Kodėl AL turėtų mokėti už Star1? AL operuoja E175 orlaiviu, jame yra 88 vietos, reikia parduoti apie 62 vietas kiekvienam skrydžiui, kad būtų pelninga. Beto AL, jei atimintis neapgauna pirmąjį pelna yra numačius 2015m.
Pvz. SAS kompanija yra išlaikoma iš valstybės lėšų, bet ne todėl, kad ji dirba super pelningai(ne retai nuostolingai), bet yra tūkstantis priežasčių, aplink pačią aviakompaniją, dėl ko svarbu turėti nacionalinį vežėją, net jei tai nepelninga.
Pvz. SAS kompanija yra išlaikoma iš valstybės lėšų, bet ne todėl, kad ji dirba super pelningai(ne retai nuostolingai), bet yra tūkstantis priežasčių, aplink pačią aviakompaniją, dėl ko svarbu turėti nacionalinį vežėją, net jei tai nepelninga.
Comment