Šitos avialinijos skirtos ne turistams ir ne investuotojams - jos skirtos vilniečiams. Turistai ar investuotojai yra tik priemonė. Eidvio teorija yra, kad statistinis vilnietis ant tiek tūpas, kad nemoka pasinaudoti tuo ir užsidirbti papildomus 4 litus per mėnesį, kad išlaikyti pora lėktuvėlių (13mln nuostolis pernai/300k darbingų vilniečių). Aš nemanau, kad vilniečiai yra ant tiek tūpi ir savo dalį susimoku su kaupu. AirLituanica sukuria pakankamai vertės ir yra verta kiekvieno cento tik ne kiekvienam tai lemta suprasti deja. Apie avialinijų verslo lyginimą su dviračių nuoma išvis patyliu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Kaip suprantu, Air Zuokula yra kažkokia labai naujo modelio ir labai naujais principais grindžiama avialinija, kuri skraidydama dviem lėktuvais ir penkiom kryptim bei lįsdama į nuostolius (dengiamus iš savivaldybės biudžeto) neša kažkokią neapčiuopiamą (bet labai labai labai didelę) naudą, kurią gali suprasti tik išrinktieji. Bet net ir tie suprantantys išrinktieji negali tos naudos paaiškinti. Matyt todėl, kad jei tą naudą suprastų visi, jie nebebūtų išrinktaisiais.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Tai savivaldybė paskyrė 5 mln. litų ? O kokiu būdu Vyriausybė žadėjo skirti 5 mln. Lt ? Investuotų į istatinį kapitalą ir pataptų Air Lituanica akcininke ?
„Air Lituanicai“ sustiprinti prašoma 5 milijonų litų
http://www.lrytas.lt/-14157967661415...-lit%C5%B3.htm
Vilniaus savivaldybė nusprendė didinti skrydžių kompaniją „Air Lituanica“ valdančios įmonės „Start Vilnius“ įstatinį kapitalą 5 mln. litų.
Buvo skaičiuojama, kad 2014 metams „Air Lituanicos“ veiklai reikia 15 mln.Lt.
Iš jų 10 mln. skyrė sostinės savivaldybė, Vyriausybė žadėjo skirti 5 mln. Lt, tačiau pažado netesėjo.
Comment
-
Diskusijos apie „Air Lituanicą“ užsitęsė daugiau nei pusvalandį. Galų gale paskelbtas balsavimas. Už sprendimą pasisakė 27 tarybos nariai, prieš – 14.
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...#ixzz3IrX5pC1G
Comment
-
A.Zuokas. Air Lituanica skaičiai ir planai
http://www.slideshare.net/MerasZuoka...iiai-ir-planai
Comment
-
"“FlyLAL“ patirtis: skrydžių verslas nepelningas, bet reikalingas" Gedimino Žiemelio ižvalgos opozicijai.
http://www.lrytas.lt/verslas/izvalgo...eikalingas.htm
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąA.Zuokas. Air Lituanica skaičiai ir planai
http://www.slideshare.net/MerasZuoka...iiai-ir-planai
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLabai gerai, kad Zuokas investuoja ne į skulptūrų statymą Maironiams Vingio miške, o į verslą, kuris kuria pridėtinę vertę, darbo vietas, moka mokesčius, didiną šalies pasiekiamumą, prestižą, žinomumą ir pan. Tie 2% procentai turistų galbūt per metus išleidžia milijonus arba avialinijos atskraidina potencialius investuotojus. Bet kokiu atveju tokiomis avialinijomis atvykstantys turistai ar investuotojai šaliai naudingesni, nei pvz. pensininkai iš Vokietijos, kurie tik po senamiestį pasivaikšto ir gal kokią matriošką nusiperka Pilies gatvėje arba su Ryanair atskridę britai, kurie apšlapina prezidentūros sieną.
O siaip, kadangi myliu estus, tai pateiksiu keleta pavyzdziu. Juk negalite paneigti, kad jie gyvena geriau nei mes ?
taigi air lituanikai kiek milijonu ismesta ? ar ne 70? galima aisku statyti ir parkus maironiams, bet galima eiti ir kitu keliu.
Stai estai dar 2008 metais pradejo kurti mokslo ir pazinimo centra Ahhaa, tam isleido 149 mlj tuometiniu kronu, na grubiai jei neklystu 30 mlj litu. Centras tampa patrauklus ne tik Estijoje, bet ir Rusijoje bei Latvijoje. Vaikai mokinasi Hi tech ir susipazysta su visais mokslais. Na o Lietuvos vaikai priversti nuobofziauti per pamokas arba vaziuoti i estija susipazinti su suo muziejumi.
Sakote senas pavyzdys? Ok naujas pavyzdys - Lennusadam (buvusiu hidro lektuvu) muziejus. Na jis kainavo siek tiek daugiau, bet jis tapo TOP1 muziejumi Estijoje. Beje, jo tikslas - issilaikyto be dotaciju. Tai jis ir pasieke - gaunamu pajamu uztenka ne tik jo veiklai bet ir eksponatu restauravimui. Ar turime analogu LT ? I muzieju varo ne tik estai, bet ir svedai, suomiai, rusai, uk ir etc....
Na gerai netinka ? Dar vienas pavyzdys. Estai pries 5 metus pasikviete Robi Viljamsa koncertuoti Taline ir sumokejo 5 mlj euru kad koncerto transliacijos metu butu rodomi filmai apie estija.
Aisku, estau mums ne pavyzdys, geriau isteigsime dar viena avialinija ir garsinsime lietuva tokiu butu. Bet saves paklauskite, kodel verta vaziuoti i LT ?
O siaip dabar varau
Comment
-
/\ Na promachų iš estų pusės taip selektyviai galim irgi krūvą paminėti - kad ir paskutinė jų kontraversiška idėja visas savo energetines investicijas sukišti į 19 amžiaus technologiją (degiųjų skalūnų išgavimą). Kalbu čia eina apie 14,000,000,000 litų investiciją, o ne kažkokius kelis milijonus ...
O šiaip GDP per capita (PPP) Lietuvoje aukštesnis, negu Estijoje. Kažką matyt ir čia žmonės neblogai daro ?Paskutinis taisė nomad; 2014.11.13, 23:26.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąO šiaip GDP per capita (PPP) Lietuvoje aukštesnis, negu Estijoje.
Comment
-
/\ Išskyrus Eurostato duomenis į nieką kitą net kreipti dėmesio nereikia - ten šakėmis ore skaičiai paišomi. Kiti šaltiniai (ar tai būtų CIA, ar World Bankas) skirtingų šalių skaičiavimo metodologijų nevienodina, bet daro 'prielaidas' ir atitinkamai, labai abejotinas korekcijas savo skaičiavimuose - ypač ne nominalaus, bet PPP skaičiaus atžvilgiu.
Eurostatas, iš kitos pusės, yra beprecedentiškai suvienodines skaičiavimo metodologiją tarp visų 28 ES valstybių (o taip pat kelių kitų, kurias tikrina).Paskutinis taisė nomad; 2014.11.13, 23:36.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Konkurencijos taryba: savivaldybės parama „Air Lituanicai“ gali būti neteisėta
http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3IzEcLBeu
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimą/\ Na promachų iš estų pusės taip selektyviai galim irgi krūvą paminėti - kad ir paskutinė jų kontraversiška idėja visas savo energetines investicijas sukišti į 19 amžiaus technologiją (degiųjų skalūnų išgavimą). Kalbu čia eina apie 14,000,000,000 litų investiciją, o ne kažkokius kelis milijonus ...
bet kokiu atveju mano pozicija - pirma reikia kurti DĖL ko važiuoti ir tik po to su KUo važiuoti.
Comment
-
/\
Tavo nuomone pas mus viskas yra LABAi blogai, gerai gali būti tik kažkur kitur. Praktiškai visiškai viskas ką tu šiame forume kada nors esi parašęs yra dejavimas kaip viskas pas mus blogai ir tik kad kažkur kitur gali būti gerai. Matyt dėl šitos priežasties niekas jau senokai rimtai į tai ką tu rašai nežiūri.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąbet kokiu atveju mano pozicija - pirma reikia kurti DĖL ko važiuoti ir tik po to su KUo važiuoti.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė SarunasLT Rodyti pranešimąMane stebina, kad Kauno atstovai čia daugiausia verkia ir reiškiasi. Ką jums savo nacionalinio vežėjo RyanAir neužtenka?
Comment
-
AirLituanica užleidžia Amsterdamo kryptį AirBalticui
Air Lituanica“ skrydžius vykdys pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais vakare, o „airBaltic“ – ketvirtadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais apie pietus.
Skaitykite daugiau
Talino kryptyje taip pat didėja konkurencija, EstonianAir didina skrydžių iš Talino į Vilnių skaičių nuo 9 iki 13 savaitinių.
Malmės kryptimi, kur AirLituanica skraidė vasarą, pradės kursuoti WizzAir.
Kažin ar dar planuojamas trečias lėktuvas.
Comment
Comment