Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu Berlyno kryptis reikalauja subsidijų, tai ką daryt su kitomis kryptimis, pvz. Briuseliu ar Amterdamu. Ar iš miesto pinigų turėtų būti subsidijuojamos tos kryptys, kuriomis yra kas skraido ir be subsidijų.

    Tik apie subsidijas neverta veltis į diskusiją - yra daugybė institucijų, kurios tokią praktiką ilgainiui užblokuos. Niekas neleis subsidijuoti avialinijų, tokiu pagrindu net neverta galvoti apie avialinijų kūrimą. Nežinau nė vienų avialinijų, kurios būtų nuolatos subsidijuojamos. Galima gelbėti avialinijas valstybei išperkant jų akcijas (kaip buvo su AirBalticu), galima suteikti avialinijoms valstybinės vardu paskolą (kaip buvo su EstonianAir), tačiau nėra ir negali būti tokių avialinijų, kurių veikla būtų subsidijuojama. Estai ir latviai netgi už tokius nekaltus dalykus gavo velnių iš Europos komisijos ir nesunku nuspėti, kad tokia veikla kuo toliau, tuo griežčiau bus kontroliuojama, nes tai iškraipo laisvą rinką ir atbaido investuotojus.

    Comment


      Naujiena:

      Online check-in
      Online check-in is available for passengers who are flying from Vilnius, Brussels or Amsterdam.

      Online check-in is not available for unaccompanied minors, passengers who are travelling with infants or those who have booked a pet transportation service or a wheelchair or deported passengers.

      Online check-in is available 36 hours before the scheduled departure time. Online check-in is closed one hour before departure.

      https://www.airlituanica.com/en/flig...-check-in.html

      Comment


        Laba diena, Karoli,

        Dėkojame už Jūsų laišką. Informuojame, jog šie skrydžiai nėra atšaukti ir yra planuojami pagal tvarkaraštį. Tačiau, Sausio 2 dieną skrydžiai LT711/712 vykdomi nebus dėl tvarkaraščio pasikeitimų.

        Gero savaitgalio!
        na ir bus man pasitikėt AirLituanica... ypač kai turėjau skristi iš Vilniaus į Getenburgą sausio antrą, o iš Geterburgo su keltu į Daniją, kurio bilietą jau irgi turiu nusipirkęs!
        Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

        Comment


          Stebina 75 Lt taikomas „Air Lituanicos“ mokestis
          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=66516362

          Comment


            Labai nemažai užsienio agentūrų taiko tą 20 eurų mokestį. Viskas čia normalu. However, būtų gerai kokių nors kitų atsiskaitymo būdų priimt pas save, pavzdžiui skrill.

            Comment


              Na čia tiesiog būdas už bilietus iš užseniečių daugiau paimti, kurie iš principo gali už juos šiek tiek daugiau mokėti. Kiek tai gerai ar blogai, gražu ar negražu - nežinau .
              Paskutinis taisė pauliaK; 2014.12.22, 07:55.

              Comment


                Keletas skaičių kurie šiaip jau gan sunkiai išsiveržia į viešumą

                - Ką metų pabaiga atnešė „Air Lituanicai“? Kokios kryptys paklausiausios? Kiek pervežėte keleivių? Kiek jų planuojate pervežti kitais metais?

                - Į 2014 metais vykusius “Air Lituanica” skrydžius pardavėme 140 tūkst. bilietų. Pagal Vilniaus oro uosto statistiką, “Air Lituanica” užima 11-12 proc. reguliariųjų skrydžių ne žemų sąnaudų pervežimų rinkos dalį.

                Daugiausia keleivių vežėme maršrutu Vilnius-Talinas, kas rodo, jog mūsų pasirinkta strategija orientuotis į darbo reikalais keliaujančiuosius veikia.

                Nuo sausio 26 dienos pradėsime skrydžius iš Vilniaus į Stokholmo Broma oro uostą. Patogūs rytiniai ir vakariniai skrydžiai į Švedijos sostinės centre esantį oro uostą pirmiausia skirti dažnai keliaujantiems darbo reikalais.

                2014-aisiais įsibėgėjo mūsų Vokietijos kryptys – Berlynas ir Miunchenas, kurios ypač stiprina atvykstamąjį turizmą, o 2015 metais planuojame tolesnį šių krypčių augimą ir nagrinėjame galimybes pasiūlyti tiesiogiai pasiekti daugiau Vokietijos miestų.

                2015 metais planuojame pervežti apie 200 tūkst. keleivių.

                http://www.lrytas.lt/verslas/izvalgo...310940.htm?p=2

                Comment


                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                  Keletas skaičių kurie šiaip jau gan sunkiai išsiveržia į viešumą
                  Gal įsivaizduojat kokių krypčių nusimato Vokietijoje šiais metais ir kada potencialiai tai gali įvykti?
                  Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                  Comment


                    Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                    Gal įsivaizduojat kokių krypčių nusimato Vokietijoje šiais metais ir kada potencialiai tai gali įvykti?
                    Hamburgas/Diuseldorfas ?
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      „Air Lituanica“ karuselė: daugėja ir keleivių, ir smūgių
                      http://www.lrytas.lt/-14202284491418...ABgi%C5%B3.htm

                      Comment


                        Nustatyta, kad bankrutavus „FlyLAL“ 2008–2009 metais Lietuva tiesiogiai ir netiesiogiai prarado 1860 darbo vietų ir patyrė daugiau nei 70 mln. eurų tiesioginių nuostolių.

                        Tačiau sudėjus netiesioginį, tiesioginį, sindikuotąjį ir turizmo poveikius iš viso netekta mažiausiai 11,7 tūkst. darbo vietų ir ne mažiau kaip 420 mln. eurų bendrojo vidaus produkto (BVP).
                        Puikiai atsakyta, kodėl net ir kartais nuostolingai dirbančios kompanijos yra reikalingos visos šalies mastu.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Puikiai atsakyta, kodėl net ir kartais nuostolingai dirbančios kompanijos yra reikalingos visos šalies mastu.
                          Jokio puikumo ten nėra: minimos kažkodėl 2008 metai, kai FLYLAL dar veikė; taip pat pamirštama, kad 2008 prasidėjo ekonominė krizė ir žmonės paprasčiau mažiau važinėjo po pasaulį.

                          Comment


                            /\

                            Iš pradžių rašo, kad bankrutavus FlyLAL
                            sudėjus netiesioginį, tiesioginį, sindikuotąjį ir turizmo poveikius iš viso netekta mažiausiai 11,7 tūkst. darbo vietų ir ne mažiau kaip 420 mln. eurų bendrojo vidaus produkto (BVP)
                            po kelių pastraipų jau rašo:
                            Lietuvoje bendras oro transporto poveikis ekonomikai galėtų būti 11,7 tūkst. darbo vietų ir 420 mln. eurų bendrojo vidaus produkto.
                            Nesueina galai, tiek FlyLAL bankroto, tiek visos rinkos vertei pagrįsti paimami tie patys skaičiai. Ir visai nenuostabu dėl tendencingo straipsnio, nes iš artimų ir patikimų šaltinių žinau apie Zuoko ryšius su Lietuvos Ryto redaktoriumi Vainausku ir kaip tie ryšiai suaktyvėja prieš rinkimus. Ta pati R. Skyrienė, nors ir kieta boba, tačiau taip pat turi ryšių su Zuoku, dėl to jos nuomonė neturėtų būti laikoma nešališka (tiesa, nieko blogo nepasakė, bet ir kritiško požiūrio neišreiškė). Straipnis aiškiai tendencingas, pilnas išvedžiojimų ir mistinių skaičių apie sukuriamas mistines pridėtines vertes, tačiau elementarūs skaičiai, t.y. kiek AirLituanicai reikėjo savivaldybės lėšų, nepaminėti.

                            Keletas straipsnio nesąmonių ar tendencingų melagysčių:

                            Vilnius pastaruoju metu tapo informacinių technologijų ir paslaugų centru, į kurį savo veiklą perkelia didžiausios pasaulio kompanijos, čia kuriančios gerai apmokamas darbo vietas.

                            Pagrindinis jų reikalavimas – geras susisiekimas.
                            Užpernai sostinė pripažinta daugiausia investicijų pritraukusiu miestu Europoje. Šiuo atveju yra didelis ir „Air Lituanica“ indėlis.
                            – Daug priekaištaujama, kad „Air Lituanica“ išlaikoma iš savivaldybės biudžeto: neva keleiviams gabenti turėtų būti naudojamos privačios lėšos, o ne mokesčių mokėtojų pinigai.

                            – Tai visiškai populistiniai argumentai. Tegu tokių teiginių autoriai parodo nors vieną mūsų regiono oro kompaniją, kurios savininkas ar pagrindinio akcinio paketo turėtojas nebūtų valstybė.
                            Tegul jis parodo bent vieną Pasaulio aviakompaniją, kuri būtų savivaldybės valdoma. Arba bent vienas avialinijas, tiesiogiai siejamas su politiko vardu.

                            Mes kalbame ne apie kieno nors asmeninį verslą, o apie nacionalinį oro vežėją.
                            Visos Vilniaus miesto savivaldybės investicijos atsipirko per itin trumpą veiklos laikotarpį dėl sukuriamos makroekonominės naudos, kurią gauna valstybė ir savivaldybė.

                            Comment


                              matyt kai kam kai kas dega (negražiai skambės forume), nes pasikeitus valdžiai savivaldybėje šis projektas bus uždarytas ir bet kokiomis priemonėmis stengiamasi paversti šį projektą į nacionalines avialinijas

                              Comment


                                Jei jis galėtų gyvuoti kaip nacionalinės avialinijos be dotavimo, tai kodėl gi ne? Bet tuomet ir įkištus milijonus savivaldybei grąžinti būtina.

                                Comment


                                  Teko skristi šventiniu laikotarpiu su Air Lituanica iki Edinburgo. Lėktuvas patogus, malonus. Personalas matosi stengiasi įtikti, antrąją kalėdų dieną keleiviai gavo po taurę karšto vyno skrydžio metu. Grįžtant atgal po stiklinę vandens, kurį ko gero rėmėjai duoda, nes buvo paminėtas ir pavadinimas. Į Škotiją užpildymas buvo ko gero ~80%, grįžtant ~70%. Nusileidus Vilniuje išlipome pro rankovę. Ar tai įprasta, nes tiek išskridom tiek leidomės Edinburge privežant autobusui? Bendras įspūdis geras.
                                  http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                  Comment


                                    Kaip Žiemelis minėjo:
                                    Tai daro ne kas kitas, o vienintelio verslui ir versliajai visuomenės daliai neva atstovaujančio Liberalų sąjūdžio atstovai. Šios partijos vadovai jau ne kartą pasižymėjo kovodami su Lietuvos oro vežėjais.
                                    Prisimenant, kad tos partijos atstovu būnant susisiekimo ministru, bankrutavo 2 Lietuvškos aviakompanijos. Aš nematau jokių kliūčių išskyrus tam tikras politines jėgas, kurios bando visaip apsunkinti kompanijos veikla. Deja vienintelis politikų sprendimas Lietuvos oro uostus užkišti pigių skrydžių bendrovėmis.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      2015-aisiais „Air Lituanica“ numato plėtrą
                                      http://www.balsas.lt/naujiena/820098...-numato-pletra

                                      Comment


                                        Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                        2015-aisiais „Air Lituanica“ numato plėtrą
                                        http://www.balsas.lt/naujiena/820098...-numato-pletra
                                        Įdomu, iš kokių pinigų?

                                        Aš jokiu būdu nepalaikau maniakiškai radikalaus Eidvio negatyvumo AL atžvilgiu, bet man šiaip smalsu, kaip bus su AL finansais, kai savivaldybė iš visų pusių atakuojama dėl AL rėmimo? Juo labiau, kad artėja rinkimai, po kurių, chances are, pasikeis valdžia, kuri gali išvis atsiriboti nuo AL.

                                        Comment


                                          Jei ir planuoja plėtrą, tai greičiausiai bus wet-lease pagrindu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X