Atvirai, pasakius ir man kaikurie jų sprendimai sunkiai suprantami, pvz kokio velnio naudoti greitai.lt paieškos sistemą, antras dalykas ribotas pasirinkimas skrydžių su persėdimais net neleidžia kaikurių krypčių ieškoti, KLM matyti iki šiol nelaiko jų partenriais, nes per KLM sistemą bilietų neduoda. O kainų politika, na irgi įdomi, vietomis brangiau už Lufthansą ar net Austrian, kitą vertus aš kaip tik stengčiausi kuo įmanoma daugiau keleivių pritraukti. Na nors ir labai tikėjau darausi skeptiškas šios kompanijos atžvilgiu, skrisiu jais nebent dar po kokių 2-3 metų jei tiek išgyvens. O dabar senais patikrintais keliais su Lufthansa ir Austrian skraidysiu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąGavau atsakymą, ~ 1,5 karto brangiau nei Air balticas. Taip kad kiek suprantu , Bartkui svarbiau blogą parašyti, nei gauti krūva potencialių klientų ir reklamą.
Skirtingi segmentai, skirtingos paslaugos ir skirtingos jų kainos.
Šiaip būtų visai pravartu pasidomėti Ryanair ir Wizzair pasiūlymais. Labiau atitiktų jūsų keliautojų grupės galimybes ir poreikius.Paskutinis taisė John; 2013.08.30, 01:37.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąO kainų politika, na irgi įdomi, vietomis brangiau už Lufthansą ar net Austrian, kitą vertus aš kaip tik stengčiausi kuo įmanoma daugiau keleivių pritraukti.
Ir jeigu Airbaltic p. Ūdriui ir Co. pasiūlo labai gerą kainą, tai visiškai nereiškia, kad vien dėl to AB yra geresnė kompanija nei AL, klausimas kiek iš tokių kainų uždirba AB (jei uždirba iš viso). Čia tiesiog reikia suprasti, kad Airbaltic ir AL dirba skirtingais metodais, jau nekalbant apie tradicinius LCC.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDar gali parašyti kokiam nors Singapore Airlines ir po to gavęs atsakymą piktintis, kad skraidina trigubai brangiau, nei koks Kuwait Airlines.
Skirtingi segmentai, skirtingos paslaugos ir skirtingos jų kainos.
Šiaip būtų visai pravartu pasidomėti Ryanair ir Wizzair pasiūlymais. Labiau atitiktų jūsų keliautojų grupės galimybes ir poreikius.
Comment
-
/\
Matyt, kad skrydis būtų tiesioginis iš Vilniaus vs jungiamasis per Rygą. Skirtumas yra. Taip pat AirBaltic matyt, kad skrenda didesniu lėktuvu, kas galbūt leidžia turėti mažesnę vietos savikainą, o ir šiaip pastatąjai kompanijai yra norma pardavinėti bilietus žemiau savikainos, kai AL negali sau to leisti ir bilietus siūlo ta kaina, kuria jai apsimoka tai daryti, nes žemiau savikainos parduodamų bilietų tiek sau lesti į vieną reisą parduoti negali arba minėtame reise jie jau išparduoti arba likę mažiau nei tau reikia. Taip pat kaina priklauso ir nuo pačio bilieto rūšies, t.y. keitimo ir pan. galimybių buvimo/nebuvimo. Taip kad čia toks tavo palyginimas niekuom nesiskiria nuo tipinių tavo pastebėjimų ir karts nuo karto pateikiamų 'faktų'.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Matyt, kad skrydis būtų tiesioginis iš Vilniaus vs jungiamasis per Rygą. Skirtumas yra.
Jei udrius pavarė panašiai kaip čia, tai galėjo sulaukti atmetimo reakcijos. Bet manau, kad darbe jo stilius kitoks
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąTai tu žiūri į verslą iš vartotojo pozicijų, neva gera aviakompanija ta, kuri parduoda bilietus pigiausiai. Keleivių pritraukimas pats iš savęs nieko nesako, svarbu kiek tie keleiviai sumoka už bilietus. Gali paleisti akciją labai žemomis kainomis, ko pasekoje turėsi 100% užpildymą ir vistiek skraidysi nuostolingai.
Ir jeigu Airbaltic p. Ūdriui ir Co. pasiūlo labai gerą kainą, tai visiškai nereiškia, kad vien dėl to AB yra geresnė kompanija nei AL, klausimas kiek iš tokių kainų uždirba AB (jei uždirba iš viso). Čia tiesiog reikia suprasti, kad Airbaltic ir AL dirba skirtingais metodais, jau nekalbant apie tradicinius LCC.
Comment
-
/\
Kalbant apie jungiamuosius skrydžius, skrisdamas su AL, tu moki pilną AL kainą+ KLM pilną kainą. (Bent jau aš taip suprantu AL kainodara).
Skrisdamas su Lufthansa, Austrian, SAS, tu perki bilietą už savikainą + pilna kaina, antrojo skrydžio. Tokią kainų politika gali taikyti didelės aviakompanijos.
AL turi parodyti, jog jie patikimi ir tuomet, kai bus viena sistema su KLM, Air Berlin, kuomet atsiras codeshare, manau tuomet galima ir kainų sumažėjimo tikėtis.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Neblogas sprendimas: KALĖDŲ LAIKOTARPIU „AIR LITUANICA“ IŠ VILNIAUS IR PALANGOS SKRAIDYS Į LONDONĄ IR DUBLINĄ
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...a/69643d323234
Keleiviai bus skraidinami „Small Planet Airlines” orlaiviais: 148 vietų „Boeing B737“ ir 180 vietų „Airbus A320“.
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąIr jeigu Airbaltic p. Ūdriui ir Co. pasiūlo labai gerą kainą, tai visiškai nereiškia, kad vien dėl to AB yra geresnė kompanija nei AL, klausimas kiek iš tokių kainų uždirba AB (jei uždirba iš viso).
Comment
-
Parašė donatasa Rodyti pranešimąNeblogas sprendimas: KALĖDŲ LAIKOTARPIU „AIR LITUANICA“ IŠ VILNIAUS IR PALANGOS SKRAIDYS Į LONDONĄ IR DUBLINĄ
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...a/69643d323234
Keleiviai bus skraidinami „Small Planet Airlines” orlaiviais: 148 vietų „Boeing B737“ ir 180 vietų „Airbus A320“.
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąNepatikima ta kompanija,nenustebsiu,jei bus atsauktu skrydziu,daznas atvejis pas juos juk
Comment
Comment