Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė adebisi Rodyti pranešimą
    Jau įsivaizduoju kaip neįkūrus AL Vilnius tiesiog klestėte klesti... Naujos gatvės, tiltai, viadukai. Parkai atnaujinti, žydi, fontanai sutvarkyti, ir miestas ne skolose skęsta, o kitus donoruoja stipriau nei bet kada iki šiol.
    Gal baigiam vieną kart šituos kliedesius?
    Išpradžių reikia atskirti kas yra daroma už ES pinigus ir kas yra daroma iš miesto biudžeto. Tai iš ES pusės yra daroma išties nemažai - nauji aplinkeliai, tie patys Bernardinų sodai. Bet ant ES pinigų mes neturėtumėm užsiliuliuoti, nes tos didžiulės sumos yra skirtos skurdžioms šalims, berods iki 80% ES BVP vidurkio. Dėl to šita finansinė ES paramos fazė, 2014-2020 m., mums yra paskutinė. Vėliau bus ir mažesnė parama ir išaugę kaštai. Dėl to mes turime skirti infrastruktūrai ir iš miesto biudžeto, juolab, kad ES pinigais daugiausiai tvarko visokius magistralinius projektus.
    Per metus Vilnius iš savo biudžeto gatvėms tvarkyti ir tiesti skyrė 25 mln. Lt. AirLituanica kainavo kaip minimum 20-30 mln. + visokios neaiškios paskolos iš šilumos tinklų ir pan. Taigi atmetus ES paramos daromą laikiną itaką infrastruktūros gerinimui - Vilnius praranda milžiniškas sumas, o didžiausia problema - kiek laiko tokia situacija gali tęstis.

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      akimirkai įsivaizduokite, kad 2 iš 3 mln. perveža, koks Flylal. Ir dar yra 1001 aspektų, neišreikštų tiesioginiu pelnu.
      Tame ir problema, kad įsivaizduoti AirLituanicos sėkmę labai sunku

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Bet LT jau sukurta ir nutraukti jos veiklą ar kaišioti pagalius į ratus nėra sprendimas.
        Gal ir galima būtų tokiai pozicijai pritarti, vien dėl to, kad tikras pragmatizmas yra dirbti su duotybėm, o ne geidžiamybėm. Be perstojo verkšlenti dėl to, kas būtų, ar dėl to, ką kas 'blogai' padarė iš tikrųjų tam tikrame etape yra ir pražūtinga politika, ir asmeniškai į neurozę vedanti psichologija ...

        Bet iš kitos pusės, juk kažkokios ribos turi būti nustatytos viešų pinigų kvescionuotinam panaudojimui - kaip kad tą dabar daro Zuokas perrašinėdamas LT skolas kitoms viešoms įmonėms? Kažkodėl manau, kad būtent Air Lituanicos padėtis - jei žymiai pablogės per kelis mėnesius - bus viena priežasčių, sutrukdysiančių Zuokui laimėti mero postą. Paradoksalu, bet LT neegzistuojant, jis žymiai ramiau būtų galėjęs tikėtis laimėti sekančius rinkimus, nes oponentams nebūtų prie ko taip sėkmingai kabintis. Zuoko ryšių su Rubikonu aptarimas jau šaltos naujienos, nieko nebedominančios, o vat šita dar tokia šilta ...
        Paskutinis taisė nomad; 2014.11.18, 23:15.
        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


          Aš visada buvau už nacionalines avialinijas, tik tiek, kad bent jau kol kas mes tokių neturime šansų sulaukti, kaip minimum tol, kol merdės bet skraidys Zuoko piarinės avialinijos. Gal po kelių metų pagirių po Zuoko eilinio fail'o ir atsiras normalios avialinijos, belieka tikėtis kad kuo greičiau
          Daug kur pasaulyje nacionalinės avialinijos patiria didžiulius nuostolius nes yra priverstos konkuruoti su pigių skrydžių avialinijomis. Kažkiek geriau sekasi tik didesniems nacionaliniems vežėjams. O jūs svaigstat apie nacionalinį vežėją Lietuvoje, kuris realiai ilgai gali neišsilaikyt.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Tos 10 mln Lt pradinės investicijos, nors ir milžiniškos Vilniaus biudžetui, tačiau tai dar nėra tragedija. Tragedija yra tai, kad verslo planai apie 2015-siais avialinijas tapsiančias pelningas nepasitvirtina, o dar blogiau, kad AirLituanicos išlailaikymas miestui kuo toliau, tuo brangiau kainuoja. Tai paralyžiuoja miesto investicijas į infradtruktūrą. Mes prarandame naujas gatves, parkus, viadukus ir t.t. Pagrindinis klausimas yra kiek metu tai gali tęstis? Jeigu Vilniaus miesto investicijos į miesto infrastruktūrą bus užšaldytos penkiems metams, tai ar po 5 metų jau galima bus pradėti kritikuoti tokią politiką?
            Eidvi aš manau kad tu savo nuomonę grindi remdamasis klaidingais teiginiais.

            1. AL nekonkurencinga nes lėktuvai maži. Netiesa.

            2. AL reikės vis daugiau miesto lėšų jos išlaikymui. Taip pat netiesa. Paskutinis kapitalo didinimas buvo su mintim, kad naujai išrinkta miesto taryba tikrai neskirs tam nė cento, tad padidinta tiek kad netrūktų. Kažkuriam straipsnį buvo užsiminta, kad šiuo metu AL kapitalas yra maždaug toks koks ir buvo verslo planuose.

            Aš sutikčiau su tavo nuomone kad AL reikia uždaryti jei jiem kasmet tektu atseikėti vis daugiau lėšų Bet jeigu jie per 2015 susitvaro savo finansus ir paplidomų finansinių injekcijų nebereikia arba reikia visiškai minimaliai, tuomet būtų visiškai kvaila AL panaikinti. Spėju kad nuo to ir priklausys jų likimas. Jei sugebės išsilaikyti su tuo ką gavo iš Zuoko išgyvens - jei reikės daugiau - Ne.
            Paskutinis taisė deep'as; 2014.11.19, 00:50.

            Comment


              „Air Lituanica“ į skrydžius kels boilerinė, ūkiniai pastatai ir kiti NT objektai

              Comment


                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                Daug kur pasaulyje nacionalinės avialinijos patiria didžiulius nuostolius nes yra priverstos konkuruoti su pigių skrydžių avialinijomis. Kažkiek geriau sekasi tik didesniems nacionaliniems vežėjams. O jūs svaigstat apie nacionalinį vežėją Lietuvoje, kuris realiai ilgai gali neišsilaikyt.
                Visą tą suprantu ir tai tik įrodo, kad avialinijos turi būti kuriamos labai atsakingai, viską paskaičiavus ir pašalinant kiek įmanoma daugiau grėsmių. Kurti avialinijas, ypač savivaldybės vardu, ir tikėtis kad jų gyvybingumą galima bus palaikyti finansinėmis miesto pinigų injekcijomis yra labai trumparegiškas požiūris. Tokia praktika tiesiog neturi ateities - pasikeis valdžia, lėšų pumpavimą uždraus teismai, konkurencijos tarnyba ir t.t. Tiesa, kad koks AirBaltic ar Estonian Air buvo gelbėjami valstybės pinigais, tačiau valstybės, ne savivaldybės kur biudžetas visai kitas. Ir gelbėjami vienkartine pinigine injekcija, o ne nuolatinėmis palaikant aviakompanijos gyvybingumą ir už tuos veiksmus dar buvo ir Europos Komisijos nubausti. Dėl to jeigu kuriamos avialinijos - turi būti viskas apskaičiuota taip, kad avialinijos galėtų pačios save išlaikyti, kitu atveju tai būtų tas pats, kas kurti verslą su mintimi, kad jis išsilaikys tik dėl to, kad galės nuslėpti mokesčius. Tai trumparegiška ir laikina.


                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                Eidvi aš manau kad tu savo nuomonę grindi remdamasis klaidingais teiginiais.

                1. AL nekonkurencinga nes lėktuvai maži. Netiesa.
                Netiesa, kad tuo grindžiu AL nekonkurencingumą, nes nesu aviacijos ekspertas Tačiau ekspertu nereikia būti, kad suprastum apie AirLituanicos nekonkurencingumą jau vien iš to, kad savo pagrindinėje bazėje (Vilniuje), kažkokiam AirBalticui užleidžia savo pagrindinį maršrutą (Amsterdamą). Tai jeigu neatlaiko konkurencijos prieš AirBaltic, kaip AL galės konkuruoti su pagrindiniais konkurentais - WizzAir ir RyanAir. Juk negalės visada užleidinėti maršrutų, kuriems reikalingas ilgas įdirbis.

                2. AL reikės vis daugiau miesto lėšų jos išlaikymui. Taip pat netiesa. Paskutinis kapitalo didinimas buvo su mintim, kad naujai išrinkta miesto taryba tikrai neskirs tam nė cento, tad padidinta tiek kad netrūktų. Kažkuriam straipsnį buvo užsiminta, kad šiuo metu AL kapitalas yra maždaug toks koks ir buvo verslo planuose.
                Tiesa, kad neturiu patikimesnių skaičių apie savivaldybės daromų finansinių injekcijų laiką ir dydžius, tačiau ką galima galvoti, kai taip viskas slepiama, kai yra mokamos baudos, bet nepateikinėjamos finansinės ataskaitos, kai paaiškėja, kad AL išlaikoma jau ne tik iš savivaldybės, tačiau ir iš miesto komunalinių paslaugų įmonių lėšų. Verslo planas taip pat slepiamas, dėl to belieka pasitikėti savivaldybės kalbomis kad 'viskas pagal planą'. Pradžioje buvo sakoma, kad pagal tą patį verslo planą 2015 metai bus lūžio taškas, kada įmonė pradės duoti pelną. Tačiau šitų planų iš savivaldybės jau nebesigirdi - o juk tai būtų pagrindinis argumentas prieš oponuojančius naujoms finansinėms injekcijoms.

                Kaip Pauliak ir pažymėjo:
                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                Papildomas spaudimas [AL] verčia veiklą planuoti ne ilguoju laikotarpiu, o siekti kaip įmanoma geresnio rezultato artimiausiu metu, t.y. kompanija priversta keisti savo veiklos strategiją tam, kad įtikrų lojantiems, o ne kad turėtų maksimaliai gerus rezultatus ilguoju laikotarpiu.
                Jei tai tiesa - tai reiškia, kad visus pradinius verslo planus galima mesti į šiukšlyną. Kaip nebesigirdi jau ir kalbų apie trečiąjį lėktuvą, kas reiškia, jog stabdoma AL plėtra, kuri tikriausiai grėsė dar didesnėmis sąskaitomis miesto biudžetui.

                Taigi mano nuomone slepiama finansinė AL padėtis, žlugę pradiniai verslo planai ir nesiliaujančios finansinės injekcijos leidžia manyti, kad 2015-ieji nebus lūžio metai, kaip kad buvo pradiniame plane. Net jeigu AL būtų nustota remti miesto pinigais ir tai nenuvestų jos į bankrotą - daugiau mažiau aišku, kad AL galimybės plėstis būtų kone lygios nuliui. O tai vėlgi tik laiko klausimas kada avialinijos su dviem nuomojamais lėktuvėliais prieitų liepto galą. Tačiau aš nesu toks optimistas ir visi ženklai rodo, kad AL savo jėgomis nebūtų pajėgus išsilaikyti, nekalbant jau apie plėtrą.

                Comment


                  Aš irgi nesu aviacijos ekspertas , bet nesuprantu, kaip galima su 2-3 lėktuvais konkuruoti su bendrovėmis, kurios turi bent po keliasdešimt lėktuvų ir ilgametį įdirbį. Ar yra Europoje daugiau tokių smulkių skrydžių bendrovių? Čia panašiai kaip laukuose prie Akropolio pasistatyti nedidelę maisto prekių parduotuvę ir tikėtis dirbti pelningai.
                  O sandėliukų deginimai brangiuose žemės sklypuose eilinį kartą patvirtina, kad teisėsaugos nėra ir viskas galima. Prisikabinti užtektų jau vien to, kad savivaldybės turtas bendrovei perleidžiamas nurodant simbolinę vertę.

                  Comment


                    Arbitration: Estonian Air had the right to terminate its contracts with Lituania
                    http://www.atn.aero/article.pl?id=52606

                    Last Friday afternoon, the Arbitration Institute of the Stockholm Chamber of Commerce issued their decision in our dispute with Air Lituanica. The arbitration panel confirmed that Estonian Air had the right to terminate its contracts with Lituania, awarded damages to Estonian Air of roughly half a million euros, and rejected Air Lituanica's claim for damages.

                    After six months of cooperation last year, Estonian Air terminated its contracts with Air Lituanica because of poor payment behavior. After termination, the revenue in the amount over million euros came due for Estonian Air to pay to Air Lituanica. Estonian Air decided to hold that money until the end of the arbitration as:

                    -it did not trust Air Lituanica to pay for the damages it caused by the early termination, and
                    -it was not sure if Air Lituanica had sufficient financing to survive until the end of the arbitration.

                    “We would like to note that the information circulating in the Lithuanian media and directly from Air Lituanica stating that Estonian Air must pay damages to Air Lituanica is not true. The arbitration confirmed that Estonian Air was entitled to terminate the contracts because of Air Lituanica's poor payment behaviour and awarded close to half a million euros in damages to Estonian Air,” said Jan Palmér, the CEO of Estonian Air.

                    As a final settlement, Estonian Air will return the revenue frozen since termination after deducting the damages Lituanica owes to Estonian Air.

                    Comment


                      Čia labai dera su Estonian teiginiais, pasakytais iš kart po skirybų, kad jie nieko neskolingi.
                      Paskutinis taisė ZXS; 2014.11.19, 18:37.

                      Comment


                        Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                        Arbitration: Estonian Air had the right to terminate its contracts with Lituania
                        http://www.atn.aero/article.pl?id=52606

                        Last Friday afternoon, the Arbitration Institute of the Stockholm Chamber of Commerce issued their decision in our dispute with Air Lituanica. The arbitration panel confirmed that Estonian Air had the right to terminate its contracts with Lituania, awarded damages to Estonian Air of roughly half a million euros, and rejected Air Lituanica's claim for damages.

                        After six months of cooperation last year, Estonian Air terminated its contracts with Air Lituanica because of poor payment behavior. After termination, the revenue in the amount over million euros came due for Estonian Air to pay to Air Lituanica. Estonian Air decided to hold that money until the end of the arbitration as:

                        -it did not trust Air Lituanica to pay for the damages it caused by the early termination, and
                        -it was not sure if Air Lituanica had sufficient financing to survive until the end of the arbitration.

                        “We would like to note that the information circulating in the Lithuanian media and directly from Air Lituanica stating that Estonian Air must pay damages to Air Lituanica is not true. The arbitration confirmed that Estonian Air was entitled to terminate the contracts because of Air Lituanica's poor payment behaviour and awarded close to half a million euros in damages to Estonian Air,” said Jan Palmér, the CEO of Estonian Air.

                        As a final settlement, Estonian Air will return the revenue frozen since termination after deducting the damages Lituanica owes to Estonian Air.
                        "Last Friday afternoon"
                        "issued their decision in our dispute"
                        "contracts with Lituania"
                        "poor payment behavior"
                        "amount over million euros came due"
                        "decided to hold that money"
                        "deducting the damages Lituanica owes".

                        Aš jau nekalbu apie sintaksę daugumoje sakinių, kuri yra apgailėtina.

                        Kokie estai vis dėlto grybų grybai, briedžių briedžiai - gramatines ir stiliaus klaidas išsitaisykite elementariausiuose sakiniuose minimalaus sudėtingumo kontekste pradžioj, jūs fake nordikai ...
                        Paskutinis taisė nomad; 2014.11.19, 23:57.
                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                        Comment


                          Eestonia of speek no English

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Prašome išvardinti bent 739 iš tų 1001 aspektų.
                            Pradžiai galiu išvardinti 10:
                            Patogus ir tiesioginis susisiekimas verslui.
                            Generuojamos naujos kryptys.
                            Tiesioginė ir netiesioginė reklama Lietuvai.
                            Galimybė kitiems oro uostams didinti savo pasiekiamumą, pasinaudojant Lituanicos lankstumu
                            (Palanga pasirinko Wizz).
                            Oficialusis vežėjas vykstant, bet kokiems renginiams Lietuvoje.(per Europos čempionatą buvo AirBaltic).
                            Valdžios institucijoms naudotis, kaip nacionalinių vežėju.
                            Didinti VNO srautus, bei kitų Lietuvos oro uostų.
                            Didesnės susisiekimo galimybės "economy" keliautojams, pradeda veikti visose daugiau jungimų su kitomis avialinijos.
                            Darbo vietų kūrimas, apima ne tik kompaniją, bet ir netiesioginę samdą, tiesiogiai su avialinojomis dirbančios kompanijose.
                            Net kompanijai dirbant nepelningai yra mokama visa eilė mokesčių, netiesioginis pelnas gautas iš atvykstančiųjų srauto dažnai yra didesnis, nei įmonės nuostoliai.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment




                              Beveik visi šitie punktai tinka visoms Vilniaus oro uoste dirbančioms avialinijoms, kurių yra apie 20. Iš visų reguliariųjų skrydžių, kur skraidoma į 42 oro uostus, AirLituanica skraido tik dvejomis unikaliomis kryptimis - į Miuncheną ir Berlyną. Dėl to vadinti tai 'Vilniaus pasiekiamumo gerinimu' nevertėtų. Ar tikrai tam verta skirti dešimtis milijonų litų per metus, kai Kaunas Ryanair pritraukimui skyrė kelis milijonus ir rezultate ir keleivių ir naujų krypčių skaičių net neverta lyginti su AirLituanica. Ir tai Kaunas, kad pritraukt naujas kompanijas ir kryptis į Vilnių tam reikėtų skirti kur kas mažesnę paramą, nei pritraukiant į Kauną.
                              Paskutinis taisė Eidvis; 2014.11.20, 10:39.

                              Comment


                                Deja didžiajai daliai iš VNO negali taikyti nė pusės to, ką išvardinau. Taip verta investuoti, jei žiūri globaliai ir šiek tiek į ateitį. Kaip ir buvo verta gelbėti FlyLaL su turimų orlaivių parku, jungimais, nes visi pinigai pasikartosiu, išvažiuoja iš Lietuvos. O dėl Kauno skiriamų poros milijonų siūlyčiau pasitikrinti faktus
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Pradžiai galiu išvardinti 10:
                                  Taip nieko ir neišvardinta, dėl ko reikėjo kurti šitą avialompaniją. Jokių pliusų Vilniui.

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Deja didžiajai daliai iš VNO negali taikyti nė pusės to, ką išvardinau. Taip verta investuoti, jei žiūri globaliai ir šiek tiek į ateitį. Kaip ir buvo verta gelbėti FlyLaL su turimų orlaivių parku, jungimais, nes visi pinigai pasikartosiu, išvažiuoja iš Lietuvos. O dėl Kauno skiriamų poros milijonų siūlyčiau pasitikrinti faktus
                                    Nepyk, bet netiesa, nesinori visų papunkčiui nagrinėti, bet pvz.:
                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Tiesioginė ir netiesioginė reklama Lietuvai.
                                    Kas ta reklama? Mano supratimu reklama gali būti tada, kai nuėjęs į sakykim Brussels Airlines puslapį pamatai 'AKCIJA skrydžiams į Vilnių', arba kai tą akciją pamatai Belgijos laikraščiuose ar per TV. Abejoju, kad belgai dažnai AirLituanicos puslapyje lankos ar jų reklamą gatvėse mato. Brussels Airlines tikrai Lietuvai daro didesnę reklamą ir tai daro nemokamai, be milžiniškų sumų iš miesto biudžeto skirtų miesto infrastruktūros gerinimui.

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Deja didžiajai daliai iš VNO negali taikyti nė pusės to, ką išvardinau. Taip verta investuoti, jei žiūri globaliai ir šiek tiek į ateitį. Kaip ir buvo verta gelbėti FlyLaL su turimų orlaivių parku, jungimais, nes visi pinigai pasikartosiu, išvažiuoja iš Lietuvos. O dėl Kauno skiriamų poros milijonų siūlyčiau pasitikrinti faktus
                                      Dėl flylal - ką ten buvo galima gelbėti? Įmonę be lėktuvų, be patalpų, be turto ir su skolomis?

                                      Dar toks klausimas - tau mašina kas - daiktas pasiekti tikslą ar grožio daiktas?

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Deja didžiajai daliai iš VNO negali taikyti nė pusės to, ką išvardinau. Taip verta investuoti, jei žiūri globaliai ir šiek tiek į ateitį. Kaip ir buvo verta gelbėti FlyLaL su turimų orlaivių parku, jungimais, nes visi pinigai pasikartosiu, išvažiuoja iš Lietuvos. O dėl Kauno skiriamų poros milijonų siūlyčiau pasitikrinti faktus
                                        Kažkaip nepamenu, kad FlyLAL būtų turėjusi bent vieną savo orlaivį. Bent jau bankroto admiinistratorius tai nei vieno nepardavė.

                                        Comment


                                          Nenagrinėjau bankroto administratokių išvadų, bet kiek atsimenu gelbėti buvo siūloma, ne po bankroto, o prieš, jei Latviai nebūtų traukę Ab, vargu ar ir ten ką būtų radę.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X