Tai va būtent, kad po privatizacijos iš karto pradėta viską parceliuoti ir teigta, kad tai toks verslo modelis - verslas vystomas kai viskas tik nuomuojamasi. Berods šiame forume irgi tas pasakota. Taip kad ar prieš bankrotą ar po jo realiai nebuvo ką gelbėti. kaip aviacijos specialistą aš tave suprantu, bet kaip žmogų, deja, ne.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl galimo sukčiavimo vykdant Vilniaus savivaldybės valdomos skrydžių bendrovės „Air Lituanica“ veiklą.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3KDVIoeFw
Comment
-
Tik nereikia tų 'aš ne kaltas - aplinka kalta' . AirLituanica neturi jokio imuniteto prieš teisėsaugą ir jo turėti negali. Kaip ir bet kuri kita įmonė. O kad šitas projektas kuriamas prasilenkiant su ekonominiais dėsniais - tai pagirios ankščiau ar vėliau turi ateiti. Kuo greičiau jos ateis - tuo lengvesnės bus.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTik nereikia tų 'aš ne kaltas - aplinka kalta' . AirLituanica neturi jokio imuniteto prieš teisėsaugą ir jo turėti negali. Kaip ir bet kuri kita įmonė. O kad šitas projektas kuriamas prasilenkiant su ekonominiais dėsniais - tai pagirios ankščiau ar vėliau turi ateiti. Kuo greičiau jos ateis - tuo lengvesnės bus.
Bet, gal kaptelkim giliau? Nesuverskim visko ant Zuoko?
Kodėl šioje srityje (aviakompanijų versle) išdrysta veistis tik "žulikai"? Ir dar užsienio kompanijos? Ir pas kaimynus jos kažkaip išsilaiko, o kai kurios ir plečiasi?
Gal mūsų sistemoje kažkas ne taip? Ar (dar giliau) - mūsų mentalitete?
Ir dar - jeigu visus Lietuvos verslus, pradėtus "žulikų", uždusysim, ar liks bent vienas gyvas? Pradedant Maksimom ir baigiant "valdiškais namais"...
Comment
-
Parašė Kestas Rodyti pranešimąKodėl šioje srityje (aviakompanijų versle) išdrysta veistis tik "žulikai"? Ir dar užsienio kompanijos? Ir pas kaimynus jos kažkaip išsilaiko, o kai kurios ir plečiasi?
Gal mūsų sistemoje kažkas ne taip? Ar (dar giliau) - mūsų mentalitete?
„Air Lituanicos“ likimas: prognozės prastos
Pasak R. Adomavičiaus, žinia apie pradėtą ikiteisminį tyrimą taip pat turės neigiamos įtakos bilietų pardavimui.
Kas norės pirkti bilietus, jei žinos iš anksto, kad ten yra blogai? Tokie dalykai turi būti daromi diskretiškai, be didelių triukšmų“, - sakė jis.
Comment
-
Parašė Kestas Rodyti pranešimąIr dar - jeigu visus Lietuvos verslus, pradėtus "žulikų", uždusysim, ar liks bent vienas gyvas? Pradedant Maksimom ir baigiant "valdiškais namais"...
Ir aplamai - man labai nepatinka dabar skelbiamos akcijos - bilietai po 99 litus, kas reiškia, kad einama link pigių avialinijų segmento, o bilietu savikaina neatperka net oro uosto mokesčių.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKaip matos iš LT o ir iš kitų šalių patirties, aviacijos verslas yra itin nepelningas. Tačiau tai nereiškia, kad galim jį subsidijuoti.(Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTai pagal tave, visa, kas veikia nepelningai turi būti sunaikinta/uždaryta?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa bent jau tokie yra rinkos dėsniai. Tos įmonės, kurios veikia nepelningai - bankrutuoja. Zuoko pasaulyje ten kiti dėsniai- 'kaip pratempt iki rinkimų'.
Comment
-
Kas čia bus toliau įdomu labai darosi Vilniaus vadovai: teisėsaugos tyrimas neigiamai paveikė „Air Lituanicos“ veiklą
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3KIYaeyz0
Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook
Comment
-
Yra du požiūriai:
1. Daryti bet kaip, svarbu daryti
2. Jei neišeina protingai ir pagrįstai, geriau visai nedaryti
Zuoko gerbėjai laikosi 1-o požiūrio. Jiems nesvarbu kaip, dėl ko, svarbu, kad yra kažkoks matomas rezultatas. O kaip jis pasiektas, kiek kainavo, kokios jo perspektyvos ir kas slepiasi po gražiu fasadu jiems neįdomu. Panašiai elgiasi gražaus žaislo užsimanę vaikai - jiems nerūpi mamos biudžetas, žaislo kokybė ar tinkamumas, vienintelis jų argumentas - noriu.Paskutinis taisė senasnamas; 2014.11.27, 21:34.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Na bent jau tokie yra rinkos dėsniai. Tos įmonės, kurios veikia nepelningai - bankrutuoja. Zuoko pasaulyje ten kiti dėsniai- 'kaip pratempt iki rinkimų'.Paskutinis taisė John; 2014.11.27, 22:00.
Comment
-
Zuokas, zuoko, zuokui,
Atsklijuokim nuo tų zuokų, nenusileiskim iki jų lygio.
Aš žiūriu ar man, kaip fiziniam asmeniui ir kaip Lietuvos Piliečiui, rekalingos tokios mūsų (tikslau - mano) avialinijos. Pradžioje - gal mažos nišinės, paskui - kaip susidės.
Ar jos reikalingos tiems profams, kurie tyliai (ir įtariu - pusdykiai) jas tempia per peilio ašmenis ant pastovaus bankroto ribos? Per pastovią tautiečių kritiką ir panieką?
Esu porą kartų skridęs ir man patiko - ir aptarnavimas, ir jausmas, kad skrendu savo avialinijom.
O dėl zuokų - neturiu jokio nepilnavertiškumo jausmo dėl jų. Su laiku atšoks kaip siurbėlės, arba patys atplėšim - nuo mūsų priklauso.
Comment
-
Nelabai galiu komentuoti apie VVT, nes visikšai apie tai neišmanau, bet Vilniaus oro uostas visai nesenai irgi dirbo nuostolingai. Tai galima pavadinti- susisiekimo ministerijos projektu, kurio matome tik fasadą- išvykstančius ir atvykstančius lėktuvus.
Vadovaujantis jūsų argumentais, pateiktais anksčiau jį irgi reikėjo uždaryti. Juk yra pelningai dirbančių alternatyvų: autobusai, traukiniai...Aviate, navigate, communicate
Comment
-
/\
Nežinau dėl tarpmiestinių ir tarptautinių autobusų, bet keleivių vežimas traukiniais Lietuvoje yra juodai nuostolingas. Miesto viešasis transportas taip pat. Oro uostai dar visai neseniai visi tokie pat buvo. Pirštųsi išvada, kad viską reikėtų uždaryti .
Oro uostai, beje, neblogas pavizdys, kad norint galima viską sustatyti į vietas, tiesiog reikia noro, šiek tiek laiko ir žmonių, kurie supranta ką daro.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Nežinau dėl tarpmiestinių ir tarptautinių autobusų, bet keleivių vežimas traukiniais Lietuvoje yra juodai nuostolingas. Miesto viešasis transportas taip pat. Oro uostai dar visai neseniai visi tokie pat buvo. Pirštųsi išvada, kad viską reikėtų uždaryti .
Oro uostai, beje, neblogas pavizdys, kad norint galima viską sustatyti į vietas, tiesiog reikia noro, šiek tiek laiko ir žmonių, kurie supranta ką daro.
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąKas čia bus toliau įdomu labai darosi Vilniaus vadovai: teisėsaugos tyrimas neigiamai paveikė „Air Lituanicos“ veiklą
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3KIYaeyz0
Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook
Comment
Comment