Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė pliumbum Rodyti pranešimą
    Kalbant apie estus - jie patys juk jau kiek metų yra ant bankroto ribos ir Estijos vyriausybė (neteisėtai) juos gelbėja. Fokusas čia buvo įdomus su tuo konfliktu. Buvo vienas žiauriai geras ir pelningas Air Lituanica reisas į Amsterdamą, geras (dėl pirmininkavimo) į Briuselį ir kiti tokie vidutiniai. Estai nemokėjo lietuviams už keleivius gautų pinigų, tačiau reikalavo nuomos mėnesiui ar dviems į priekį. Kai lietuviai porą dienų pavėlavo su ta nuoma, estai pasinaudojo ir nutraukė sutartį, norėdami perimti pelningą Amsterdamo skrydį sau. Tada paaiškėjo fokusas, kad taip darydami jie pažeidžia sutartį dėl restruktūrizavimo plano vykdymo. Įsikišo ES ir užrišo šitą skrydį. Antra vertus, keli milijonai taip ir liko pas estus, o jie velnias žino ar tuoj nesugalvos bankrutuoti, nusinešdami lietuvių pinigus

    Visa istorija su estais išvis buvo klaida. O viskas apskritai su jais prasidėjo todėl, kad Zuokas neįvertino, kiek iš tikro daug laiko trunka įsukti tradicinę avialiniją su visais navarotais - gauti avialinijos kodą, licencijas, codeshare su didžiosiomis bendrovėmis, pardavinėjimą per kelionių agentūrų matomas skrydžių sistemas visose rinkose, į kurias skraidoma.. Net lėktuvų parko užsitikrinimas ne taip greitai įvyksta. Daugelis šių procesų sutvarkyti archaiškai arba šiaip nedinamiškai, vyksta labai lėtai, pusmetis ar metai laikoma normaliu periodu tokiems veiksmams ir procesams įsisukti. O čia užpakalis degė, nes ant nosies kabojo pirmininkavimas. Buvo be šansų viską susitvarkyti patiems iki jo pradžios. O čia buvo estai, kuriems desperatiškai trūksta babkių, bet kurie turi viską, ko reikia, visus tuos išvardintus elementus.

    Kalbant apie maršrutus, Zuokas tikrai nieko neišmano, jis kalbėjo apie skrydžius iš Kauno ir Palangos į Stambulą ir Tbilisį, ir pan.

    Apskritai aš neutraliai vertinu tą bendrovę. Drąsiai skraidau už darbovietės pinigus, patogus lėktuvas, geri laikai, geras aptarnavimas. Asmeniškiems tikslams rinktis kažkaip visgi dar abejočiau Planas pas juos kelis kartus geresnis negu pas užlūžusias avialinijas, bet vat tas skubėjimas truputį pagadino reikalus jiems.
    Labai smagu skraidyti už darbovietės pinigus ir dar reikšti savo nuomonę kur ir kas turėtų skristi.

    Comment


      Parašė Linas Rodyti pranešimą

      Labai smagu skraidyti už darbovietės pinigus ir dar reikšti savo nuomonę kur ir kas turėtų skristi.
      O tai biznio keleiviai negali reikšti nuomonės, ar kaip čia suprasti?

      Comment


        Parašė Linas Rodyti pranešimą
        Labai smagu skraidyti už darbovietės pinigus ir dar reikšti savo nuomonę kur ir kas turėtų skristi.
        Absoliuti dauguma, skrendančių darbo tikslais, skraido už darbovietės pinigus, pagal jų poreikius ir yra daromi maršrutai, todėl jų nuomonė labai svarbi.

        Kai esi paprastas keleivis, tau svarbiau kelionės tikslas, nei laikas, todėl ir skrendi, kai skrenda ir neiškai alternatyvų.
        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2014.02.01, 15:16.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          O tai biznio keleiviai negali reikšti nuomonės, ar kaip čia suprasti?
          Apie Air Lituanica savo nuomonę reikšti gali tik udrius, na ir gal dar Linas.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Apie Air Lituanica savo nuomonę reikšti gali tik udrius, na ir gal dar Linas.
            ir Zuokas is Jonavos

            Comment


              Dėl to, ar tikrai įsikišo ES - čia šiaip labiau gandas ir visiškai konkrečiai nežinau, girdėjau kalbant, kad Estonian patys kelionių agentūroms taip sakė. Bet tai turi pagrindo. Restruktūrizavimo planas, kuris buvo patvirtintas vasarą, kalbėjo pirmiausiai apie tai, kad Estonian turi būti mažesnė avialinija, nebeturėti ambicingų regioninio vežėjo planų. Toks fokusas kaip su Amsterdamu aiškiai prasilenkia su šituo planu.

              Na, o dėl to, ar aš už savo pinigus skraidau (4-5 kartus per metus) ar už savo darbdavio, kuris yra privati įmonė (10-15 kartų per metus), nematau didelio skirtumo. Juolab kad ir darbdaviui apmokant, aš skrydžius renkuosi pats. Na, o ar smagu skraidyti už darbovietės pinigus - gal kažkam, kas nėra to daręs, ir smagu. Aš žymiai mieliau miegočiau savo lovoje ir po darbo per 10 minučių būčiau savo namuose, negu knisčiausi po viešbučius, oro uostus ir miestus, kur penkiasdešimt kartų jau buvau, kai reikia dirbti papildomus darbus ir dar galvoti, kaip reikės spėti padaryti tai, ką praleidi nebūdamas ofise.

              Comment


                Keleivė, skridusi paskutiniu Air Lituanica skrydžiu į Berlyną FB pasidalino lėktuvo užpildymu. Ne kas. Įdomiausia, kad Simple Express autobusai į Berlyną visalaik pilni iš Vilniaus. Gal Air Lituanicai reikėtų pabandyt dalį jų pasiimt sau pakonkuruojant su Simple Express ? Vis geriau nei tuščiam skraidyt. Žiūrėk jau kitą kart rinksis nebe autobusą o lėktuvą.

                Comment


                  Taigi pats SB daug sykių aiškino, kad lietuviai į Berlyną lėktuvu neskrenda.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Skrenda, bet tik tie kas taupo laiką.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Problema ir tame, kad Air Lituanica iki šiol taip ir neturi code share su jokia kompanija. Netrukus skrydžiai į CDG, o code share su Air France irgi tikriausiai nėra. O kaip bus su Amsterdamo atnaujinimu, be to irgi bus problema su užpildymu.

                      Comment


                        Tikra tiesa, tai kas atgaivintų TXL krypti, tai jungtis su Air Berlin/Etihad.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                          Keleivė, skridusi paskutiniu Air Lituanica skrydžiu į Berlyną FB pasidalino lėktuvo užpildymu. Ne kas. Įdomiausia, kad Simple Express autobusai į Berlyną visalaik pilni iš Vilniaus. Gal Air Lituanicai reikėtų pabandyt dalį jų pasiimt sau pakonkuruojant su Simple Express ? Vis geriau nei tuščiam skraidyt. Žiūrėk jau kitą kart rinksis nebe autobusą o lėktuvą.

                          Atvaizdas
                          Kaip suprasti 'dali ju pasiimt sau' ? Uzgrobt autobousa ir jo keleivius jega susodint i Air Lituanica ?
                          Ar tu kalbi apie tai, kad kainas sumazint ? Kur jau labiau mazinti kainas, nei dabar. Tada tai jau butu konkuravimas kitame segmente, Air Lituanica taptu 'low fare' kompanija, jeigu dar tokia nera
                          Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                          Comment


                            Na, Simple Express rašo : "Su Simple Express pirmi 5 pirkti bilietai internetu tik nuo 10 LTL" Kažką tokio marketinginio galėtų skelbti ir AL ir pirmus bilietus atiduoti už autobuso bilieto kainą. Aišku, dabar jie turi Promo bilieto kainą, bet konkrečiai Berlyno reise reikėtų tą marketingą nukreipti irgi į tikslinį segmentą - keleivius dabar besinaudojančius autobusu.

                            Comment


                              Perkant bilietą užtenka paprastos diabetinės kortelės?

                              Comment


                                99% atvejų taip, kitais atvejais turbūt priklauso nuo banko. Visada gali pirkti per kelionių agentūrą.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė johas Rodyti pranešimą
                                  Perkant bilietą užtenka paprastos diabetinės kortelės?
                                  Gali neturėt ir kortelės, svarbu, kad pirkimo dieną atliktum banko pavedimą.

                                  Comment


                                    kaži kokia dabar situacija su air lituanica, reikia skristi į berlyną, bet dabar galvoju atšauks neatšaus ta skrydi, perkels neperkels...
                                    Paskutinis taisė udrius; 2014.02.10, 13:27.

                                    Comment


                                      Ne tiesiog yra alternatyvų, o kadangi važiuoji į renginį, tai negali juokauti. todėl ir tikslinuosi kokia ten situacija

                                      Comment


                                        Tu čia tiksliniesi apie airbaltic ar apie Air Lituanicą ?

                                        Comment


                                          sorry istaisiau - air lithuanica

                                          Comment

                                          Working...
                                          X