Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Matote - jau nuo pat pradžių šios avialinijos deklaravo , kad orientuojasi į verslo segmentą, bet ne į turistų segmentą. taigi, kaip ir tikėtis turistų pritraukimo neverta.

    Comment


      Parašė ZXS Rodyti pranešimą
      Tarkim, firma X dirba 5 metus, per juos prigeneruoja 20 mln. mokesčių į biudžetą ir užsilenkia palikdama 10 mln. skolų, kurias reiks (greičiausiai nereiks) kompensuoti iš biudžeto. Gerai ar blogai tokia firma?

      Jei firma X dirbs 5m. ir generuos 15 krypčių, bei dirbs su 5 lėktuvais, jei tei lėktuvai nestovės ant žemės(kaip, kai kurių ankstesnių lietuviškų aviakompanijų) ir užimtumas bus pakankamas, tuomet tie 10mln glautiniam vaizde neatrodys tiek daug, bet šiai dienai, nematau nė vienos priežasties bankrotui.


      Beto reikia nepamirtšti, kad kompanijos, kaip Ryanair tiesiogine prasme išveža pinigus iš Lietuvos.

      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Būtent valstybinė kompanija, o ne municipalinė.

      Taip mūsų vyriausybė neturi drąsos inicijuoti nacionalinių availinijų kūrimą, ar kas dar svarbiau būti ir inicijuoti bendro baltijos šalių vežėjo. Kodėl visada turi rodyti iniciatyvą kiti, kodėl mes negalime būti, ite kurie kažką kuria?

      Tad net jei avialinijos ir yra municipalinė iniciatyva, tai manau ji, dauguma atžvilgių yra teigiama ir ilgalaikė.
      Paskutinis taisė Romas; 2013.12.02, 22:03. Priežastis: Sujungti 2 tekstiniai pranešimai iš eilės
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis
        Taip mūsų vyriausybė neturi drąsos inicijuoti nacionalinių availinijų kūrimą, ar kas dar svarbiau būti ir inicijuoti bendro baltijos šalių vežėjo. Kodėl visada turi rodyti iniciatyvą kiti, kodėl mes negalime būti, ite kurie kažką kuria?

        Tad net jei avialinijos ir yra municipalinė iniciatyva, tai manau ji, dauguma atžvilgių yra teigiama ir ilgalaikė.
        Imesk pavyzdziu, butu idomu paziuret tas sekmes istorijas
        Paskutinis taisė VNS; 2013.12.02, 20:00.
        Show must go von!

        Comment


          Valstybinių kompanijų kurios prasideda prie BVP generacijos, net ne visada kurdamos realų įmonės pelną?

          KLM (dukterinės kompanijos: Martinair,Transavia.com)
          LOT
          Czech Airlines
          Scandinavian Airlines
          Alitalia
          Swiss
          Ukraine International Airlines
          TAP
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis
            Taip mūsų vyriausybė neturi drąsos inicijuoti nacionalinių availinijų kūrimą, ar kas dar svarbiau būti ir inicijuoti bendro baltijos šalių vežėjo. Kodėl visada turi rodyti iniciatyvą kiti, kodėl mes negalime būti, ite kurie kažką kuria?

            Tad net jei avialinijos ir yra municipalinė iniciatyva, tai manau ji, dauguma atžvilgių yra teigiama ir ilgalaikė.
            Gerai, savivaldybė galbūt galėjo ir inicijuoti idėją, ir netgi kažkiek prisidėti, tačiau aviakompaniją turėjo kurti valstybė.

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Valstybinių kompanijų kurios prasideda prie BVP generacijos, net ne visada kurdamos realų įmonės pelną?

              KLM (dukterinės kompanijos: Martinair,Transavia.com)
              LOT
              Czech Airlines
              Scandinavian Airlines
              Alitalia
              Swiss
              Ukraine International Airlines
              TAP
              LOT tai cia Bydgosch mero firma? Ar nesupratai klausimo?
              Show must go von!

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Gerai, savivaldybė galbūt galėjo ir inicijuoti idėją, ir netgi kažkiek prisidėti, tačiau aviakompaniją turėjo kurti valstybė.
                Būtent, bet visi bijo inciatyvos ir atsakomybės.

                LOT tai cia Bydgosch mero firma? Ar nesupratai klausimo?
                Tai suformuluok klausimą, kad suprasčiau, aš tau pateikiau, sąrašą "flag carier", kurie prisideda prie šalies ekonomikos, net kartais nebūdami pelningi.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Būtent, bet visi bijo inciatyvos ir atsakomybės.



                  Tai suformuluok klausimą, kad suprasčiau, aš tau pateikiau, sąrašą "flag carier", kurie prisideda prie šalies ekonomikos, net kartais nebūdami pelningi.
                  Atsakomybe pries ka? kuo? Kiek ir kaip asmenu atsake uz buvusias aviakompanijas? Kokie teistumai? ieskiniu dydziai? Vsikas baigesi nulis ant nulio

                  Klausimas buvo paprastas. As tikrai nezinau ar pasaulyje yra tokiu pvz, kaip Airlituanica, kai ikuriama MIESTO savivaldybes oro linijos, sakykim uz MIESTO savivaldybes lesas ir savivaldybe kontroliuoja kazkokia dali akciju?
                  Show must go von!

                  Comment


                    Na FlyLaL istorija labai subtili, visi žino privatizavimo istoriją, kai vietoj SAS buvo pasirinkti, turbūt aviacijoje niekam nežinomi asmenys, visu antrą, susisiekimo ministerija atsisakė pirkti bendrovę už 1lt ir perimti jos kontrolę, kai kompaniją ištiko bėdos( kaip padarė Estai ir Latviai).

                    Star 1- visišaki nesusijusi su jokiom institucijom kompanija. Žmonės dirbo labai gerai, tik pritrūko patirties ir laikas buvo turbūt pats blogiausias startuoti.

                    AL-šiai dienai, nėra jokių priežasčių galvoti apie bankrotą. Tikiuosi, kad kompanija greitu metu pradės gyventi pati iš savęs. Ir pasikartosiu, bet mano nuomone AL geriausia PR'o priemonė.


                    Ne, aviakompanijų be google pagalbos, kurios gautų savivladybės paramos nežinau. Bet nematau, nieko blogo, kad didžiausia šalies savivladybė inicijuoja avialiniju startą.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                      AL-šiai dienai, nėra jokių priežasčių galvoti apie bankrotą. Tikiuosi, kad kompanija greitu metu pradės gyventi pati iš savęs. Ir pasikartosiu, bet mano nuomone AL geriausia PR'o priemonė.
                      Na tu negali žinoti tikros finansinės būklės, todėl komentuoti ar bankrutuos ar ne - negali. Ar tai PR reikalas - aš labai abejočiau - vėl gi tai skrydžiai a lia verslo klasei , o ne turistinei klasei. Pasikartosiu ką ne kartą sakiau - reikia turėti dėl KO skristi o ne su KUO. Jei turėsime dėl ko - pas mus stovės eilė aviakompanijų, kurios norės skristi.

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        skrydžiai a lia verslo klasei , o ne turistinei klasei.
                        Udriau, tu matyt turi savo supratimą, kas yra verslo skrydžiai. Turizmo industrija paprastai naudojasi tradicinėm a/k, t.y. Air Lituanica tikrai taiko ir dirba su šiuo keliautojų segmentu.

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Na tu negali žinoti tikros finansinės būklės, todėl komentuoti ar bankrutuos ar ne - negali. Ar tai PR reikalas - aš labai abejočiau - vėl gi tai skrydžiai a lia verslo klasei , o ne turistinei klasei. Pasikartosiu ką ne kartą sakiau - reikia turėti dėl KO skristi o ne su KUO. Jei turėsime dėl ko - pas mus stovės eilė aviakompanijų, kurios norės skristi.
                          Aš negaliu žinoti, bet yra atsakingi asmenys, kurie prieš porą dienų patikrino kompanijos finansus:

                          „Finansinė padėtis nėra bloga, ji normali. „Air Lituanica“ turi pinigų rezervą. Jį turėjo nuo veiklos pradžios tam atvejui, jei skrydžiai būtų nuostolingi, kaip būna pradžioje“, - kalbėjo CAA vadovas Kęstutis Auryla.

                          Visų antra aš ir neteigiu, kad kompanija įkurta PR tikslais, bet ji tam puikiai tarnauja.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                            Udriau, tu matyt turi savo supratimą, kas yra verslo skrydžiai. Turizmo industrija paprastai naudojasi tradicinėm a/k, t.y. Air Lituanica tikrai taiko ir dirba su šiuo keliautojų segmentu.
                            Įsitikinau savu kailiu kaip "dirba" su turistų segmentu

                            CAA vertinimus laikau niekiniu, jei jie nesugebėjo pamatyti FLYLAL ir STAR1 problemų.... Pagaliau aš beveik tikras kad jie neturi aukštos klasės auditorių , kurie galėtų tiksliai pasakyti tikrą finansinę būklę.

                            Comment


                              Konkursas! Fotografuok Kalėdoms pasipuošusį miestą!
                              http://www.delfi.lt/projektai/kaledo....d?id=63435766

                              Vilniaus miesto savivaldybė ir naujienų portalas DELFI organizuoja gražiausiai papuoštos Vilniaus vietos konkursą „Už geriausią kalėdinę nuotaiką“.

                              Kiekvienos kategorijos nugalėtojai gaus dovanų bilietą sau ir savo artimam žmogui pasirinktu „Air Lituanica“ maršrutu (į Paryžių, Berlyną, Briuselį, Miuncheną ar Prahą), juos taip pat aplankys Vilniaus meras Artūras Zuokas.

                              Comment


                                Klausimas ar verta turėti tokias oro linijas iš esmės priklauso nuo to kiek sėkmingai jos veikia ir tikėtina veiks ateityje. Jei bendrovė turi ar netolimoje ateityje turės teigiamą pinigų srautą ir nereikalaus nuolatinių dotacijų jos naikinti nereikia, kad ir kas būtų jos sukūrimo iniciatorius. Tik tokiu atveju visgi vertėtų pritraukti kokį stambų privatų investuotoją, įtraukti į kokį tarptautinį aliansą taip ir pritraukiant daugiau finansavimo, tiek suteikiant didesnį stabilumą ir sumažinant politikų įtaką.

                                Kita vertus, jei bendrovė visą laiką gyventų daugiau iš valstybės ar savivaldybės dotacijų nei iš savo veiklos tada gal ir neverta turėti tokių oro linijų.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Kiek aš prisimenu iš Air Lituanica verslo plano, tai pelninga bendrovės veikla numatyta tik nuo 2016 m. Taip kad kantrybės !

                                  Comment


                                    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                    Kiek aš prisimenu iš Air Lituanica verslo plano, tai pelninga bendrovės veikla numatyta tik nuo 2016 m. Taip kad kantrybės !
                                    Šiuo metu tikėtinos korekcijos pelningumo planui, ar ne?

                                    Comment


                                      „Air Lituanica“ jau ruošia dokumentus Tarptautiniam arbitražui, kad susigrąžintų 5,7 mln. litų skolą iš „Estonian Air“, po to, kai praėjusią savaitę Estijos oro linijų bendrovė nutraukė skrydžių paslaugų ir komercinę sutartis su Vilniaus savivaldybės bendrove „Air Lituanica“ ir perėmė populiarų maršrutą Vilnius–Amsterdamas. „Estonian Air“ vadovas Jan Palmér tikina, kad skolingi „Air Lituanica“ neliko, esą tai Lietuvos bendrovė nuolat pažeidinėdavo sutartis.

                                      Kuri oro linijų bendrovė, - "Air Lituanica" ar "Estonian Air" - jūsų nuomone, yra teisi dėl komercinės sutarties nutraukimo?
                                      http://www.diena.lt/naujienos/vilniu...#ixzz2mPljr4Yx

                                      Comment


                                        Na sulaukim EK sprendimo, dėl Estoanian finansavimo visų pirma, o visų antra, manau, kad 6mln. eur estams gali būti per didelė suma. Tuomet Estonian pavasarį išnyktų iš žemėlapio.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Apskritai kuriant visokias savivaldybės ar valstybės įmones, pavyzdžiui, oro linijas, iš karto susiduriama su efektyvumo problema. O dar posovietinėje Lietuvoje, kur jau keli oro vežėjai bankrutavo. Ir ne tik oro vežėjai. Buvo logiška Lietuvai neremti privačios oro kompanijos ir nekurti naujos, todėl gerai, kad vyriausybė to nedarė ir nedaro bei nedarys. O iniciatyvos rodymas dar nereiškia, kad tu kažką pasieksi. Kiek iniciatorių jau žlugo? Norima, kad mokesčių mokėtojai remtų privačius iniciatorius, kurie neturi ilgametės patirties oro linijų bendrovių versle. Kažkas sugalvojo verslą, bet neturi pinigų - paremkime jį, jo eksperimentus. Po to stebisi, kodėl Vilnius praskolintas, kodėl valstybės biudžete skylė. Tai juk mąstymas atitinkamas.

                                          Ir apskritai kodėl blogai Wizzair, Ryanair? Ir kiti privatūs operatoriai? Atlieka funkcijas skraidymo. Turi ilgalaikę patirtį, maža rizika, kad keleiviai patirs nemalonumų su nuostoliais. Moka mokesčius, efektyviai dirba, nebankrutuoja, neprašo iš valstybės. Rimti žmonės dirba, neeksperimentuoja. Žodžiu, lėktuvai skraido, žmonės patenkinti, viskas gerai. Tai kur čia problema? Ar geriau jei reiktų Lietuvai su jos biurokratais, kurie nieko nemoka, vienai konkuruoti su kitom įmonėm? Gal kitos valstybės kitaip tvarkosi, bet ten ir dydis valstybių, mentalitetas kitoks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X