nors? Ir manau tai pigiau būtų. O efektas tas pats. Kodėl SAS veikia visų skandinavijos šalių mastu, o čia reikia 3 aviakompanijų 7 mln žmonių ?
                Nereikia stumti traukinį viena kryptimi, egzistuoja bėgių išsišakojimai.
                Mintis labai teisinga ir logiška.

                Bet AirBaltic yra suinteresuotas dirbti tik per Rygą ir didinti iš Lietuvos keliaujančių srautus, būtent Rygos oro uoste.

                Kai bankrutavo FlyLAL AirBaltic susirinko daiktus ir dingo, palikdamas skrydžius tik į Rygą.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Visa ši nauda ateitų ir bet kuriam kitam operatoriui gabenant tuos keleivius. Tai neįrodo būtent AL būtinumo. Neįrodo būtinumo generuot nuostolį savivaldybei.
                  Kaip Ciurlionis jau argumentavo, pritraukti kažkokį operatorių, kaip bazinį vežėją, kuris aptarnautų tikslinius maršrutus, nepavyko, gal būt ir paslaugos pasirodė per brangios, kaip Air Brussels atveju.

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Mintis labai teisinga ir logiška.

                    Bet AirBaltic yra suinteresuotas dirbti tik per Rygą ir didinti iš Lietuvos keliaujančių srautus, būtent Rygos oro uoste.

                    Kai bankrutavo FlyLAL AirBaltic susirinko daiktus ir dingo, palikdamas skrydžius tik į Rygą.
                    Greitai, pigiai, kokybiškai => pasirinkti 2 iš 3 arba nereikalingus išbraukti. Visko kartu nebūna.

                    Ar kas nors siūlė AirBaltic'ui nors kokią lengvatą už tiesioginį reisą iš Vilniaus. Aišku ne. Todėl jie ir darė kaip jiems naudingiau. Bet jei sudaryti geresnes sąlygas, tai gal pavyktų sutarti? O kokiu būdu atsirado Ryanair Lietuvoje??? Ne už dyką. Tai kam kišti pinigus į kažkokį dvesiantį AL?
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Airbaltic, operavo iš Vilniaus, net lėktuvus Lietuvoje buvo registravvęs, bet viskas vyko iki tol kol buvo FlyLAL, poto pakankamai greit dingo.

                      Buvo tuščia rinka, ar kas trukdė Airbaltic atidaryti bazę? be konkurencijos? Jų sprendimas buvo paprastas visus Lietuvius vežti per Rygą iš Kauno, Palangos ir Vilniaus.

                      Dabar jau yra sukurtas maršrutų fondas, generuoti maršrutus, kurie patys gal būt ir neatsirastų.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Bent pasidomėtum prieš šnekėdamas

                        Čiurlionis lieka čiurlioniu:



                        FT, February 20, 2015 5:48 pm

                        Lufthansa scraps dividend after €732m loss

                        Lufthansa has scrapped its dividend for the second time in three years as rising pension costs and an accounting impact linked to volatile fuel prices caused it to record a treble-digit million loss.
                        The German flag carrier slumped to a €732m full year net loss under local accounting rules, compared to a profit of €407m a year earlier.

                        Comment


                          Čia turėjo būti Kupčinsko gulbės giesmė po rinkimu. Bet deja, prakišo rinkimus. Pasižiūrėjau tą aviakompaniją - kaži su kuo skraidins, gal su L410? Pievos, daugiau nieko. Sorry uz off topica.

                          O į temą šis tekstas

                          http://www.lrytas.lt/verslas/izvalgo...-gaveliene.htm
                          Paskutinis taisė udrius; 2015.03.23, 20:18.

                          Comment


                            Lufthansa Group posts nine-month operating profit of EUR 849 million and confirms projected full-year operating profit of EUR 1 billion
                            • Substantial progress in reducing costs
                            • Service companies report encouraging results
                            • Group’s member airlines’ sales and distribution structures to be harmonized
                            operating profit for 2015 should be significant improvement on 2014
                            Oficialus LH šaltinis
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              operating profit of EUR 1 billion
                              Čia terminijos klausimai: operating profit vs. net profit/loss, t.y. grynasis pelnas ir veiklos pelnas. Kitaip sakant, atmetus mokesčius, palūkanas, ypatinguosius praradimus veiklos pelnas gali pavirsti grynuoju nuostoliu..
                              Paskutinis taisė Bartas1; 2015.03.24, 08:00.

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Oficialus LH šaltinis
                                Tai tokie tamstos rašinėjimai ir atskleidžia poziciją - sukinėti garuojančią krūvelę tol, kol sužibės auksas. Net reiškia, kiek savivaldybei tektų primokėti AL atveju - manau daugumai čia yra svarbiausias šis dydis. Kaip ir akcininkams. Taip, LH yra milžiniška ir stipri kompanija, bet tai nėra geriausias sėkmės pavyzdys ir jie universalių receptų neturi.

                                Comment


                                  bet esmė, kad net ne pati LH konsultuja. Bet mes čia labai nuukrypom nuo temos
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Karpymas: Prezidentė siūlo Vilniaus valdžiai atsisakyti „Air Lituanica“
                                    http://balsas.tv3.lt/naujiena/828612...-air-lituanica

                                    Comment


                                      Emocingas Udriaus atsakymas į emocingą Ž.Gavelienės straipsnį, L.Ryte :

                                      Taip, aš tikiu, kad vieną dieną įvyks tikras stebuklas Nr. 7 ir susirinkę verslininkai bei turizmo specialistai paklaus šios aviakompanijos atstovų, kodėl lėktuvų užpildymas tėra 68 proc., kodėl skraidoma į visiškai nežinomas kryptis, kodėl rimtai nedirbama su kelionių agentūromis ir kelionių organizatoriais ir ar iš tiesų verta mokėti milžinišką algą direktoriui, kurio kompanija metai iš metų generuoja nuostolius.
                                      http://www.lrytas.lt/verslas/izvalgo...-gaveliene.htm
                                      Paskutinis taisė Bartas1; 2015.03.24, 17:07.

                                      Comment


                                        taigi jau vakar skelbiau Šiaip taip stebiuosi Šimašiumi... Eiti pas prezidente tartis kaip valdyti Vilnių? Briedas kažkoks....

                                        Comment


                                          Ji ką gali pakeisti rinkimų rezultatus ? Duoti babkių ar ką? Nors vienas kitas iš išrinktų merų ėjo pas prezidentę? Sorry aikšu už off topicą, bet kaip ir sakiau slabnas vyras slabnas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X