Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O šiaip jau nesuprantu kodėl Air Lituanica nedomina SASo? Būtų galima po pigiaja dabar nupirkti, šiek tiek nuleisti kraujo Air Baltic'ui, o po to ir tą praryti už mažesnę kainą.
    Na šiaip ant bankroto slenksčio balansuojančios kompanijos paprastai riboja savo apetitą bet kokiems įsigijimams

    Comment


      Parašė nomad Rodyti pranešimą
      /\ Jei būčiau latvis, nesutikčiau su tokiu požiūriu, ir ne be reikalo - kad apginčiau savo dominuojančią poziciją.

      Lygiai taip pat, kaip Lietuva egoistiškai, bet pagrįstai (iš savo nacionalinio intereso pusės) gynė LG dominuojančią poziciją kuriant Rail Baltiką.

      Taigi čia reiks ieškoti delikatesnio požiūrio.

      O šiaip jau nesuprantu kodėl Air Lituanica nedomina SASo? Būtų galima po pigiaja dabar nupirkti, šiek tiek nuleisti kraujo Air Baltic'ui, o po to ir tą praryti už mažesnę kainą.
      Kartais reik žiūrėti plačiau ir tokiuose projektuose valstybės įsikišimo reik. LG pozicija man irgi nepatinka, plius irgi manau kad tą patį reikėtų padaryti su trijų šalių geležinkeliais, kaip ir su paštu ir turėt Europos lygiu didesnes kompanijas, o ne atskirus nykštukus.

      AirBaltic irgi nepyragai ir ji pastoviai gauna paramos iš valstybės, o jei pradinktu 2 konkurentai vienoje rinkoje ir liktų viena stipri kompanija tai tie 25% gali atnešti didesnį pelną, nei 100% nuostolingų.

      AirBaltic dalis kažkada priklausė SAS, pardavė atgal valstybei. Dabar jiems priklauso dalis EstonianAir ir kiek žinau irgi nori atsikratyti.

      Comment


        Parašė nomad Rodyti pranešimą
        /\

        O šiaip jau nesuprantu kodėl Air Lituanica nedomina SASo? Būtų galima po pigiaja dabar nupirkti, šiek tiek nuleisti kraujo Air Baltic'ui, o po to ir tą praryti už mažesnę kainą.
        O ką iš AL galima nupirkti? Gal skolas? O gal nuomotus lėktuvus?

        Comment


          /\ Politinį palaikymą sektoriuje, kuriame be jo plėtra regione neįmanoma.
          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

          Comment


            Tuo pačiu metu, kai premjeras Algirdas Butkevičius užsiminė apie nacionalinio vežėjo būtinybę, Vilniaus savivaldybės taryboje atsirado siūlymas net 4 mln. eurų didinti „Air Lituanica“ valdančios įmonės įstatinį kapitalą. „Air Lituanica“ atidavimas Vyriausybės žinion, ekspertų teigimu, būtų logiškas ėjimas, tik nė vienas jų netiki, kad bendrove yra suinteresuotos kažkokios užsienio kompanijos, apie kurias miglotai užsiminė ministras pirmininkas.
            http://www.15min.lt/verslas/naujiena...bys-667-489112

            Comment


              Įspūdinga.
              „Paprastai didinome 2-3 mln. Lt, o dabar išeina 14 mln. Lt. Mes paklausėme, iš kokių lėšų tai bus daroma.
              Neoficialiai buvo pasakyta, kad pinigai yra skiriami metams veiklos nuostolių padengimui. Vėliau šis klausimas buvo išbrauktas iš darbotvarkės. Iki balandžio 20 dienos, kai prasidės naujos tarybos kadencija, šis klausimas tikrai bus apsvarstytas“, – sakė V.Benkunskas.
              ...
              Tuo pačiu metu premjeras Algirdas Butkevičius su Žinių radiju pasidalijo mintimis, kad Vyriausybė yra pasirengusi prisidėti prie nacionalinio vežėjo kūrimo, kuriuo yra suinteresuoti ir keli užsienio investuotojai.

              „Galiu pasakyti, kad mes laukiame dabar, kol pasibaigs rinkimai Vilniaus mieste. Mes turime keletą planų, kaip turėti aiškią oro linijų kompaniją ir manau, kad Vyriausybė yra pasiruošusi, jei ateis rimtas investuotojas, prisidėti prie tos programos sukūrimo“, – ketvirtadienį interviu Žinių radijui sakė A.Butkevičius.

              15min.lt kalbinti pašnekovai sakė, kad būtų logiška nacionalinį vežėją kurti „Air Lituanica“ pagrindu, tačiau įspėja, kad tai bus nuostolingas projektas, o užsienio investuotojų „susidomėjimas“ jiems kelia abejonių.

              Žodžiu, vilniečiai susimoka paskutinį kartą, bet stambiai, ir jau po to greičiausiai mokės visa Lietuva. Bet čia tik su sąlyga, jei Zuokas netaps meru. Jeigu taps, tai ir toliau galės mokėt vilniečiai. Tingiu dabar knistis po temos pradžią ir rankioti citatas, kaip 2015 jau bus pelnas, o kas netiki, tai todėl, kad pavydi ir linki blogo.

              Comment


                Parašė nomad Rodyti pranešimą
                /\ Politinį palaikymą sektoriuje, kuriame be jo plėtra regione neįmanoma.
                Jei politinis palaikymas = subsidijos be reikalavimų, tuomet taip.

                Comment


                  „Air Lituanica“ Vilniui privalės grąžinti 650 tūkst. eurų ir NT už 6,66 mln. eurų

                  http://www.15min.lt/verslas/naujiena...uru-667-490063
                  Kovo 5 dieną Lietuvos apeliacinis teismas priėmė sprendimą, kad Vilniaus savivaldybė nepagrįstai padidino „Start Vilnius“ („Air Lituanica“ valdančios įmonės, kuri anksčiau vadinosi „Šiaurės miestelis“) kapitalą. Todėl „Start Vilnius“ dabar savivaldybei turės grąžinti nekilnojamojo turto už 6,66 mln. eurų. Nutartis dar gali būti skundžiama. Tuo metu Aukščiausiasis Teismas įpareigojo „Start Vilnius“ atiduoti Vilniaus savivaldybei 650 tūkst. eurų, nutartis neskundžiama.
                  Va taip vat.

                  Comment


                    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                    „Air Lituanica“ Vilniui privalės grąžinti 650 tūkst. eurų ir NT už 6,66 mln. eurų

                    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...uru-667-490063


                    Va taip vat.
                    Paskutinioji arteja?

                    Comment


                      Teismai iš „Air Lituanicos“ šeimininkės „Start Vilnius“ jau atėmė daugiau nei du milijonus eurų ir dar veikiausiai bendrovė turės grąžinti nekilnojamojo turto už daugiau nei 6 mln. eurų. Nors Vilniaus tarybos politikai teigia, kad tai atsilieps „Air Lituanicai“, „Start Vilnius“ teigia, kad avialinijos yra toli gražu ne didžiausias bendrovės projektas, todėl teismo sprendimai savivaldybės oro linijoms įtakos nepadarys.http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nti-667-490327

                      Comment


                        Pinigus gražinti privertė, dar jei valdžia pasikeis... Bet kuriuo atveju dabar bilietų nepirkčiau.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Pinigus gražinti privertė, dar jei valdžia pasikeis... Bet kuriuo atveju dabar bilietų nepirkčiau.
                          Panašu,kad labai rimtų problemų bus....

                          Comment


                            Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                            Panašu,kad labai rimtų problemų bus....
                            Keliavau ne kartą su šia kompanija. Praeitą spalį įsigijau bilietus į Berlyną ir po teisėsaugos tyrimų bijojau, kad nenuplauktų kelionė sausį. Dabar padėtis dar blogėja, tad neberizikuočiau.

                            Comment


                              Kadangi tai LT avialinijos, tai aišku natūralu, kad į visokius tokius dalykus reaguojam, šiandien kaip tik gavau bilietus, skrydis atgal su Air Lituanica iš Amsterdamo, užsieniečiai (kadangi ne pats perku bilietus) nei žino nei nori žinoti kokia čia tų avialinijų padėtis, yra skrydis tai ir perka.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Įdomūs skaičiai
                                R.Š.: Neturiu abejonės, kad Vilnius bus geriau pasiekiamas. „Air Lituanica“ kai kurias bėdas tikrai išsprendė, bet tai tik 3 proc. keleivių. Tai nėra lūžis.

                                A.Z.: Nežinote, tai nekomentuokite. Pigių skrydžių bendrovės aptarnauja 8 proc. srauto. Pagal verslo planą po kelerių metų veš milijoną keleivių ir turės aštuonis orlaivius. Tik tokie pasikeitimai, tokios kalbos niekam nepadeda. Verslas jautrus tokiems dalykams. Bet negali šalis su tokia aviacijos istorija, su pilotų mokyklomis, neturėti savo bendrovės. Šiandien 15 mln. kainuoja, kad „Ryanair“ ir „Wizzair“ išvis skraidytų į Lietuvą.
                                http://www.15min.lt/naujiena/rinkima...oti-847-490334

                                Comment


                                  Lygiai taip pat galima sakyti, kad kaipgi mes galime apsieiti be savo mikroprocesorių ar LCD gamyklos. Verslą turi daryti verslininkai, o ne merai.

                                  Comment


                                    Lygiai taip pat galima sakyti, kad kaipgi mes galime apsieiti be savo mikroprocesorių ar LCD gamyklos.
                                    Ne itin vykęs pavyzdys, bet aš ne apie rinkimus.

                                    Įdomią statistiką pateikia meras: pigių skrydžių bendrovės tik 8%, o subsidijos joms 15 mln. Ar tai realūs skaičiai?

                                    Comment


                                      Neteisinga transkripcija tenai. Pasižiūrėkit interviu, pats ką tik baigiau žiūrėti.

                                      Zuokas minėjo, kad AirLituanica, neįtraukiant pigių skrydžių bendrovių (nes jos orientuojasi į kitą tikslinę grupę), AL aptarnauja 8% visų skrydžių. Tai reiškia, kad verslo ar prabangesnių skrydžių klasėje AL turi 8% rinkos.

                                      Comment


                                        Ačiū, Creatium, dabar suprantama.

                                        Comment


                                          Šimašius kažkoks neapsisprendęs, tai laikys LT tai ne. Čia, jeigu įvyktų taip, kad sugalvotų nutraukt įmonės veiklą 2016 metais ko gero grįšim atgal į 2009, nes tada baigiasi Wizz/Ryan sutartys, o Sinkevičius labai jau nenori jų matyt VNO. Galės tokiu atveju kartu su tą liberalų koalicija mokėt Air France, KLM, Air Berlin, British Airways, Alitalia, Czech Airlines, kad jie skraidytų į Vilnių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X