Tai tegul Turizmo rūmai susimeta ir išlaiko. Kiek suprantu, reikia kokių 4-6 mln. € per metus. Man rodos, neprivatizuotos Lietuvos Avialinijos atsieidavo apie 10 mln. litų per metus, niekaip nesuprantu, kodėl šitie brangesni, nu gal dėl plėtros.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąTai tegul Turizmo rūmai susimeta ir išlaiko. Kiek suprantu, reikia kokių 4-6 mln. € per metus. Man rodos, neprivatizuotos Lietuvos Avialinijos atsieidavo apie 10 mln. litų per metus, niekaip nesuprantu, kodėl šitie brangesni, nu gal dėl plėtros.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąKiek suprantu, apie 15 mln. kainuoja, kad „Ryanair“ ir „Wizzair“ išvis skraidytų į Lietuvą, taigi irgi ne už dyką.
Comment
-
Tai galima dabar būtų parėkauti, kad tai yra nelegalu ,kad tuos vyriausybės pinigus galima būtų panaudoti, gerinanat infrastruktūrą, tiesiant naujus kelius.
Tai ką Kaunas skiria Ryanair, galima būtų panaudoti, duobėms lopyti ir Žalgiriui, nes juk ne kartą daug kas forume yra pasisakęs, kad aviacija verslas ir jei kažkam naudinga ateis ir skraidys patysAviate, navigate, communicate
Comment
-
Miesto viešasis transportas yra savivaldos klausimas, avialinijų - nacionalinis. Bent jau taip yra visame pasaulyje. Tačiau čia ta diskusija yra kiek beprasmė, nes jau aiškiau nei aišku, kad AirLituanicai yra trys variantai:
1. Bankrutuoja
2. Perima valstybė
3. Randamas investuotojas
Bankrotas labai tikėtinas, Butkevičius taip pat pareiškė, kad valstybė AirLituanicos neperims. Tačiau šitame straipsnyje taip pat kiek miglotai rašoma, kad visgi yra kažkoks potencialus investuotojas. Žinoma, investuotojas norės kompaniją pasiimti už dyką, t.y. kad būtų nurašytos visos skolos. O tai reikštų, kad Vilniaus biudžetas bus praradęs kažkiek dešimčių milijonų eurų investicijų, kurios nė iš tolo nepalyginamos su kokiom nors Kauno miesto dotacijoms Ryanairui, generuojančiam kelis kartus didesnius keleivių srautus už daug mažesnes dotacijas. Bet bet kokiu atveju, jeigu tik investuotojas paima AirLituanicą, tegul ir už dyką, tai jau būtų laimėjimas.
Šiuo metu vyksta derybos su potencialiu „Air Lituanica“ pirkėju. Tai užsienio bendrovė, kuri yra iškėlusi kelias tokio sandorio sąlygas. Investuotojui nerimą kelia didžiulės „Air Lituanica“ skolos.
Comment
-
Vyriausybėje sėdi mandatą strateginiams klausimams spręsti turintys žmonės, savivaldoje - ne. Ir neturi tam skirtų pinigų. Ar sunku suprasti?
Comment
-
Tai ką Kaunas skiria Ryanair, galima būtų panaudoti, duobėms lopyti ir ŽalgiriuiPaskutinis taisė senasnamas; 2015.03.20, 19:29.
Comment
-
Tai vat ir liūdna, kad vyriausybė šiuo atveju, susisiekimo ministerija nesugeba inicijuoti projetų skirtų plėtoti aviaciją Lietuvoje, todėl savivaldybės iniciatyva yra labai sveikintina.
Visi džiaugiasi naujais paslaugų centrais, bet vienas iš svarbių faktorių yra tiesioginės aviacinės krypties buvimas tarp įmonės būstinės miesto, pagrindinio oro uosto ir VNO.
Viskas labai puiku, Ryanair ir Wizz generuoja didelius srautus, bet jų kryptis yra emigracinės, dažniausiai į toli už miesto, esančius oro uostus. (Išimtis MAD ir BCN), Iki šiol Lietuva neturi skrydžių LHR ir ZRH. AL dėka tapome pasiekiami per AMS ir CDG, 2 ir 5 didžiausi oro uostai ES.
Pasikartosiu gal 10 kartą, bet nacionalinio vežėjo svarba yra matuojama ne tik pelno generavimu. Nes nacionalinio vežėjo sukuriama nauda yra žymiai didesnė, nei 4mln. eur. nuostolių, kurie tik mažės. Siekiant suprasti projekto svarbą, reikia įvertinti tiesiogines ir netiesiogines pajamas, bei socialinius- kultūrinius faktorius.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSvarbu suvokti elementarų dalyką - savivaldybės oro linijos atsirado ne dėl to, kad Vilniui tai yra prioritetinis poreikis
Geriau būti šalimi, kuri pasikiama tik iš Stansted, Beauvais, Charleroi oro uostų?
Gal pateikus per viešojo transporto prizmę būtų paprasčiau suprasti?
Kuris variantas tau priimtinesnis?
Jei tu gyveni Pašilaičiuose ir tau reikėtų kasdieną eiti iki Avižienių, tam, kad nuvažiuotum autobusu į darbą Šeškinėje, o grįžus pareiti iš Avižienių.
Ar tu rinktumeisi lygiai tokio pat pobūdžio ir vienodai apmokamą darbą Justiniškėse, kur yra tiesioginis autobusas iš gimtųjų Pašilaičių?
Toli nereikia žiūrėti ir pamatysim, kiek kainavo Latviams BT ir vis dar tebekainuoja, ir kokia nauda yra šaliai turint tokias avialinijas, su tiesioginiais reisais į beveik visus pagrindinius ES ir ne tik oro uostus.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Nėra jokios garantijos, kad nuostoliai mažės net ir įnešant daugiau lėšų bei plečiantis. Jei tai būtų tokia lengva verslo sritis, rimčiau investuotų ir privatus Lietuvos verslas. Tačiau privačios iniciatyvos tik simbolinės. Susivieniję viešbučių ar restoranų verslo atstovai, manau, finansiškai pajėgtų įsteigti net ne vieną aviacijos įmonę. Tačiau kažkodėl to nedaro. O juk jų suinteresuotumas geru susisiekimu yra didelis.
Tai tamsta teigi, kad Vilniui yra nesvarbu turėti tiesioginius skrydžius į pagrindinius Europos oro uostus?Paskutinis taisė senasnamas; 2015.03.20, 19:50.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSvarbu, tik reikėtų normalios išlaidų ir naudos analizės. Ir net jei tai pasirodytų naudinga, pirmiausia reikia įvertinti Vilniaus poreikius bei finansines galimybes. Susisiekimas su Paryžiumi ar Amsterdamu nėra pirmaeiliai dalykai.
Paryžius ir Amsterdamas yra dvi pagrindinės AirLituanicos kryptys, kur dažniausiai pilni lėktuvai yra.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVisi džiaugiasi naujais paslaugų centrais, bet vienas iš svarbių faktorių yra tiesioginės aviacinės krypties buvimas tarp įmonės būstinės miesto, pagrindinio oro uosto ir VNO.
Comment
-
O aviacija - ne savivaldybės strateginis reikalas. Iš kitos pusės, tai, kad visuose valdžios lygiuose daug balvonų su turgaus suvokimo lygiu - Lietuvos bėda.
Comment
-
AirLituanica aptarnauja 3% visų Vilniaus oro uosto keleivių. Galim atmesti turistines, emigracines ir t.t. kryptis, tačiaus tie skaičiai vistiek bus labai maži, o daugumą AirLituanicos krypčių dubliuoja kitos avialinijos. Manau jos įtaka verslui, ekonomikai, biudžetui t.t. dažnai yra pervertinama. Tai niekaip neatsipirks ir per kažkokį mokesčių sugrįžimą. Vilniaus savivaldybė tiesiog nei finansiškai nei kaip kitaip nėra pajėgi sukurti nacionalinių avialinių dėl to tą turi daryti vyriausybė. Bet vyriausybė to nedaro, o to nedaro dėl to, kad tai labai rizikinga. Bet kurti avialinijas savivaldybės vardu - dar labiau rizikinga. Ir jeigu jau yra kuriamos avialinijos, jos turi būti kuriamos remiantis rinkos dėsniais, tame tarpe ir nacionalinės oro bendrovės, nes jeigu avialinijos bus grįstos dotacijomis ir dar kažkokia 'socialine veikla', tai jos papraščiausiai neišgyvens. Avialinijas reikia kurti atmetus visas rizikas, o miesto vardu tą daryti yra rizikingiausia. Tos rizikos šiuo metu ir realizuoji, bet kai kurios AirLituanicos baigtys turi šviesą ateitį, taip kad vis dar yra vilties
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąGal galima šiek tiek konkrečiau? Kurios įmonės paslaugų centro atsiradimui galėjo turėti įtakos "Air Lituanica". Tiesiog įdomu.
Yra ir atvirkštinis atvejis, kuomet dėl didelių verslo centrų Stokholmo kryptis, buvusi emigracinė( Ryanair skraidė į Skavsta) dėl didelio verslo srauto tapo, verslo kryptim, SAS, Air Lituanica, bei vasara Norwegian operuoja į Arlanda ir Bromma oro uostus.
Šiaip ar taip ateinančioms JAV kompanijoms, nors jų sprendimams įtakos turi ir geopolitka yra svarbu užtikrinti optimalų susisiekimą tarp JAV ir Lietuvos(nekalbu apie teisioginius skrydžius).
Tuo pritraukiant ir pavienius mažesnius investuotojus: mes turim dideles JAV kompanijas čia, Leituvą galite pasiekti su valandos sustojimu per Amsterdamą, Paryžių, Londoną, Kopenhagą, Frankfurtą, Stokholmą.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.03.20, 20:43.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Ar tikrai? Tai kur mums reikia skraidyti?
Kai kas važinėja kasdien į darbą iš Kupiškio į Rokiškį. Ar tai reiškia, kad tarp tų miestų būtina greitojo geležinkelio linija? Juk tie keli žmonės sutaupytų daug laiko. O ir papildomų darbo vietų būtų sukurta. Plius reklama regionui. Air Lituanica įsteigta vadovaujantis panašia logika.Paskutinis taisė senasnamas; 2015.03.20, 20:48.
Comment
Comment