Parašė balietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąViduržemis reguliarioms aviakompanijoms visada sunkus periodas.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąIr dar Zuokas pažadėjo nustebinti dėl strateginio investuotojo artimiausiu metu. FlyLAL ir Star1 irgi žadėjo prieš pat pabaigą, bet juk Zuokas žino visus finansinius duomenis ir niekada nemeluoja ...
Gal jau imkitės patys daryt verslo nedejavę dėl kitų veiklos. Tada tik suprasit, kad stebuklo nepadarysi, turi ilgai vargti rizikuodamas. O stebuklus daro tik tie, kurie iš vis nieko nedaro.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBet iš kur toks noras, kas Zuokui nesisektų? Čia, suprask, jei pasiseks, vis tiek blogai, nes gal vėliau nepasiseks. O jei iškart nepasiseks, tada tie visi aiškiaregiai sakys - "juk sakiau kad sužlugs".
Gal jau imkitės patys daryt verslo nedejavę dėl kitų veiklos. Tada tik suprasit, kad stebuklo nepadarysi, turi ilgai vargti rizikuodamas. O stebuklus daro tik tie, kurie iš vis nieko nedaro.
O Zuokas su lėktuvėliais žaidžia.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBet iš kur toks noras, kas Zuokui nesisektų? Čia, suprask, jei pasiseks, vis tiek blogai, nes gal vėliau nepasiseks. O jei iškart nepasiseks, tada tie visi aiškiaregiai sakys - "juk sakiau kad sužlugs".
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąGal jau imkitės patys daryt verslo nedejavę dėl kitų veiklos. Tada tik suprasit, kad stebuklo nepadarysi, turi ilgai vargti rizikuodamas. O stebuklus daro tik tie, kurie iš vis nieko nedaro.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa negalima lyginti Star1, FlyLAL ir Air Lituanica. Trys skirtingos istorijos.
1. Star1 skraidė iš Vilniaus, ir Air Lituanica skraido iš Vilniaus
2. Star1 turėjo lėktuvų parką iš vieno lėktuvo, ir Air Lituanica taip pat
Oi, apie ką aš čia? Taigi yra esminis skirtumas - Star1 baigė egzistavimą, kai pajamos nebepadengė išlaidų, o Air Lituanica visada gali "pasididinti įstatinį kapitalą" Vilniaus miesto pinigais. Nugi tikrai visiškai skirtingos istorijos. Aš Zuoko vietoje to strateginio investuotojo net neieškočiau - vis tiek neras geresnio už Vilniaus miesto mokesčių mokėtojus.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąBe abejo. Ypač skirtingos yra Star1 ir Air Lithuania. Vardinam skirtumus:
1. Star1 skraidė iš Vilniaus, ir Air Lituanica skraido iš Vilniaus
2. Star1 turėjo lėktuvų parką iš vieno lėktuvo, ir Air Lituanica taip pat
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąBe abejo. Ypač skirtingos yra Star1 ir Air Lithuania. Vardinam skirtumus:
1. Star1 skraidė iš Vilniaus, ir Air Lituanica skraido iš Vilniaus
2. Star1 turėjo lėktuvų parką iš vieno lėktuvo, ir Air Lituanica taip pat
Oi, apie ką aš čia? Taigi yra esminis skirtumas - Star1 baigė egzistavimą, kai pajamos nebepadengė išlaidų, o Air Lituanica visada gali "pasididinti įstatinį kapitalą" Vilniaus miesto pinigais. Nugi tikrai visiškai skirtingos istorijos. Aš Zuoko vietoje to strateginio investuotojo net neieškočiau - vis tiek neras geresnio už Vilniaus miesto mokesčių mokėtojus.
AL ir Star1 negalima lyginti, nes skirtingos kompanijos, strategija ir nė viena kryptis nepersidengia su AL.
Kitas dalykas, Star1 turbūt atsirado rinkoje, pačiu sunkiausiu aviacijai momentu.(būtų startave vėliaus, manau skraidytų ir šiandien).
Kitas svarbiausias dalykas AL nėra bankroto požymių, o pinigai manau reikalingi, plėsti lėktuvų parkui, bei naujų krypčių atidarymui.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą3. Star1 akcininkai susipyko (ir vienas iš jų pasitraukė), ir Air Lituanica susipyko su partneriu (ir jis pasitraukė).Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPartneris ir akcininkas du skirtingi dalykai.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKitas svarbiausias dalykas AL nėra bankroto požymių, o pinigai manau reikalingi, plėsti lėktuvų parkui, bei naujų krypčių atidarymui.
Comment
-
Jeigu Zuokas toks sėkmingas verslininkas, tai kodėl jis pasuko į politiką? Kodėl daugybė sėkmingų verslininkų ir toliau dirba versle, jiems politika nerūpi? Arba rūpi tiek, kad jie remia partijas legaliai ar nelegaliai.
Esmė tame, kad savivaldybė yra kažkokio miesto gyventojų atstovybė. Vilniečiams reikalingi darželiai, pastatų renovacija (mažesnės šildymo sąskaitos), saugumo pojūtis, tvarkingas visuomeninis transportas, švarus miestas ir t.t. ir t.t. Čia realūs poreikiai, kurie liečia kiekvieną miestietį. Oro transportas yra visiškai kita sritis ir turi būti tik privatus kapitalas tame dalyvauti.
Sėkmingos kompanijos, kurios turi patirtį ir moka dirbti toje srityje, ateina į rinką ir dirba, moka mokesčius. Jų nuostolių niekas neapmoka. Štai esmė - politikas dirba savo darbą, o verslininkas savo. Kažkoks Wizzair vadovas juk neatbėga per pietų pertrauka balsuoti į savivaldybę, o po jos nebėga kur nors į Šeškinės mikrorajoną apžiūrėti duobių gatvėje ar pažiūrėti kaip veikia visuomeninis transportas. Yra darbų pasiskirstymas. Jeigu jam sekasi verslas, jis dirba versle, jeigu nesiseka, jis dirba politikoje.
Tiesiog realių problemų sprendimas Vilniuje yra sudėtingas dėl lėšų stygiaus (praskolintas biudžetas). Čia reikėtų daug metų ir neeilinių sugebėjimų komandos, kad viskas būtų sprendžiama sėkmingai. Tikrai reik aukšto intelekto žmonių, kad bent stabilizuotų padėtį. Abonentiniai politikai tą suvokia, kad tai per sudėtinga užduotis, o juk norisi išlikti politikoje, tai vietoj realių problemų sprendimo yra imamasi viešųjų ryšių. Juk žemesnio intelekto rinkėjams viešieji ryšiai visada sudaro gerą įspūdį (jis bent mažai vagia, miestui duoda). Tada balsuojama ir vėl dirbama politikoje (kodėl ne versle?).
Čia paprasta suvokti - nemoki spręsti realių miesto problemų, nesiseka versle, bet nori būti politikoje, tai užsiimi viešaisiais ryšiais, pažadais ir t.t. O kas nukenčia? Esmė, kad rimtos problemos bus neišspręstos miesto, o, kad ten keli milijonai vėl kur nors dings tai čia maža smulkmena... tas vienas bankrotas nieko nepakeis, o štai, kad koks darželis ar viešasis transportas neveiks, štai realios problemos ir jos nebus sprendžiamos. Svarbu politikas-verslininkas toliau dirbs ir atsiras žemesnio intelekto rinkėjų, kurie balsuos už jį.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąTai aišku, kad estai metė Air Lituanicą iš paprasto estiško pavydo, pinigai reikalingi naujiems ambicingiems planams, o finansinės ataskaitos nereikia, nes visi ir taip žino, kad viskas ten puiku. Jeigu kas nors turi paprastesnį šitų dalykų paaiškinimą, tai tik dėl to, kad linki Zuokui bloga.
Beja linijų pirmais smuikais griežia Zubrus ir Bartkus, kurie manau kuria naujas kryptis, rūpinasi rinkodara, orlaivių nuoma ir panašiai.
Nemanau, kad atvažiuoja Zuokas ir sako: norėčiau, kad skraidytumėt su Embraer 170 orlaiviais į Muncheną, Berlyną, Paryžių ir Maskvą.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kalbant apie estus - jie patys juk jau kiek metų yra ant bankroto ribos ir Estijos vyriausybė (neteisėtai) juos gelbėja. Fokusas čia buvo įdomus su tuo konfliktu. Buvo vienas žiauriai geras ir pelningas Air Lituanica reisas į Amsterdamą, geras (dėl pirmininkavimo) į Briuselį ir kiti tokie vidutiniai. Estai nemokėjo lietuviams už keleivius gautų pinigų, tačiau reikalavo nuomos mėnesiui ar dviems į priekį. Kai lietuviai porą dienų pavėlavo su ta nuoma, estai pasinaudojo ir nutraukė sutartį, norėdami perimti pelningą Amsterdamo skrydį sau. Tada paaiškėjo fokusas, kad taip darydami jie pažeidžia sutartį dėl restruktūrizavimo plano vykdymo. Įsikišo ES ir užrišo šitą skrydį. Antra vertus, keli milijonai taip ir liko pas estus, o jie velnias žino ar tuoj nesugalvos bankrutuoti, nusinešdami lietuvių pinigus
Visa istorija su estais išvis buvo klaida. O viskas apskritai su jais prasidėjo todėl, kad Zuokas neįvertino, kiek iš tikro daug laiko trunka įsukti tradicinę avialiniją su visais navarotais - gauti avialinijos kodą, licencijas, codeshare su didžiosiomis bendrovėmis, pardavinėjimą per kelionių agentūrų matomas skrydžių sistemas visose rinkose, į kurias skraidoma.. Net lėktuvų parko užsitikrinimas ne taip greitai įvyksta. Daugelis šių procesų sutvarkyti archaiškai arba šiaip nedinamiškai, vyksta labai lėtai, pusmetis ar metai laikoma normaliu periodu tokiems veiksmams ir procesams įsisukti. O čia užpakalis degė, nes ant nosies kabojo pirmininkavimas. Buvo be šansų viską susitvarkyti patiems iki jo pradžios. O čia buvo estai, kuriems desperatiškai trūksta babkių, bet kurie turi viską, ko reikia, visus tuos išvardintus elementus.
Kalbant apie maršrutus, Zuokas tikrai nieko neišmano, jis kalbėjo apie skrydžius iš Kauno ir Palangos į Stambulą ir Tbilisį, ir pan.
Apskritai aš neutraliai vertinu tą bendrovę. Drąsiai skraidau už darbovietės pinigus, patogus lėktuvas, geri laikai, geras aptarnavimas. Asmeniškiems tikslams rinktis kažkaip visgi dar abejočiau Planas pas juos kelis kartus geresnis negu pas užlūžusias avialinijas, bet vat tas skubėjimas truputį pagadino reikalus jiems.
Comment
-
Parašė pliumbum Rodyti pranešimąTada paaiškėjo fokusas, kad taip darydami jie pažeidžia sutartį dėl restruktūrizavimo plano vykdymo. Įsikišo ES ir užrišo šitą skrydį.
Comment
Comment