Matote - jau nuo pat pradžių šios avialinijos deklaravo , kad orientuojasi į verslo segmentą, bet ne į turistų segmentą. taigi, kaip ir tikėtis turistų pritraukimo neverta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimąTarkim, firma X dirba 5 metus, per juos prigeneruoja 20 mln. mokesčių į biudžetą ir užsilenkia palikdama 10 mln. skolų, kurias reiks (greičiausiai nereiks) kompensuoti iš biudžeto. Gerai ar blogai tokia firma?
Jei firma X dirbs 5m. ir generuos 15 krypčių, bei dirbs su 5 lėktuvais, jei tei lėktuvai nestovės ant žemės(kaip, kai kurių ankstesnių lietuviškų aviakompanijų) ir užimtumas bus pakankamas, tuomet tie 10mln glautiniam vaizde neatrodys tiek daug, bet šiai dienai, nematau nė vienos priežasties bankrotui.
Beto reikia nepamirtšti, kad kompanijos, kaip Ryanair tiesiogine prasme išveža pinigus iš Lietuvos.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent valstybinė kompanija, o ne municipalinė.
Taip mūsų vyriausybė neturi drąsos inicijuoti nacionalinių availinijų kūrimą, ar kas dar svarbiau būti ir inicijuoti bendro baltijos šalių vežėjo. Kodėl visada turi rodyti iniciatyvą kiti, kodėl mes negalime būti, ite kurie kažką kuria?
Tad net jei avialinijos ir yra municipalinė iniciatyva, tai manau ji, dauguma atžvilgių yra teigiama ir ilgalaikė.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė CiurlionisTaip mūsų vyriausybė neturi drąsos inicijuoti nacionalinių availinijų kūrimą, ar kas dar svarbiau būti ir inicijuoti bendro baltijos šalių vežėjo. Kodėl visada turi rodyti iniciatyvą kiti, kodėl mes negalime būti, ite kurie kažką kuria?
Tad net jei avialinijos ir yra municipalinė iniciatyva, tai manau ji, dauguma atžvilgių yra teigiama ir ilgalaikė.Paskutinis taisė VNS; 2013.12.02, 20:00.Show must go von!
Comment
-
Parašė CiurlionisTaip mūsų vyriausybė neturi drąsos inicijuoti nacionalinių availinijų kūrimą, ar kas dar svarbiau būti ir inicijuoti bendro baltijos šalių vežėjo. Kodėl visada turi rodyti iniciatyvą kiti, kodėl mes negalime būti, ite kurie kažką kuria?
Tad net jei avialinijos ir yra municipalinė iniciatyva, tai manau ji, dauguma atžvilgių yra teigiama ir ilgalaikė.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąValstybinių kompanijų kurios prasideda prie BVP generacijos, net ne visada kurdamos realų įmonės pelną?
KLM (dukterinės kompanijos: Martinair,Transavia.com)
LOT
Czech Airlines
Scandinavian Airlines
Alitalia
Swiss
Ukraine International Airlines
TAPShow must go von!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGerai, savivaldybė galbūt galėjo ir inicijuoti idėją, ir netgi kažkiek prisidėti, tačiau aviakompaniją turėjo kurti valstybė.
LOT tai cia Bydgosch mero firma? Ar nesupratai klausimo?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBūtent, bet visi bijo inciatyvos ir atsakomybės.
Tai suformuluok klausimą, kad suprasčiau, aš tau pateikiau, sąrašą "flag carier", kurie prisideda prie šalies ekonomikos, net kartais nebūdami pelningi.
Klausimas buvo paprastas. As tikrai nezinau ar pasaulyje yra tokiu pvz, kaip Airlituanica, kai ikuriama MIESTO savivaldybes oro linijos, sakykim uz MIESTO savivaldybes lesas ir savivaldybe kontroliuoja kazkokia dali akciju?Show must go von!
Comment
-
Na FlyLaL istorija labai subtili, visi žino privatizavimo istoriją, kai vietoj SAS buvo pasirinkti, turbūt aviacijoje niekam nežinomi asmenys, visu antrą, susisiekimo ministerija atsisakė pirkti bendrovę už 1lt ir perimti jos kontrolę, kai kompaniją ištiko bėdos( kaip padarė Estai ir Latviai).
Star 1- visišaki nesusijusi su jokiom institucijom kompanija. Žmonės dirbo labai gerai, tik pritrūko patirties ir laikas buvo turbūt pats blogiausias startuoti.
AL-šiai dienai, nėra jokių priežasčių galvoti apie bankrotą. Tikiuosi, kad kompanija greitu metu pradės gyventi pati iš savęs. Ir pasikartosiu, bet mano nuomone AL geriausia PR'o priemonė.
Ne, aviakompanijų be google pagalbos, kurios gautų savivladybės paramos nežinau. Bet nematau, nieko blogo, kad didžiausia šalies savivladybė inicijuoja avialiniju startą.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
AL-šiai dienai, nėra jokių priežasčių galvoti apie bankrotą. Tikiuosi, kad kompanija greitu metu pradės gyventi pati iš savęs. Ir pasikartosiu, bet mano nuomone AL geriausia PR'o priemonė.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąskrydžiai a lia verslo klasei , o ne turistinei klasei.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa tu negali žinoti tikros finansinės būklės, todėl komentuoti ar bankrutuos ar ne - negali. Ar tai PR reikalas - aš labai abejočiau - vėl gi tai skrydžiai a lia verslo klasei , o ne turistinei klasei. Pasikartosiu ką ne kartą sakiau - reikia turėti dėl KO skristi o ne su KUO. Jei turėsime dėl ko - pas mus stovės eilė aviakompanijų, kurios norės skristi.
„Finansinė padėtis nėra bloga, ji normali. „Air Lituanica“ turi pinigų rezervą. Jį turėjo nuo veiklos pradžios tam atvejui, jei skrydžiai būtų nuostolingi, kaip būna pradžioje“, - kalbėjo CAA vadovas Kęstutis Auryla.
Visų antra aš ir neteigiu, kad kompanija įkurta PR tikslais, bet ji tam puikiai tarnauja.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąUdriau, tu matyt turi savo supratimą, kas yra verslo skrydžiai. Turizmo industrija paprastai naudojasi tradicinėm a/k, t.y. Air Lituanica tikrai taiko ir dirba su šiuo keliautojų segmentu.
CAA vertinimus laikau niekiniu, jei jie nesugebėjo pamatyti FLYLAL ir STAR1 problemų.... Pagaliau aš beveik tikras kad jie neturi aukštos klasės auditorių , kurie galėtų tiksliai pasakyti tikrą finansinę būklę.
Comment
-
Konkursas! Fotografuok Kalėdoms pasipuošusį miestą!
http://www.delfi.lt/projektai/kaledo....d?id=63435766
Vilniaus miesto savivaldybė ir naujienų portalas DELFI organizuoja gražiausiai papuoštos Vilniaus vietos konkursą „Už geriausią kalėdinę nuotaiką“.
Kiekvienos kategorijos nugalėtojai gaus dovanų bilietą sau ir savo artimam žmogui pasirinktu „Air Lituanica“ maršrutu (į Paryžių, Berlyną, Briuselį, Miuncheną ar Prahą), juos taip pat aplankys Vilniaus meras Artūras Zuokas.
Comment
-
Klausimas ar verta turėti tokias oro linijas iš esmės priklauso nuo to kiek sėkmingai jos veikia ir tikėtina veiks ateityje. Jei bendrovė turi ar netolimoje ateityje turės teigiamą pinigų srautą ir nereikalaus nuolatinių dotacijų jos naikinti nereikia, kad ir kas būtų jos sukūrimo iniciatorius. Tik tokiu atveju visgi vertėtų pritraukti kokį stambų privatų investuotoją, įtraukti į kokį tarptautinį aliansą taip ir pritraukiant daugiau finansavimo, tiek suteikiant didesnį stabilumą ir sumažinant politikų įtaką.
Kita vertus, jei bendrovė visą laiką gyventų daugiau iš valstybės ar savivaldybės dotacijų nei iš savo veiklos tada gal ir neverta turėti tokių oro linijų.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąKiek aš prisimenu iš Air Lituanica verslo plano, tai pelninga bendrovės veikla numatyta tik nuo 2016 m. Taip kad kantrybės !
Comment
-
„Air Lituanica“ jau ruošia dokumentus Tarptautiniam arbitražui, kad susigrąžintų 5,7 mln. litų skolą iš „Estonian Air“, po to, kai praėjusią savaitę Estijos oro linijų bendrovė nutraukė skrydžių paslaugų ir komercinę sutartis su Vilniaus savivaldybės bendrove „Air Lituanica“ ir perėmė populiarų maršrutą Vilnius–Amsterdamas. „Estonian Air“ vadovas Jan Palmér tikina, kad skolingi „Air Lituanica“ neliko, esą tai Lietuvos bendrovė nuolat pažeidinėdavo sutartis.
Kuri oro linijų bendrovė, - "Air Lituanica" ar "Estonian Air" - jūsų nuomone, yra teisi dėl komercinės sutarties nutraukimo?
http://www.diena.lt/naujienos/vilniu...#ixzz2mPljr4Yx
Comment
-
Apskritai kuriant visokias savivaldybės ar valstybės įmones, pavyzdžiui, oro linijas, iš karto susiduriama su efektyvumo problema. O dar posovietinėje Lietuvoje, kur jau keli oro vežėjai bankrutavo. Ir ne tik oro vežėjai. Buvo logiška Lietuvai neremti privačios oro kompanijos ir nekurti naujos, todėl gerai, kad vyriausybė to nedarė ir nedaro bei nedarys. O iniciatyvos rodymas dar nereiškia, kad tu kažką pasieksi. Kiek iniciatorių jau žlugo? Norima, kad mokesčių mokėtojai remtų privačius iniciatorius, kurie neturi ilgametės patirties oro linijų bendrovių versle. Kažkas sugalvojo verslą, bet neturi pinigų - paremkime jį, jo eksperimentus. Po to stebisi, kodėl Vilnius praskolintas, kodėl valstybės biudžete skylė. Tai juk mąstymas atitinkamas.
Ir apskritai kodėl blogai Wizzair, Ryanair? Ir kiti privatūs operatoriai? Atlieka funkcijas skraidymo. Turi ilgalaikę patirtį, maža rizika, kad keleiviai patirs nemalonumų su nuostoliais. Moka mokesčius, efektyviai dirba, nebankrutuoja, neprašo iš valstybės. Rimti žmonės dirba, neeksperimentuoja. Žodžiu, lėktuvai skraido, žmonės patenkinti, viskas gerai. Tai kur čia problema? Ar geriau jei reiktų Lietuvai su jos biurokratais, kurie nieko nemoka, vienai konkuruoti su kitom įmonėm? Gal kitos valstybės kitaip tvarkosi, bet ten ir dydis valstybių, mentalitetas kitoks.
Comment
Comment