Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kodėl AL turėtų mokėti už Star1? AL operuoja E175 orlaiviu, jame yra 88 vietos, reikia parduoti apie 62 vietas kiekvienam skrydžiui, kad būtų pelninga. Beto AL, jei atimintis neapgauna pirmąjį pelna yra numačius 2015m.

    Pvz. SAS kompanija yra išlaikoma iš valstybės lėšų, bet ne todėl, kad ji dirba super pelningai(ne retai nuostolingai), bet yra tūkstantis priežasčių, aplink pačią aviakompaniją, dėl ko svarbu turėti nacionalinį vežėją, net jei tai nepelninga.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Čiurlioni. Star1 čia tik pavyzdys. Ir tavo pavyzdys su SAS yra visai į temą.

      Įdėja tokia. Gal galime primesti, kiek laiko reikia dirbti AirLIT, kad sumokėti mokesčiai jau prilygtų galimiems nuostoliams bankroto metu. Tada oficialiai, po tos "simbolinės" dienos, šitame forume, baigtume zysti, kad AirLit yra blogis. Gal būt toks įvertinimas būtų geras ginklas prieš nekentėjus.

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Kodėl AL turėtų mokėti už Star1? AL operuoja E175 orlaiviu, jame yra 88 vietos, reikia parduoti apie 62 vietas kiekvienam skrydžiui, kad būtų pelninga. Beto AL, jei atimintis neapgauna pirmąjį pelna yra numačius 2015m.

        Pvz. SAS kompanija yra išlaikoma iš valstybės lėšų, bet ne todėl, kad ji dirba super pelningai(ne retai nuostolingai), bet yra tūkstantis priežasčių, aplink pačią aviakompaniją, dėl ko svarbu turėti nacionalinį vežėją, net jei tai nepelninga.
        Bet ar nebūtų buvę pigiau, greičiau ir lengviau subsidijuosti kelių įmonių skrydžius į esminius Vilniui miestus, nei dabar steigti naują bendrovę ir visą tą makalynę užvirti?
        You've got one life! Live it!

        Comment


          Fredi, matai, Čiurlionis rašo: "yra tūkstantis priežasčių, aplink pačią aviakompaniją, dėl ko svarbu turėti nacionalinį vežėją, net jei tai nepelninga".
          Tada klausimas, ar tas tūkstantis priežasčių yra pakankamai vertingos, kad galima būtų kentėt galimus nuostolius?

          Tarkim, firma X dirba 5 metus, per juos prigeneruoja 20 mln. mokesčių į biudžetą ir užsilenkia palikdama 10 mln. skolų, kurias reiks (greičiausiai nereiks) kompensuoti iš biudžeto. Gerai ar blogai tokia firma?

          Comment


            Tai Jūs visi dabar skaičiuojate tiesioginę naudą, kiek būtų jei būtų. O paskaičiuokite kaip Ryanair daro, 10k. kėdžių sukuria berods 10 mln. į valstybės biudžetą, nes jie atveža tarkim 10k. turistų, kurie apkrauna viešbučius, perka suvenyrus, valgo restoranuose, perka ekskursijas, galų gale pila degalus ir t.t. Ir vis tai yra nauda valstybei. Plius sumokėti mokesčiai VNO už paslaugas + sumokėti mokesčiai valstybei, sukurtos darbo vietos, o kuo stipresnė kompanija tuo daugiau darbo vietų. Įdarbinti Lietuviai pilotai.
            Plečiantis, gal AL išaugs ir pradės siūlyti skrydžius su didesniais orlaiviais ir į tolimesnius kraštus, tada gal net pradės mastyti apie tranzitą taip sukurdama dar papildomų darbo vietų orouoste na ir t.t.

            Comment


              Jei nors truputį abejočiau, kad Ryanair yra pats objektyviausias šaltinis šituo klausimu, tai paprašyčiau aprašyti tą standartinį Ryanair keleivį, katras čia atskridęs išleidžia bent 3000 litų (tiek maždaug reikia, kad per PVM bei mokesčius nuo personalo algų į biudžetą patektų 1000 litų). Jaučiu, pasiima už 1400 litų 3 nakvynes verslo klasės numeryje **** viešbutyje (kokiam "Radisson Blu Astorija" ar pan.), dar išleidžia po 400 litų maistui ir pramogoms, na ir dar kokie 400 lieka suvenyrams, Ryanair nuo seno garsėja keleiviais su daug bagažo ir suvenyrų.

              Comment


                Taip kaip Ryanair galima skaičiuot ir į kitą pusę - jie išveža lietuvius į visokius Ispanijos, Italijos, Graikojos kurortus, kur jie leidžia pinigus, vietoj to kad atostogas ir savaitgalius leistų Palangoje ir Druskininkuose taip keldami vietinį verslą ir mokėdami mokesčius.

                Comment


                  Na, toks Ryanair skaičiavimas gal ir netobulas. Todėl laukčiau kokių nors konkretesnių skaičių. Pvz.
                  Įsivaizduokim tokią PR antraštę kokiam delfyje:
                  "AirLituanica" jau pervedė 10 mln. mokesčių valstybei nuo veiklos pradžios ir sėkmingai dirba toliau.

                  Comment


                    Estonian nuo sausio 6 d. nutraukia VNO-AMS. Laikiam naujienų vėl.

                    Comment


                      Tai tada kaip ir atpuola versija, kad klastingi estai perėmė pelningą maršrutą.

                      Comment


                        Viensparnė „Air Lituanica“: skrydžių – tiek pat, lėktuvas – tik vienas
                        http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2mKadyL4a

                        Comment


                          „Estonian Air“, nutraukusi bendradarbiavimą su „Air Lituanica“, pranešė, kad skrydžiai Vilnius-Berlynas bus vykdomi iki šių metų gruodžio 15 dienos imtinai, o Vilnius-Amsterdamas – iki 2014 metų sausio 6 dienos imtinai.
                          „Kai „Estonian Air“ buvo priversta nutraukti sutartinius įsipareigojimus su „Air Lituanica“ dėl pastarosios pakartotinių pažeidimų, ilgalaikėje perspektyvoje mes neketiname aptarnauti šių reisų savarankiškai.
                          http://vz.lt/article/2013/12/2/eston...#ixzz2mKhXyuz6

                          Comment


                            Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                            Joo. Tikrai, anot konservų, drąsi Lietuva yra biški per baili rizikuoti ir imtis bent kiek netradicinių žingsnių.

                            Offtopic.
                            Prisimenu, kai Zuokas kažką pasvaičiojo apie Graikijos salos nusipirkimą ir biznio ten darymą per krizę.
                            1. Tada premjeras Kubilius viešai pasakė, kad Zuokas durnas.
                            2. Galėjo pasakyti: "Nekomentuosiu keistų idėjų, bet šiaip visas idėjas sveikinu, nes tai gera proto mankšta, juk iš 1000 idėjų viena bus auksinė".
                            Kuris teiginys tiktų drąsios Lietuvos premjerui?
                            Keistas drąsos suvokimas. Drąsa nelygu durnumas. Ar tu demonstruotum savo drąsa kišdamas galvą į ugnį?

                            Savivaldybė nėra biznio subjektas. Suprask tokią paprastą idėją ir nereikės verkt. Verslu užsiima privatus kapitalas, savivaldybė teikia viešąsias paslaugas. Jei Zuokas nori steigt avialinijas, jis tai gali daryt asmeniniu kapitalu ir ieškot partnerių sau, ne savivaldybei.

                            Yra tam tikros sritys, kuriose veikia savivaldybė. Susisiekimas dažnai yra viena iš jų, nes dažnai, deja, jis yra nuostolingas. Todėl privatus kapitalas ten neinvestuoja arba veiklą plėtoja labai ribotai, tik ten, kur rentabilu. Tuo tarpu paslauga laikoma būtina, todėl į ją pinigus merkia savivaldybė.

                            Oro susisiekimas irgi yra svarbus ir ne tik dėl paties žmonių judėjimo, bet ir dėl investicijų atėjimo. Tačiau, jei Zuokas nusprendė, kad Lietuvai reikia oro linijų, jis turėtų tai vykdyt su Vyriausybės palaiminimu, o ne numest viską savivaldybei. Juk tos oro linijos turėtų būt nacionalinėm, ne municipalinėm.

                            Ir šiaip kažkaip nieko bendro Zuoko politika neturi su deklaruojama liberalia ideologija. Kodėl jam nepasekus paskui savo žmoną.

                            Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                            Visiškai pritariu, žinant mūsų valdžios tradicijas, griauti viską kas buvo daroma prieš tai, tai jei išrinks ( neduok dieve ) konservatorius vėl, tai garantuotai pirma kas bus padaryta, tai uždaryta taksi ir LT. Dabartinė valdžia dar turi grubiai dvejus metus sutvarkyti viską.
                            Tu iš kur su tokiom įžvalgom parėjai? Iš baro? Taip, neprotingi sprendimai turi būt šalinami, jei neteikia vilčių. Ar prasiskolinus savivaldybė turėtų būt toliau klampinama į skolas? Pradėkim nuo to, kad tokios avialinijos niekada neturėjo būti savivaldybės projektas. Kartais yra darbų, kurių taisyti nebeapsimoka, naikinti ir kurti from scratch yra paprasčiau

                            Parašė D.P Rodyti pranešimą
                            Kita vertus, pasvarsčius, kaip ir nėra kuo pakeisti Zuoko...
                            Šimašius.
                            Paskutinis taisė ; 2013.12.02, 17:56.
                            Įžvalgos.lt - FB - G+

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Žiūrėkit pragmatiškai, kaip į savęs reklamavimą. Kauno savivaldybė kasmet skiria kelis milijonus krepšiniui- miesto garsinimui, bei dar prisideda prie Ryanair subsidijavimo. Vilniaus savivaldybė daro tą patį tik jos įrankis yra AL. Mano asmmeninė nuomone, avialinijos yra tiesioginė ir žymiai geresnė reklama, nei krepšinio klubas.
                              Subsidijavimas stabiliai veikiančios įmonės tai ne tas pats, kas finansavimas.

                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Pvz. SAS kompanija yra išlaikoma iš valstybės lėšų, bet ne todėl, kad ji dirba super pelningai(ne retai nuostolingai), bet yra tūkstantis priežasčių, aplink pačią aviakompaniją, dėl ko svarbu turėti nacionalinį vežėją, net jei tai nepelninga.
                              Būtent valstybinė kompanija, o ne municipalinė.

                              Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                              AirLT kaip ir bet kuri įmonė moka krūvą tiesioginių mokesčių.
                              PVM nuo pardavimų, pajamų mokestį, darbuotojai iš atlyginimo sumoka kažkiek ir t.t.
                              Tie tiesioginiai mokesčiai tai Vilniaus miesto biudžeto lėšos, kurių ir taip trūksta privalomoms ir būtinoms savivaldybės funkcijoms vykdyti.

                              Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                              Taip kaip Ryanair galima skaičiuot ir į kitą pusę - jie išveža lietuvius į visokius Ispanijos, Italijos, Graikojos kurortus, kur jie leidžia pinigus, vietoj to kad atostogas ir savaitgalius leistų Palangoje ir Druskininkuose taip keldami vietinį verslą ir mokėdami mokesčius.
                              Būtent.

                              Parašė balietis Rodyti pranešimą
                              Tai tada kaip ir atpuola versija, kad klastingi estai perėmė pelningą maršrutą.
                              O gal jie sutarė jį kažkam perleisti. Ar atidaryti kitą, kiek pakoreguotą variantą.

                              Comment


                                Parašė Rodyti pranešimą
                                Keistas drąsos suvokimas. Drąsa nelygu durnumas. Ar tu demonstruotum savo drąsa kišdamas galvą į ugnį?

                                Savivaldybė nėra biznio subjektas. Suprask tokią paprastą idėją ir nereikės verkt. Verslu užsiima privatus kapitalas, savivaldybė teikia viešąsias paslaugas. Jei Zuokas nori steigt avialinijas, jis tai gali daryt asmeniniu kapitalu ir ieškot partnerių sau, ne savivaldybei.
                                Kas tuomet yra drąsus meras, gal galima pvz.? Aišku, jau žinau - Navickas, jokių įdėjų neturėjo ir jokių projektų nevykdė, reiškia nieko neišvogė, tobulas meras. Su tokiu požiūriu, jog savivaldybė negali verslo remti ir skatinti, o turi tik pašalpas ir kompensacijas dalinti, na dar kokį kašio klubą paremti, nieko keisto, jog taip ir gyvenam. Tikiuosi konservatoriai ir kiti panašiai mastantys niekada nebus Vilniaus merais.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2013.12.02, 18:03.
                                Flickr

                                Comment


                                  Navickas buvo paskutinis asilas ir eina jis velniop. Nesuprantu tokio palyginimo, nes mes dabar kalbam apie Zuoką. Aš jį kritikuoju ne todėl, kad jis Zuokas, o todėl, kad jo sprendimas, mano vertinimu, buvo neprotingas.
                                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                                  Comment


                                    Keleiviai tapo „Estonian Air” ir „Air Lituanica“ skyrybų įkaitais
                                    http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2mKrLIXqC

                                    Turi teisę prašyti skrydžio už tą pačią kainą

                                    Civilinės aviacijos administracijos oro transporto skyriaus vedėja Virginija Žegunytė pastebėjo, kad skrydžiams iki gruodžio 12 d. bilietus turintiems klientams jie į naujus buvo pakeisti be problemų.

                                    „Bet tai nereiškia, kad kitiems keleiviams niekas nepriklauso ir kad bilietai nebus keičiami“, - komentavo ji.

                                    Pasak pašnekovės, pagal Europos Sąjungoje galiojantį reglamentą keleiviai turi teisę kreiptis į „Air Lituanica“ ir prašyti, kad bilietai būtų keičiami arba jų atsisakyti ir pinigus susigrąžinti per 7 dienas. Pabrėžiama, kad bilietų pakeitimo klientai turi teisę reikalauti nemokamai.

                                    „Jeigu „Air Lituanicai“ nepavyktų pakeisti jų bilietų „Estonian Air“ bilietais į tą patį skrydį, keleiviams gali būti siūloma skristi į galutinį punktą kitu maršrutu“, - teigė V. Žegunytė.

                                    Pagal ES reglamentą kompensacija keleiviams priklauso už skrydžio atšaukimą, jeigu apie pranešta iki skrydžio likus mažiau negu 14 dienų, ir tuo atveju, jei į skrydžio vietą atvykstama daugiau nei trys valandos vėliau, negu buvo nurodyta pagal pirminį bilietą.

                                    Kaip situaciją komentavo Civilinės aviacijos administracijos atstovė, keleiviams, turintiems bilietus vėlesniems nei gruodžio 12 d. skrydžiams, „Estonian Air“ siūlo specialias kainas, jei pateikiamas senas bilietas. Vis dėlto ji pataria geriau kreiptis iš pradžių į „Air Lituanicą“.

                                    „Bendrovei „Air Lituanica“ keleiviai neturi nieko primokėti, nes jiems priklauso bilietas už tą pačią kainą. Palankiausia klientui kreiptis į pačią „Air Lituanicą“ ir reikalauti savo teisių ir naujų bilietų už tą pačią kainą. Jei nieko nepasiūlo, galima rinkti arba kitą kelionę, arba kreiptis į „Estonian Air“ ir sutikti su jų siūlomu tarifu, bet tada gali laukti ginčas su „Air Lituanica“ dėl kompensacijos ar priemokos grąžinimo“, - teigė ji.

                                    Comment


                                      Cia kai kuriu aviacijos eGZpertu eskaluota versija -Blogieji estuka vagiantys reisa- zlunga. Cirkas tesiasi. As asmeniskai pasilieku prie valstybes lesu savinimosi versijos ir visisikai neabejoju, kad AL tuoj belsis i Savivaldybes ir SM duris- dOkit dotaciju.
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        „Air Lituanica“ žada skraidyti

                                        Reaguodama į „Estonian Air“ pranešimą, „Air Lituanica“ teigia, kad nuo šių metų gruodžio 6 d. vykdys skrydžius į Berlyną savarankiškai, o Amsterdamo maršruto atgaivinimas yra įmonės planuose, tačiau konkrečios skrydžio datos pradžios dar nėra.
                                        http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2mL2hgNwJ

                                        Comment


                                          Kiek pasaulyje yra Oro linijų, kurias remia savivaldybės? Čia buvo kalba, kad oro linijos gerai, nes turistai yra, tada yra pelnas, pajamos. Žodžiu, investuokime į oro linijas ir milijonai pabirs iš giedro dangaus. Ar tikrai? Ar buvo atlikti skaičiavimai, kiek Vilnius gaus pelno iš Zuoko oro linijų? Jeigu kuriamas verslas, jis turi pagrįsti save, ar tikrai veiks. Kai kas čia mano, kad oro linijos neturi būti pelningos, tada gal gali pasakyti, kokią netiesioginę naudą Zuoko oro linijos davė Vilniui? Ar dar duos?

                                          Įdomu, įmonės akcininkai kokius tikslus išsikėlė? Pritraukti turistus į Vilnių? Ar gauti pelną? Kad ši įmonė nėra aiški ir su ja gali būti problemų, jau įrodo visokie maži sutrikimai paminėti spaudoje. O neaiški, nes nauja, todėl rizikinga. O kaip ten bus laikas parodys, bet nelabai tikisi, kad tokia įmonė sugebėtų kažką daug pasiekti ir juolabiau, kad jos dėka Vilnius taps turtingesnis. Abejotina, kad tos Vilniaus investicijos atsipirks tiesiogiai ar netiesiogiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X