Jeigu Berlyno kryptis reikalauja subsidijų, tai ką daryt su kitomis kryptimis, pvz. Briuseliu ar Amterdamu. Ar iš miesto pinigų turėtų būti subsidijuojamos tos kryptys, kuriomis yra kas skraido ir be subsidijų.
Tik apie subsidijas neverta veltis į diskusiją - yra daugybė institucijų, kurios tokią praktiką ilgainiui užblokuos. Niekas neleis subsidijuoti avialinijų, tokiu pagrindu net neverta galvoti apie avialinijų kūrimą. Nežinau nė vienų avialinijų, kurios būtų nuolatos subsidijuojamos. Galima gelbėti avialinijas valstybei išperkant jų akcijas (kaip buvo su AirBalticu), galima suteikti avialinijoms valstybinės vardu paskolą (kaip buvo su EstonianAir), tačiau nėra ir negali būti tokių avialinijų, kurių veikla būtų subsidijuojama. Estai ir latviai netgi už tokius nekaltus dalykus gavo velnių iš Europos komisijos ir nesunku nuspėti, kad tokia veikla kuo toliau, tuo griežčiau bus kontroliuojama, nes tai iškraipo laisvą rinką ir atbaido investuotojus.
Tik apie subsidijas neverta veltis į diskusiją - yra daugybė institucijų, kurios tokią praktiką ilgainiui užblokuos. Niekas neleis subsidijuoti avialinijų, tokiu pagrindu net neverta galvoti apie avialinijų kūrimą. Nežinau nė vienų avialinijų, kurios būtų nuolatos subsidijuojamos. Galima gelbėti avialinijas valstybei išperkant jų akcijas (kaip buvo su AirBalticu), galima suteikti avialinijoms valstybinės vardu paskolą (kaip buvo su EstonianAir), tačiau nėra ir negali būti tokių avialinijų, kurių veikla būtų subsidijuojama. Estai ir latviai netgi už tokius nekaltus dalykus gavo velnių iš Europos komisijos ir nesunku nuspėti, kad tokia veikla kuo toliau, tuo griežčiau bus kontroliuojama, nes tai iškraipo laisvą rinką ir atbaido investuotojus.
Comment