Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nauja skrydžių kryptis Vilnius-Stokholmas vilios turistus, išjudins verslininkus

    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3QCtwNRR4
    Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

    Comment


      startuoja Hamburgas nuo kovo 3 d.

      Comment


        2015 m. balandžio 30 dieną “Air Lituanica” pradės tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Hamburgą.

        http://simonas.bartkus.lt/blog/2015/...tis-hamburgas/

        Comment


          Viename naujienų portalų subtiliai reklamuojama galimybė skristi "Air Lituanica" į Stokholmą.

          Įdomūs faktai apie Švedijos sostinę – ką verta žinoti turistams

          Švedijos sostinė Stokholmas miesto svečius žavi ir žiemą

          Comment


            Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ šių metų vasario 20 d. skaičiuoja 200 tūkstantąjį keleivį. Daugiau nei 60 proc. „Air Lituanica“ keleivių yra užsieniečiai, o pusė visų keleivių skrenda darbo tikslais.

            http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32323739

            Comment


              R.Šimašius neturi tikslo uždaryti „Air Lituanica“
              http://www.lrytas.lt/-14252940131425...-lituanica.htm

              Comment


                /\

                regis dėl AirLituanicos gali būti priimtas optimalus ir racionalus sprendimas. Belieka tikėtis, kad dar yra likę kažkiek erdvės tam optimaliam sprendimui, kad AirLituanica nėra absoliučioje duobėje, iš kurios nebeįmanoma pakilti ir kad bus surastas investuotojas ar galbūt susitarta su vyriausybe.

                Comment


                  Ta Air Lituanica naujai valdžiai bus kaip akmuo po kaklu. Jei uždarys, bus kaltinama griovimu, bus daug nepatenkintų keleivių, o ją toliau finansuoti taikant esamos valdžios mėgstamus būdus gali būti nepriimtina. Investuotoją rasti taip pat be šansų. Jei tai būtų perspektyvus verslas, investuotojas jau seniai būtų. Realiausias variantas - rasti iš ko pasiskolinti, jei bus nuspręsta, kad verta tai daryti.

                  Pradiniai komentarai gana kategoriški
                  Šimašius: „Air Lituanica“ patyrė fiasko, „Vilnių veža“ reikia parduoti
                  Plačiau: http://vz.lt/article/2015/3/2/simasi...#ixzz3TFA3S9sG

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Ta Air Lituanica naujai valdžiai bus kaip akmuo po kaklu. Jei uždarys, bus kaltinama griovimu, bus daug nepatenkintų keleivių, o ją toliau finansuoti taikant esamos valdžios mėgstamus būdus gali būti nepriimtina. Investuotoją rasti taip pat be šansų. Jei tai būtų perspektyvus verslas, investuotojas jau seniai būtų. Realiausias variantas - rasti iš ko pasiskolinti, jei bus nuspręsta, kad verta tai daryti.

                    Pradiniai komentarai gana kategoriški
                    Šimašius: „Air Lituanica“ patyrė fiasko, „Vilnių veža“ reikia parduoti
                    Plačiau: http://vz.lt/article/2015/3/2/simasi...#ixzz3TFA3S9sG
                    Šita antraštė yra toks truputį click'ų generatorius.

                    Iš tikrųjų jis sakė taip:

                    „Neturime jokio tikslo uždaryti „Air Lituanica“, bet noriu priminti, kad prieš trejus metus steigiant šią kompaniją buvo suformuluoti tikslai tapti pelninga, pervežti tam tikrą skaičių keleivių ir pritraukti privatų investuotoją. Akivaizdu, kad šitie tikslai patyrė visišką fiasko, absoliutų fiasko“
                    Čia jis kaip ir meta akmenį į Zuoką, nors tuo pačiu sako, kad uždaryti neplanuoja, jei nebus tam absoliučios būtinybės. Labai protinga pozicija. Thumbs up nuo manęs ir, kaip surpantu, netgi nuo Eidvio, kuris buvo kategoriškai prieš AL veiklą iš principo.

                    Comment


                      Kad Simasius labai daug apsimelaves ir kad jis kazka kalba apie rodiklius, tai bus kaip butkevicius - pamirs arba pats save neigs po menesio

                      Comment


                        Aš tikrai ne prieš AirLituanicą Aš prieš jos tokią valdymo formą, kokia buvo, kai maždaug kažkas darosi piarą, kažkas pervedinėja jai milijonus iš savivaldybės komunalinių paslaugų įmonių ir t.t. ir t.t. Toks variantas tiesiog neturi jokių perspektyvų.

                        Tačiau aš labai norėčiau, kad jinai pavirstų normaliomis avialinijomis, tačiau labai abejoju, kad tam pavyktų rasti investuotoją. Dėl to tikriausiai vienintėlis įmanomas variantas yra bandyti tartis su vyriausybe, kad jinai perima kompaniją ir bando ją gaivinti. Tam tikriausiai prireiktų nemažų pinigų, tačiau aš manau, kad yra įmanoma investavus kad ir į talpesnius ar didesnius lėktuvus ar dar kažkaip kitaip radus būdą ją paversti konkurencinga. Tačiau čia vėl kita bėda - turim nelabai įgalią vyriausybę, kurios kadencijos tikslas yra pastatyti stadioną ir renovuoti sporto rūmus. Jokių didesnių ambicijų, tai kaži ar AirLituanica juos sudomintų.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Dėl to tikriausiai vienintėlis įmanomas variantas yra bandyti tartis su vyriausybe, kad jinai perima kompaniją ir bando ją gaivinti. Tam tikriausiai prireiktų nemažų pinigų, tačiau aš manau, kad yra įmanoma investavus kad ir į talpesnius ar didesnius lėktuvus ar dar kažkaip kitaip radus būdą ją paversti konkurencinga. Tačiau čia vėl kita bėda - turim nelabai įgalią vyriausybę, kurios kadencijos tikslas yra pastatyti stadioną ir renovuoti sporto rūmus. Jokių didesnių ambicijų, tai kaži ar AirLituanica juos sudomintų.
                          Nereikia nei jokių didesnių lėktuvų, nei kažką iš principo keisti, viskas jau dabar yra labai neblogai, tiksliau labai gerai, turint omeny kokiomis sąlygomis buvo nueita iki ten kur kompanija yra dabar.

                          Ko reikia, tai stabilumo, o tam reikia politinio palaikymo ir finansinio užnugario. Užuot skaičiuovus 'pelną' kas tris mėnesius ir pylus pamazgas pirmai progai pasitaikius leisti kompanijai priimti sprendimus, kurie reikalingi sėkmingai kompanijos veiklai ilguoju laikotarpiu. Be šito kompanija niekada negalės dirbti sėkmingai.

                          Privatiems investuotojams, ypač aviacijos biznyje, dar per jauna ir maža žuvytė AL jog ji būtų įdomi, reikia dar leisti paaugti šiek tiek. Kompanijai augant, brestant, didinant savo vardo žinomumą, kaupiant veiklos patirtį, nusistovint kaštų bazei ir t.t. po keletos metų tai jau būtų kitokios vertės subjektais ir tikėtina susidomėjimas taip pat jau būtų kitoks.

                          Comment


                            Per radiją girdėjau, kad Investuotojų forumas Vyriausybei siūlo investuoti į nacionalines avialinijas. Geriausias variantas šiuo metu būtų perimti Air Lituanicą.

                            Comment


                              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                              Ko reikia, tai stabilumo, o tam reikia politinio palaikymo ir finansinio užnugario. Užuot skaičiuovus 'pelną' kas tris mėnesius ir pylus pamazgas pirmai progai pasitaikius leisti kompanijai priimti sprendimus, kurie reikalingi sėkmingai kompanijos veiklai ilguoju laikotarpiu. Be šito kompanija niekada negalės dirbti sėkmingai.
                              Pilnai pritariu ir tas stabilumas gali būti garantuotas tik jeigu avialinijos iš savivaldybės pereis į valstybės rankas ir juo labiau bus atsietos nuo kažkokių konkrečių politikų. Apie pelną negali būti nė kalbos, tačiau negali būti ir kalbos apie tai, kad Vilniaus savivaldybė pastoviai dotuojų jas iš savo skurdaus biudžeto.

                              Nereikia nei jokių didesnių lėktuvų, nei kažką iš principo keisti, viskas jau dabar yra labai neblogai, tiksliau labai gerai, turint omeny kokiomis sąlygomis buvo nueita iki ten kur kompanija yra dabar.
                              Kokia yra tikroji avialinijų padėtis ir ar ten gerai ar blogai tikriausiai žino tik keletas žmonių. Galbūt tenais viskas labai gerai, tačiau aš negaliu atsikratyti įtarimų, kad nėra viskas gerai. O jeigu nėra viskas taip gerai - vadinasi reikia padaryti, kad būtų gerai. O kad padaryti gerai, reikia ne tik AirLituanicos skolas sumokėti, tačiau ir labai tikėtina, kad reikia didelių lėšų investicijoms. O tokius pinigus gali pasiūlyti tik vyriausybė arba privatus investuotojas.

                              Comment


                                aga tekstas apie tai :

                                http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=67328298

                                Comment


                                  Būtų įdomu išgirsti iš paties susisiekimo ministro, ką jis mano apie "nacionalinę bendrovę". Įtariu, kad nieko nemano .
                                  Ponas Valiūnas po susitikimo kalbėdamas su žurnalistais užsiminė ir apie tai, kad Vyriausybė turi dėti daugiau pastangų gerinant Lietuvos pasiekiamumą oro transportu. „Manome, Lietuvoje yra būtina nacionalinė kompanija. Tam reikalingas apsisprendimas, politinė valia. Bet, mūsų nuomone, kurie būtų „sudeginti“ šiam verslui, taptų investicija į Lietuvos geresnį pasiekiamumą, ypač verslininkams iš Vakarų – tam segmentui, kuris atvežtų į Lietuvą daugiau pinigų“, – teigė Investuotojų forumo vadovas.
                                  Anot jo, susitikime dalyvavęs susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius „gana diplomatiškai atsakė apie tokio pobūdžio pasiūlymų įgyvendinimą“.
                                  Plačiau: http://vz.lt/article/2015/3/3/vyriau...#ixzz3TKGbQai2
                                  Galimas variantas, kad Lietuva, Latvija ir Estija bendrai valdytų ddidžiausią įdirbį turinčią AirBaltic. Panašiai kaip SAS valdo kelios šalys. Ir nemėtytų pinigų tarpusavio konkurencijai. Bet iki to dar toli: kiekviena šalis nori savo dujų terminalo, savo oro linijų, nori būti šaunesnė ir gražesnė už kaimynes .
                                  Paskutinis taisė senasnamas; 2015.03.03, 14:52.

                                  Comment


                                    Butkevičius maloniai nustebino, galbūt bus pradėta gaivinti AirLituanica.

                                    Premjeras: užsienio įmonės norėtų prisidėti prie nacionalinių oro linijų kūrimo

                                    „Galiu pasakyti, kad mes laukiame dabar kol pasibaigs rinkimai Vilniaus mieste. Mes turime keletą planų kaip turėti aiškią oro linijų kompaniją ir manau, kad Vyriausybė yra pasiruošusi, jei ateis rimtas investuotojas, prisidėti prie tos programos sukūrimo“, – ketvirtadienį interviu Žinių radijui sakė A.Butkevičius.

                                    „Jeigu grynai tokia kompanija kaip nacionalinis vežėjas būtų tik lietuviška kompanija, tikrai ji, vargu, ar turi aiškią perspektyvą žiūrint į ateitį. Mes dabar dirbame su tam tikrom kitom kompanijom ir jos vis dėlto yra suinteresuotos čia investuoti ir pradėti darbus“, – kalbėjo premjeras.
                                    Tikriausiai bus bandoma koperuotis su užsienio investuotojais ir kurti bendras avialinijas, kaip pagrindą suvirškinant AirLituanicą. Jeigu tai pavyktų padaryti - tai būtų Butkevičiaus visos kadencijos darbas, už ką jį reikėtų pasveikinti, nes iki šiol važiavo tik ant praeitos vyriausybės darbų bėgių

                                    Comment


                                      Tuščios kalbos, kaip ir apie atominę. Oro pervežimai visame pasaulyje net su didelėmis apimtimis ir ilgamečiu įdirbiu balansuoja ant nuostolingumo ribos, o čia..

                                      Comment


                                        Vienintelis ir logiškiausias variantas, mano nuomone, būtų sujungti Airbaltic, EstonianAir ir AirLituanica į vienq bendrovę ir padaryti panašiai kaip SAS.

                                        Lietvuva 25% Akcijų
                                        Latvija 25% Akcijų
                                        Estija 25% Akcijų
                                        25% Akcijų - kotiruojama biržoje

                                        Ir trys bazės - VNO, RIX, TLN iš kurių vienodai skirstomi srautai.

                                        Taip būtų patenkinti 3 valstybių poreikiai ir dar būtų galima konkuruoti su kitomos oro bendrovėmis.

                                        Comment


                                          /\ Jei būčiau latvis, nesutikčiau su tokiu požiūriu, ir ne be reikalo - kad apginčiau savo dominuojančią poziciją.

                                          Lygiai taip pat, kaip Lietuva egoistiškai, bet pagrįstai (iš savo nacionalinio intereso pusės) gynė LG dominuojančią poziciją kuriant Rail Baltiką.

                                          Taigi čia reiks ieškoti delikatesnio požiūrio.

                                          O šiaip jau nesuprantu kodėl Air Lituanica nedomina SASo? Būtų galima po pigiaja dabar nupirkti, šiek tiek nuleisti kraujo Air Baltic'ui, o po to ir tą praryti už mažesnę kainą.
                                          Paskutinis taisė nomad; 2015.03.05, 11:58.
                                          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X