Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    pilstot visi purvus ant vargsu AL, bet katik teko pirma kart paskraidyt ir likau patenkintas Apart slykstaus lektuvo (nemegstu tokiu mazu jetu ir daug mieliau rinkciaus turbo propa Bombardieriu ar bet ka, nuo ko klaustrofobijos nera), aptarnavimas malonus, servisas geras, nera kuom skustis
    Normalus tas lėktuvas, gal su SAS kibirais nesat skraidęs?
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Normalus tas lėktuvas, gal su SAS kibirais nesat skraidęs?
      Ką turi omeny sakydamas SAS kibiras?
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Ką turi omeny sakydamas SAS kibiras?
        Pvz. Saab 2000.
        Flickr

        Comment


          Lettered, neteko

          Man embraeriuose labiausiai nepatinka faktas, jog jie gan mazi is vidaus, ypac detuves virs galvu, kurios atima totaliai visa vieta. Nera teke dar skrist slykstesniu lektuvu nei e145 (e175, kaip AL komfortiskesnis, bet vistiek ne mano ugiui), tai visad stengiuos ju isvengt
          Dash8 gan erdves nemazai turi nors ir panasus dydziai

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Pvz. Saab 2000.
            Man atrodo, kad SAS su SAAB 2000 niekada neskraidė. Savo laiku turėjo Fokker 50 ir Dash Q400, bet Fokkerių neturi jau seniai, o ir Dash'ų atsisakė jau prieš gerus 6-7 metus po važiuoklės problemų. Dabartinis mažiausias SAS lėktuvas yra CRJ-900.

            Comment


              Turbūt kiekvienam savo man asmeniškai SAAB 2000 labau patinka, nei Dash q400. Bet teisybės dėlei reiktų paminėti, kad Braathens Regional, skraido už SAS maršrutu ARN-VNO, vieninteliai SAS turimi "turbopropai" yra ATR72-600.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
                Man atrodo, kad SAS su SAAB 2000 niekada neskraidė. Savo laiku turėjo Fokker 50 ir Dash Q400, bet Fokkerių neturi jau seniai, o ir Dash'ų atsisakė jau prieš gerus 6-7 metus po važiuoklės problemų. Dabartinis mažiausias SAS lėktuvas yra CRJ-900.
                Dėl SAAB 2000 SAS lėktuvų parke
                http://www.planespotters.net/Product...SE-KXK-SAS.php

                Man, deja, nėra tekę skraidyti mažais lėktuvais. Turėtų būti net patogiau nei didesniais.

                Comment


                  E145 dar nebandžiau, bet skridau su CRJ200, kai vienu metu LT nuomojo. Tai buvo žiauriai jau siaura, o maži rankinio bagažo dydžio lagaminai buvo imami į bagažą atėjus prie lėktuvo. Tai taip sakyčiau nebaisiai patogu. SAAB 2000 esu bandęs senais flyLAL laikais, tikrai ne kažin ką. ATR ir Dashai truputį geresni.

                  E175-E190 šiaip man turbūt patys patogiausi lėktuvai, nes nebaisiai mėgstu kai susodina po 3, o tada ir žmonių lėktuve kur kas daugiau, ir šansai didesni, kad bus pvz. verkiančių vaikų ir pan.

                  Comment


                    Paskutinius 3 metus tenka labai dažnai paskraidyt, tai SAS lėktuvai tikrai "kibirai". AL su SAS lėktuvais nepalyginami, AL minkštos kėdės, labai geras aptarnavimas, o SAS man prasčiau nei Ryanair. Tas pats boeing Lufthansos ir SAS, tai SASe kaip naujam troleibuse plastikinė kėdė, su minimaliu tarpu kojomis. Aptarnavimas, tai šakės, ne sakau, kad kaip Lufthansoje nemokamai vaišina, bet ir jeigu užsimanai ko nors už pinigus ir sėdi gale, tai negausi, nes kol kiekvienam pasiūlo ir atsiskaito kortelėmis, tai gali mirt iš troškulio, nes beveik visada nespėja ateik iki lėktuvo galo. Kaip nebūtų keista, pvz. ryanair palydovės spėja 2-3 kartus pasiūlyt per skrydį, o SASe nei karto, jei gale sedi. AL apsukos lėtos, būtų bent 4 lėktuvai, gal rimčiau atrodytų, gaila man jų, bet aptarnavimas AL tikrai geras ir nesutinku, kai čia "stumia" ant AL.

                    Comment


                      Parašė pliumbum Rodyti pranešimą
                      E145 dar nebandžiau, bet skridau su CRJ200, kai vienu metu LT nuomojo. Tai buvo žiauriai jau siaura, o maži rankinio bagažo dydžio lagaminai buvo imami į bagažą atėjus prie lėktuvo. Tai taip sakyčiau nebaisiai patogu. SAAB 2000 esu bandęs senais flyLAL laikais, tikrai ne kažin ką. ATR ir Dashai truputį geresni.

                      E175-E190 šiaip man turbūt patys patogiausi lėktuvai, nes nebaisiai mėgstu kai susodina po 3, o tada ir žmonių lėktuve kur kas daugiau, ir šansai didesni, kad bus pvz. verkiančių vaikų ir pan.
                      Man taip pat E jet'ai bus mėgstamiausi lėktuvai skristi. Erdviausi salonai kaip tokio dydžio lėktuvui, 2-2 išdėstymas tiesiog jėga.

                      Su E145 yra tekę skristi tik kartą - JAV ir nors tai buvo senokai, bet pamenu kad kelionė juo patiko, mažiausias reaktyvinis lėktuvas kuriuo teko skristi. Viduj 2-1 kėdžių išdėstymas, skrydžio metu lėktuvas buvo gal 50% užpildytas, tai jausmas artimiausias private jet patirčiai buvo .

                      Tikiuosi AL E145-ą dar spėsiu išbandyt taip pat.

                      Comment


                        Dėl stūmimo. Ant AL stumti nebūtina - rimtam žmogui jais tiesiog neįmanoma naudotis. Ar aš galiu rizikuot pirkt į verslo susitikimą bilietą iš kompanijos, kuri neužpildžius lėktuvo nuspręs neskrist ir aš tą sužinosiu savaitę prieš iš žiniasklaidos?

                        Comment


                          Nauju skrydžiu Vilnius-Stokholmas viliasi išjudinti turistus
                          Pirmajam skrydžiui iš Vilniaus į Švedijos sostinės Stokholmo Bromos oro uostą pakilo „Air Lituanica“ lėktuvas. Šios oro linijos į Stokholmą keleivius žada skraidinti dešimt kartų per savaitę.
                          „Air Lituanica“ tikisi keleivius prisivilioti patogiu skrydžių laiku.

                          Pirmadieniais ir ketvirtadieniais lėktuvas iš Vilniaus kyla 7 val. 50 min. Antradieniais ir trečiadieniais rytinis skrydis iš Vilniaus kiek vėliau – 8 val. 15 min. Vakariniai skrydžiai iš Vilniaus pirmadieniais-penktadieniais ir sekmadieniais vyksta 17 val. 35 min.

                          Iš Švedijos „Air Lituanica“ lėktuvai į Vilnių išskrenda pirmadieniais ir ketvirtadieniais 9 val., antradieniais ir trečiadieniais – 9 val. 25 min. Vakarais iš Stokholmo į Vilnių skraidoma pirmadieniais-penktadieniais ir sekmadieniais 18 val. 45 min.
                          Tiek lietuviai, tiek švedai viliasi, kad tai bus galimybė padidinti turistų skaičių.
                          „Air Lituanica“ – ne vienintelės oro linijos, jungiančios Vilnių su Švedijos sostine. Iki šiol tarp šių miestų skraidė oro vežėjas SAS. Skirtumas tas, kad SAS leidžiasi atokiau Stokholmo senamiesčio – 42 km nuo jo – esančiame Arlandos oro uoste.
                          http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...i-turistus.htm
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            „Air Lituanica“ pradėjo skrydžius į Stokholmą

                            Gaila, kad į Bromma oro uostą skraidys.
                            Paskutinis taisė Silber418; 2015.01.26, 09:05.

                            Comment


                              Arlandą SAS laiko
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Nauju skrydžiu Vilnius-Stokholmas viliasi išjudinti turistus
                                Pirmajam skrydžiui iš Vilniaus į Švedijos sostinės Stokholmo Bromos oro uostą pakilo „Air Lituanica“ lėktuvas. Šios oro linijos į Stokholmą keleivius žada skraidinti dešimt kartų per savaitę.
                                „Air Lituanica“ tikisi keleivius prisivilioti patogiu skrydžių laiku.

                                Pirmadieniais ir ketvirtadieniais lėktuvas iš Vilniaus kyla 7 val. 50 min. Antradieniais ir trečiadieniais rytinis skrydis iš Vilniaus kiek vėliau – 8 val. 15 min. Vakariniai skrydžiai iš Vilniaus pirmadieniais-penktadieniais ir sekmadieniais vyksta 17 val. 35 min.

                                Iš Švedijos „Air Lituanica“ lėktuvai į Vilnių išskrenda pirmadieniais ir ketvirtadieniais 9 val., antradieniais ir trečiadieniais – 9 val. 25 min. Vakarais iš Stokholmo į Vilnių skraidoma pirmadieniais-penktadieniais ir sekmadieniais 18 val. 45 min.
                                Tiek lietuviai, tiek švedai viliasi, kad tai bus galimybė padidinti turistų skaičių.
                                „Air Lituanica“ – ne vienintelės oro linijos, jungiančios Vilnių su Švedijos sostine. Iki šiol tarp šių miestų skraidė oro vežėjas SAS. Skirtumas tas, kad SAS leidžiasi atokiau Stokholmo senamiesčio – 42 km nuo jo – esančiame Arlandos oro uoste.
                                http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...i-turistus.htm
                                Kaip matau, Air Lituanica gavo naują lėktuvą?
                                Flickr

                                Comment


                                  Sprendžiant iš foto, tai pakilo reaktyvinis, o nusileido propelerinis lėktuvas

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Sprendžiant iš foto, tai pakilo reaktyvinis, o nusileido propelerinis lėktuvas
                                    užaugo mentės beskrendant

                                    Comment


                                      Į Stokholmą skrendantis ATR42-500 OY-RUO nudažytas Air Lituanica spalvom ir ženklais.

                                      Comment


                                        Lėktuvas su daniška registracija ir priklauso "Danish Air Transport"plačiau, bet nors paženklintas LT simbolika
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Čia ne tas pakaitinis lėktuvas, kuris turėjo skristi vietoj to kur iliuminatorius įskilo?
                                          Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X