Aš nevertinčiau to labai blogai, įmonė prieš pradėdama vykdyti skrydžius numatė 10-11 mln. Lt nuostolį, panašus nuostolis ir yra, tačiau reikia atsižvelgti ir į tai, kad "Estonian air" veiksmai nuktraukiant sutartį ir susigražinant lėktuvą padarė ne mažai nuostolių, kalba eina ne apie vieną ar du milijonus, o daugiau, tad finansinė įmonės padėtis yra kontroliuojama ir vyksta beveik pagal planą.
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Nekniaukime dėl tos AIr estonia, jau rašyta aukščiau kad jau susimokėjo. Vat patiko vienas komentaras - įmonės balansas nuostolis, direktoriaus alga 40 000 ltl. Kai tik koks mažiukas turi balansą minusą - iš karto skambina VMI ir klausia kodėl nuostolis. Na bet kokiu atveju aš pažadais netikiu - turistų nėra, verslinykų nėra.
Nekniaukime dėl tos AIr estonia, jau rašyta aukščiau kad jau susimokėjo. Vat patiko vienas komentaras - įmonės balansas nuostolis, direktoriaus alga 40 000 ltl. Kai tik koks mažiukas turi balansą minusą - iš karto skambina VMI ir klausia kodėl nuostolis. Na bet kokiu atveju aš pažadais netikiu - turistų nėra, verslinykų nėra.
nuostoliai dėl atšauktų skrydžių ir skrydžių atnaujinimo išlaidos yra kiek didesnės nei 1,6mln. kuriuos davė "Estonian air", tas nuostolis gali siekti ir 4mln. litų ir daugiau.
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Tuo tarpu Vilniaus avialinijos siūlo organizuoti skrydžius į Angliją.
„Sulaukėm pasiūlymo skraidinti keleivius kalėdiniu periodu iš Anglijos į Zoknius. Viską svarstysim ir spręsim.
Tuo tarpu Vilniaus avialinijos siūlo organizuoti skrydžius į Angliją.
„Sulaukėm pasiūlymo skraidinti keleivius kalėdiniu periodu iš Anglijos į Zoknius. Viską svarstysim ir spręsim.
Gal ir gera mintis, turint omeny, kad iš šiaurės Lietuvos niekas neskraido, o tai ir Pietų Latvijos niekas neskraido. Šiauliai galėtų realiai pretenduoti bent į penketą labiausiai užimtų Baltijos šalių oro uostų.
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Na.... Kodėl neskraido - Ryga šalia, iš ten pradėjo skristi ir Wizzair. Bet vertinant Air lituanicos būklę, kad tik nebūtų dar viena kliurka. Iš kitos pusės ar reikia Lietuvai dar vieno oro uosto prie aplamai nuostolingų esamų oro uostų ?
Manau, kad jei susimestumėm ir tikrai išpirktumėm visus bilietus pirmyn/atgal, tai mus paskraidintų iš tų Šiaulių, kad taip jau reikia. Bent po vieną reisą, gal pavyktų padaryt
VNO-LGW LGW-SQQ ir backwards.
O SQQ-VNO, VNO-SQQ parduot kaip atrakciją (būtinai sudalyvaučiau).
Tai, kad aš to patvirtinimo nepastebėjau . Man tai tikrai nepanašu į patvirtinimą:
Šiaulių oro uostas“ veda derybas su oro linijų bendrove „Air Lituanica“, kuri organizuotų skrydžius iš Šiaulių.
Tikimasi, kad rugsėjo mėnesį jau bus aišku, ar bendrovė „Air Lituanica“ ir „Šiaulių oro uostas“ bendradarbiaus bei kalėdiniu laikotarpiu organizuos skrydžius į Londoną.
Besibaigiant kalendorinei vasarai, kurios metu oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ pagerino savo pervežtų keleivių prognozes – vasaros mėnesiais „Air Lituanica“ bus skridę daugiau nei 45 tūkst. keleivių – skelbiamas rudens maršrutų ir skrydžių skaičius. Rudenį bendrovė per savaitę siūlys 42 išvykimus reguliariaisiais skrydžiais iš Vilniaus oro uosto.
Comment