Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    taip gaila, kad jie buksuoja ir matyt turi problemų, bet čia jau ne man spręsti, o vyriausybė galų gale galėtų perimti arba netiesiogiai paremti, kad LT skraidyti pradėtų ir iš Palangos ir galbūt iš KUN.
    Kaip ne specui šioje srityje, man atrodo, kad jei KLM/AF paskelbė bendras kainas su LT, tai ne taip viskas ir blogai ten tikriausiai.

    Comment


      Parašė ZXS Rodyti pranešimą
      Kaip ne specui šioje srityje, man atrodo, kad jei KLM/AF paskelbė bendras kainas su LT, tai ne taip viskas ir blogai ten tikriausiai.
      Na ne man irgi komentuoti ten situaciją, aišku jei atsirado jungimai su KLM/AF tai juda reikalai į priekį. Kad ne viskas gerai tai galima spręsti iš plėtros plano korekcijų šiemet jau turėjo turėti 2 lėktuvus, tačiau iki šiol 1+ wet lease. Tačiau manau šis projektas turi išaugti vieną dieną iš savivaldybės į vyriausybę, kuri užsiimtu pagalbą pritraukiant investuotoją ir pan. Juk mintis ir yra ta, kad tai nacionalinis vežėjas, kaip kad LG geležinkeliuose.

      Comment


        Parašė Little_man Rodyti pranešimą
        Tačiau manau šis projektas turi išaugti vieną dieną iš savivaldybės į vyriausybę, kuri užsiimtu pagalbą pritraukiant investuotoją ir pan. Juk mintis ir yra ta, kad tai nacionalinis vežėjas, kaip kad LG geležinkeliuose.
        Man šiaip, patinka, kad jie gali sau leisti visokius we lease variantus, gerai, kad visokių didelių boeng nenaudoja.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          O šiaip ar turi kas nors bent approximate žinių, kaip jiems dabar sekasi fiansine prasme ir kokie šansai išsilaikyti?
          Spaudoj buvo rašyta kad Talinas ir Briuselis yra pelningos kryptys. Visos kitos ne. Sprendžiant iš to, kad jiems labai neblogai sekėsi Amsterdamo kryptis iki tol kol susipyko su Estonian ko gero ji taip pat galėtų tapti pelninga. Paryžius taip pat turi perspektyvų gavus code share su Air France. Tuo tarpu Prahai, Miunchenui, Berlynui sekasi prastai.

          Comment


            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
            Spaudoj buvo rašyta kad Talinas ir Briuselis yra pelningos kryptys. Visos kitos ne. Sprendžiant iš to, kad jiems labai neblogai sekėsi Amsterdamo kryptis iki tol kol susipyko su Estonian ko gero ji taip pat galėtų tapti pelninga. Paryžius taip pat turi perspektyvų gavus code share su Air France. Tuo tarpu Prahai, Miunchenui, Berlynui sekasi prastai.
            Klausimas ar su Berlynu blogai.
            Antradienį Vilnius-Berlynas - nei vienos laisvos vietos,
            trečiadienį Berlynas-Vilnius - max 5 laisvos vietos,
            vakar Berlynas-Vilnius - 6 ar 7 laisvos vietos.

            Comment


              Parašė AB13 Rodyti pranešimą
              Klausimas ar su Berlynu blogai.
              Antradienį Vilnius-Berlynas - nei vienos laisvos vietos,
              trečiadienį Berlynas-Vilnius - max 5 laisvos vietos,
              vakar Berlynas-Vilnius - 6 ar 7 laisvos vietos.
              Lietuviškas atsakymas: Žinoma blogai viskas blogai, Vilnius bankrutuoja, pakelkit pensijas. Vagiai visi, per Lituanica bilimilijardus plauna.

              Iš tikro, smagu girdėti, kad TXL-VNO būna pilni kartais. Tikriausiai tai labai priklauso nuo renginių. Dar yra gerai, kad jie neskraido dideliais boeingais, tada užpldyt lėktuvą yra daug lengviau. Šiaip, būtų smagu, kad pavyktų jungimus su AirBerlin padaryt. Tada Vokietija pajudėtų. Dar įdomu kaip jiems sekas su Čekais bendraut.

              Comment


                Kas link CSA, Simonas Bartkus minėjo, kad būtent jungimai per Prahą turėjo būti patys pirmi. Tačiau kol kas jokio matomo postūmio nėra.

                Comment


                  Jungimas su Air Berlin, tai vos ne jungimas su Etihad. O jei dar esant bendrai kainodarai, būtų labai patruklus produktas, nes Berlynas yra pakankamai arti jungiamams, arčiau nei AMS, CPH ar FRA.

                  Dalis jungiančių savo skrydžius su AirBaltic per Rygą ir persėsdami į AirBerlin Hamburge, Duseldorfe ar tam pačiam Berlyne pereitų į Air Lituanicą. Bet žmonės dirbantys LT puikiai tą žino
                  O kadangi tyli, vadinasi greičiausiai yra dirbama ties tuo.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Skrydžiai į Švediją – 10 kartų per savaitę

                    Nuo kitų metų Lietuvos ir Švedijos susisiekimas bus itin geras: oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ nuo sausio 26 d. pradeda vykdyti skrydžius į Stokholmo centre esantį Broma (angl. Stockholm Bromma) oro uostą, per savaitę bus pasiūlyta 10 skrydžių.

                    ...

                    Comment


                      Dar vienas akmuo į Zuoko rinkiminį daržą.
                      Paviešintais duomenimis, per dvejus veiklos metus patirta apie 30 mln. Lt nuostolių. Negana to, konferencijoje užsiminta, esą kitos savivaldybės įmonės yra terorizuojamos skolinti pinigines lėšas nuostolingai veikiančiai įmonei.

                      Comment


                        Nuo sausio 26 dienos, “Air Lituanica” tiesiogiai iš Vilniaus skraidys į Stokholmo Bromma oro uostą. Stokholmo Bromma oro uostas – beveik Švedijos sostinės centre: nuo miesto centro nutolęs 5-7 km, kai tuo tarpu Arlanda oro uostas nutolęs apie 40 km nuo miesto centro.

                        https://www.airlituanica.com/lt/apie...dija-48sb.html

                        http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d31383539

                        http://simonas.bartkus.lt/blog/2014/...mma-oro-uosta/

                        Comment


                          Konservatoriai dėl „Air Lituanica“ veiklos kreipsis į FNTT
                          http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...1410271621.htm

                          Comment


                            Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                            Nuo sausio 26 dienos, “Air Lituanica” tiesiogiai iš Vilniaus skraidys į Stokholmo Bromma oro uostą. Stokholmo Bromma oro uostas – beveik Švedijos sostinės centre: nuo miesto centro nutolęs 5-7 km, kai tuo tarpu Arlanda oro uostas nutolęs apie 40 km nuo miesto centro.

                            https://www.airlituanica.com/lt/apie...dija-48sb.html

                            http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d31383539

                            http://simonas.bartkus.lt/blog/2014/...mma-oro-uosta/
                            Čia konkurencija Estonian Air ?
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Čia konkurencija Estonian Air ?
                              Na panašu

                              Comment


                                Čia toks komentaras buvo S. Bartkaus bloge, ar kas gali pakomentuot?


                                2014 10 27, 15:49
                                Manau, kad čia Swedbank užsakymu. Swedbank skelbė konkursus aviakompanijoms visame šiaurės regione skraidyti į Bromma. Nenustebčiau, kad Air Lituanica užsitikrino, kad kokius 30% vietų jau užėmė Swedbank. Estonian Air iš Talino į Bromma irgi skraido Swedbank užsakymu.

                                Comment


                                  Tame pačiame įraše parašyta, kad buvo dirbta su verslu atidarant šią kryptį, tad visai realu.

                                  Comment


                                    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                                    Čia toks komentaras buvo S. Bartkaus bloge, ar kas gali pakomentuot?
                                    2014 10 27, 15:49
                                    Manau, kad čia Swedbank užsakymu. Swedbank skelbė konkursus aviakompanijoms visame šiaurės regione skraidyti į Bromma. Nenustebčiau, kad Air Lituanica užsitikrino, kad kokius 30% vietų jau užėmė Swedbank. Estonian Air iš Talino į Bromma irgi skraido Swedbank užsakymu.
                                    Tų, kurie skriado darbo reikalais tarp Vilniaus ir Stockholmo yra labai daug, be Swed, paminėčiau dar ir SEB, specialistų migravimas vyksta abiem pusėm. Jei pasižiūrėsi į skrydžių laikus, tai jie daugiau mažiau adaptuoti darbo dienai.

                                    Reikia nepamiršti, kad Ryanair ir Norwegian uždarė savo maršrutus į Švedijos sostinę, tad atsirado galimybė pasipildyti Švedijoje gyvenančiais lietuviais. Tad iš esmės lieka tik SAS su Arlandos oro uostu, kuris daugiau veikia, kaip tranzitinis oro uostas. Bromma yra sąlyginai patogesnis, skrendantiems tik į Stokholmą.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Oro linijų bendrove „Air Lituanica“ domisi strateginis investuotojas iš Azerbaidžano, kuris norėtų įsigyti apie 49% bendrovės akcijų. Tačiau prieš tai Lietuvos įmonė turi atitikti jo keliamus reikalavimus.

                                      SUNKIAUSIA DALIS – LAIKAS
                                      http://finansai.eversus.lt/naujienos/3951

                                      Comment


                                        Prastos žinios. Star1 prieš pat galą irgi domėjosi strateginis investuotojas, ir FlyLALu domėjosi ...

                                        Comment


                                          Tas "domėjimasis" gal labiau PR akcija, pasirodyt geriau kreiditorių akyse, kad įmonė turi potencialo išlikti. Kaip flyLAL, Star niekas neišgelbėjo taip ko gero bus ir čia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X