Ne rimtai prie ko čia Zuokas? Tik padėjo parašus ant įmonės įkūrimų. Kalti iešmininkai
O jei rimtai - dabar situacija iš tiesų neaiški - CAA teigia, kad finansinė būklė gera, tačiau aš labai abejoju, kad jie turi kietų finansinių auditorių. Iš kitos pusės, ta šaraškino kontora nematė problemų nei Flylal nei Star1 situacijoje - kol viskas griuvo.
Realiai galimi du tolimesni scenarijai:
1. iš tiesų su air lituanica viskas ok
2. iš tiesų visiškai nėra gerai, tolimesni veiksmai a) didesnė subsidija tiek iš Vilniaus miesto, tiek iš Vyriausybės b) dar vieans triukšmingas bankrotas.
Ar tautiečiai vis dar pasitikės šiom avialinijomis po ankstesnių skandalų? Klausimas. Ar pasiteisins skrydis į paryžių? dar didesnis klausimas.
Mano nuomone reikėtų jungties su londonu, bet heatrow. tai būtų stipri atspara atimtam Amsterdamui. Bet tam reikia gero partnerio...
O jei rimtai - dabar situacija iš tiesų neaiški - CAA teigia, kad finansinė būklė gera, tačiau aš labai abejoju, kad jie turi kietų finansinių auditorių. Iš kitos pusės, ta šaraškino kontora nematė problemų nei Flylal nei Star1 situacijoje - kol viskas griuvo.
Realiai galimi du tolimesni scenarijai:
1. iš tiesų su air lituanica viskas ok
2. iš tiesų visiškai nėra gerai, tolimesni veiksmai a) didesnė subsidija tiek iš Vilniaus miesto, tiek iš Vyriausybės b) dar vieans triukšmingas bankrotas.
Ar tautiečiai vis dar pasitikės šiom avialinijomis po ankstesnių skandalų? Klausimas. Ar pasiteisins skrydis į paryžių? dar didesnis klausimas.
Mano nuomone reikėtų jungties su londonu, bet heatrow. tai būtų stipri atspara atimtam Amsterdamui. Bet tam reikia gero partnerio...
Comment