Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė nomad Rodyti pranešimą
    /\ Kaip greitai pinigai šiais laikais iš užsienio ateina, taip greitai gali ir pabėgti, o 2008 metai yra geriausias to fakto priminimas. Nors aišku, kad absoliučią užsienio investicijų apimtį reikia kasmet didinti, tačiau investicijų/BVP santykio šlovinti per daug nereikia, lygiai taip pat kaip ir užsienio prekybos (eksporto/importo) dalies BVP. Nes tai gali būti ir šalies patrauklumo/ekonomikos atvirumo, tiek ir tos šalies vidaus rinkos nestabilumo įrodymas. Kiekviena šalis globalizuotame pasaulyje turi būti, kiek įmanoma labiau, self-sustainable. Mano galva svarbiausia, kad Lietuvoje uždirbti pinigai (tiek užsienio, tiek vidaus subjektų) būtų čia ir reinvestuojami. Įdomu kokie yra reinvestavimo skaičiai lyginant LT su LV ir EE?
    Lietuva nedidelė šalis su maža vidaus rinka, tad tą self-sustainable pasiekti žymiai sunkiau, nei tokioms šalims kaip JAV. Tad bet kokios investicijos vis tiek geriau nei jokių.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Lietuva nedidelė šalis su maža vidaus rinka, tad tą self-sustainable pasiekti žymiai sunkiau, nei tokioms šalims kaip JAV. Tad bet kokios investicijos vis tiek geriau nei jokių.
      Be abejo investicijos yra gerai, tačiau dar svarbiau yra vidinė rinka - tiek vartojimas, tiek investavimas. Todėl link JAV modelio mums judėti reikia, nors to tikslo ir neįmanoma pilnai pasiekti - dėl objektyvių priežasčių.
      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

      Comment


        O šiaip dabartinė situacija su AL yra nepageidaujama. Savivaldybė (o ir Vyriausybė) turėtų labai aiškiai pasakyti, kokios tiksliai pozicijos bus laikomasi AL fiansavimo atžvilgiu ateityje, jei nebus rastas privatus investuotojas. Būsena, kai neaišku, kas bus ateityje vos po kelių mėnesių, yra savaime kenksminga AL.

        Comment


          Parašė blitz Rodyti pranešimą
          Taip, ir būtent dėl to Latvija taip smarkiai lenkia Lietuvą užsienio investicijų srityje
          Tai valstybės ekonomikos plėtrą tik vertinama tik užsienio investicijų prasme? Valstybės skola, emigracijos mastai (darbo jėga) ne prie ko? Galiausiai normalaus susisiekimo su Lietuva nebuvimas porą metų oi kaip paskatino užsienio investicijas...

          Comment


            Nacionalinės svarbos objektų finansavimą turi skirstyti vyriausybė o ne vienas meras. Vyriausybė turi nuspręsti kad mums reikia nacionalinio vežėjo o ne vienas meras. Nemanau kad visų minimos valstybių išlaikomos avialinijos yra išlaikomos būtent iš vieno miesto pinigų. O jei ir reikia mums tų avialinijų jas turi valdyti ne meras, kurio pavardė iškarto kelia asocijacijas su korupcija. Ir durnam aišku kad šios avialinijos yra tam tikroje interesų grupėje.

            Comment


              Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
              Vyriausybė turi nuspręsti kad mums reikia nacionalinio vežėjo o ne vienas meras.
              Ne vyriausybė, o rinka. Kurios poreikis nacionaliniam vežėjui yra ir tau rodo augantis rezultatai. Poreikis yra ne tik Vilniuje, bet ir vakarų Lietuvoje, nežianau ar tai nekompetencija ar visiškas abejingumas susisiekimui, neleidžia plėstis Palangai.

              Tik apjungus oro uostus, pagaliau atsiras nauja kryptis. Žinoma apmaudu, kad pasirinktas vežėjas buvo W6, o ne LT.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                Nacionalinės svarbos objektų finansavimą turi skirstyti vyriausybė o ne vienas meras. Vyriausybė turi nuspręsti kad mums reikia nacionalinio vežėjo o ne vienas meras. Nemanau kad visų minimos valstybių išlaikomos avialinijos yra išlaikomos būtent iš vieno miesto pinigų. O jei ir reikia mums tų avialinijų jas turi valdyti ne meras, kurio pavardė iškarto kelia asocijacijas su korupcija. Ir durnam aišku kad šios avialinijos yra tam tikroje interesų grupėje.
                Tikrai taip. Be to, jei valstybė nori žaisti investuotoją, yra privaloma sukurti už investicijas atsakingą departamentą, kuriame dirbtų kieti, gerai apmokami žmonės, nusamdyti laisvoje rinkoje ir nesusiję su politinėmis partijomis. Bet kokia investicija turėtų būti pagrįsta ir skaidri, t.y. visuomenei turėtų nuolatos būti teikiama visa informacija apie investicijas, įskaitant atsipirkimo analizes, investuojamų pinigų šaltinius ir kt. Investicijai žlugus (t.y. už investavimą atsakingam departamentui praknisus mokesčių mokėtojų pinigus) turi skristi galvos ir įvardinti atsakingi žmonės. Su Air Lituanica viskas buvo daroma gerokai paprasčiau - atėjo Zuokas ir Batkos stilium rėžė 'avialinijos bus!'. Taip investicijos daromos tik trečio pasaulio šalyse ir mane stebina, kad vilniečiai visą šita reikalą taip gerai suvirškino, ypač kai tai yra daroma spekuliuojant jų bankrutuojančio miesto pinigais bankrutuojančioje industrijoje.

                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Investicijų atėjimą lemia daug faktorių, bet airBaltic tikrai kažkiek prie to prisideda, kad Latvija šiuo klausimu lenkia Lietuvą.



                https://www.swedbank.lt/lt/articles/view/2158
                Ar nėra taip, kad Latvija Lietuvą lenkia tik šiais metais, bet sudėjus paskutinių kelių metų rezultatus Lietuva yra gana aiškiai priekyje? Ar aš klystu? Jei taip - atsiprašau.
                Paskutinis taisė blitz; 2015.01.05, 23:01.
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  Parašė blitz Rodyti pranešimą
                  Taip investicijos daromos tik trečio pasaulio šalyse ir mane stebina, kad vilniečiai visą šita reikalą taip gerai suvirškino, ypač kai tai yra daroma spekuliuojant jų bankrutuojančio miesto pinigais bankrutuojančioje industrijoje.
                  O tie patys Vilniečiai negali suprasti kaip Rusai Putino propaganda įtikėję. Čia panašiai, tik mastelis kitas - per viešuosius ryšius išplautos smegenys ir tiek.

                  Comment


                    Parašė blitz Rodyti pranešimą
                    Taip investicijos daromos tik trečio pasaulio šalyse ir mane stebina, kad vilniečiai visą šita reikalą taip gerai suvirškino, ypač kai tai yra daroma spekuliuojant jų bankrutuojančio miesto pinigais bankrutuojančioje industrijoje.
                    Suvirškinome ar ne - paaiškės po rinkimų.

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Ne vyriausybė, o rinka. Kurios poreikis nacionaliniam vežėjui yra ir tau rodo augantis rezultatai. Poreikis yra ne tik Vilniuje, bet ir vakarų Lietuvoje, nežianau ar tai nekompetencija ar visiškas abejingumas susisiekimui, neleidžia plėstis Palangai.

                      Tik apjungus oro uostus, pagaliau atsiras nauja kryptis. Žinoma apmaudu, kad pasirinktas vežėjas buvo W6, o ne LT.
                      Rinka pati nieko nesprendžia. Sprendimą priima konkretūs žmonės, ar tai valdžioje, ar tai versle. Tačiau sprendimai, aišku, turi būti pagrįsti rinkos, tik kaip pasiūlos ir paklausos poreikio analize.

                      Parašė blitz Rodyti pranešimą
                      Tikrai taip. Be to, jei valstybė nori žaisti investuotoją, yra privaloma sukurti už investicijas atsakingą departamentą, kuriame dirbtų kieti, gerai apmokami žmonės, nusamdyti laisvoje rinkoje ir nesusiję su politinėmis partijomis. Bet kokia investicija turėtų būti pagrįsta ir skaidri, t.y. visuomenei turėtų nuolatos būti teikiama visa informacija apie investicijas, įskaitant atsipirkimo analizes, investuojamų pinigų šaltinius ir kt. Investicijai žlugus (t.y. už investavimą atsakingam departamentui praknisus mokesčių mokėtojų pinigus) turi skristi galvos ir įvardinti atsakingi žmonės. Su Air Lituanica viskas buvo daroma gerokai paprasčiau - atėjo Zuokas ir Batkos stilium rėžė 'avialinijos bus!'. Taip investicijos daromos tik trečio pasaulio šalyse ir mane stebina, kad vilniečiai visą šita reikalą taip gerai suvirškino, ypač kai tai yra daroma spekuliuojant jų bankrutuojančio miesto pinigais bankrutuojančioje industrijoje.
                      Vadovaujantis tokia logika iš viso nieko valstybė neturi daryti. Sėdėti ir laukti rinkos mesijų ir jų nešamo išganymo. Vadovaujantis tokia logika Lietuvoje, jei tai būtų kraštas ne infrastruktūros, niekas taip ir nebūtų sukurta. Ir ne tik Lietuvoje. Visur. Jei pažvelgti į transporto infrastruktūros kūrimą, tai jį visada rėmė ar kūrė pati valstybė. Ir net jei kai kuriais etapuose jį kūrė verslas, tai galiausiai viskas pereidavo į valstybės rankas, nes verslas nepajėgus ir nesugeba sukurti ir išlaikyti infrastruktūros paprasčiausiai dėl to, kad jam rūpi greitas pelnas, ir jis neplanuoja toli į priekį.
                      Taip, Zuokas užsiima ne tuo, kuo turėtų, bet ar nuo rinkėjų balso Lietuvoje kas nors dar priklauso?
                      Paskutinis taisė Al1; 2015.01.06, 09:04.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Taip, Zuokas užsiima ne tuo, kuo turėtų, bet ar nuo rinkėjų balso Lietuvoje kas nors dar priklauso?
                        Na, kažkaip Zuokas visgi buvo išrinktas į miesto Tarybą. O taryba savo ruožtu išrinko Zuoką meru. Tuo tarpu mero įgaliojimai yra gana riboti. Bet tai jau diskusija kitai temai.

                        Comment


                          Siaubingas skrydis namo: jaučiausi kaip benamė
                          http://www.delfi.lt/pilietis/naujien....d?id=66834428

                          Prieš kelias dienas patekau į labai nepatogią situaciją – pasitikėjusi „Air Lituanica“ avialinijomis buvau nepriimta į jungiamojo skrydžio lėktuvą, keliolikai valandų užstrigau Amsterdamo oro uoste, o galiausiai atvykusi į reikiamą vietą nesulaukiau savo bagažo. Norėčiau pasidalinti savo istorija, siekdama perspėti visus tautiečius, nes niekam nelinkiu tokios košmariškos kelionės.

                          Comment


                            O kodėl jungiamojo skrydžio keleivio neregistruoja iki galutinio kelionės taško? Čia kažkoks naujas Air Lituanica išradimas?

                            Comment


                              Nežinau, bet galbūt dėl to, kad kelionės tikslas buvo ne Šengene, o tarpinis sustojimas šengeno zonoje. Arba AirLituanicos personalas tiesiog neturi prieigos prie KLM sistemos, kuri naudojama registruoti į jos skrydžius, dėl to negali užregistruoti iki pat galo.

                              Man yra tekę Kijeve jungiamajam skrydžiui registruotis lygiai taip pat, nors skrydį nuo pradžių iki galo vykdė ta pati aviakompanija - Ukrainian International.
                              Paskutinis taisė pauliaK; 2015.01.08, 14:44.

                              Comment


                                Man yra tekę taip registruotis Dortmunde į Vilnių su Air Baltic. Atskridom iš Ženevos, ėjom ratais kažkur ties terminalo stogu taip, kaip rodė rodyklės, ir galiausiai atsidūrėm išvis bendroje išvykimo salėje dar prieš security checkus. Greičiau būt buvę eit su visais lauk pro bagažą į atvykimą ir iš ten nueit į išvykimą. Kartu su manim ėjusi šeima turėjo verslo klasės bilietus, "Lufthansos" kioske paaiškino, kad juos pirko būtent tam, kad tarp skrydžių galėtų būt patogiai, tai juos išimties tvarka įleido vidun, o aš toliau tryniaus, laukdamas registracijos pradžios. Užtat sužinojau, kam reikalinga verslo klasė.

                                Išvis nelabai suprantu to skundo esmės. Mergina pavėlavo persėst į lėktuvą tokiu būdu, kad bagažas dar suspėjo, taip kartais nutinka. Ir sėkmingai susirado tą savo bagažą galutiniame kelionės taške (taip irgi kartais nutinka, bet nebūtinai, galėjo dar parą laukti, kol suras ir atveš). Dėl vėlavimo jai greičiausiai priklauso kompensacija, tai būtų logiška pastangas nukreipti būtent ta kryptimi, o ne į delfi rašyti. Pradėti vertėtų nuo išsiaiškinimo, kam reikšti pretenzijas. Air Lithuania čia kalti ne daugiau nei KLM, tai turbūt reiktų eit į agentūrą ir reikalauti pinigų.
                                Paskutinis taisė balietis; 2015.01.08, 14:47.

                                Comment


                                  O tai normali praktika, kad jungiamojo skrydžio bagažas registruojamas iki galutinio taško, o keleivis - ne? Bagažas šiuo atveju nuskrido pirmiau ir paskui pusę dienos mėtėsi.
                                  Negali taip būti, kad KLM ar Air France nepasitiki Air Lituanica, todėl pasirašė susitarimus su kokiomis nors išlygomis?
                                  Iš AL atstovės paaiškinimo:
                                  Minimu atveju antrojo segmento vežėjas – „KLM Royal Dutch“ – turi teisę nepriimti keleivės į skrydį ir neprivalo siūlyti kito skrydžio, tačiau mūsų Klientų aptarnavimo centro prašymu buvo padaryta išimtis ir keleivė pasiekė savo kelionės tikslą – jai buvo pasiūlytas kitas skrydis, dėkojame savo partneriams, kad buvo geranoriškai pažiūrėta į situaciją.
                                  Koks čia jungiamasis skrydis, jei pavėlavęs persėsti gali likti be nieko?
                                  Paskutinis taisė senasnamas; 2015.01.08, 14:59.

                                  Comment


                                    “Air Lituanica” po 5 metų planuoja turėti 7-8 lėktuvus
                                    http://faktai.lt/verslas/air-lituani...-7-8-lektuvus/

                                    Comment


                                      Vakar air lituanicos juodoji diena - vienam lėktuvui skilo stiklas, kitas vėlavo dėl teroristų...

                                      http://www.lrytas.lt/-14208055761419...rist%C5%B3.htm

                                      Comment


                                        pilstot visi purvus ant vargsu AL, bet katik teko pirma kart paskraidyt ir likau patenkintas Apart slykstaus lektuvo (nemegstu tokiu mazu jetu ir daug mieliau rinkciaus turbo propa Bombardieriu ar bet ka, nuo ko klaustrofobijos nera), aptarnavimas malonus, servisas geras, nera kuom skustis

                                        Comment


                                          Turbūt tik vizualiai taip atrodo, nes E175 vos vienu metru trumpesnis už Bombardier Dash8 (jei apie jį kalbi).
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X