Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne rimtai prie ko čia Zuokas? Tik padėjo parašus ant įmonės įkūrimų. Kalti iešmininkai

    O jei rimtai - dabar situacija iš tiesų neaiški - CAA teigia, kad finansinė būklė gera, tačiau aš labai abejoju, kad jie turi kietų finansinių auditorių. Iš kitos pusės, ta šaraškino kontora nematė problemų nei Flylal nei Star1 situacijoje - kol viskas griuvo.

    Realiai galimi du tolimesni scenarijai:
    1. iš tiesų su air lituanica viskas ok
    2. iš tiesų visiškai nėra gerai, tolimesni veiksmai a) didesnė subsidija tiek iš Vilniaus miesto, tiek iš Vyriausybės b) dar vieans triukšmingas bankrotas.

    Ar tautiečiai vis dar pasitikės šiom avialinijomis po ankstesnių skandalų? Klausimas. Ar pasiteisins skrydis į paryžių? dar didesnis klausimas.

    Mano nuomone reikėtų jungties su londonu, bet heatrow. tai būtų stipri atspara atimtam Amsterdamui. Bet tam reikia gero partnerio...

    Comment


      Atsvara AMS ir yra Paryžiaus CDG, nes nemaža dalis, skraidžiusiu į AMS, toliau skrisdavo į CDG. Visų antra Air France ir KLM, šiai dienai yra vienas ir tas pats. Tad jei keliauji toliau, pasiskirstymas gan panašus tarp AMS ir CDG, juolabiau ta pati kainodara.

      Visų antra CDG yra antras pagal dydį Europos oro uostas, siūlantis, ne tik daug krypčių išorėje, bet ir viduje. Tuo tarpu BVA yra pabaigos taškas.

      Maža to AL nėra orientuota į LCC srautus, todėl manau ši kryptis tikrai bus sėkminga, nes didelė dalis verslo srauto į CDG šiai dienai keliauja, per Rygą ir Amsterdamą.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        mare neramina keli klausimai:
        Ištrauka iš straipsnio:


        Pagal Komercinę sutartį (Commercial Agreement), bendrovė „Estonian Air“ teikė visą eilę paslaugų bendrovei „Air Lituanica“, pavyzdžiui, priėjimą prie bendrovės „Estonian Air“ pardavimo ir platinimo kanalų, bilietų pardavimo ir įplaukų tvarkymo

        http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2m858Z5Ry

        T.y. realiai klausimas yra toks - ar Estonian air iš vis neužrauks bilietų pardavimo - visi užsakymai ėjo per juos ir kiek suprantu nutraukus sutartį air lituanica netenka oficialaus pardavimo kanalo.

        Be to visi skrydžiai ėjo su ženklu Estonian air - t.y. jokios air lituanica sistemose lig šiol nėra

        Trečias klausimas - atseit toliau vykdys skrydžius ne su KLM bet su Air france. Bet aš kiek suprantu - tiesioginės sutarties su KLM irgi nėra, viskas ėjo per Estonian air.

        gal kas gali išsklaidyti mano abejones?

        Tiesa, skrydis į paryžių bus vykdomas su sustojimu prahoje...

        Comment


          Taip pavyzdys - skrydžiai į Briuselį - pardavimų kanalai

          greitai.lt - jų modulis įdėtas i airlituanica puslapį - air lituanica skrydžius rodo
          avia.lt - jie ima skrydžius iš amadeuso sistemos - air lituanicos nerodo
          lietuviškas hibridas eturas - air lituanicos nerodo

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            mare neramina keli klausimai:

            T.y. realiai klausimas yra toks - ar Estonian air iš vis neužrauks bilietų pardavimo - visi užsakymai ėjo per juos ir kiek suprantu nutraukus sutartį air lituanica netenka oficialaus pardavimo kanalo.

            Be to visi skrydžiai ėjo su ženklu Estonian air - t.y. jokios air lituanica sistemose lig šiol nėra

            Trečias klausimas - atseit toliau vykdys skrydžius ne su KLM bet su Air france. Bet aš kiek suprantu - tiesioginės sutarties su KLM irgi nėra, viskas ėjo per Estonian air.

            gal kas gali išsklaidyti mano abejones?

            Tiesa, skrydis į paryžių bus vykdomas su sustojimu prahoje...
            LT dalyvauja GDS ir turi savo pardavimo sistemas. Kad nepardavinės estai, tai gal bus net į naudą, nes tie 5.7 mln. nusėdo būtent jų pardavimuose.

            Taigi visi reisai buvo ir LT, o PRG ir MUC berods tik LT (be OV codesharingo).

            Su KLM sutartį turi tik OV, bet tai tik vienam AMS maršrutui, kurį estai ir pasiėmė. Kaip seksis LT su AF, pamatysim. Iš mano praktikos su prancūzais sunkoka tartis, bet jų paslaugų lygis išties aukštos klasės.

            Taip kad išgyventi estų pasitraukimą įmanoma.

            Comment


              Tikrai taip, AL "codeshare" neturėjo su KLM, neturi ir s Air France. Bet būt naivu tikėtis gauti jį vos pradėjus veiklą.

              Dėl viso to, ką AL gaudavo iš Estonian, teks susikurti patiems, spėju, kad neturi laisvo savaitgalio.

              Bilietų pardavimo, negaliu pakomentuoti, nes tikrai nežinau.

              Dėl ko tiksliau, kyla abejonės?
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                atsakau abiems:

                vadinasi svajonės apie jungtinis skrydžius per Paris yra tik svajonės

                Jei neturi savo kodų - spėju per GDS be šanšų. O ir dabar Air lituanica puslapyje kainų paieška išjungta.

                Comment


                  Iš Bartkaus blogo, jo paties tiaginys:

                  "AF kodas yra ilgesnis procesas, tačiau turime emailinį AF interesą kuo greičiau sudaryti interline ir SPA (vieno tarifo) bendradarbiavimą, t.y. tokiu pat statusu, kaip iki šiol LT vykdė OV/KL reisus – pilni jungimai be KL kodo."

                  Comment


                    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                    Iš Bartkaus blogo, jo paties tiaginys:

                    "AF kodas yra ilgesnis procesas, tačiau turime emailinį AF interesą kuo greičiau sudaryti interline ir SPA (vieno tarifo) bendradarbiavimą, t.y. tokiu pat statusu, kaip iki šiol LT vykdė OV/KL reisus – pilni jungimai be KL kodo."
                    Ar galima išversti tas abreviatūras?

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Ar galima išversti tas abreviatūras?
                      AF - Air France
                      LT - Air Lithuanica
                      OV - Estonian Air
                      KL - KLM
                      kaip?

                      Comment


                        Jei neturi savo kodų - spėju per GDS be šanšų
                        labai daug galimybių per CDG, net neturint "codeshare", klausimas, kokie tavo poreikiai.

                        Kaip Simonas minėjo, darbas su AF domina abi puses.

                        Aš asmeniškai šiai dienai, nematau dė ko, reikėtų dvejoti AL galimybėmis. Priekabių galima surasti visur, nesvarbu ar skrendi su AL ar BT ar LO. Negalima tikėtis, kad Lietuviškas naujokas prilygs LH ar SK. Viskas su laiku.

                        CDG- Charles de Gaulle Airport
                        AF- Air France
                        AL- Air Lituanica
                        BT- Air Baltic
                        LO- LOT
                        LH-Lufthansa
                        SK- Scandinavian
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Mes galime kiek norime svaigti apie kažkokius gyvybingumus - tačiau šiai dienai aš matau vieną - bilietų pardavimo kanalai uždaryti.

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            O kaip jus isivaizduojat situacija po kitu rinkimu? Zuokas netampa meru.
                            Aš tai paprastai įsivaizduoju. Vienas pirmųjų naujos valdžios darbų turėtų būti atsikratyti nuostolingų miesto savivaldybei nebūdingų veiklų. Tai arba parduoti (jei tik kas pirktų), arba uždaryti. Tai čia taip turėtų būti, o realiai į tas avialinijas gali pažiūrėti kaip į dar vieną savivaldybės įmonę, kur visai nieko būtų susodinti savus žmones. Algos geros, atsakomybę galima visada suversti Zuokui, kad blogą verslą užsuko. Vienžo, geriau jau tegul jie suranda strateginį investuotoją dar iki rinkimų .
                            Paskutinis taisė balietis; 2013.12.02, 10:08.

                            Comment


                              Parašė balietis Rodyti pranešimą
                              Aš tai paprastai įsivaizduoju. Vienas pirmųjų naujos valdžios darbų turėtų būti atsikratyti nuostolingų miesto savivaldybei nebūdingų veiklų. Tai arba parduoti (jei tik kas pirktų), arba uždaryti. Tai čia taip turėtų būti, o realiai į tas avialinijas gali pažiūrėti kaip į dar vieną savivaldybės įmonę, kur visai nieko būtų susodinti savus žmones. Algos geros, atsakomybę galima visada suversti Zuokui, kad blogą verslą užsuko. Vienžo, geriau jau tegul jie suranda strateginį investuotoją dar iki rinkimų .
                              Visiškai pritariu, žinant mūsų valdžios tradicijas, griauti viską kas buvo daroma prieš tai, tai jei išrinks ( neduok dieve ) konservatorius vėl, tai garantuotai pirma kas bus padaryta, tai uždaryta taksi ir LT. Dabartinė valdžia dar turi grubiai dvejus metus sutvarkyti viską.

                              Comment


                                Geriau tegu banką atidaro, tai bent turės, iš ko skolintis.

                                Comment


                                  Joo. Tikrai, anot konservų, drąsi Lietuva yra biški per baili rizikuoti ir imtis bent kiek netradicinių žingsnių.

                                  Offtopic.
                                  Prisimenu, kai Zuokas kažką pasvaičiojo apie Graikijos salos nusipirkimą ir biznio ten darymą per krizę.
                                  1. Tada premjeras Kubilius viešai pasakė, kad Zuokas durnas.
                                  2. Galėjo pasakyti: "Nekomentuosiu keistų idėjų, bet šiaip visas idėjas sveikinu, nes tai gera proto mankšta, juk iš 1000 idėjų viena bus auksinė".
                                  Kuris teiginys tiktų drąsios Lietuvos premjerui?

                                  Comment


                                    Vienareikšmiškai 1-as teiginys. 2-as teiginys tinka verslo angelams, startuolių globėjams, investavimo genijams ir visiems kitiems, kas turi (arba sugeba pritraukti) privačių pinigų.

                                    Comment


                                      Žiūrėkit pragmatiškai, kaip į savęs reklamavimą. Kauno savivaldybė kasmet skiria kelis milijonus krepšiniui- miesto garsinimui, bei dar prisideda prie Ryanair subsidijavimo. Vilniaus savivaldybė daro tą patį tik jos įrankis yra AL. Mano asmmeninė nuomone, avialinijos yra tiesioginė ir žymiai geresnė reklama, nei krepšinio klubas.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Pritariu, jau geriau LT tegul skraido ir plečiasi, taip atskraidindama turistus į Lietuvą, kurie čia palieka pinigus.

                                        Comment


                                          AirLT kaip ir bet kuri įmonė moka krūvą tiesioginių mokesčių.
                                          PVM nuo pardavimų, pajamų mokestį, darbuotojai iš atlyginimo sumoka kažkiek ir t.t.

                                          Jei yra koks specas šitame forume gal padėtų +- primesti, už kiek reikia AirLT parduot bilietų bei kiek laiko skraidyti, kad į biudžetą (visais kanalais) AirLT sumokėtų tiek mokesčių, kiek nuostolių pridirbo PVZ Star1.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X