Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Su tokiu požiūriu ir turim tas skolas, norint taupyti pirmiausia reiktų taupyti ant to, kas nekuria jokios pridėtinės vertės - nebemokėti kompensacijų už šildymą ir pan. Tai irgi privačių asmenų reikalas susimokėti savo komunalinius mokesčius.
    Būtent su tokiu kaip tavo požiūriu ir turime tai, ką turime.
    O dar geriau sušaudyti visus kompensacininkus? Ar ne? Iš kitos pusės, savivaldybė turi užtikrinti pelną visokiems rubikonams! Negi juos paliksi vienui vienus bylinėtis su kompensacininkais teismuose.
    Grįžtant prie aviacijos, tai jie dar ir neskraido. Vadinasi, visiškai nenaudingi vasiukų avialinijoms.

    Comment


      Nelabai suprantu, kodėl visiems, įskaitant žiniasklaidą, taip rūpi išskirtinai lietuviškos aviakompanijos finansai?
      Niekam nerūpi LG, DFDS, TOKS, Martono Taksi ar Raseinių autobuso parko finansiniai reikalai. Niekas nerašo straipsnių, pvz.: apie multimilijonines VVT skolas. Niekas net neužsimena, turiu galvoje lietuvišką mass-media, ir apie milijardines (!) kitų valstybių aviakompanijų, skraidančių į Lietuvą, skolas. Maža to, yra blogo tono ženklas viešai aptarinėti bendrovių finansinę padėtį, gal retkarčiais išskyrus valstybines bendroves. Išimtis - komercinė keleivinė aviacija.

      Comment


        „Komercinė“ tai čia jei jos verslas yra imti pinigus iš savivaldybės. Todėl ir rūpi šitos kontoros finansai, nes jie yra visų vilniečių finansai.

        Comment


          Sula, rūpi, Tik kad matai šiuo atveju
          1. jau žlugo keli panašus atvejai
          2. skraido gan turtinga publika (turi daugiau ryšių)
          3. na pripažinkime, vis tik tai afera už miesto pinigus.

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Sula, rūpi, Tik kad matai šiuo atveju
            1. jau žlugo keli panašus atvejai
            2. skraido gan turtinga publika (turi daugiau ryšių)
            3. na pripažinkime, vis tik tai afera už miesto pinigus.
            Tai aš ir pabrėžiu, kad aferos ar tiesiog neūkiškumas vyksta ir 10-100 karto didesnės savo mąstais, bet apie jas nerašo spauda, tyli internetas, net pletkai jokie nesklinda.
            Kita vertus aviakompanijos veikia itin konkurencinėje aplinkoje, kas savaime įtakoja jų racionalumą. Ko nepasakysi apie miesto transportą, šilumos ūkį, įvairias kitas viešąsias paslaugas. Kur įkainiai lyginant miestus skiriasi kartais. Ir net avialinijų bankroto efektas bus mizerinis, palyginus su, pvz.: Vilniaus šilumos tinklų bankrotu.
            Paskutinis taisė Sula; 2013.11.29, 10:35.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Tai aš ir pabrėžiu, kad aferos ar tiesiog neūkiškumas vyksta ir 10-100 karto didesnės savo mąstais, bet apie jas nerašo spauda, tyli internetas, net pletkai jokie nesklinda.
              Kita vertus aviakompanijos veikia itin konkurencinėje aplinkoje, kas savaime įtakoja jų racionalumą. Ko nepasakysi apie miesto transportą, šilumos ūkį, įvairias kitas viešąsias paslaugas. Kur įkainiai lyginant miestus skiriasi kartais. Ir net avialinijų bankroto efektas bus mizerinis, palyginus su, pvz.: Vilniaus šilumos tinklų bankrotu.
              na kaip pasakyti.... star 1 nunešė ar ne 15 mlj... gal ir daugiau... ir tai per vienus metus. Iš kitos pusės - žlugus aviacijos versui kokį turtą paimsi - lėktuvas nuomuotas, biuras nuomuotas, gal net ir kompai ir tie nuomuoti. Žlugus šilumos uūkiui ar autobusų parkui - lieka n+ turto.
              Paskutinis taisė udrius; 2013.11.29, 11:46.

              Comment


                Bet kokie ženklai rodo, kad tai nutiks, kaip Star 1, aš gal jų nematau? Apie AirBaltic bankrotą jau šnekama 4metus, bet, kaip skraidė, taip ir skraido.

                O Lietuviškos avialinijos ypač, kaip AL turi daug reprezentacinės vertės, juolabiau, kai produktas pateikiamas, kaip verslo klasės. Išleisti pinigai AL marketingui yra sėkminga investicija. O dėl skolų, tai ne AL sukūrė ssavivaldybės skolas.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Pūva dar vienas A.Zuoko fantazijos vaisius
                  http://www.respublika.lt/lt/naujieno...isius/,print.1

                  Pildosi ekspertų nuogąstavimai, kad grandiozinis Vilniaus mero Artūro Zuoko oro linijų projektas patirs fiasko.

                  Comment


                    Civilinės aviacijos administracija suskaičiavo „Air Lituanica“ pinigus

                    „Finansinė padėtis nėra bloga, ji normali. „Air Lituanica“ turi pinigų rezervą. Jį turėjo nuo veiklos pradžios tam atvejui, jei skrydžiai būtų nuostolingi, kaip būna pradžioje“, - kalbėjo CAA vadovas Kęstutis Auryla.
                    Kaip po dykumą blaškiausi

                    Comment


                      Prie bendrovės „Air Lituanica“ vykdomų tiesioginių reguliarių maršrutų į Prahą, Miuncheną, Berlyną ir Briuselį nuo kitų metų vasario 14 d. prisidės skrydžiai iš Vilniaus į Paryžiaus Šarlio de Golio oro uostą. Per pirmus metus bendrovė tikisi į Prancūzijos sostinę pervežti per 25 tūkst. keleivių. Prekyba bilietais prasidės penktadienį, lapkričio 29 d., bilietų kaina prasidės nuo 199 litų.
                      http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...m#.UpiMsydaBSM

                      S. Bartkaus komentaras:
                      situacija nušviesta gan aiškiai. Mūsų manymu, pagal komercinio bendradarbiavimo sutartį “Estonian Air” būdama nepervedusi LT lėšų už jau pervestus keleivius, toliau reikalavo mokėti už lėktuvo nuomą. Mes su tuo negalėjome sutikti, kadangi toks kelias galėtų eiti be galo ir tikrai turėjo grėsmės užveržti kilpą. Jų tikslūs motyvai ir AMS maršruto perėmimas man asmeniškai iki galo nėra suprantamas. Tai tikrai buvo labai geras maršrutas mums, su labai stipriais bookingais gruodžio sausio mėn ir be to, mes sugebėjome auginti keleivių skaičių tiek spalį, tiek lapkritį (lyginant su spaliu!), kai visa rinka ėjo žemyn.
                      Dėl pakaitinių lėktuvų – mes turime nuolatinį susitarimą su “Small Planet Airlines” dėl rezervinio lėktuvo ACMI. Žiemos sezono metu nėra didesnės problemos, kad to nepakaktų ir visi “Small Planet” lėktuvai būtų pilnai utilizuoti.
                      http://simonas.bartkus.lt/blog/2013/...aus-i-paryziu/
                      Paskutinis taisė senasnamas; 2013.11.29, 14:58.

                      Comment


                        Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                        Pūva dar vienas A.Zuoko fantazijos vaisius
                        http://www.respublika.lt/lt/naujieno...isius/,print.1

                        Pildosi ekspertų nuogąstavimai, kad grandiozinis Vilniaus mero Artūro Zuoko oro linijų projektas patirs fiasko.
                        Jau seniai viskas paaiškinta. Joks čia ne fiasko....tegul dirba, o rezultatai ateis su laiku. Kol kas, iš pažiūrosm viskas normaliai. Tik kaip bus su Amsterdamu..?

                        Tas lietuviškas pesimizmas ir blogiausio linkėjimas. Susidaro įspūdis, kad kai kurie ekspertai įskaitant žurnalistus tik ir trokšta, kad AL patirtų fiasko, mat runkeliai troliai galėtų pasireikšti komentaruose...

                        Tuoj ir V.Urbonavičius eilinį kartą burbuliuojantį (renkasi kreditus? tipiškai lietuviškas stilius) straipsnelį, nors - atrodo - nei karto nėra pasiūlęs jokios išeities.
                        Paskutinis taisė D.P; 2013.11.29, 15:16.

                        Comment


                          Šiai dienai, Amsterdamas lieka estams, bet AL atidaro Paryžių, dirbs su Air France turbūt- strateginiu KLM partneriu.

                          „Air Lituanica“ vietoj Amsterdamo ketina skraidyti į Paryžių
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            O kaip jus isivaizduojat situacija po kitu rinkimu? Zuokas netampa meru.

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              O kaip jus isivaizduojat situacija po kitu rinkimu? Zuokas netampa meru.
                              AL priklauso ne Zuokui, o Savivaldybei/jos įsteigtai įmonei. Tad mero pasikeitimas didelės reikšmės neturės...Na, nebent į valdžią ateis visokio plauko radikalai, šustauskai, vėsaitės, bradauskai, gražuliai, urbanavičiai ir velniai žino kas....
                              Kita vertus, pasvarsčius, kaip ir nėra kuo pakeisti Zuoko...Bet kuriu atveju Zuokas nelygu Air Lituanica.

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                O kaip jus isivaizduojat situacija po kitu rinkimu? Zuokas netampa meru.
                                Zuokas yra tik vienas iš AL iniciatorių, o ne savininkas.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė D.P Rodyti pranešimą
                                  AL priklauso ne Zuokui, o Savivaldybei/jos įsteigtai įmonei. Tad mero pasikeitimas didelės reikšmės neturės...Na, nebent į valdžią ateis visokio plauko radikalai, šustauskai, vėsaitės, bradauskai, gražuliai, urbanavičiai ir velniai žino kas....
                                  Kita vertus, pasvarsčius, kaip ir nėra kuo pakeisti Zuoko...Bet kuriu atveju Zuokas nelygu Air Lituanica.
                                  Nepakeičiamas.... Atsiras, kas jį pakeis. Tik AL gali ištikti galas anksčiau nei įvyks rinkimai.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Nepakeičiamas.... Atsiras, kas jį pakeis. Tik AL gali ištikti galas anksčiau nei įvyks rinkimai.
                                    Na jei pakeis koks nors Paksius, Imbrasas, Navickas, tai galėsime griaužtis nagus. O AL galo dar nematyti...nebent respublikos ir delfio troliams. Kol kas - bent jau pasak pranešimų - viskas su AL gerai.

                                    Parašė liutass
                                    Tai manot, kad Zuoko judejimui TAIP nepatekus i Vilniaus taryba AL, Vilnius veza taxi ateitis islieka sviesi ir optimistine? O kokia kitu politiniu partiju nuomone siais klausimais?
                                    Vilnius Veža, AL buvo įsteigtos ne Zuoko ir ne Taip judėjimo. Juos galima vadinti nebent inicatoriais. Kitų partijų atstovai pritarė šiems projektams - Zuoko ir juolabiau Taip balsų nebūtų užtekę.....
                                    Jeigu įmonės veikia tinkamai, jei jos efektyviai valdomos, jei "neša" naudą Savivaldybei - tai kam jas ardyti? Juolab tikrai nepraėjo tiek daug laiko, kad būtų galima kvestionuoti šių įmonių veiklą ar kelti jų egzistavimo klausimus. AL nesinaudojau, bet Vilnius Veža man paliko labai gerą įspūdį.
                                    Net pasikeitus valdžiai, jeigu su įmonėm viskas gerai, jas naikinti būtų nelogiška. Šiaip manau net didžiausi šių projektų priešininkai nesiryžtų to daryti, jei visi įmonių rodiklai yra geri. Tai kainuotų brangiau ir paprasčiausiai neapsimokėtų - jokių ten pinigų nesutaupysi...Be to, AL pastoviai ieško starteginio investuotojo...Rygoje savivaldybės taksi puikiai atlieka savo funkcijas, tai kodėl taip negali būti Vilniuje..

                                    Kol kas jokių akivazdžių politinių partijų pareiškimų nebuvo, išskyrus vieną ar dvi atskirų politikų nuomones, bet jas dažniausiai reiškiantis žmogus jau yra pasižymėjęs amžinu verkimu (idėjų badas?), tad klausimas ar vertėtų į jo pareiškimus kreipti dėmesį.
                                    Paskutinis taisė D.P; 2013.11.29, 20:41.

                                    Comment


                                      Parašė D.P Rodyti pranešimą
                                      Na jei pakeis koks nors Paksius, Imbrasas, Navickas, tai galėsime griaužtis nagus. O AL galo dar nematyti...nebent respublikos ir delfio troliams. Kol kas - bent jau pasak pranešimų - viskas su AL gerai.
                                      cia ziurint kiek tesis nuostoliai ir kiek Vilniaus savivaldybe nusiteikusi dengti tuos nuostolius.

                                      Comment


                                        Parašė D.P Rodyti pranešimą
                                        Na jei pakeis koks nors Paksius, Imbrasas, Navickas, tai galėsime griaužtis nagus. O AL galo dar nematyti...nebent respublikos ir delfio troliams. Kol kas - bent jau pasak pranešimų - viskas su AL gerai.
                                        O kai Zuokas, tai galime manikiūrą daryti?

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                          cia ziurint kiek tesis nuostoliai ir kiek Vilniaus savivaldybe nusiteikusi dengti tuos nuostolius.
                                          Bet ar minėtos bendrovės dirba nuostolingai? Ir kiek metų praeina, kol įmonė pradeda dirbti pelningai?
                                          Ko Lietuvai trūksta - tai kokybiškų paslaugų. Tai ir reputacijos, ir įvaizdžio dalykas. Vilnius Veža čia labai gelbėja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X