Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šitos avialinijos skirtos ne turistams ir ne investuotojams - jos skirtos vilniečiams. Turistai ar investuotojai yra tik priemonė. Eidvio teorija yra, kad statistinis vilnietis ant tiek tūpas, kad nemoka pasinaudoti tuo ir užsidirbti papildomus 4 litus per mėnesį, kad išlaikyti pora lėktuvėlių (13mln nuostolis pernai/300k darbingų vilniečių). Aš nemanau, kad vilniečiai yra ant tiek tūpi ir savo dalį susimoku su kaupu. AirLituanica sukuria pakankamai vertės ir yra verta kiekvieno cento tik ne kiekvienam tai lemta suprasti deja. Apie avialinijų verslo lyginimą su dviračių nuoma išvis patyliu.

    Comment


      Kaip suprantu, Air Zuokula yra kažkokia labai naujo modelio ir labai naujais principais grindžiama avialinija, kuri skraidydama dviem lėktuvais ir penkiom kryptim bei lįsdama į nuostolius (dengiamus iš savivaldybės biudžeto) neša kažkokią neapčiuopiamą (bet labai labai labai didelę) naudą, kurią gali suprasti tik išrinktieji. Bet net ir tie suprantantys išrinktieji negali tos naudos paaiškinti. Matyt todėl, kad jei tą naudą suprastų visi, jie nebebūtų išrinktaisiais.
      Got sun in my face, sleeping rough on the road

      Comment


        Tai savivaldybė paskyrė 5 mln. litų ? O kokiu būdu Vyriausybė žadėjo skirti 5 mln. Lt ? Investuotų į istatinį kapitalą ir pataptų Air Lituanica akcininke ?

        „Air Lituanicai“ sustiprinti prašoma 5 milijonų litų
        http://www.lrytas.lt/-14157967661415...-lit%C5%B3.htm

        Vilniaus savivaldybė nusprendė didinti skrydžių kompaniją „Air Lituanica“ valdančios įmonės „Start Vilnius“ įstatinį kapitalą 5 mln. litų.

        Buvo skaičiuojama, kad 2014 metams „Air Lituanicos“ veiklai reikia 15 mln.Lt.

        Iš jų 10 mln. skyrė sostinės savivaldybė, Vyriausybė žadėjo skirti 5 mln. Lt, tačiau pažado netesėjo.

        Comment


          Manau tik laiko klausimas kada skaitysime straipsnius apie AL bankrotą ir nuplaukusius žmonių įsigytus bilietus ir t.t.

          Comment


            Diskusijos apie „Air Lituanicą“ užsitęsė daugiau nei pusvalandį. Galų gale paskelbtas balsavimas. Už sprendimą pasisakė 27 tarybos nariai, prieš – 14.
            http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...#ixzz3IrX5pC1G

            Comment


              A.Zuokas. Air Lituanica skaičiai ir planai
              http://www.slideshare.net/MerasZuoka...iiai-ir-planai

              Comment


                O.Benderis. Vasiuku skaiciai ir planai
                Paskutinis taisė liutass; 2014.11.12, 18:15.

                Comment


                  "“FlyLAL“ patirtis: skrydžių verslas nepelningas, bet reikalingas" Gedimino Žiemelio ižvalgos opozicijai.
                  http://www.lrytas.lt/verslas/izvalgo...eikalingas.htm

                  Comment


                    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                    A.Zuokas. Air Lituanica skaičiai ir planai
                    http://www.slideshare.net/MerasZuoka...iiai-ir-planai
                    Jei kas žiūrėjote, gal irgi pastebėjote, kad 2014 metais planuojamas keleivių skaičius 400 000, nors šiuo metu skelbiama, kad pervežta 150 000. Kad ir kaip norėjosi tikėtis šia avantiūra, bet skaičiai kalba patys už save, prognozės panašu ir lieka prognozėm. Belieka tikėtis, kad dar spėsiu išskristi ir sugrįžti ir nereiks nervintis dėl prarastų pinigų.
                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Labai gerai, kad Zuokas investuoja ne į skulptūrų statymą Maironiams Vingio miške, o į verslą, kuris kuria pridėtinę vertę, darbo vietas, moka mokesčius, didiną šalies pasiekiamumą, prestižą, žinomumą ir pan. Tie 2% procentai turistų galbūt per metus išleidžia milijonus arba avialinijos atskraidina potencialius investuotojus. Bet kokiu atveju tokiomis avialinijomis atvykstantys turistai ar investuotojai šaliai naudingesni, nei pvz. pensininkai iš Vokietijos, kurie tik po senamiestį pasivaikšto ir gal kokią matriošką nusiperka Pilies gatvėje arba su Ryanair atskridę britai, kurie apšlapina prezidentūros sieną.
                      Jei ne paslaptis kiek tu turistu ir investuotuoju atskraidinta ir kiek babkiu atvezta ?

                      O siaip, kadangi myliu estus, tai pateiksiu keleta pavyzdziu. Juk negalite paneigti, kad jie gyvena geriau nei mes ?

                      taigi air lituanikai kiek milijonu ismesta ? ar ne 70? galima aisku statyti ir parkus maironiams, bet galima eiti ir kitu keliu.

                      Stai estai dar 2008 metais pradejo kurti mokslo ir pazinimo centra Ahhaa, tam isleido 149 mlj tuometiniu kronu, na grubiai jei neklystu 30 mlj litu. Centras tampa patrauklus ne tik Estijoje, bet ir Rusijoje bei Latvijoje. Vaikai mokinasi Hi tech ir susipazysta su visais mokslais. Na o Lietuvos vaikai priversti nuobofziauti per pamokas arba vaziuoti i estija susipazinti su suo muziejumi.

                      Sakote senas pavyzdys? Ok naujas pavyzdys - Lennusadam (buvusiu hidro lektuvu) muziejus. Na jis kainavo siek tiek daugiau, bet jis tapo TOP1 muziejumi Estijoje. Beje, jo tikslas - issilaikyto be dotaciju. Tai jis ir pasieke - gaunamu pajamu uztenka ne tik jo veiklai bet ir eksponatu restauravimui. Ar turime analogu LT ? I muzieju varo ne tik estai, bet ir svedai, suomiai, rusai, uk ir etc....

                      Na gerai netinka ? Dar vienas pavyzdys. Estai pries 5 metus pasikviete Robi Viljamsa koncertuoti Taline ir sumokejo 5 mlj euru kad koncerto transliacijos metu butu rodomi filmai apie estija.

                      Aisku, estau mums ne pavyzdys, geriau isteigsime dar viena avialinija ir garsinsime lietuva tokiu butu. Bet saves paklauskite, kodel verta vaziuoti i LT ?

                      O siaip dabar varau

                      Comment


                        /\ Na promachų iš estų pusės taip selektyviai galim irgi krūvą paminėti - kad ir paskutinė jų kontraversiška idėja visas savo energetines investicijas sukišti į 19 amžiaus technologiją (degiųjų skalūnų išgavimą). Kalbu čia eina apie 14,000,000,000 litų investiciją, o ne kažkokius kelis milijonus ...

                        O šiaip GDP per capita (PPP) Lietuvoje aukštesnis, negu Estijoje. Kažką matyt ir čia žmonės neblogai daro ?
                        Paskutinis taisė nomad; 2014.11.13, 23:26.
                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                        Comment


                          Parašė nomad Rodyti pranešimą
                          O šiaip GDP per capita (PPP) Lietuvoje aukštesnis, negu Estijoje.
                          Priklauso nuo šaltinio - vienur mes pirmaujame, kitur estai.

                          Comment


                            /\ Išskyrus Eurostato duomenis į nieką kitą net kreipti dėmesio nereikia - ten šakėmis ore skaičiai paišomi. Kiti šaltiniai (ar tai būtų CIA, ar World Bankas) skirtingų šalių skaičiavimo metodologijų nevienodina, bet daro 'prielaidas' ir atitinkamai, labai abejotinas korekcijas savo skaičiavimuose - ypač ne nominalaus, bet PPP skaičiaus atžvilgiu.

                            Eurostatas, iš kitos pusės, yra beprecedentiškai suvienodines skaičiavimo metodologiją tarp visų 28 ES valstybių (o taip pat kelių kitų, kurias tikrina).
                            Paskutinis taisė nomad; 2014.11.13, 23:36.
                            There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                            Comment


                              Konkurencijos taryba: savivaldybės parama „Air Lituanicai“ gali būti neteisėta
                              http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3IzEcLBeu

                              Comment


                                Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                /\ Na promachų iš estų pusės taip selektyviai galim irgi krūvą paminėti - kad ir paskutinė jų kontraversiška idėja visas savo energetines investicijas sukišti į 19 amžiaus technologiją (degiųjų skalūnų išgavimą). Kalbu čia eina apie 14,000,000,000 litų investiciją, o ne kažkokius kelis milijonus ...
                                žinai jei aš turėčiau tu skalūnų 200 metų į priekį (tiek turi estai) aš irgi taip daryčiau.

                                bet kokiu atveju mano pozicija - pirma reikia kurti DĖL ko važiuoti ir tik po to su KUo važiuoti.

                                Comment


                                  /\
                                  Tavo nuomone pas mus viskas yra LABAi blogai, gerai gali būti tik kažkur kitur. Praktiškai visiškai viskas ką tu šiame forume kada nors esi parašęs yra dejavimas kaip viskas pas mus blogai ir tik kad kažkur kitur gali būti gerai. Matyt dėl šitos priežasties niekas jau senokai rimtai į tai ką tu rašai nežiūri.

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    bet kokiu atveju mano pozicija - pirma reikia kurti DĖL ko važiuoti ir tik po to su KUo važiuoti.
                                    Tik kad pigi estiška degtinė į ten pritraukia kur kas daugiau važiuojančių, nei Aha, Uhu ir Uhuhu centrai.
                                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                    Comment


                                      Mane stebina, kad Kauno atstovai čia daugiausia verkia ir reiškiasi. Ką jums savo nacionalinio vežėjo RyanAir neužtenka?

                                      Comment


                                        Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                                        Mane stebina, kad Kauno atstovai čia daugiausia verkia ir reiškiasi. Ką jums savo nacionalinio vežėjo RyanAir neužtenka?
                                        matai, ankščiau ar vėliau mes mokėsim iš savo kišenės.

                                        Comment


                                          AirLituanica užleidžia Amsterdamo kryptį AirBalticui

                                          Air Lituanica“ skrydžius vykdys pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais vakare, o „airBaltic“ – ketvirtadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais apie pietus.

                                          Skaitykite daugiau
                                          Ankščiau AirLituanica planavo skrydžių skaičių į Amsterdama dudinti iki 8 savaitinių.
                                          Talino kryptyje taip pat didėja konkurencija, EstonianAir didina skrydžių iš Talino į Vilnių skaičių nuo 9 iki 13 savaitinių.
                                          Malmės kryptimi, kur AirLituanica skraidė vasarą, pradės kursuoti WizzAir.

                                          Kažin ar dar planuojamas trečias lėktuvas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X