Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Kažin ar daug pasaulyje yra "vieno-dviejų lėktuvų bendrovių". Manau, turėtų būti kažkokios sutartys su kitom bendrovėm, kad atsiradus reikalui skubiai paskolintų lėktuvą. Bet viskas kainuoja. Dabar paskubom palopys ir vėl skraidys, nes grafikas vasarą turbūt intensyvus, terminai spaudžia, nėra laiko kada terliotis. Kaip būti užtikrintam, kad netaupoma saugos sąskaita?
    Berods tokį partnerį AirLituanica turi. Lyg ir buvo šnekėta, kad esant rimtiems gedimams, kurių nebūtų įmanoma pataisyt greitu metu, tai skrydį pavaduotų Small Planet Airlines lėktuvas. Galiu ir klyst bet man atrodo teko skaityt ankščiau
    RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

    Comment


      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
      Praeitais metais buvo skelbta, kad Vilniaus miesto Savivaldybė "Air Lituanica" įstatinio kapitalo didinimui perdavė bendrovei „Start Vilnius“ valdančiai oro bendrovę „Air Lituanica“ buvusios viešosios pirties pastatus. Šiandien matau, kad vietoj to pirties pastato jau švarus plotas. Kas tai ? Gal čia bus nauja oro bendrovės "Air Lituanica" būstinė ? Ar ratas apsisuko ir šitas brangus sklypas sostinės centre jau "realizuotas" ?

      Atvaizdas

      Atvaizdas
      Ar čia ne Vingrių Šaltinių projekto vieta?
      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

      Comment


        Parašė doncius Rodyti pranešimą
        Berods tokį partnerį AirLituanica turi. Lyg ir buvo šnekėta, kad esant rimtiems gedimams, kurių nebūtų įmanoma pataisyt greitu metu, tai skrydį pavaduotų Small Planet Airlines lėktuvas. Galiu ir klyst bet man atrodo teko skaityt ankščiau
        Bent jau žiemą tikrai buvo tokio tipo bendradarbiavimas.

        Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
        Gal galiu gauti žinių apie antrąjį lėktuvą neteko dar girdėti ir apie trečią. Na bet objektyviai vertinant Talinas tikrai nėra prioritetas numeris vienas, kadangi tai mažai netranzitinė šalis, jau geriau Ryga(bet ten nepakonkuruosi su airbaltic). Šiaip tikrai trūksta krypčių į Šiaurės Europos sostines, ir Didžiąją Britaniją, gal iš bėdos reikėtų ir skrydžių į Vokietijos centrinę dalį. Manau geriau būti "Emigrant airlines" nei mėginti spausti ten kur nebus pelno.
        Vienas lėktuvas buvo tik trumpam, kai netikėtai nutrūko bendradarbiavimas su Estonian. Neilgai trukus buvo išsinuomotas papildomas lėktuvas - CRJ2, kuris bus naudojamas iki jį pakeičiant analogišku į nuo pat starto naudojamą Embraer. Kažkiek vėliau dar ir trečias Embraeris atsirasti turi arba bus toliau naudojamas CRJ, kuris panašu, kad visai pasiteisino. Tai turi nutikti berods kažkada rudienį (atsirasti trečias lėktuvas parke).

        Comment


          Parašė nomad Rodyti pranešimą
          Ar čia ne Vingrių Šaltinių projekto vieta?
          Taip.
          Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Vietoj ataskaitos
            Vėluoja „air Lituanica“ skrydis į Paryžių
            http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=64935459
            taigi nemokamų bilietų delfiui nedavė tai ir dabar skelbia straipsnius O šiaip paskutiniu metu air lituanica vien tik akcijas skelbia - bilietai po 99 ltl...

            Comment


              Kai niekur neišskrendi, turėtų būti gaila ir tų 99 litų.

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                taigi nemokamų bilietų delfiui nedavė tai ir dabar skelbia straipsnius O šiaip paskutiniu metu air lituanica vien tik akcijas skelbia - bilietai po 99 ltl...
                Paprastas marketingas, kiek girdėjau daugelis skrydžių būna neužpildyti pilnai, tai siūlomi skrydžiai, kurių kaina būtų labiau reklama. Bet manau, kad tai gerai.
                Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                Comment


                  Na vėluoja ir Berlynas, ir Miunchenas , ir Briuselis. Apie tai delfiukas nerašo... Bet kokiu atveju, griuvus vienam lėktuvui, kito nėra iš ko paimti....

                  Beje, jei sektųsi, tai kaži ar būtų bilietų po 99 ltl...

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Na vėluoja ir Berlynas, ir Miunchenas , ir Briuselis. Apie tai delfiukas nerašo... Bet kokiu atveju, griuvus vienam lėktuvui, kito nėra iš ko paimti....

                    Beje, jei sektųsi, tai kaži ar būtų bilietų po 99 ltl...
                    Žemos kainos, nebūtinai reiškia, kad sekasi blogai, kartais tiesiog geriau parduoti likusią vietą žemiau už savikainą, nei neparduoti iš vis neparduoti.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      ar sekasi, ar nesekasi parodo finansiniai balansai, kuriu niekas nezino. Kai matysim, tada ir spresim.

                      Comment


                        Na, jei steigiant įmonę, ilgalaikėje perspektyvoje buvo numatytas pelnas, o pradžioje eis į minusą, tai nesakyčiau taip drąstiškai kad nesiseka. Nežinau, buvo ar nebuvo jie numatę kad Estonian pakiš kiaulę, bet yra kaip yra.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Na pagal pačios Air Lituanica skelbtą ir matyt patvirtintą verslo planą, jie planavosi 2014 metams 12 mln. Lt nuostolį. Kaip yra iš tikrųjų mes dar nežinome, nes niekur tai neskelbiama.

                          Comment


                            Beje, o kiek Air Lituanica pervežė keleivių per metus ? Ar per 2014 m. ? Pagal planą 400 000. Manau realybėje labai toli nuo to skaičiaus. Ir visgi, kur rasti kokią statistiką. Pažiūrėjau http://lt.wikipedia.org/wiki/Air_Lituanica , jokios statistikos irgi nėra, tik įrašas , kad "2014 m. sausio 2 d. bendrovė aptarnavo 50 000-ąjį savo klientą."

                            Comment


                              Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                              Na pagal pačios Air Lituanica skelbtą ir matyt patvirtintą verslo planą, jie planavosi 2014 metams 12 mln. Lt nuostolį. Kaip yra iš tikrųjų mes dar nežinome, nes niekur tai neskelbiama.
                              Atvaizdas
                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Gegužės pirmom dienom turėtų būti paskelbta finansinė ataskaita.
                              Kaipgi taip? Už lango jau Birželis.

                              Comment


                                Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                Beje, o kiek Air Lituanica pervežė keleivių per metus ? Ar per 2014 m. ? Pagal planą 400 000. Manau realybėje labai toli nuo to skaičiaus. Ir visgi, kur rasti kokią statistiką. Pažiūrėjau http://lt.wikipedia.org/wiki/Air_Lituanica , jokios statistikos irgi nėra, tik įrašas , kad "2014 m. sausio 2 d. bendrovė aptarnavo 50 000-ąjį savo klientą."
                                Nerasi, nes aviakompanija dar net neskraido metų, taip kad dar šiek tiek pakentėk.

                                Comment


                                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                  Nerasi, nes aviakompanija dar net neskraido metų, taip kad dar šiek tiek pakentėk.
                                  Air Lituanica skrydžius pradėjo 2013 m. birželio mėn., taip kad dabar lygiai metai. Bet statistikai gerai būtų ir kalendoriniai metai - per 2013 m. pervežta tiek ir tiek keleivių, per 2014 m. - vėl kažkiek tai. Taip kaip skelbiasi ir kitos aviakompanijos.

                                  Comment


                                    Na pavyzdžiui Air Baltic galiu viešai pamatyti visą pagrindinę kelių metų informaciją -
                                    http://en.wikipedia.org/wiki/Air_Baltic

                                    Comment


                                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                      Air Lituanica skrydžius pradėjo 2013 m. birželio mėn., taip kad dabar lygiai metai. Bet statistikai gerai būtų ir kalendoriniai metai - per 2013 m. pervežta tiek ir tiek keleivių, per 2014 m. - vėl kažkiek tai. Taip kaip skelbiasi ir kitos aviakompanijos.
                                      Birželio 30 d. pirmas skrydys įvyko. Tai luktelki bent jau iki Liepos 1.

                                      Comment


                                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                        Birželio 30 d. pirmas skrydys įvyko. Tai luktelki bent jau iki Liepos 1.
                                        Kaip minėjau, mane tenkina ir kalendoriniai metai - pradžiai 2013. Visa įmanoma informacija už 2013 veiklos metus.

                                        Comment


                                          Kai kuriais atvejais geriau nekalbėt apie finansinę padėtį, kadangi informacija tapusi vieša yra galingiausias griaunantysis veiksnys. Žmones pamatę, kad įmonė veikia nuostolingai tai vertins labai negatyviai ir jeigu jie skris kur nors, tai nuspręs rinktis kitą skrydžių kompaniją. Reikėtų leisti bent įsitvirtinti "AirLituanicai", o tuomet aptarinėti finansinę padėti.
                                          Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X