Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nagi, kas nenori Air Lituanicos, kieno užsakymas ? O gal iš tikrųjų pirmosios finansinės problemos ?

    Gandai apie "Air Lituanicos" skolas - konkurentų nešvarūs žaidimai?
    http://www.diena.lt/naujienos/vilniu...#ixzz2fJpuX87W

    Comment


      Na skola SODRAI jau beveik 100 000 ltl. Taip kad ne konkurentu smugiai cia... Matyt problemos prasidejo...

      Comment


        Na Sodra tai greitai gali įmonę papjauti. Areštuoja sąskaitas ir viskas, veikla sustabdyta. Na bet vis Air Lituanica darbuotojai kaip ir savivaldybės darbuotojai. Miestas neleis Sodrai uzdaryt įmonės. Kiek prisimenu pats Vilniaus miestas Sodrai irgi milijonus skolingas.

        Comment


          Kaip rašo Simonas Bartkus savo bloge:

          2013 09 19, 09:33
          Gyvenimas “in the world full of haters” yra sudėtingas
          Žvelgiant iš šono į realybę: yra labai labai sudėtinga “Air Lituanica” turėti skolų. Po aviacijos krizės 2009-2010 metais Europoje start-up aviakompanijos, įskaitant “Air Lituanica” praktiškai už visas paslaugas – oro uostų paslaugas, ground handlingą, kurą ir t.t. moka iš anksto. Dėl to įėjimas į aviacijos rinką yra gerokai sudėtingesnis, bet tai žinojome ir tai ne naujiena.

          Comment


            Air Lituanica (SD draudėjo kodas 2164205, mokesčių mokėtojo kodas 302792426) 2013-09-19 dienos pradžioje VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBAI (Sodrai) turėjo 98170.05 Lt skolą.
            http://rekvizitai.vz.lt/imone/air_li...skolos-sodrai/

            Comment


              Kaip jau rašiau Simono Bartkaus bloge, tas 100 000 lt yra visiškas menkniekis avialinijų mastais, nes net su mažais Air Lituanica lėktuvais tai gali būti realiai vieno gero skrydžio apyvarta (jeigu geras užpildymas, daug business keleivių ir pridedant pajamas už krovinius). Greičiausiai tiesiog vienu metu supuolę kiti mokėjimai apyvartinių lėšų trūkumą padarė arba apskritai kokia techninė problema.

              Comment


                Na jau na jau... Antras mėnuo jau tos pačios problemos.

                Comment


                  Pagal tą rekvizitų linką tai čia pirma diena kaip tokios problemos. Gal buhalterė susirgo ir į darbą neatėjo.

                  Comment


                    Skola yra skola,niego gero manau nesisviecia...deja...Paziuresim kas po metu,dvieju bus.Aisku jei istemps dar...Lietuvoj apart Ryanair ir Wizzair perspektyvu nesimato manau

                    Comment


                      balieti - antra, prieš tai buvo 30 000 ltl

                      Comment


                        Nu tai ir ta 30 000 kabėjo 1-2 dienas. Ir tai buvo prieš pusę metų. Pažįstu žmogų, katras turi firmą ir žioplą buhalterę, tai ten irgi tokie pat variantai būdavo. Dar priskaičiuodavo paskui SODRA kažkokius centus palūkanų.
                        Pažiūrėk geriau Vilniaus miesto savivaldybės administracijos SODROS skolos reikalus tame rekvizitų puslapyje
                        Paskutinis taisė balietis; 2013.09.19, 18:53.

                        Comment


                          Maža kompanija, mažas biudžetas, todėl net ir nedideli dalykai yra pastebimi labiau. Nereikia čia nurašinėti nieko. Daugiau pozityvumo niekada nepakenks.

                          Kiekvieną kartą, kuomet galiu riktis per, kur keliausiu, žinoma ir jei laikas tinka, visada renkuosi skristi per Amsterdamą, o ne Frankfurtą, Vieną ar Varšuvą. Vis šioks toks pinigas AL ir šiaip galų gale Lietuviška kompanija.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Skola dar kaip skola, pirma diena kaip kabo, galima manyt, kad kažkokios laikinos problemos ar techninė klaida. Nors ir tai: aviakompanija ne varžtų parduotuvė, kur atėjai, pasiėmei prekę, sumokėjai ir išėjai, o jos finansinė būklė tau giliai vienodai. Aviakompanijai tu pirma atsegi pinigus, o paslaugą gauni po laiko tarpo, todėl atiduodamas savo pinigus, turi ja pasitikėt ir žinot, kad ji iki tavo skrydžio nesubankrutuos. Ar gali pasitikėt kompanija, kuri net Sodrai negali susimokėt? Klausimas atviras.

                            O vat viešos svarbių kompanijos žmonių šnekos apie heiterius jau yra labai negeras ženklas. Kai dėl skolų pasidaro kalta nebe pati kompanija, o žurnalistai, kurie apie tas skolas rašo, tai jau biškį Romanovo iškrypėlius primena, tik kad lengvesne forma. Atsikalbinėjimas dėl skolų irgi įdomus: tipo "sunku turėt", bet kad tiesiai rėžt "skolų neturim" - ne...
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              Kauno diena 2013.09.19

                              Pavadinimas laikraštyje - "Air Lituanicos" sparnai - vis labiau apipešioti
                              Pavadinimas internete - "Air Lituanicos" skolos - gandai ar teisybė?
                              Vos prieš kelis mėnesius skrydžius vykdyti pradėjusi sostinės savivaldybės įsteigta bendrovė "Air Lituanica" jau susiduria su nemenkomis problemomis. Ši skrydžių bendrovė nesugeba atsiskaityti už oro uostų teikiamas paslaugas.

                              "Balansuoja ties riba"
                              "Vilniaus dienos" žiniomis, "Air Lituanicos" vadovų laukia nelengvas pokalbis su Tarptautinio Vilniaus oro uosto atstovais. Šiandien vyksiančiame susitikime bus svarstoma, ką daryti su "Zuoko avialinijomis" tautos pramintos bendrovės skolomis.
                              (...)
                              "Problemų yra. Kabo tikrai ne viena sąskaita, kurios "Air Lituanica" nėra apmokėjusi", – teigė šaltinis.

                              Kokią sumą tik birželio pabaigoje skraidyti pradėjusi "Air Lituanica" jau sugebėjo įsiskolinti Vilniaus oro uostui, neatskleidžiama, bet, anot laikraščio kalbinto oro uosto atstovo, "jie balansuoja ties riba".

                              Neoficialiai kalbama ir apie tai, kad tam tikrų pretenzijų "Air Lituanicai" turi ir estų bendrovė "Estonian Air", iš kurios sostinės savivaldybės vežėjas nuomojasi vieną iš dviejų orlaivių.

                              Problemas neigia
                              "Air Lituanicos" vadovai tokias kalbas neigia. Jie tikina, kad jokių skolų bendrovė neturi. (...)

                              Konkurencija – iš "Wizz Air"
                              Beje, vakar buvo paskelbta naujiena, kuri tikrai turėtų nepatikti "Air Lituanicos" vadovams. Kitais metais į Gruzijos sostinę Tbilisį skrydžius pradėti planuojanti įmonė gavo smūgį į paširdžius – pigių skrydžių bendrovė "Wizz Air" nuo kovo pradės vykdyti skrydžius į antrą pagal dydį šios šalies miestą Kutaisį. (...)

                              http://www.diena.lt/naujienos/vilniu...pesioti-414307

                              Comment


                                Na, kalbėti, kad Lietuvoje gali išsilaikyti tik Wizz ir Ryanair galima tik visiškai nežinant. kokia yra reali padėtis Lietuvos aviacijos rinkoje. Čia panašiai jeigu kažkas sakytų, kad išsilaikyti gali tik Norfa, kai krūvą metų šalia jos veikia ir nesiskundžia gerokai brangesni Rimi ir Iki. Nuo 2009 metais įvykusio flyLAL bankroto ir ekonominės krizės, Lietuvoje buvo ne tik atidarytos Ryanair ir Wizz bazės, bet pvz. labai stipriai išsiplėtė Lufthansos skrydžiai į Frankfurtą, buvo nuolat tankinami ir didinami lėktuvai, atėjo Brussels Airlines, Aeroflot, Transaero, Turkish, El Al, islandų aviakompanijos ir t.t. Žinoma, yra ir pavyzdžių, kai buvo išeinama, bet tai dažniau buvo pačių aviakompanijų globalesnių problemų pasekmė - Estonian nutraukinėjo skrydžius, dingo Czech. Tačiau pvz. LOT, nors susiduria su milžiniškomis finansinėmis problemomis, Vilniaus-Varšuvos skrydis yra vienas pelningiausių. Taip kad yra tų skraidytojų ir tradicinėmis bendrovėmis Lietuvoje, nesame mes vien piguvos kraštas.

                                Toliau, kalbant apie Bartkaus pasisakymą bloge. Visų pirma, tai internetinis komentaras, neformalus, ne žiniasklaidai skirtas. Oficialiai taip ir sako gi - skolų neturim. Nors ir turi skolą sodrai. Antra, tas komentaras bando paaiškinti netikintiems, kodėl skolų LT neturi - nes nebuvo iš kur joms dar susidaryti. Trečia, LT heiterių visa Lietuvos viešoji erdvė tikrai pilna, ir jų spektras žiauriai platus - nuo įvairių rūšių konkurentų iki Eligijaus Masiulio.

                                Juokingiausias straipsnyje "smūgis į paširdžius" dėl Gruzijos. Nei ten kas rimtai kalbėjo apie tą Tbilisį kaip apie kryptį, nei ką. Nusipirko porą akcijų gruzinai ir tiek, gal dar senų senovėje Zuokas buvo nenulaikęs liežuvio, kai pasakodavo, kaip jo avialinija skraidys visur kur papuola. Pasako apie straipsnelio lygį daugmaž viską.

                                Comment


                                  Parašė pliumbum Rodyti pranešimą
                                  tas 100 000 lt yra visiškas menkniekis
                                  Jei menkniekis, tai ir neatsirastų tos pasikartojančios skolos - ypač kai kiekvienas jas gali pamatyti.

                                  Parašė pliumbum Rodyti pranešimą
                                  Pasako apie straipsnelio lygį daugmaž viską.
                                  Šiek tiek keista, kai internetinėje versijoje išėjo sušvelninta pavadinimo versija.
                                  Bet kažkodėl tokie gandų lygio šurmuliavimai neatsiranda apie kitas įmones.
                                  Jei pagrindinis šitos aviakompanijos akcininkas negali būti stiprus finansinis užnugaris, tai gandams apie skolas kilti užtenka bet kokios smulkmenos.
                                  O kaip ten yra iš tikrųjų, parodys laikas.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2013.09.23, 22:06.

                                  Comment


                                    Iki nauju metu manau pratemps anyway. Juk LT pirmininkauja, nepadarytu tokio failo kaip su ES kulturos sostine praeita karta. Jei lenksis, tai bus kaip su FlyLAL - sausi.

                                    Comment


                                      Manau, kad čia vieni ir tie patys, kuriem iš pradžių ši aviakompanija buvo tik Zuoko PR, kuri tikrai niekada realybe netaps. Tada buvo kuriam laikui madinga rašyti apie bėdas dėl licenzijos gavimo, vėliau, kad lėktuvo nėra, tada kad antro lėktuvo nėra, tada kad Briuselis atostogavo, nors tai ir buvo iš anksto žinoma ir panašios naujienos lydėjo kompaniją praktiškai visą laiką. Kažkam tiesiog labai nepatinka, kad reikalai kryptingai juda į priekį ir niekaip su tuo susitaikyti negali, matyt.

                                      Comment


                                        Šiandien pirmasis Air Lituanica skrydis į Prahą ! Sveikinam, tikėdamiesi, kad tų sunkumų bus vis mažiau, o teigiamų žinių vis daugiau

                                        Comment


                                          Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                          Iki nauju metu manau pratemps anyway. Juk LT pirmininkauja, nepadarytu tokio failo kaip su ES kulturos sostine praeita karta. Jei lenksis, tai bus kaip su FlyLAL - sausi.
                                          Faktas, kad sunkiausia bus peržiemoti. Manyčiau, kad LT turi planą, kad užtektų "lašinių".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X