Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai va būtent, kad po privatizacijos iš karto pradėta viską parceliuoti ir teigta, kad tai toks verslo modelis - verslas vystomas kai viskas tik nuomuojamasi. Berods šiame forume irgi tas pasakota. Taip kad ar prieš bankrotą ar po jo realiai nebuvo ką gelbėti. kaip aviacijos specialistą aš tave suprantu, bet kaip žmogų, deja, ne.

    Comment


      Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl galimo sukčiavimo vykdant Vilniaus savivaldybės valdomos skrydžių bendrovės „Air Lituanica“ veiklą.

      http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3KDVIoeFw

      Comment


        Kiek latviai 'įdeda" pastangų palaikyti savo aviakompanijai, tiek lietuviai - savosioms "uždusyti".
        O turint omenyje, kiek Lietuva investuoja į Baltic-ą ruošdama jam specialistus, tai mūsų "startuoliams" nėra jokių šansų.
        Lietuvių kumečiui svetimas ponas visada buvo geresnis.

        Comment


          Tik nereikia tų 'aš ne kaltas - aplinka kalta' . AirLituanica neturi jokio imuniteto prieš teisėsaugą ir jo turėti negali. Kaip ir bet kuri kita įmonė. O kad šitas projektas kuriamas prasilenkiant su ekonominiais dėsniais - tai pagirios ankščiau ar vėliau turi ateiti. Kuo greičiau jos ateis - tuo lengvesnės bus.

          Comment


            Gera pastaba, papildyčiau, kad ne tik specialistus ruošia, bet ir didžiaulią klientų dalį teikiam BT.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Tik nereikia tų 'aš ne kaltas - aplinka kalta' . AirLituanica neturi jokio imuniteto prieš teisėsaugą ir jo turėti negali. Kaip ir bet kuri kita įmonė. O kad šitas projektas kuriamas prasilenkiant su ekonominiais dėsniais - tai pagirios ankščiau ar vėliau turi ateiti. Kuo greičiau jos ateis - tuo lengvesnės bus.
              Visiškai sutinku, "žulikus" reikia gaudyti ir šaudyti.
              Bet, gal kaptelkim giliau? Nesuverskim visko ant Zuoko?
              Kodėl šioje srityje (aviakompanijų versle) išdrysta veistis tik "žulikai"? Ir dar užsienio kompanijos? Ir pas kaimynus jos kažkaip išsilaiko, o kai kurios ir plečiasi?
              Gal mūsų sistemoje kažkas ne taip? Ar (dar giliau) - mūsų mentalitete?
              Ir dar - jeigu visus Lietuvos verslus, pradėtus "žulikų", uždusysim, ar liks bent vienas gyvas? Pradedant Maksimom ir baigiant "valdiškais namais"...

              Comment


                Parašė Kestas Rodyti pranešimą
                Kodėl šioje srityje (aviakompanijų versle) išdrysta veistis tik "žulikai"? Ir dar užsienio kompanijos? Ir pas kaimynus jos kažkaip išsilaiko, o kai kurios ir plečiasi?
                Gal mūsų sistemoje kažkas ne taip? Ar (dar giliau) - mūsų mentalitete?
                Kaip matos iš LT o ir iš kitų šalių patirties, aviacijos verslas yra itin nepelningas. Tačiau tai nereiškia, kad galim jį subsidijuoti. Į tokį rizikingą verslą daug rimtų pretedentų neatsirandą, bet tai nereiškia, kad turėtumėm daryt belenką. Tie investuotojai, kurie rimtai galėtų Lietuvoje įkurti avialinijas, jas paversti pelningomis ir konkurencingomis, o pagalbos drįstų prašyti tik per krizines situacijas, pasitaiko itin retai. Reikia būti reikiamu laiku ir reikiamoj vietoj, kad tokį verslininką sugauti. Tik tiek, kad kol Zuokas tampysis su AirLituanica - tol ir nesužinosim ar Lietuvoje yra šansų atsirasti normalioms avialinijoms, ar ne.

                „Air Lituanicos“ likimas: prognozės prastos

                Pasak R. Adomavičiaus, žinia apie pradėtą ikiteisminį tyrimą taip pat turės neigiamos įtakos bilietų pardavimui.

                Kas norės pirkti bilietus, jei žinos iš anksto, kad ten yra blogai? Tokie dalykai turi būti daromi diskretiškai, be didelių triukšmų“, - sakė jis.
                nei nei

                Comment


                  Parašė Kestas Rodyti pranešimą
                  Ir dar - jeigu visus Lietuvos verslus, pradėtus "žulikų", uždusysim, ar liks bent vienas gyvas? Pradedant Maksimom ir baigiant "valdiškais namais"...
                  aš labai abejočiau, kad air lituanicos atveju tai būtų verslininkai. verslininkai - verslą sukurę iš savo lėšų , blogiausiu atveju iš banko paskolų.

                  Ir aplamai - man labai nepatinka dabar skelbiamos akcijos - bilietai po 99 litus, kas reiškia, kad einama link pigių avialinijų segmento, o bilietu savikaina neatperka net oro uosto mokesčių.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Kaip matos iš LT o ir iš kitų šalių patirties, aviacijos verslas yra itin nepelningas. Tačiau tai nereiškia, kad galim jį subsidijuoti.(
                    Tai pagal tave, visa, kas veikia nepelningai turi būti sunaikinta/uždaryta?
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Tai pagal tave, visa, kas veikia nepelningai turi būti sunaikinta/uždaryta?
                      Na bent jau tokie yra rinkos dėsniai. Tos įmonės, kurios veikia nepelningai - bankrutuoja. Zuoko pasaulyje ten kiti dėsniai- 'kaip pratempt iki rinkimų'.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Na bent jau tokie yra rinkos dėsniai. Tos įmonės, kurios veikia nepelningai - bankrutuoja. Zuoko pasaulyje ten kiti dėsniai- 'kaip pratempt iki rinkimų'.
                        Ok, ryt uždarom VVT.

                        Comment


                          Kas čia bus toliau įdomu labai darosi Vilniaus vadovai: teisėsaugos tyrimas neigiamai paveikė „Air Lituanicos“ veiklą

                          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3KIYaeyz0
                          Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

                          Comment


                            Yra du požiūriai:
                            1. Daryti bet kaip, svarbu daryti
                            2. Jei neišeina protingai ir pagrįstai, geriau visai nedaryti
                            Zuoko gerbėjai laikosi 1-o požiūrio. Jiems nesvarbu kaip, dėl ko, svarbu, kad yra kažkoks matomas rezultatas. O kaip jis pasiektas, kiek kainavo, kokios jo perspektyvos ir kas slepiasi po gražiu fasadu jiems neįdomu. Panašiai elgiasi gražaus žaislo užsimanę vaikai - jiems nerūpi mamos biudžetas, žaislo kokybė ar tinkamumas, vienintelis jų argumentas - noriu.
                            Paskutinis taisė senasnamas; 2014.11.27, 21:34.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                              Na bent jau tokie yra rinkos dėsniai. Tos įmonės, kurios veikia nepelningai - bankrutuoja. Zuoko pasaulyje ten kiti dėsniai- 'kaip pratempt iki rinkimų'.
                              O kaip su miestų VT, kuris beveik visur ( išskyrus vos kelis atvejus viso pasaulio mastu) yra nuostolingas ir subsidijuojamas?
                              Paskutinis taisė John; 2014.11.27, 22:00.

                              Comment


                                Zuokas, zuoko, zuokui,
                                Atsklijuokim nuo tų zuokų, nenusileiskim iki jų lygio.
                                Aš žiūriu ar man, kaip fiziniam asmeniui ir kaip Lietuvos Piliečiui, rekalingos tokios mūsų (tikslau - mano) avialinijos. Pradžioje - gal mažos nišinės, paskui - kaip susidės.
                                Ar jos reikalingos tiems profams, kurie tyliai (ir įtariu - pusdykiai) jas tempia per peilio ašmenis ant pastovaus bankroto ribos? Per pastovią tautiečių kritiką ir panieką?
                                Esu porą kartų skridęs ir man patiko - ir aptarnavimas, ir jausmas, kad skrendu savo avialinijom.
                                O dėl zuokų - neturiu jokio nepilnavertiškumo jausmo dėl jų. Su laiku atšoks kaip siurbėlės, arba patys atplėšim - nuo mūsų priklauso.

                                Comment


                                  Nelabai galiu komentuoti apie VVT, nes visikšai apie tai neišmanau, bet Vilniaus oro uostas visai nesenai irgi dirbo nuostolingai. Tai galima pavadinti- susisiekimo ministerijos projektu, kurio matome tik fasadą- išvykstančius ir atvykstančius lėktuvus.

                                  Vadovaujantis jūsų argumentais, pateiktais anksčiau jį irgi reikėjo uždaryti. Juk yra pelningai dirbančių alternatyvų: autobusai, traukiniai...
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    /\
                                    Nežinau dėl tarpmiestinių ir tarptautinių autobusų, bet keleivių vežimas traukiniais Lietuvoje yra juodai nuostolingas. Miesto viešasis transportas taip pat. Oro uostai dar visai neseniai visi tokie pat buvo. Pirštųsi išvada, kad viską reikėtų uždaryti .

                                    Oro uostai, beje, neblogas pavizdys, kad norint galima viską sustatyti į vietas, tiesiog reikia noro, šiek tiek laiko ir žmonių, kurie supranta ką daro.

                                    Comment


                                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                      /\
                                      Nežinau dėl tarpmiestinių ir tarptautinių autobusų, bet keleivių vežimas traukiniais Lietuvoje yra juodai nuostolingas. Miesto viešasis transportas taip pat. Oro uostai dar visai neseniai visi tokie pat buvo. Pirštųsi išvada, kad viską reikėtų uždaryti .

                                      Oro uostai, beje, neblogas pavizdys, kad norint galima viską sustatyti į vietas, tiesiog reikia noro, šiek tiek laiko ir žmonių, kurie supranta ką daro.
                                      Tarpmiestiniai autobusai dalyje maršrutų nėra nuostolingi, bet visa infrastruktūra - dotuojama.

                                      Comment


                                        VT neturi konkurencijos ir yra socialine paslauga, o oro linijos turi didele konkurencija ir yra komercine veikla.

                                        Comment


                                          Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                          Kas čia bus toliau įdomu labai darosi Vilniaus vadovai: teisėsaugos tyrimas neigiamai paveikė „Air Lituanicos“ veiklą

                                          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3KIYaeyz0
                                          Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook
                                          Pora puslapių aukščiau kažkas rašė, kad neigiamai veikia žurnalistai ir interneto forumai. Dabar dar ir teisėsauga ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X